Ik had hem nooit eerder gezienquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Haha die presentator van vandaag was echt slecht![]()
Heb hem wel vaker gezien bij de publieke
Laten we die naam snel vergeten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:43 schreef Kipman het volgende:
Dat is Leon Verdonschot.
hij-leest-het-allemaaal-een-beetje-opquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Haha die presentator van vandaag was echt slecht![]()
Heb hem wel vaker gezien bij de publieke
Laten we dat niet doen. Leon Verdonschot is een van de beste popjournalisten van Nederland. Daarnaast presenteert hij elke zondag van zeven tot negen een bijzonder goed interviewprogramma op Kink FM. Ik weet niet of je 'Wintergasten' (of hoe heette het?) hebt gezien, maar hij was degene die op fantastische wijze Iggy Pop urenlang interviewde. Hoe hij het vanavond deed, weet ik niet. Ik heb het niet gezien. Maar vergeet Leon Verdonschot niet als het om popmuziek gaat, want daarin is hij erg goed.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:47 schreef tong80 het volgende:
Laten we die naam snel vergeten.
Zou je als Verdonschot-kenner eens een kwartiertje oid van de uitzending willen bekijken, en je mening over Verdonschot in deze rol willen geven?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:33 schreef broer het volgende:
[..]
Laten we dat niet doen. Leon Verdonschot is een van de beste popjournalisten van Nederland. Daarnaast presenteert hij elke zondag van zeven tot negen een bijzonder goed interviewprogramma op Kink FM. Ik weet niet of je 'Wintergasten' (of hoe heette het?) hebt gezien, maar hij was degene die op fantastische wijze Iggy Pop urenlang interviewde. Hoe hij het vanavond deed, weet ik niet. Ik heb het niet gezien. Maar vergeet Leon Verdonschot niet als het om popmuziek gaat, want daarin is hij erg goed.
Dan heeft 't weinig zin.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:45 schreef broer het volgende:
Hij staat aan, maar dan zonder geluid. Ik heb te leuke muziek aan staan.
Dat idee had ik ook, want ik vond 'm in andere programma's waarin ik 'm ooit gezien heb wat helderder overkomen.quote:Ik kan me er echter wel iets bij voorstellen. In de Nationale Wetenschapsquiz vond ik hem ook niet fantastisch. Volgens mij moet hij affiniteit met zijn onderwerp hebben.
Klopt.quote:En ik ben inmiddels gewend aan zijn Limburgse toon, daar ergerde ik me vroeger nog wel eens aan. Dus ik kan me voorstellen dat dat bij mensen die hem niet kennen ook zo is.
Ik zeg ook niet dat je dat wilde, ben gewoon benieuwd naar je mening over z'n presentatie van dit programma. Aangezien jij 'm kennelijk beter kent dan de rest hier.quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:48 schreef broer het volgende:
Ik wil hem ook niet verdedigen als presentator van 'Wat Heet!'. Maar tong vond dat we hem maar helemaal moesten vergeten. En ik vond van niet.
Ik vond het ook allemaal zo erg nog niet. Tuurlijk, het was niet fantastisch, maar eigenlijk ergerde alleen zijn accent mequote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:10 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik vond die presentator wel leuk eigenlijk. Ik had het idee dat hij zelf ook wel door had dat het wat stroef ging, maar de lol daar wel van in zag.
Ik vond hem zelfs héél goed! Kunnen ze die volgend seizoen niet inhuren als vaste vervanger van Matthijs bij DWDD?quote:
Ja goed is hij héquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:11 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik vond hem zelfs héél goed! Kunnen ze die volgend seizoen niet inhuren als vaste vervanger van Matthijs bij DWDD?
Ik heb het niet gezien, maar ik ben tegen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:11 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik vond hem zelfs héél goed! Kunnen ze die volgend seizoen niet inhuren als vaste vervanger van Matthijs bij DWDD?
Zeker weten! Het is sowieso een toffe peer.quote:
Och om dat nou een gigantische blunder te noemen. Dan zou ik de aflevering van gisteren nog eens kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Zeker weten! Het is sowieso een toffe peer.
Al maakte hij wel een gigantische blunder door niet op te merken dat Jorien van den Herik in het publiek aanwezig was. Het is hem vergeven.
Ga de herhaling nog even kijken vannacht.quote:
DWDD had minimaal 500k kijkersquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ga de herhaling nog even kijken vannacht.
Kijkcijfers tot nu toe overigens;
MA- 460.000
DI - 272.000
WO - 325.000
Op zich wel netjes, DWDD had 500.000 gemiddeld dacht ik.
Setting is elke avond hetzelfde hoor, presentator niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:45 schreef Zwaardvisch het volgende:
Leuke onderwerpen en leuke setting, maar presentator (Lennart Booij meen ik?) die niet kan interviewen.
Ik wilde net zeggen... Die Thijs van Otterloo, probeert 'ie Isolde te versieren of zo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Die eeh andere gast doet gek zeg met z'n ogen en zulks
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen... Die Thijs van Otterloo, probeert 'ie Isolde te versieren of zo?Hij doet echt belachelijk eng met z'n ogen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |