Je kan toch aan bieden het verschil bij te leggen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:58 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zou het spel krijgen nog van iemand dus hoop wel de LE maja daar kan je slecht om gaan vragen![]()
Reken er maar niet op.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zou hem voor 20 euro krijgenmaar dat gaat misschien niet door
quote:Forza Motorsport 2 loopt week vertraging op
Nieuws | 24 april 2007 - Microsoft heeft vandaag de officiële releasedatum voor Microsoft's racing-opvolger bekend gemaakt. De lang geplaagde releasedatum lijkt hiermee eindelijk bevestigd te zijn.
Forza Motorsport 2 loopt wederom een week vertraging op, door te verschuiven naar een definitieve release op 8 juni van dit jaar. Binnenkort zal er een demo van de game op Xbox Live verschijnen met 24 auto's; de complete game zal niet minder dan 310 auto's gaan bevatten.
Testdrive al gespeeld?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
ja, ik mis echt een goede racer nu op de 360
Super vet gaat echt rete snelquote:Op woensdag 25 april 2007 08:35 schreef Bastard het volgende:
http://gameplanets.blogsp(...)orsport-2-video.html
Dat gevoel van snelheid bij die bumpercam
Het ligt aan het spel. Bij een redelijk serieuze racer gebruik ik ook de bumper cam. (Bij Forza en PGR leverd dat je ook een achteruit kijk spiegel op die wel belangrijk is om iemand te blokken. )quote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Super vet gaat echt rete snelIk race altijd met de bumpercam mits die er in zit maar nooit met de auto in beeld!
Zit er trouwens ook iets van een straftijd systeem in? want ze sneden dat bochtje toch aardig af door het gras.
Tuurlijk, zat in deel 1 ook hoor.. zou niet best zijn voor een serieuse racer als je door afsnijden een snelle tijd zou kunnen neerzetten.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Super vet gaat echt rete snelIk race altijd met de bumpercam mits die er in zit maar nooit met de auto in beeld!
Zit er trouwens ook iets van een straftijd systeem in? want ze sneden dat bochtje toch aardig af door het gras.
Dat kon in deel 1 wel. Je kreeg wel een penalty maar als je maar als eerste over de finsh ging was het goed.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk, zat in deel 1 ook hoor.. zou niet best zijn voor een serieuse racer als je door afsnijden een snelle tijd zou kunnen neerzetten.
Ik heb 1 eigenlijk nooit echt gespeeld heel even maar. Maar als dat er in zit is het wel oke en ook voor beuken neem ik aan?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk, zat in deel 1 ook hoor.. zou niet best zijn voor een serieuse racer als je door afsnijden een snelle tijd zou kunnen neerzetten.
Ik heb liever een spiegel zodat ik ook kan zien wat er achter me gebeurt.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:21 schreef Bastard het volgende:
Die bumpercam gebruik ik zelf haast nooit.. wil er zover mogelijk achterhangen eigenlijk omdat ik de bochten dan beter kan nemen (kijk de hele bocht door) . Plus.. als je op iemand zn bumper rijdt wil ik wel zien waar een gaatje zit natuurlijk
Penalty is alleen interesant om ronden tijden neer te zetten.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb 1 eigenlijk nooit echt gespeeld heel even maar. Maar als dat er in zit is het wel oke en ook voor beuken neem ik aan?
Nee ik bedoel dat mensen tegen je aanrijden bij een bocht i.p.v van remmen zo kom je meestal het bochtje het beste doorquote:Op woensdag 25 april 2007 11:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Penalty is alleen interesant om ronden tijden neer te zetten.
In een race draait het alleen om de eerste plaats. Des noods burnout style. Als je dat niet wil moet collisians uti zetten.
Dat is moeilijk penalty geven. Waarschijnlijk krijgen dan bijde spelers een penalty.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat mensen tegen je aanrijden bij een bocht i.p.v van remmen zo kom je meestal het bochtje het beste door![]()
vond de demos niet zo van Testdrive..quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Testdrive al gespeeld?
Daarmee kun je je nog wel ff mee vermaken tot Forza.
Het spel kan nog zoveel opties en vrijheid bieden maar als de gameplay is zoals hij is dan blijft het vrij bagger.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:33 schreef Heintje het volgende:
De demo van TD is minder omdat je daar beperkt wordt in je vrijheid.
Juist dat je overal kan komen en alle auto's kan kopen die je wil maakt het spel zo gaaf.
Geen race spel maar een auto rij spel met race onderdelen.
En waarom dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Het spel kan nog zoveel opties en vrijheid bieden maar als de gameplay is zoals hij is dan blijft het vrij bagger.
Ik vind de gameplay wel goed.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Het spel kan nog zoveel opties en vrijheid bieden maar als de gameplay is zoals hij is dan blijft het vrij bagger.
Dat is zo Sony.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:21 schreef Bastard het volgende:
Die bumpercam gebruik ik zelf haast nooit.. wil er zover mogelijk achterhangen eigenlijk omdat ik de bochten dan beter kan nemen (kijk de hele bocht door) . Plus.. als je op iemand zn bumper rijdt wil ik wel zien waar een gaatje zit natuurlijk
Omdat die niet goed is, speelt gewoon 'nep'. Oke het is geen NFS dat is helemaal poep maar het komt niet in de buurt van een PGR, GT of Forza. En ik weet dat het geen sim is, het rijdt gewoon klote.quote:
Je hebt ook een driving aid in het spel die je uti kan zetten. Heb je dat geprobeerd?quote:Op donderdag 26 april 2007 02:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Omdat die niet goed is, speelt gewoon 'nep'. Oke het is geen NFS dat is helemaal poep maar het komt niet in de buurt van een PGR, GT of Forza. En ik weet dat het geen sim is, het rijdt gewoon klote.
Als verstokt TDU speler ga ik forza zeker proberen, alleen de "vrijheid" van TDU zit er in forza niet echt in? dat is eigenlijk beetje "rondjes rijden" gaat dat niet vervelen?quote:Op donderdag 26 april 2007 02:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Omdat die niet goed is, speelt gewoon 'nep'. Oke het is geen NFS dat is helemaal poep maar het komt niet in de buurt van een PGR, GT of Forza. En ik weet dat het geen sim is, het rijdt gewoon klote.
ow, dacht nog 60..quote:Op donderdag 26 april 2007 07:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je hebt ook een driving aid in het spel die je uti kan zetten. Heb je dat geprobeerd?
En Jorien Test Drive is geen full priced game meer. Dus gewoon ff voor 3 tientjes oppikken...
Hoeveel is die daarquote:Op donderdag 26 april 2007 09:35 schreef pmponer het volgende:
Zo ik heb de limited edition gepreordere via xboxworld.
Nu nog hopen dat ik hem krijg
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:04 schreef Slasher het volgende:
[..]
Als verstokt TDU speler ga ik forza zeker proberen, alleen de "vrijheid" van TDU zit er in forza niet echt in? dat is eigenlijk beetje "rondjes rijden" gaat dat niet vervelen?
no disrespect intended!
okde duidelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 10:23 schreef Bastard het volgende:
Het is 8 Juni.. gisteren nog overleg gehad met dimplus.nl hierover.
Schiet niet op nee echt klote want heb niets meer te doen op de 360 op het moment. Dus die demo zou heel welkom zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
tja, 26 april nog geen demo..
Leuk dat je er nog even de datum er bij zet.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
tja, 26 april nog geen demo..
Het duurt nog 1.5 maand. Is redelijk vroeg voor een demo. Zeker als die demo het doel heeft het spel te verkopen. Dan lijkt 2 weken voor de release me logischer.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Schiet niet op nee echt klote want heb niets meer te doen op de 360 op het moment. Dus die demo zou heel welkom zijn.
Van mij part ga je aan je lul sjorren tot dat ie er af valt.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga Forza 1 en PGR 2 wel weer spelen tot forza 2 komt
Voor de tvp hoeft ie het niet meer te doen nee.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Van mij part ga je aan je lul sjorren tot dat ie er af valt.
Vertel eens iets zinnigs man.
DIt hoort er gewoon bij, je moet zo dom doen, wie denk je wel niet dat je bentquote:Op donderdag 26 april 2007 17:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Vertel eens iets zinnigs man.
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik Heintje ben.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
DIt hoort er gewoon bij, je moet zo dom doen, wie denk je wel niet dat je bent
Geen idee, maar SP is ook tof.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Word Burnout nog gespeeld online ?
Dan lijkt het mij dat ze juist een hoop inleveren op de graphics. Ten opzichte van de replay.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:13 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat de INGAME beelden nog beter zijn dan de replay beelden... omdat de replay draait op de ingame engine met 30fps .. en het spel zelf op 60 fps![]()
Zitten er nou ook ingame screens bij?quote:
Nee inderdaad, gewoon dom.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik Heintje ben.
Tenminste geen domme kloon.
Daar ben ik het niet mee eens. PM me maar als je daarover in discussie wil gaan.quote:
jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zitten er nou ook ingame screens bij?
Ik kan ze hier niet bekijken namelijk.
Gaaf filmpje weer heb er echt zin in.quote:
mag hopen dat het op HD-TV mooier isquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik ook.. maar die Camaro lijkt me toch wel erg tof.. vooral surroundquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaaf filmpje weer heb er echt zin in.![]()
Wat voor wagens rijden jullie meestal in bij een race game? Ik vind die Amerikaanse muscle car bakken echt helemaal nix. Ik kies toch wel altijd een europeese wagen of een japanse.
Ford GT FTW.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaaf filmpje weer heb er echt zin in.![]()
Wat voor wagens rijden jullie meestal in bij een race game? Ik vind die Amerikaanse muscle car bakken echt helemaal nix. Ik kies toch wel altijd een europeese wagen of een japanse.
Jazeker, ik heb de lowress afbeeldingen gepakt.. maar wacht maar.. .wat.. ik kan zelf niet wachten om dit te spelen op mn nieuwe HD-tvquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mag hopen dat het op HD-TV mooier is
hd-tv for the winquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb de lowress afbeeldingen gepakt.. maar wacht maar.. .wat.. ik kan zelf niet wachten om dit te spelen op mn nieuwe HD-tv
Speciaal gekocht voor dit spel eigenlijk
quote:On this Danish gamesite, it says, that it has been confirmed from Turn10, that the demo will be out same time as the US-launch off the full game = 29/5-07
http://www.xboxlife.dk/news/3261/Forza-2-får-dato-og-demo.html
It's in Danish, so the most off you problely cant read it.
ik las het net ook, maar het lijkt me niet slim als ze dat doen. Dat is namelijk te laat.quote:
Ik geloof er geen hol van... demo komt namelijk heel binnenkort, alleen de datum is alleen bekende bij Turn10.quote:
Of het te laat is weet ik niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:00 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ik las het net ook, maar het lijkt me niet slim als ze dat doen. Dat is namelijk te laat.
Ze zeiden eigenlijk dat de demo deze maand zou komen, maar dat gaat zeker niet gebeuren.
Ik verwacht de demo een week of twee voor de release (ergens halverwege Mei)
Vette kikker manquote:
Dat gebulder van die Camaro als hij het rechte stuk op komt!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
1:02
Hoe die door de bocht heen slipt en dat geluid![]()
Dat is gewoon een indikatie om auto's met elkaar te vergelijken.quote:Op zondag 29 april 2007 11:35 schreef AQuila360 het volgende:
ik vind wel altijd die cijfertjes achter speed, acceleration enz klote dan lijkt het weer meer arcade.
Dat laatste hoeft natuurlijk niet perse het geval te zijn, zie oa TDU.quote:Op zondag 29 april 2007 12:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is gewoon een indikatie om auto's met elkaar te vergelijken.
Al zouden absolute waardes fijner zijn. Dus bij speed de topsnelheid. Bij acceleratie de 0 tot 100 en de 0 tot 200 tijd.
Alleen handling is lastig uit te drukken in een absolute waarde. Die moet je echt uitdrukken in een waarde die relatief is ten opzichte van de andere auto's
Rarety vind ik een beejte een rare in dat lijstje. Het maakt je auto in geen 1 opzicht beter. Sowieso is dat rarety in games een beetje vreemd omdat je toch wel de auto's kan kopen die je wil.
Nou niet zo zeer arcade vind ik.. alleen lastig af te lezen.. wat heb je nou aan rarity, ja ok de prijs gaat omhoog maar zet dan inderdaad neer wat ie waard is. Of topsnelheid bijv.. wat heintje ook al zegt, absolute waardes zijn prettiger aflezen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:35 schreef AQuila360 het volgende:
ik vind wel altijd die cijfertjes achter speed, acceleration enz klote dan lijkt het weer meer arcade.
Dat heb ik ook. Maar dat komt voor een groot deel door jouw posts hier.quote:Op zondag 29 april 2007 14:15 schreef Bastard het volgende:
Er gaat geen dag voorbij of ik heb wel diverse keren aan dit spel gedacht
Screenshots zijn gemaakt met de prebuild versie van forza, dus dat is zeg maar zonder AA. Forza 1 heeft nog betere AA als deze screens, maar dat komt nog wel goed.quote:Op maandag 30 april 2007 12:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die screenshots vind ik niet echt geslaagd. Filmpjes zien er veel mooier uit
Donderdag as de demoquote:Op maandag 30 april 2007 13:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb zin om te racen
7 Mei volgens mij (Op maandag, de dag na mijn verjaardagquote:
Maar het is inmiddels wel duidelijk dat ze die data die ze noemen toch niet halen. Dus kunnen ze beter geen datum geven en de gamers het zelf uit laten zoeken wanneer er een nieuwe demo is.quote:Op maandag 30 april 2007 16:57 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
7 Mei volgens mij (Op maandag, de dag na mijn verjaardag)
Wat ik teleurstellend vind is dat er totaal geen info komt van Microsoft/Turn10.
Ze zouden op zijn minst een releasedate kunnen noemen.
Wat een prachtig spelquote:Op maandag 30 april 2007 22:34 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.media.allerinternett.no/km_fil/0/2343090.wmv
Zoveel beter dan die screens.
Wat een gebeuk man in dat filmpje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=61670
Filmpje van de track in NY. (niet al te beste kwaliteit maar wel tof !)
Nee. Maar bumpercam die erg goed is (zo op 't eerste gezicht).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:32 schreef Leonos het volgende:
Zit erin in dit spel ook een camerapunt dat je het stuur ziet en je raampje enzo?
Maak anders even 350 auto-interrieurs tot op detail naquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:36 schreef Leonos het volgende:
Wat voor bagger is dat nou weer ...
Maak je een realistisch spel zonder de meest realistische camera
Dacht dat er specifiek gezegd is dat die sporen juist wel blijven staan, misschien dat die filmpjes/pics waar jij op doelt van een oudere build zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:29 schreef bojaaper het volgende:
Zo te zien blijven de bandensporen weer niet een hele race staan, maar verdwijnen zodra er ergens andere strepen getrokken worden. Er is volgens mij nog geen 1 race spel gemaakt waarin dit wel zo is. Matig.
PGR3 laat ze ook staan hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:29 schreef bojaaper het volgende:
Zo te zien blijven de bandensporen weer niet een hele race staan, maar verdwijnen zodra er ergens andere strepen getrokken worden. Er is volgens mij nog geen 1 race spel gemaakt waarin dit wel zo is. Matig.
Ook niet oneindig volgens mij.quote:
Hmm.. toch zie ik voor zeker 1 ronde de strepen nog staan in een wedstrijd.. let er eigenlijk niet zo goed opquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ook niet oneindig volgens mij.
Dan zou je als je met een paar man rondjes aan het spinnen bent op den duur niet meer genoeg geheugen hebben.
1 ronde zou ook nog wel kunnen. Het is maar waar ze de limiet leggen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm.. toch zie ik voor zeker 1 ronde de strepen nog staan in een wedstrijd.. let er eigenlijk niet zo goed op
quote:The site explicitly says there are 29 types of modifications. However, it only lists 23:
* Engine and Power
1. Intake
2. Exhaust (new: formerly included as part of intake)
3. Ignition (new)
4. Fuel System (new)
5. Cams and Valves (equivalent to FM1's "NA Tune")
6. Engine Block
7. Intercooler
8. Turbocharger
* Platform and Handling
9. Brakes
10. Springs and Dampers (equivalent to FM1's "Suspension")
11. Anti Sway Bars (new - formerly included as part of suspension)
12. Transmission
13. Clutch
14. Driveline (new - this must be the drivetrain swap (i.e. Greenwalt's example of the AWD Integra with the CR-V drivetrain))
15. Differential
16. Weight Reduction
* Tires and Rims
17. Tire Compound
18. Tire Width (new)
19. Rim Size (new - used to be part of tire compound/type)
20. Rim Style
* Body and Aero
21. Front Bumper
22. Rear Wing
23. Rear Bumper
That's 23 of 29. My guesses for the other 6 are:
24. Supercharger
25. Flywheel
26. Roll Cage
27. Aftermarket Hoods
28. Aftermarket Side Skirts
29. Window Tint