Dat gebulder van die Camaro als hij het rechte stuk op komt!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
1:02
Hoe die door de bocht heen slipt en dat geluid![]()
Dat is gewoon een indikatie om auto's met elkaar te vergelijken.quote:Op zondag 29 april 2007 11:35 schreef AQuila360 het volgende:
ik vind wel altijd die cijfertjes achter speed, acceleration enz klote dan lijkt het weer meer arcade.
Dat laatste hoeft natuurlijk niet perse het geval te zijn, zie oa TDU.quote:Op zondag 29 april 2007 12:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is gewoon een indikatie om auto's met elkaar te vergelijken.
Al zouden absolute waardes fijner zijn. Dus bij speed de topsnelheid. Bij acceleratie de 0 tot 100 en de 0 tot 200 tijd.
Alleen handling is lastig uit te drukken in een absolute waarde. Die moet je echt uitdrukken in een waarde die relatief is ten opzichte van de andere auto's
Rarety vind ik een beejte een rare in dat lijstje. Het maakt je auto in geen 1 opzicht beter. Sowieso is dat rarety in games een beetje vreemd omdat je toch wel de auto's kan kopen die je wil.
Nou niet zo zeer arcade vind ik.. alleen lastig af te lezen.. wat heb je nou aan rarity, ja ok de prijs gaat omhoog maar zet dan inderdaad neer wat ie waard is. Of topsnelheid bijv.. wat heintje ook al zegt, absolute waardes zijn prettiger aflezen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:35 schreef AQuila360 het volgende:
ik vind wel altijd die cijfertjes achter speed, acceleration enz klote dan lijkt het weer meer arcade.
Dat heb ik ook. Maar dat komt voor een groot deel door jouw posts hier.quote:Op zondag 29 april 2007 14:15 schreef Bastard het volgende:
Er gaat geen dag voorbij of ik heb wel diverse keren aan dit spel gedacht
Screenshots zijn gemaakt met de prebuild versie van forza, dus dat is zeg maar zonder AA. Forza 1 heeft nog betere AA als deze screens, maar dat komt nog wel goed.quote:Op maandag 30 april 2007 12:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die screenshots vind ik niet echt geslaagd. Filmpjes zien er veel mooier uit
Donderdag as de demoquote:Op maandag 30 april 2007 13:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb zin om te racen
7 Mei volgens mij (Op maandag, de dag na mijn verjaardagquote:
Maar het is inmiddels wel duidelijk dat ze die data die ze noemen toch niet halen. Dus kunnen ze beter geen datum geven en de gamers het zelf uit laten zoeken wanneer er een nieuwe demo is.quote:Op maandag 30 april 2007 16:57 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
7 Mei volgens mij (Op maandag, de dag na mijn verjaardag)
Wat ik teleurstellend vind is dat er totaal geen info komt van Microsoft/Turn10.
Ze zouden op zijn minst een releasedate kunnen noemen.
Wat een prachtig spelquote:Op maandag 30 april 2007 22:34 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.media.allerinternett.no/km_fil/0/2343090.wmv
Zoveel beter dan die screens.
Wat een gebeuk man in dat filmpje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=61670
Filmpje van de track in NY. (niet al te beste kwaliteit maar wel tof !)
Nee. Maar bumpercam die erg goed is (zo op 't eerste gezicht).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:32 schreef Leonos het volgende:
Zit erin in dit spel ook een camerapunt dat je het stuur ziet en je raampje enzo?
Maak anders even 350 auto-interrieurs tot op detail naquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:36 schreef Leonos het volgende:
Wat voor bagger is dat nou weer ...
Maak je een realistisch spel zonder de meest realistische camera
Dacht dat er specifiek gezegd is dat die sporen juist wel blijven staan, misschien dat die filmpjes/pics waar jij op doelt van een oudere build zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:29 schreef bojaaper het volgende:
Zo te zien blijven de bandensporen weer niet een hele race staan, maar verdwijnen zodra er ergens andere strepen getrokken worden. Er is volgens mij nog geen 1 race spel gemaakt waarin dit wel zo is. Matig.
PGR3 laat ze ook staan hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:29 schreef bojaaper het volgende:
Zo te zien blijven de bandensporen weer niet een hele race staan, maar verdwijnen zodra er ergens andere strepen getrokken worden. Er is volgens mij nog geen 1 race spel gemaakt waarin dit wel zo is. Matig.
Ook niet oneindig volgens mij.quote:
Hmm.. toch zie ik voor zeker 1 ronde de strepen nog staan in een wedstrijd.. let er eigenlijk niet zo goed opquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ook niet oneindig volgens mij.
Dan zou je als je met een paar man rondjes aan het spinnen bent op den duur niet meer genoeg geheugen hebben.
1 ronde zou ook nog wel kunnen. Het is maar waar ze de limiet leggen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm.. toch zie ik voor zeker 1 ronde de strepen nog staan in een wedstrijd.. let er eigenlijk niet zo goed op
quote:The site explicitly says there are 29 types of modifications. However, it only lists 23:
* Engine and Power
1. Intake
2. Exhaust (new: formerly included as part of intake)
3. Ignition (new)
4. Fuel System (new)
5. Cams and Valves (equivalent to FM1's "NA Tune")
6. Engine Block
7. Intercooler
8. Turbocharger
* Platform and Handling
9. Brakes
10. Springs and Dampers (equivalent to FM1's "Suspension")
11. Anti Sway Bars (new - formerly included as part of suspension)
12. Transmission
13. Clutch
14. Driveline (new - this must be the drivetrain swap (i.e. Greenwalt's example of the AWD Integra with the CR-V drivetrain))
15. Differential
16. Weight Reduction
* Tires and Rims
17. Tire Compound
18. Tire Width (new)
19. Rim Size (new - used to be part of tire compound/type)
20. Rim Style
* Body and Aero
21. Front Bumper
22. Rear Wing
23. Rear Bumper
That's 23 of 29. My guesses for the other 6 are:
24. Supercharger
25. Flywheel
26. Roll Cage
27. Aftermarket Hoods
28. Aftermarket Side Skirts
29. Window Tint