Ik mag d'r niet zo. Maar daar zal ik de eerste pagina van dit topic verder niet mee verzieken.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:59 schreef Godlike02 het volgende:
Wil Matthijs van Nieuwkerk nooit eens vakantie?![]()
Zeker, vroeg me al af wat ik de hele zomer moet gaan doen van half 8 tot half 9 nu er geen DWDD meer is.quote:Wel leuk
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Wup het volgende:
het zal wel aan mij liggen maar wat is dan het nut om DWDD op vakantie te sturen?
Klaagwupjequote:Liever sturen die van Nieuwkwek een tijdje......
Dat schijnt duurder te zijn om te maken. Maar ik vraag me af waarom DWDD dan nóg een zomerse opvolger krijgt als budget het probleem is:quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Wup het volgende:
het zal wel aan mij liggen maar wat is dan het nut om DWDD op vakantie te sturen?
Liever sturen die van Nieuwkerk een tijdje......
quote:Van Nieuwkerk en Huijbregts draaien door
Geplaatst op 02-05-2007 om 10:40
De populaire presentator Matthijs van Nieuwkerk is ondanks de zomerstop van het goed bekeken programma De wereld draait door, ook in de warme maanden te zien op televisie. Samen met Marc-Marie Huijbregts, wekelijks te zien als sidekick in De wereld draait door, presenteert hij vanaf half mei het programma De zomer draait door. Van Nieuwkerk zal ook het nieuwe VARA- programma Wat Heet medepresenteren. Wat Heet vervangt De Wereld Draait Door in de zomer. Bron
quote:Op woensdag 2 mei 2007 03:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
[afbeelding]
Wat heet!
De hele zomer lang - met uitzondering van de drie weken waarin de Tour de France plaatsvindt -
Even wat anders, en daarbij doen er nog meer presentatoren mee. En 't zal ook vast geen exacte kopie worden van DWDD.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Wup het volgende:
quote:Liever sturen die van Nieuwkerk een tijdje......
Zoals ik het begrijp is Wat heet! de "opvolger" van DWDD (zelfde tijdstip e.d.), en is DZDD een compleet ander programma. Handig gekozen naam, dat wel natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:39 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat schijnt duurder te zijn om te maken. Maar ik vraag me af waarom DWDD dan nóg een zomerse opvolger krijgt als budget het probleem is:
[..]
quote:
quote:Wat heet! wordt bij toerbeurt gepresenteerd door Menno Bentveld (Herexamen), Lennart Booij (Het nieuwe Lagerhuis), Claudia de Breij (De wereld draait door), Floortje Dessing (RTL Travel), Tom Egbers (Studio Sport), Dione de Graaff (Studio Sport), Isolde Hallensleben (De Jakhalzen), Patrick Lodiers (De Lama’s), Matthijs van Nieuwkerk (De wereld draait door) en Leon Verdonschot (journalist).
Damn, flinke lijst. Raar dat Floortje Dessing ook presenteert trouwens (rtl).quote:
Matthijs van Nieuwkerk en Claudia de Breij ( [De wereld draait door),quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:28 schreef Veerboot het volgende:
De presentatoren: Wat heet! Wat heet! wordt bij toerbeurt gepresenteerd door
Inderdaad, dat worden voor mij de "oversla-avonden", met Claudia en Isolde.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:24 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
5 minuten jakhalzen kijken met haar als presentatrice was al traumatisch.
Je moet ook een beetje het idee hebben dat je vakantie hebt.....nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Inderdaad, dat worden voor mij de "oversla-avonden", met Claudia en Isolde.
quote:
Ga nou eerst maar eens kijken. Als ze een zomer-DWDD hadden willen maken, hadden ze dat echt wel gedaan. Neem ik aan.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:02 schreef kassenbouwer het volgende:
Dit wordt toch gewoon letterlijk DWDD in een andere studio? Waarom gingen ze gewoon niet door onder de naam DWDD dan?
quote:Het programma, dat live uitgezonden wordt vanuit een muziektent in Artis,
Ze is gescheiden hequote:
Ja best leukquote:Op maandag 14 mei 2007 19:58 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het leuk en Claudia doet het ook leuk
Eens.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:19 schreef Veerboot het volgende:
Ik krijg een beetje plaatsvervangende schaamte bij deze quiz...
*zucht*quote:
Who cares, ze is gewoon irritant.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 05:03 schreef Hapertje het volgende:
[..]
*zucht*
Claudia is bi, maar getrouwd met een vrouw omdat ze gewoon van elkaar houden. Dat maakt je niet automatisch lesbisch. En ze zegt zelf nog steeds bi te zijn. Wat natuurlijk niets impliceert, want als je van iemand houdt, handel je er niet naar. Maar dat betekent dus niet dat je automatisch lesbisch bent!
Wendy lijkt me wel een lieve meid hoor, maar ik weet nog van "vroeger" tijdens Waku Waku dat ze op het bordje schreef :quote:
Dat zal elke avond wel gebeuren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:23 schreef Wup het volgende:
Dat was duidelijk weer zo iemand die daar verplicht naar toe gestuurd is om iets te promoten [ een of ander tv programma, ik weet niet meer precies]. En verder had ze werkelijk helemaal niets te melden en was ze dus ook volkomen oninteressant. Dus dan wordt uit pure ellende Ushi maar weer van de plank gerukt...
[daar kan zij verder niet zoveel aan doen.. behalve wat interessanter worden natuurlijk;)]
Vraag ik mij ook af wie die presenator is?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:35 schreef BVO het volgende:
Wie is deze pannenkoek?
asjemenou jongen toch.quote:
Je merkt ineens dat Claudia nog helemaal niet zo slecht is....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef Kipman het volgende:
Dat is Leon Verdonschot.
Mee eens, ik mis ook nogsteeds de structuur een beetje. En volgensmij is een vol uur te lang voor maar 2 gasten. Mag wel wat meer tempo in.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik kijk, vind het maar een matig programma tot nu toe. Maar ze zijn duidelijk nog op zoek naar de juiste invulling.
vind 'm ook erg sympathiek maar dit was gewoon slecht.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef thettes het volgende:
Vind het altijd een heel sympathieke vent dus daarom merkte ik mss niet dat het zo slecht ging als jullie zeggen. Vond het niet zoo slecht namelijk.
Het was ook niet dramatisch, maar het kan veel beter (zelfs Claudia is beter - iig door ervaring). Als hij kan groeien dan wordt het wel wat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef thettes het volgende:
Vind het altijd een heel sympathieke vent dus daarom merkte ik mss niet dat het zo slecht ging als jullie zeggen. Vond het niet zoo slecht namelijk.
Ben benieuwd hoe Menno 't doet. Ken de gasten alleen niet, dan kon 't wel weer eens een lang uur worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Morgen trouwens Menno Bentveld, Arthur Japin (schrijver) en een of andere journalist.
Menno Bentveld vind ik een leuke jongen maar ik ken hem geloof ik niet als interviewer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Morgen trouwens Menno Bentveld, Arthur Japin (schrijver) en een of andere journalist.
Dan zal ik de journalist waarschijnlijk wél kennen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alleen Leon Verdonschot.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
Waren ze vanavond nog dommer dan Wendy trouwens ?
Lijkt me sterk.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:26 schreef Remzz het volgende:
Tong weet je al dat Dione dit ook gaat presenteren?
Ja vond ik ook een beetje matig idd. Ik bedoel dat je nou grappige zooi van youtube afhaalt voor die quiz oid, ok. Maar een trailer, beetje jammer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:10 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Maar wat ik super storen vind is dat ze dan de trailer van Grindhouse laten zien vanaf een mega slechte youtube versie. Je kan vast wel van de distributeur een betere krijgen, het is toch mooie promotie en ander vis je de hd trailer van apple.com.
Ik had hem nooit eerder gezienquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Haha die presentator van vandaag was echt slecht![]()
Heb hem wel vaker gezien bij de publieke
Laten we die naam snel vergeten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef Kipman het volgende:
Dat is Leon Verdonschot.
hij-leest-het-allemaaal-een-beetje-opquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Haha die presentator van vandaag was echt slecht![]()
Heb hem wel vaker gezien bij de publieke
Laten we dat niet doen. Leon Verdonschot is een van de beste popjournalisten van Nederland. Daarnaast presenteert hij elke zondag van zeven tot negen een bijzonder goed interviewprogramma op Kink FM. Ik weet niet of je 'Wintergasten' (of hoe heette het?) hebt gezien, maar hij was degene die op fantastische wijze Iggy Pop urenlang interviewde. Hoe hij het vanavond deed, weet ik niet. Ik heb het niet gezien. Maar vergeet Leon Verdonschot niet als het om popmuziek gaat, want daarin is hij erg goed.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:47 schreef tong80 het volgende:
Laten we die naam snel vergeten.
Zou je als Verdonschot-kenner eens een kwartiertje oid van de uitzending willen bekijken, en je mening over Verdonschot in deze rol willen geven?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
Laten we dat niet doen. Leon Verdonschot is een van de beste popjournalisten van Nederland. Daarnaast presenteert hij elke zondag van zeven tot negen een bijzonder goed interviewprogramma op Kink FM. Ik weet niet of je 'Wintergasten' (of hoe heette het?) hebt gezien, maar hij was degene die op fantastische wijze Iggy Pop urenlang interviewde. Hoe hij het vanavond deed, weet ik niet. Ik heb het niet gezien. Maar vergeet Leon Verdonschot niet als het om popmuziek gaat, want daarin is hij erg goed.
Dan heeft 't weinig zin.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:45 schreef broer het volgende:
Hij staat aan, maar dan zonder geluid. Ik heb te leuke muziek aan staan.
Dat idee had ik ook, want ik vond 'm in andere programma's waarin ik 'm ooit gezien heb wat helderder overkomen.quote:Ik kan me er echter wel iets bij voorstellen. In de Nationale Wetenschapsquiz vond ik hem ook niet fantastisch. Volgens mij moet hij affiniteit met zijn onderwerp hebben.
Klopt.quote:En ik ben inmiddels gewend aan zijn Limburgse toon, daar ergerde ik me vroeger nog wel eens aan. Dus ik kan me voorstellen dat dat bij mensen die hem niet kennen ook zo is.
Ik zeg ook niet dat je dat wilde, ben gewoon benieuwd naar je mening over z'n presentatie van dit programma. Aangezien jij 'm kennelijk beter kent dan de rest hier.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:48 schreef broer het volgende:
Ik wil hem ook niet verdedigen als presentator van 'Wat Heet!'. Maar tong vond dat we hem maar helemaal moesten vergeten. En ik vond van niet.
Ik vond het ook allemaal zo erg nog niet. Tuurlijk, het was niet fantastisch, maar eigenlijk ergerde alleen zijn accent mequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:10 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik vond die presentator wel leuk eigenlijk. Ik had het idee dat hij zelf ook wel door had dat het wat stroef ging, maar de lol daar wel van in zag.
Ik vond hem zelfs héél goed! Kunnen ze die volgend seizoen niet inhuren als vaste vervanger van Matthijs bij DWDD?quote:
Ja goed is hij héquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:11 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik vond hem zelfs héél goed! Kunnen ze die volgend seizoen niet inhuren als vaste vervanger van Matthijs bij DWDD?
Ik heb het niet gezien, maar ik ben tegen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:11 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik vond hem zelfs héél goed! Kunnen ze die volgend seizoen niet inhuren als vaste vervanger van Matthijs bij DWDD?
Zeker weten! Het is sowieso een toffe peer.quote:
Och om dat nou een gigantische blunder te noemen. Dan zou ik de aflevering van gisteren nog eens kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Zeker weten! Het is sowieso een toffe peer.
Al maakte hij wel een gigantische blunder door niet op te merken dat Jorien van den Herik in het publiek aanwezig was. Het is hem vergeven.
Ga de herhaling nog even kijken vannacht.quote:
DWDD had minimaal 500k kijkersquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ga de herhaling nog even kijken vannacht.
Kijkcijfers tot nu toe overigens;
MA- 460.000
DI - 272.000
WO - 325.000
Op zich wel netjes, DWDD had 500.000 gemiddeld dacht ik.
Setting is elke avond hetzelfde hoor, presentator niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:45 schreef Zwaardvisch het volgende:
Leuke onderwerpen en leuke setting, maar presentator (Lennart Booij meen ik?) die niet kan interviewen.
Ik wilde net zeggen... Die Thijs van Otterloo, probeert 'ie Isolde te versieren of zo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Die eeh andere gast doet gek zeg met z'n ogen en zulks
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen... Die Thijs van Otterloo, probeert 'ie Isolde te versieren of zo?Hij doet echt belachelijk eng met z'n ogen.
![]()
Maar de grote vraag die ons allemaal bezighoudt is: Wat vond je van Isoldequote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:02 schreef Wup het volgende:
ik zie nu de herhaling en ik vind het een prima uitzending
leuke gasten
LOL, hi leukerd:)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:11 schreef Svensational het volgende:
Maar de grote vraag die ons allemaal bezighoudt is: Wat vond je van Isolde?
Ik vond haar ook niet zozeer slecht. Ze laat in ieder geval haar gasten uitpraten en het is gezelliger dan met Booij. Maar tegelijkertijd kan ik ook niet zeggen dat ze het programma op een hoger peil brengt. Het is met Isolde meer een feel-goodshow. Ze is ook niet leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar de grote vraag die ons allemaal bezighoudt is: Wat vond je van Isolde?
ik vraag me trouwens af of ze lesbisch is, bij Rita Verdonk verwacht ik het eerder. Alsof dat al een minpunt zou zijn. Wat maakt het eigenlijk ook uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik vond haar ook niet zozeer slecht. Ze laat in ieder geval haar gasten uitpraten en het is gezelliger dan met Booij. Maar tegelijkertijd kan ik ook niet zeggen dat ze het programma op een hoger peil brengt. Het is met Isolde meer een feel-goodshow. Ze is ook niet leuk om naar te kijken.
Wat mij verder opvalt bij al die Vara-praatshows is dat er zoveel in die eigen vijver gevist wordt. Óf het zijn arrogante linkse jongens, óf het zijn homoseksuele vrouwen. Wanneer nemen ze eens een leuke frisse vrouw voor zo'n programma. Brecht van Hulten bijvoorbeeld. Of die jongen van Andere Tijden, Hans Goedkoop. Lijkt me een goed plan, ze hoeven niet per se PvdA-lid te zijn, toch?
Alsjeblieft zeg, ik krijg nog steeds jeugdjournaal kriebels als ik haar ook maar iets zie doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wanneer nemen ze eens een leuke frisse vrouw voor zo'n programma. Brecht van Hulten bijvoorbeeld.
Neejoh ze is leukquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ik krijg nog steeds jeugdjournaal kriebels als ik haar ook maar iets zie doen.![]()
Het is een stukje uit Nouvelle Vague - Love Will Tear Us Apart (cover van Joy Division inderdaad).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:54 schreef tong80 het volgende:
In de begin tune zit heel sneaky 'Love will tear us apart - Joy Divison' verstopt. Grappig.
Ja, ik zei het een beetje onduidelijk, maar eigenlijk dus in plaats van Claudiaquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:20 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar ik ben tegen.![]()
edit; Ow wacht, vervanger indien Matthijs afwezig is? Dan ben ik denk ik voor.![]()
Hehe, blijft leuk dat Claudia nogsteeds als invalster wordt gezien, terwijl ze eigenlijk volwaardig medepresentatrice is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:14 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ja, ik zei het een beetje onduidelijk, maar eigenlijk dus in plaats van Claudia
@ de vrouw die in het publiek pal achter Thijs van Otterloo zat (die met dat zwarte shirtje) ;quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:25 schreef borisz het volgende:
Het VARA-programma 'Wat heet!' - live om 19.30 uur op Nederland 3 - wordt vanavond (vrijdag 18 mei) gepresenteerd door Isolde Hallensleben. Zij ontvangt dirigent/arrangeur/componist Thijs van Otterloo én Mike Boddé en Thomas van Luyn van de 'Mike & Thomas Show'.
Ik wil maar zeggen, als dit het Talent is waarmee de VARA mee doorwil, zie ik het zeer somber in. Ik wil ze echt wel een kans geven, maar ik zie hier geen nieuwe journalistieke pareltjes presenteren.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die Isolde presenteerde echt heeeeel erg slecht. Ze stelde ongelofelijk domme vragen, en haar uitstraling staat me sowieso niet aan. Dumpen dat wijf.
Ohja, en ze slist. Presentatoren mogen niet slissen.
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:35 schreef TLC het volgende:
[..]
@ de vrouw die in het publiek pal achter Thijs van Otterloo zat (die met dat zwarte shirtje) ;
(
![]()
![]()
)
Zo'n lieftallige dame op de achtergrond leidt af van het gesprekquote:
quote:De presentatie is maandag in handen van Leon Verdonschot. Hij ontvangt Ellen van Langen, Sophie in ’t Veld en Jazz-zangeres Rose.
Ik heb 't nog nooit gezien.quote:
Dat kan ook niet, als je niet in Amsterdam of omstreken woontquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik denk echt, dat er geen slechtere combi mogelijk is. Echt niet.
Ik denk eerder door die andere gozert.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
D'r zit tegenwoordig geen publiek meer bij trouwens? Of komt dat door dat Goedele te gast is?
Ik vind alleen Isolde irritant om naar te kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef kassenbouwer het volgende:
Wel grappig dat op zo ongeveer elke presentator slecht commentaar wordt geleverd. Terecht hoor, maar hebben ze bij de VARA dan geen verstand van presenteren?
Zijn die klojo's nou nooit eens uitgehold achter die bal?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:34 schreef borisz het volgende:
De uitzending duurt korter in verband met de finale van de Champions League.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:44 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zijn die klojo's nou nooit eens uitgehold achter die bal?![]()
Ik bedoel, hoe interessant kan een stukje leer nou helemaal zijn?
Ik verlang ook naar DWDDquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:48 schreef funrider het volgende:
Nu 2x gezien beide keer vond ik o.a. de quiz vrij irri en teveel over koetjes en kalfjes en weinig inhoud. Snel na de zomer weer DWDD terug dit is niks.
Misschien dat alle presentatoren vergeleken worden met Matthijs van Nieuwkerk. En die is gewoon erg leuk in DWDDquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef kassenbouwer het volgende:
Wel grappig dat op zo ongeveer elke presentator slecht commentaar wordt geleverd. Terecht hoor, maar hebben ze bij de VARA dan geen verstand van presenteren?
Valt wel mee denk ik. Met wie je Verdonschot ook vergelijkt, 't is niet echt een aanwinst als presentator.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:23 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Misschien dat alle presentatoren vergeleken worden met Matthijs van Nieuwkerk. En die is gewoon erg leuk in DWDD
Maar helaas veel ze kort met dat voetbalquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beste aflevering die ik tot nu toe gezien heb, vond t een interessant gesprek.
quote:De presentatie is donderdag in handen van Lennart Booij.
De gasten zijn:
- Jort Kelder. Gisteren werd zijn laatste Quote gepresenteerd met 500 miljonairs onder de 40.
- Transseksueel Kam Wai Kui, festivaldirecteur van het Transgender Filmfestival.
- En Mirjam de Graaff, zus van de vijf jaar geleden overleden Bart de Graaff. Zij vertelt over BNN en de nalatenschap van Bart.
Dat was inderdaad irritant, maar ik vind Isolde een leukerdje hoor. Geef haar een paar weken en het gaat helemaal goedkomen denk ik. Het format is gewoon nog erg rommelig en onsamenhangend. Kan Isolde weinig aan doen. En gooi inderdaad die stupide quiz eruit. Zó overbodig en oninteressant...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:48 schreef Joepie het volgende:
En Isolde is leuk bij de jakhalzen, maar dat mislukte belgische accent de hele tijd als je Goedele hebt zitten, daar mag de doodstraf op staan. Ik heb daar zo'mn schurft aan mensen die denken dat ze een accent kunnen nadoen terwijl het er niet eens op lijkt.
Tom zou het wel kunnenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef borisz het volgende:
Vandaag Tom Egbers, een nieuweling voor dit programma.
Met als gast Auke kok
Ook lachen is als de autocue uitvalt bij Tom, dan hakkelt hij altijd maar wat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tom Egbers kan niet presenteren. Studio Voetbal met hem als inval-Jack is ook altijd een drama.
De NOS-voetbaldocu's met hem zijn daarentegen wel
Niet waar Mirjam zat alleen met die presentator, die man was eerder weg dan Jort.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik vind ' maar raar dat er geen publiek meer bijzit.
Wat ik helemaal raar vond was trouwens dat Jort gister na z'n babbeltje weg was. Zaten Lennart en die zus van Bart daar alleen te babbelen, komt toch een beetje kaal over.
Ja ook vreemd, 2 keer een interview op 1 avond bij de publieken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Jort zat gisteravond bij K&VDB om 23.00u !!
Ik heb ook niks tegen die avatar of tegen peterquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Die doe ik niet weg !
Hahaha, Mister1977quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:25 schreef Mister1977 het volgende:
Haha, alleen moet er nou nog iemand zijn die met een avatar van Albert wil gaan lopen.
Nee niet bij mij.. Geef mij maar DWDDquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
Het leeft niet echt, hè?
Ik heb hem uitgezet. Ik kan er niks aan doen, maar ik vind die schrijfster (kan niet op haar naam komen... in die rolstoel) altijd zo erg!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
Het leeft niet echt, hè?
Ik vond haar dus echt meevallen. Wel vind ik mensen die zeggen dat ze nooit tv kijken, al bij voorbaat verdacht (en wereldvreemd), maar ik geloofde haar wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef Jane het volgende:
Ik heb hem uitgezet. Ik kan er niks aan doen, maar ik vind die schrijfster (kan niet op haar naam komen... in die rolstoel) altijd zo erg!
Tom Egbers presenteert hetquote:Regisseur Pieter Verhoeff over zijn Profiel (tv-programma) van Foppe de Haan.
- Paul Rosenmöller is de wereld overgereisd om stille rampen te bezoeken. Vanavond begint zijn nieuwe reeks.
- Lisa Wade is Toon Hermans kenner en weet precies wat er in het struikgewas ruist.
Ik val net in het programma. Is Lisa dat kleintje? Wat mini!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:14 schreef paultjuhhh het volgende:
wat eeeen leeeeeeeeeeeukertje is die lisa wade
jaaaaaaaaa kjoetie hequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik val net in het programma. Is Lisa dat kleintje? Wat mini!![]()
Ja, ik kikker er spontaan van op. Wat een leuk en vrolijk kopje.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:29 schreef Mister1977 het volgende:
"Ik sta zelf ook blij in het leven"
No shit!![]()
Nee, bij mokkels.nl ook nog niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Er zijn geen pics van haar op internet
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Er zijn geen pics van haar op internet
Het was in elk geval wel aardig om te zien vond ik. Ik vond de quiz vandaag ook best aardig. Peeters en Jochum ten Haaf waren allebei bloedfanatiek.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Viel halverwege de quiz binnen. Was Isolde nou vliefd op Bart Peeters of doet ze altijd zo?
Ja haha, ze hadden zoiets van: "als jullie zo nodig een quizje willen spelen dan doen we het ook meteen goed"quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:39 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Het was in elk geval wel aardig om te zien vond ik. Ik vond de quiz vandaag ook best aardig. Peeters en Jochum ten Haaf waren allebei bloedfanatiek.
Nee toch niet héquote:Op maandag 4 juni 2007 19:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zal dus ook meteen wel weer over de Donorshow gaan...
Mja zag 't inderdaad. Ga vannacht misschien nog even kijken.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
4 posts erboven lezen en je had kunnen kijken
Ik vond het een aardige aflevering, een beetje zoals het hoort te zijn denk ik.
Het ging allemaal pijnlijk stroef vanavond, vond ik.quote:
Zo stroef dat ik maar wat anders ben gaan doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef Jane het volgende:
Het ging allemaal pijnlijk stroef vanavond, vond ik.
Vond haar wel lief, ze lijkt me verlegen. Maar Deelder die zie je echt zelden lachen. Volgens mij kwam dat ook door Noort, die er niet slecht uitziet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:11 schreef blijerotterdammer het volgende:
Die Noort is suf, maar vond Deelder fantastisch. Al tijdens de quiz. Erg gelachen. En Deelder is ook Tarantino-fan!
Stomvervelend, inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
Booij.Zouten met die gast, wat een eikel. Ik kijk toch om de gasten te horen, niet om de presentator elke zin te zien afkappen.
Ik kon het na een minuut of 20 niet meer aanzien, dus dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stomvervelend, inderdaad![]()
Wel leuk: het muziekje bij dat politie-itempje. Hill Street Blues![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |