Eens.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:19 schreef Veerboot het volgende:
Ik krijg een beetje plaatsvervangende schaamte bij deze quiz...
*zucht*quote:
Who cares, ze is gewoon irritant.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 05:03 schreef Hapertje het volgende:
[..]
*zucht*
Claudia is bi, maar getrouwd met een vrouw omdat ze gewoon van elkaar houden. Dat maakt je niet automatisch lesbisch. En ze zegt zelf nog steeds bi te zijn. Wat natuurlijk niets impliceert, want als je van iemand houdt, handel je er niet naar. Maar dat betekent dus niet dat je automatisch lesbisch bent!
Wendy lijkt me wel een lieve meid hoor, maar ik weet nog van "vroeger" tijdens Waku Waku dat ze op het bordje schreef :quote:
Dat zal elke avond wel gebeuren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:23 schreef Wup het volgende:
Dat was duidelijk weer zo iemand die daar verplicht naar toe gestuurd is om iets te promoten [ een of ander tv programma, ik weet niet meer precies]. En verder had ze werkelijk helemaal niets te melden en was ze dus ook volkomen oninteressant. Dus dan wordt uit pure ellende Ushi maar weer van de plank gerukt...
[daar kan zij verder niet zoveel aan doen.. behalve wat interessanter worden natuurlijk;)]
Vraag ik mij ook af wie die presenator is?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:35 schreef BVO het volgende:
Wie is deze pannenkoek?
asjemenou jongen toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |