Eens.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:19 schreef Veerboot het volgende:
Ik krijg een beetje plaatsvervangende schaamte bij deze quiz...
*zucht*quote:
Who cares, ze is gewoon irritant.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 05:03 schreef Hapertje het volgende:
[..]
*zucht*
Claudia is bi, maar getrouwd met een vrouw omdat ze gewoon van elkaar houden. Dat maakt je niet automatisch lesbisch. En ze zegt zelf nog steeds bi te zijn. Wat natuurlijk niets impliceert, want als je van iemand houdt, handel je er niet naar. Maar dat betekent dus niet dat je automatisch lesbisch bent!
Wendy lijkt me wel een lieve meid hoor, maar ik weet nog van "vroeger" tijdens Waku Waku dat ze op het bordje schreef :quote:
Dat zal elke avond wel gebeuren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:23 schreef Wup het volgende:
Dat was duidelijk weer zo iemand die daar verplicht naar toe gestuurd is om iets te promoten [ een of ander tv programma, ik weet niet meer precies]. En verder had ze werkelijk helemaal niets te melden en was ze dus ook volkomen oninteressant. Dus dan wordt uit pure ellende Ushi maar weer van de plank gerukt...
[daar kan zij verder niet zoveel aan doen.. behalve wat interessanter worden natuurlijk;)]
Vraag ik mij ook af wie die presenator is?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:35 schreef BVO het volgende:
Wie is deze pannenkoek?
asjemenou jongen toch.quote:
Je merkt ineens dat Claudia nog helemaal niet zo slecht is....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef Kipman het volgende:
Dat is Leon Verdonschot.
Mee eens, ik mis ook nogsteeds de structuur een beetje. En volgensmij is een vol uur te lang voor maar 2 gasten. Mag wel wat meer tempo in.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik kijk, vind het maar een matig programma tot nu toe. Maar ze zijn duidelijk nog op zoek naar de juiste invulling.
vind 'm ook erg sympathiek maar dit was gewoon slecht.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef thettes het volgende:
Vind het altijd een heel sympathieke vent dus daarom merkte ik mss niet dat het zo slecht ging als jullie zeggen. Vond het niet zoo slecht namelijk.
Het was ook niet dramatisch, maar het kan veel beter (zelfs Claudia is beter - iig door ervaring). Als hij kan groeien dan wordt het wel wat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef thettes het volgende:
Vind het altijd een heel sympathieke vent dus daarom merkte ik mss niet dat het zo slecht ging als jullie zeggen. Vond het niet zoo slecht namelijk.
Ben benieuwd hoe Menno 't doet. Ken de gasten alleen niet, dan kon 't wel weer eens een lang uur worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Morgen trouwens Menno Bentveld, Arthur Japin (schrijver) en een of andere journalist.
Menno Bentveld vind ik een leuke jongen maar ik ken hem geloof ik niet als interviewer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Morgen trouwens Menno Bentveld, Arthur Japin (schrijver) en een of andere journalist.
Dan zal ik de journalist waarschijnlijk wél kennen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Alleen Leon Verdonschot.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
Waren ze vanavond nog dommer dan Wendy trouwens ?
Lijkt me sterk.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:26 schreef Remzz het volgende:
Tong weet je al dat Dione dit ook gaat presenteren?
Ja vond ik ook een beetje matig idd. Ik bedoel dat je nou grappige zooi van youtube afhaalt voor die quiz oid, ok. Maar een trailer, beetje jammer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:10 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Maar wat ik super storen vind is dat ze dan de trailer van Grindhouse laten zien vanaf een mega slechte youtube versie. Je kan vast wel van de distributeur een betere krijgen, het is toch mooie promotie en ander vis je de hd trailer van apple.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |