Je kan toch aan bieden het verschil bij te leggen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:58 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zou het spel krijgen nog van iemand dus hoop wel de LE maja daar kan je slecht om gaan vragen![]()
Reken er maar niet op.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zou hem voor 20 euro krijgenmaar dat gaat misschien niet door
quote:Forza Motorsport 2 loopt week vertraging op
Nieuws | 24 april 2007 - Microsoft heeft vandaag de officiële releasedatum voor Microsoft's racing-opvolger bekend gemaakt. De lang geplaagde releasedatum lijkt hiermee eindelijk bevestigd te zijn.
Forza Motorsport 2 loopt wederom een week vertraging op, door te verschuiven naar een definitieve release op 8 juni van dit jaar. Binnenkort zal er een demo van de game op Xbox Live verschijnen met 24 auto's; de complete game zal niet minder dan 310 auto's gaan bevatten.
Testdrive al gespeeld?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef jorienvdherik het volgende:
ja, ik mis echt een goede racer nu op de 360
Super vet gaat echt rete snelquote:Op woensdag 25 april 2007 08:35 schreef Bastard het volgende:
http://gameplanets.blogsp(...)orsport-2-video.html
Dat gevoel van snelheid bij die bumpercam
Het ligt aan het spel. Bij een redelijk serieuze racer gebruik ik ook de bumper cam. (Bij Forza en PGR leverd dat je ook een achteruit kijk spiegel op die wel belangrijk is om iemand te blokken. )quote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Super vet gaat echt rete snelIk race altijd met de bumpercam mits die er in zit maar nooit met de auto in beeld!
Zit er trouwens ook iets van een straftijd systeem in? want ze sneden dat bochtje toch aardig af door het gras.
Tuurlijk, zat in deel 1 ook hoor.. zou niet best zijn voor een serieuse racer als je door afsnijden een snelle tijd zou kunnen neerzetten.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Super vet gaat echt rete snelIk race altijd met de bumpercam mits die er in zit maar nooit met de auto in beeld!
Zit er trouwens ook iets van een straftijd systeem in? want ze sneden dat bochtje toch aardig af door het gras.
Dat kon in deel 1 wel. Je kreeg wel een penalty maar als je maar als eerste over de finsh ging was het goed.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk, zat in deel 1 ook hoor.. zou niet best zijn voor een serieuse racer als je door afsnijden een snelle tijd zou kunnen neerzetten.
Ik heb 1 eigenlijk nooit echt gespeeld heel even maar. Maar als dat er in zit is het wel oke en ook voor beuken neem ik aan?quote:Op woensdag 25 april 2007 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk, zat in deel 1 ook hoor.. zou niet best zijn voor een serieuse racer als je door afsnijden een snelle tijd zou kunnen neerzetten.
Ik heb liever een spiegel zodat ik ook kan zien wat er achter me gebeurt.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:21 schreef Bastard het volgende:
Die bumpercam gebruik ik zelf haast nooit.. wil er zover mogelijk achterhangen eigenlijk omdat ik de bochten dan beter kan nemen (kijk de hele bocht door) . Plus.. als je op iemand zn bumper rijdt wil ik wel zien waar een gaatje zit natuurlijk
Penalty is alleen interesant om ronden tijden neer te zetten.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb 1 eigenlijk nooit echt gespeeld heel even maar. Maar als dat er in zit is het wel oke en ook voor beuken neem ik aan?
Nee ik bedoel dat mensen tegen je aanrijden bij een bocht i.p.v van remmen zo kom je meestal het bochtje het beste doorquote:Op woensdag 25 april 2007 11:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Penalty is alleen interesant om ronden tijden neer te zetten.
In een race draait het alleen om de eerste plaats. Des noods burnout style. Als je dat niet wil moet collisians uti zetten.
Dat is moeilijk penalty geven. Waarschijnlijk krijgen dan bijde spelers een penalty.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat mensen tegen je aanrijden bij een bocht i.p.v van remmen zo kom je meestal het bochtje het beste door![]()
vond de demos niet zo van Testdrive..quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Testdrive al gespeeld?
Daarmee kun je je nog wel ff mee vermaken tot Forza.
Het spel kan nog zoveel opties en vrijheid bieden maar als de gameplay is zoals hij is dan blijft het vrij bagger.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:33 schreef Heintje het volgende:
De demo van TD is minder omdat je daar beperkt wordt in je vrijheid.
Juist dat je overal kan komen en alle auto's kan kopen die je wil maakt het spel zo gaaf.
Geen race spel maar een auto rij spel met race onderdelen.
En waarom dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Het spel kan nog zoveel opties en vrijheid bieden maar als de gameplay is zoals hij is dan blijft het vrij bagger.
Ik vind de gameplay wel goed.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Het spel kan nog zoveel opties en vrijheid bieden maar als de gameplay is zoals hij is dan blijft het vrij bagger.
Dat is zo Sony.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:21 schreef Bastard het volgende:
Die bumpercam gebruik ik zelf haast nooit.. wil er zover mogelijk achterhangen eigenlijk omdat ik de bochten dan beter kan nemen (kijk de hele bocht door) . Plus.. als je op iemand zn bumper rijdt wil ik wel zien waar een gaatje zit natuurlijk
Omdat die niet goed is, speelt gewoon 'nep'. Oke het is geen NFS dat is helemaal poep maar het komt niet in de buurt van een PGR, GT of Forza. En ik weet dat het geen sim is, het rijdt gewoon klote.quote:
Je hebt ook een driving aid in het spel die je uti kan zetten. Heb je dat geprobeerd?quote:Op donderdag 26 april 2007 02:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Omdat die niet goed is, speelt gewoon 'nep'. Oke het is geen NFS dat is helemaal poep maar het komt niet in de buurt van een PGR, GT of Forza. En ik weet dat het geen sim is, het rijdt gewoon klote.
Als verstokt TDU speler ga ik forza zeker proberen, alleen de "vrijheid" van TDU zit er in forza niet echt in? dat is eigenlijk beetje "rondjes rijden" gaat dat niet vervelen?quote:Op donderdag 26 april 2007 02:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Omdat die niet goed is, speelt gewoon 'nep'. Oke het is geen NFS dat is helemaal poep maar het komt niet in de buurt van een PGR, GT of Forza. En ik weet dat het geen sim is, het rijdt gewoon klote.
ow, dacht nog 60..quote:Op donderdag 26 april 2007 07:19 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je hebt ook een driving aid in het spel die je uti kan zetten. Heb je dat geprobeerd?
En Jorien Test Drive is geen full priced game meer. Dus gewoon ff voor 3 tientjes oppikken...
Hoeveel is die daarquote:Op donderdag 26 april 2007 09:35 schreef pmponer het volgende:
Zo ik heb de limited edition gepreordere via xboxworld.
Nu nog hopen dat ik hem krijg
quote:Op donderdag 26 april 2007 09:04 schreef Slasher het volgende:
[..]
Als verstokt TDU speler ga ik forza zeker proberen, alleen de "vrijheid" van TDU zit er in forza niet echt in? dat is eigenlijk beetje "rondjes rijden" gaat dat niet vervelen?
no disrespect intended!
okde duidelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 10:23 schreef Bastard het volgende:
Het is 8 Juni.. gisteren nog overleg gehad met dimplus.nl hierover.
Schiet niet op nee echt klote want heb niets meer te doen op de 360 op het moment. Dus die demo zou heel welkom zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
tja, 26 april nog geen demo..
Leuk dat je er nog even de datum er bij zet.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
tja, 26 april nog geen demo..
Het duurt nog 1.5 maand. Is redelijk vroeg voor een demo. Zeker als die demo het doel heeft het spel te verkopen. Dan lijkt 2 weken voor de release me logischer.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Schiet niet op nee echt klote want heb niets meer te doen op de 360 op het moment. Dus die demo zou heel welkom zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |