Ik val net in het programma. Is Lisa dat kleintje? Wat mini!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:14 schreef paultjuhhh het volgende:
wat eeeen leeeeeeeeeeeukertje is die lisa wade
jaaaaaaaaa kjoetie hequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik val net in het programma. Is Lisa dat kleintje? Wat mini!![]()
Ja, ik kikker er spontaan van op. Wat een leuk en vrolijk kopje.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:29 schreef Mister1977 het volgende:
"Ik sta zelf ook blij in het leven"
No shit!![]()
Nee, bij mokkels.nl ook nog niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Er zijn geen pics van haar op internet
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Er zijn geen pics van haar op internet
Het was in elk geval wel aardig om te zien vond ik. Ik vond de quiz vandaag ook best aardig. Peeters en Jochum ten Haaf waren allebei bloedfanatiek.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Viel halverwege de quiz binnen. Was Isolde nou vliefd op Bart Peeters of doet ze altijd zo?
Ja haha, ze hadden zoiets van: "als jullie zo nodig een quizje willen spelen dan doen we het ook meteen goed"quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:39 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Het was in elk geval wel aardig om te zien vond ik. Ik vond de quiz vandaag ook best aardig. Peeters en Jochum ten Haaf waren allebei bloedfanatiek.
Nee toch niet héquote:Op maandag 4 juni 2007 19:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zal dus ook meteen wel weer over de Donorshow gaan...
Mja zag 't inderdaad. Ga vannacht misschien nog even kijken.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
4 posts erboven lezen en je had kunnen kijken
Ik vond het een aardige aflevering, een beetje zoals het hoort te zijn denk ik.
Het ging allemaal pijnlijk stroef vanavond, vond ik.quote:
Zo stroef dat ik maar wat anders ben gaan doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:30 schreef Jane het volgende:
Het ging allemaal pijnlijk stroef vanavond, vond ik.
Vond haar wel lief, ze lijkt me verlegen. Maar Deelder die zie je echt zelden lachen. Volgens mij kwam dat ook door Noort, die er niet slecht uitziet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:11 schreef blijerotterdammer het volgende:
Die Noort is suf, maar vond Deelder fantastisch. Al tijdens de quiz. Erg gelachen. En Deelder is ook Tarantino-fan!
Stomvervelend, inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
Booij.Zouten met die gast, wat een eikel. Ik kijk toch om de gasten te horen, niet om de presentator elke zin te zien afkappen.
Ik kon het na een minuut of 20 niet meer aanzien, dus dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stomvervelend, inderdaad![]()
Wel leuk: het muziekje bij dat politie-itempje. Hill Street Blues![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |