Van mij part ga je aan je lul sjorren tot dat ie er af valt.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga Forza 1 en PGR 2 wel weer spelen tot forza 2 komt
Voor de tvp hoeft ie het niet meer te doen nee.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Van mij part ga je aan je lul sjorren tot dat ie er af valt.
Vertel eens iets zinnigs man.
DIt hoort er gewoon bij, je moet zo dom doen, wie denk je wel niet dat je bentquote:Op donderdag 26 april 2007 17:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Vertel eens iets zinnigs man.
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik Heintje ben.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
DIt hoort er gewoon bij, je moet zo dom doen, wie denk je wel niet dat je bent
Geen idee, maar SP is ook tof.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Word Burnout nog gespeeld online ?
Dan lijkt het mij dat ze juist een hoop inleveren op de graphics. Ten opzichte van de replay.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:13 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat de INGAME beelden nog beter zijn dan de replay beelden... omdat de replay draait op de ingame engine met 30fps .. en het spel zelf op 60 fps![]()
Zitten er nou ook ingame screens bij?quote:
Nee inderdaad, gewoon dom.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik Heintje ben.
Tenminste geen domme kloon.
Daar ben ik het niet mee eens. PM me maar als je daarover in discussie wil gaan.quote:
jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zitten er nou ook ingame screens bij?
Ik kan ze hier niet bekijken namelijk.
Gaaf filmpje weer heb er echt zin in.quote:
mag hopen dat het op HD-TV mooier isquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik ook.. maar die Camaro lijkt me toch wel erg tof.. vooral surroundquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaaf filmpje weer heb er echt zin in.![]()
Wat voor wagens rijden jullie meestal in bij een race game? Ik vind die Amerikaanse muscle car bakken echt helemaal nix. Ik kies toch wel altijd een europeese wagen of een japanse.
Ford GT FTW.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaaf filmpje weer heb er echt zin in.![]()
Wat voor wagens rijden jullie meestal in bij een race game? Ik vind die Amerikaanse muscle car bakken echt helemaal nix. Ik kies toch wel altijd een europeese wagen of een japanse.
Jazeker, ik heb de lowress afbeeldingen gepakt.. maar wacht maar.. .wat.. ik kan zelf niet wachten om dit te spelen op mn nieuwe HD-tvquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mag hopen dat het op HD-TV mooier is
hd-tv for the winquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb de lowress afbeeldingen gepakt.. maar wacht maar.. .wat.. ik kan zelf niet wachten om dit te spelen op mn nieuwe HD-tv
Speciaal gekocht voor dit spel eigenlijk
quote:On this Danish gamesite, it says, that it has been confirmed from Turn10, that the demo will be out same time as the US-launch off the full game = 29/5-07
http://www.xboxlife.dk/news/3261/Forza-2-får-dato-og-demo.html
It's in Danish, so the most off you problely cant read it.
ik las het net ook, maar het lijkt me niet slim als ze dat doen. Dat is namelijk te laat.quote:
Ik geloof er geen hol van... demo komt namelijk heel binnenkort, alleen de datum is alleen bekende bij Turn10.quote:
Of het te laat is weet ik niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:00 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ik las het net ook, maar het lijkt me niet slim als ze dat doen. Dat is namelijk te laat.
Ze zeiden eigenlijk dat de demo deze maand zou komen, maar dat gaat zeker niet gebeuren.
Ik verwacht de demo een week of twee voor de release (ergens halverwege Mei)
Vette kikker manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |