Zijn die klojo's nou nooit eens uitgehold achter die bal?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:34 schreef borisz het volgende:
De uitzending duurt korter in verband met de finale van de Champions League.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:44 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zijn die klojo's nou nooit eens uitgehold achter die bal?![]()
Ik bedoel, hoe interessant kan een stukje leer nou helemaal zijn?
Ik verlang ook naar DWDDquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:48 schreef funrider het volgende:
Nu 2x gezien beide keer vond ik o.a. de quiz vrij irri en teveel over koetjes en kalfjes en weinig inhoud. Snel na de zomer weer DWDD terug dit is niks.
Misschien dat alle presentatoren vergeleken worden met Matthijs van Nieuwkerk. En die is gewoon erg leuk in DWDDquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef kassenbouwer het volgende:
Wel grappig dat op zo ongeveer elke presentator slecht commentaar wordt geleverd. Terecht hoor, maar hebben ze bij de VARA dan geen verstand van presenteren?
Valt wel mee denk ik. Met wie je Verdonschot ook vergelijkt, 't is niet echt een aanwinst als presentator.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:23 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Misschien dat alle presentatoren vergeleken worden met Matthijs van Nieuwkerk. En die is gewoon erg leuk in DWDD
Maar helaas veel ze kort met dat voetbalquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beste aflevering die ik tot nu toe gezien heb, vond t een interessant gesprek.
quote:De presentatie is donderdag in handen van Lennart Booij.
De gasten zijn:
- Jort Kelder. Gisteren werd zijn laatste Quote gepresenteerd met 500 miljonairs onder de 40.
- Transseksueel Kam Wai Kui, festivaldirecteur van het Transgender Filmfestival.
- En Mirjam de Graaff, zus van de vijf jaar geleden overleden Bart de Graaff. Zij vertelt over BNN en de nalatenschap van Bart.
Dat was inderdaad irritant, maar ik vind Isolde een leukerdje hoor. Geef haar een paar weken en het gaat helemaal goedkomen denk ik. Het format is gewoon nog erg rommelig en onsamenhangend. Kan Isolde weinig aan doen. En gooi inderdaad die stupide quiz eruit. Zó overbodig en oninteressant...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:48 schreef Joepie het volgende:
En Isolde is leuk bij de jakhalzen, maar dat mislukte belgische accent de hele tijd als je Goedele hebt zitten, daar mag de doodstraf op staan. Ik heb daar zo'mn schurft aan mensen die denken dat ze een accent kunnen nadoen terwijl het er niet eens op lijkt.
Tom zou het wel kunnenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:33 schreef borisz het volgende:
Vandaag Tom Egbers, een nieuweling voor dit programma.
Met als gast Auke kok
Ook lachen is als de autocue uitvalt bij Tom, dan hakkelt hij altijd maar wat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tom Egbers kan niet presenteren. Studio Voetbal met hem als inval-Jack is ook altijd een drama.
De NOS-voetbaldocu's met hem zijn daarentegen wel
Niet waar Mirjam zat alleen met die presentator, die man was eerder weg dan Jort.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik vind ' maar raar dat er geen publiek meer bijzit.
Wat ik helemaal raar vond was trouwens dat Jort gister na z'n babbeltje weg was. Zaten Lennart en die zus van Bart daar alleen te babbelen, komt toch een beetje kaal over.
Ja ook vreemd, 2 keer een interview op 1 avond bij de publieken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Jort zat gisteravond bij K&VDB om 23.00u !!
Ik heb ook niks tegen die avatar of tegen peterquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Die doe ik niet weg !
Hahaha, Mister1977quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:25 schreef Mister1977 het volgende:
Haha, alleen moet er nou nog iemand zijn die met een avatar van Albert wil gaan lopen.
Nee niet bij mij.. Geef mij maar DWDDquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
Het leeft niet echt, hè?
Ik heb hem uitgezet. Ik kan er niks aan doen, maar ik vind die schrijfster (kan niet op haar naam komen... in die rolstoel) altijd zo erg!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
Het leeft niet echt, hè?
Ik vond haar dus echt meevallen. Wel vind ik mensen die zeggen dat ze nooit tv kijken, al bij voorbaat verdacht (en wereldvreemd), maar ik geloofde haar wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:50 schreef Jane het volgende:
Ik heb hem uitgezet. Ik kan er niks aan doen, maar ik vind die schrijfster (kan niet op haar naam komen... in die rolstoel) altijd zo erg!
Tom Egbers presenteert hetquote:Regisseur Pieter Verhoeff over zijn Profiel (tv-programma) van Foppe de Haan.
- Paul Rosenmöller is de wereld overgereisd om stille rampen te bezoeken. Vanavond begint zijn nieuwe reeks.
- Lisa Wade is Toon Hermans kenner en weet precies wat er in het struikgewas ruist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |