Ik zou ook eerder een andere wagen hebben gekozen dan die ..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die rode Toyota klinkt echt als een grasmaaier.
In deel 1 zuigde ik daar wel zo hard in dat ik maar alle auto's zwart heb gemaakt.quote:
Shit is wel een erg goedkope site zelfs met de verzendkosten. Hoe is de betrouwbaarheid, heb je hier al vaker besteld? Klinkt alsof ik die site in de gaten moet houden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:38 schreef Black-Hole het volgende:
Misschien wel handig, de limited edition is voor omgerekend ¤ 44,- te pre-orderen op dvdcrave.com
Heb hem daar net besteld.
Die reactiesquote:Op zondag 6 mei 2007 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/forzamotorsport2/videos/2414
De TV reclame...
Vorige keer Viva Pinata door gepre-orderded voor ook enorm weinig. Was een week na de release in huis, bijna sneller als play.com dus. Heb nu zonder twijfel weer besteld.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:57 schreef piet_pelle het volgende:
Shit is wel een erg goedkope site zelfs met de verzendkosten. Hoe is de betrouwbaarheid, heb je hier al vaker besteld? Klinkt alsof ik die site in de gaten moet houden.
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:03 schreef AQuila360 het volgende:
In welke auto gaan jullie beginnen denk je?
Golf GTI jaquote:Op zondag 6 mei 2007 11:03 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoop dat je 1 van deze kan kopen in het begin
206 RC
207 RC
Focus ST
Golf GTI
En ik wil verder zeker de Leon Cupra R! Zo'n vette bak
Die Clio is wel de V6 RS. Die kan je denk ik niet meteen kopen want is een klasse C wagen. Jammer dat er niet meer renault'jes in zitten.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:25 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ga beginnen met de Clio
Jammer dat het niet het 2006 model is, want ik had graag in mijn eigen auto rond willen rijden..
Lijkt me een wiebel auto om mee te beginnen denk ik.. denk dat ik zelf voor die oude VW golf ga.. Maak ik een rasta auto vanquote:
Dat heb je in een echte auto ookquote:Op zondag 6 mei 2007 15:18 schreef MMaRsu het volgende:
Lijkt mij maar irritant 3 schermen met van die balken ertussen
Haha idd ja dat is ook zoquote:
Wil ik nog niet zienquote:Op zondag 6 mei 2007 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/forzamotorsport2/videos/2421
de intro van de game
Ik leef met je mee ik zie dat je het moeilijk hebtquote:
In deel 1 hadden ze het geluid van dit monster keurig geïmplementeerd! Hopelijk is het ze weer gelukt. Wat een geluid heeft dat ding!quote:
Lol dat filmpje echt een toffe kerel altijdquote:Op zondag 6 mei 2007 23:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
In deel 1 hadden ze het geluid van dit monster keurig geïmplementeerd! Hopelijk is het ze weer gelukt. Wat een geluid heeft dat ding!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=b3hcOVK8NDE![]()
Ik weet het nog niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:03 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hoop dat je 1 van deze kan kopen in het begin
206 RC
207 RC
Focus ST
Golf GTI
En ik wil verder zeker de Leon Cupra R! Zo'n vette bak
Ben zelf meer voor achterwielaandrijving en de motor in het midden of achterin.quote:Op maandag 7 mei 2007 07:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Die 206 is wel een leuke wagen.
Maar misschien ben ik toch wel zo verstandig om voor een AWD te gaan. Rijd een stuk makkelijker
Die is van vorige weekquote:Op maandag 7 mei 2007 07:20 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/forzamotorsport2/videos/2422
nieuwe trailer
Die zullen in het begin nog niet beschikbaar zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben zelf meer voor achterwielaandrijving en de motor in het midden of achterin.
Toch geklikt, die heb ik 2 weken geleden al gezienquote:Op zondag 6 mei 2007 15:21 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/forzamotorsport2/videos/2421
de intro van de game
Zijn het er veel, ander ff hierheen copy - paste zou ik wel fijn vinden.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:41 schreef Bastard het volgende:
Hier trouwens een overzicht van de 'start' auto's
http://www.msxbox-world.com/forums/index.php?showtopic=7344
Ja das waar.. maar hij is goed te pimpenquote:
Daar zit ik ook aan te denken.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das waar.. maar hij is goed te pimpen
Maar nu ik de keuze zo zie, denk ik de TT maar te nemen als eerste. Stabiel op de weg, vlot doorrijden..
TT als beginnersbak in het echt, zou wat zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das waar.. maar hij is goed te pimpen
Maar nu ik de keuze zo zie, denk ik de TT maar te nemen als eerste. Stabiel op de weg, vlot doorrijden..
Daar ben ik toen in deel 1 mee begonnen, viel me toch tegen eigenlijk. Wat je in het begin wilt hebben is een goede auto waar je zo veel mogelijk races mee kan winnen zonder al te dure modificaties.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar zit ik ook aan te denken.
Al vind ik de Mini Cooper S wel geinig.
Jep.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
Is het net zoals bij GT zo dat je verschillende cups hebt? Dus een voor front wheel cars en een voor all wheel cars? Want dan kun je zowel de TT als de Mini kopen.
Ik vond het echt jammer dat je dat in deel 1 niet kon bij de merk klasses. Daar moest die altijd orgineel zijn, dus kon je alleen de banden spanning aanpassen.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef Bastard het volgende:
Yep.. en als je geld hebt zou je eerst een gemodificeerde versnellingsbak kunnen kopen, die kun je namelijk handmatig afstellen.
Stel je loopt tegen een race aan waar de auto's echt aan elkaar gewaagd zijn, en het is een bochtig circuit, dan kun je de algehele afstelling aanpassen naar snellere acceleratie, en je levert wat in op topsnelheid. Hws, haal je de topsnelheid toch niet op het circuit, maar dan trek je wel lekker snel de tegenstanders eruit.
Dat zijn van die dingetjes die echt handig kunnen zijn.. bandenspanning, en vering kloot ik eigenlijk niet zo veel aan.
Kleur en stickers zijn gratis gelukkig.
Oefening baart kunst.. maar ik hou het ook simpel.. ga geen master chief bouwen ofzoquote:Op maandag 7 mei 2007 10:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vond het echt jammer dat je dat in deel 1 niet kon bij de merk klasses. Daar moest die altijd orgineel zijn, dus kon je alleen de banden spanning aanpassen.
Met stickers klote lukte mij nooit mooi. Dus ben ik maar alles zwart gaan maken.
Nee.. wel ochtend of avond race.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Zit er eigenlijk regen effecten in forza 2 ?
Leuke games.fok.nl skinquote:Op maandag 7 mei 2007 10:58 schreef Bastard het volgende:
Oefening baart kunst.. maar ik hou het ook simpel.. ga geen master chief bouwen ofzo
Vering is toch belangrijk bij een bochtig circuit?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef Bastard het volgende:
Dat zijn van die dingetjes die echt handig kunnen zijn.. bandenspanning, en vering kloot ik eigenlijk niet zo veel aan.
Het probleem is dat je die dan voor elke auto moet maken.quote:
Ja.. maar als je de verlaagde vering er op hebt gezet is het wel voldoende naar mijn mening. Dan kun je als je wil ze nog wel lager zetten maar dan krijg je echt een hobbelige rit.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vering is toch belangrijk bij een bochtig circuit?
Nee hoor, in dit deel is het mogelijk om een enkele creatie over te zetten naar je andere auto's.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het probleem is dat je die dan voor elke auto moet maken.
Het zou wel makkelijk zijn als je een stuk van je ontwerp makkelijk tussen verschillende auto's uti kan wisselen.
Dan maak je 1 keer een logo en dat gooi je dan makkelijk op al je auto's
Die optie heb ik nooit gevonden.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, in dit deel is het mogelijk om een enkele creatie over te zetten naar je andere auto's.![]()
Denk er dan wel heel goed over na. Forza is niet echt een spel voor mensen die niks met racegames hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:05 schreef -Dries- het volgende:
Ik voel me sterk aangetrokken tot deze game, terwijl ik normaal gezien niets met race spellen heb.. Geen idee hoe het komt, door de vette beelden denk ik![]()
Zijn dat zelf aangebrachten stickers of standaard?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:07 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Die stickers zien er een beetje vaag uit, maar schijnt dat de testers nog een oude build hebben, verder puik plaatje.
[afbeelding]
Nou, van wat ik begrijp is Forza beter en realistischer dan TDU. En aangezien ik altijd voor het beste ga..quote:Op maandag 7 mei 2007 13:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Denk er dan wel heel goed over na. Forza is niet echt een spel voor mensen die niks met racegames hebben.
Ik denk dat Test Drive je meer plezier kan bieden.
Dat zeker. Maar vaak schrikt het realisme juist mensen af, het wordt er namelijk niet makkelijker door.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nou, van wat ik begrijp is Forza beter en realistischer dan TDU. En aangezien ik altijd voor het beste ga..
GTR was voor de echte die-hards en dan ook echt alleen voor hun dacht ik. Niets voor mij dus Dan vind ik Forza wel goed genoeg.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar vaak schrikt het realisme juist mensen af, het wordt er namelijk niet makkelijker door.
Maar Forza wordt wel het beste race spel, al komt er geloof ooit eens een die ngo wat realistischer is. GTR!
Inderdaad... kan het circuit wel dromen haast.. dit stukje op de foto is relatief tegen het einde aan van het circuit, hierna nog een paar bochten en daarna het rechte stuk weer opquote:
Wat is nou eigenlijk het begin?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad... kan het circuit wel dromen haast.. dit stukje op de foto is relatief tegen het einde aan van het circuit, hierna nog een paar bochten en daarna het rechte stuk weer op![]()
Maar mooi om te zien dat er nu duidelijk hoogteverschil in zit.. en met 60 fp/s zal de ervaring van snelheid wel hoger liggen.
Het begin is op datzelfde lange rechte stuk.. dan rij je volgas met zn allen op een dubbel chicane af, de een flauw, de volgende scherp.. scherp rechtsaf.. naar beneden en scherp linksafquote:Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk het begin?
De start ligt op het hele lange stuk maar de pits zitten een stuk verder.
Daar waar je beschijving op houd zijn de pits pas.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het begin is op datzelfde lange rechte stuk.. dan rij je volgas met zn allen op een dubbel chicane af, de een flauw, de volgende scherp.. scherp rechtsaf.. naar beneden en scherp linksaf
Nee vlgs mij niet... is dat dat Franse circuit uit motogp?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar waar je beschijving op houd zijn de pits pas.
Beetje vreemd omdat de pits eigenlijk altijd bij de start finish zijn.
Het trouwens wel eens zin om een keer het circuit van LeMans te rijden. Maar die zit natuurlijk niet in Forza?
Heb motoGP niet gespeeld. Maar LeMans is een circuit van 13 Km.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee vlgs mij niet... is dat dat Franse circuit uit motogp?
Dat nurenburg circuit, prachtig in fm 1.. zulke lange races online mee geredenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:07 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Die stickers zien er een beetje vaag uit, maar schijnt dat de testers nog een oude build hebben, verder puik plaatje.
[afbeelding]
In PGR3 ben ik er ooit gelapt.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat nurenburg circuit, prachtig in fm 1.. zulke lange races online mee gereden![]()
Als twi de langzaamste had dan hij je nog gelapd denk ikquote:Op maandag 7 mei 2007 14:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
In PGR3 ben ik er ooit gelapt.
En dat na 4 rondes.
Door twi in de snelste en ik in de langzaamste auto
Zo slecht ben ik ook weer niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als twi de langzaamste had dan hij je nog gelapd denk ik
Anyways, ik las dat de psycis engine op 360 fp/s draait, los dus van de graphics. Dat houdt in dat ieder hobbeltje in de auto gaat merken, ongeloofelijk gewoon!
Mp is iig maar 8. Zal in de SP ook wel zo zijn dan.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:04 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zie de 206 RC niet staan bij begin auto's dus kies ik voor de Golf V GTI.
Hoeveel wagens heb je nu in een race zitten? Is van 12 naar 8 gegaan toch?
hij is lazers van gister nogquote:Op maandag 7 mei 2007 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom is Twi in dit topic niet te vinden als hij de Forza man is?
Geen intresse vooralsnog om ons te ownen denk ik.. sst niks zeggen tegen hem, misschien kunnen we onszelf nog even gelukkig voelen met een snelle tijd op het scoreboard!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom is Twi in dit topic niet te vinden als hij de Forza man is?
M'n pre-order staat, gijsquote:Op maandag 7 mei 2007 15:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen intresse vooralsnog om ons te ownen denk ik.. sst niks zeggen tegen hem, misschien kunnen we onszelf nog even gelukkig voelen met een snelle tijd op het scoreboard!
We hebben toch al ruim anderhalf topic vol gekregen.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:47 schreef twi het volgende:
Omdat er weinig te lullen valt over racegames voordat ze uit zijn
[..]
M'n pre-order staat, Gijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |