quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen... Die Thijs van Otterloo, probeert 'ie Isolde te versieren of zo?Hij doet echt belachelijk eng met z'n ogen.
![]()
Maar de grote vraag die ons allemaal bezighoudt is: Wat vond je van Isoldequote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:02 schreef Wup het volgende:
ik zie nu de herhaling en ik vind het een prima uitzending
leuke gasten
LOL, hi leukerd:)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:11 schreef Svensational het volgende:
Maar de grote vraag die ons allemaal bezighoudt is: Wat vond je van Isolde?
Ik vond haar ook niet zozeer slecht. Ze laat in ieder geval haar gasten uitpraten en het is gezelliger dan met Booij. Maar tegelijkertijd kan ik ook niet zeggen dat ze het programma op een hoger peil brengt. Het is met Isolde meer een feel-goodshow. Ze is ook niet leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar de grote vraag die ons allemaal bezighoudt is: Wat vond je van Isolde?
ik vraag me trouwens af of ze lesbisch is, bij Rita Verdonk verwacht ik het eerder. Alsof dat al een minpunt zou zijn. Wat maakt het eigenlijk ook uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik vond haar ook niet zozeer slecht. Ze laat in ieder geval haar gasten uitpraten en het is gezelliger dan met Booij. Maar tegelijkertijd kan ik ook niet zeggen dat ze het programma op een hoger peil brengt. Het is met Isolde meer een feel-goodshow. Ze is ook niet leuk om naar te kijken.
Wat mij verder opvalt bij al die Vara-praatshows is dat er zoveel in die eigen vijver gevist wordt. Óf het zijn arrogante linkse jongens, óf het zijn homoseksuele vrouwen. Wanneer nemen ze eens een leuke frisse vrouw voor zo'n programma. Brecht van Hulten bijvoorbeeld. Of die jongen van Andere Tijden, Hans Goedkoop. Lijkt me een goed plan, ze hoeven niet per se PvdA-lid te zijn, toch?
Alsjeblieft zeg, ik krijg nog steeds jeugdjournaal kriebels als ik haar ook maar iets zie doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wanneer nemen ze eens een leuke frisse vrouw voor zo'n programma. Brecht van Hulten bijvoorbeeld.
Neejoh ze is leukquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ik krijg nog steeds jeugdjournaal kriebels als ik haar ook maar iets zie doen.![]()
Het is een stukje uit Nouvelle Vague - Love Will Tear Us Apart (cover van Joy Division inderdaad).quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:54 schreef tong80 het volgende:
In de begin tune zit heel sneaky 'Love will tear us apart - Joy Divison' verstopt. Grappig.
Ja, ik zei het een beetje onduidelijk, maar eigenlijk dus in plaats van Claudiaquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:20 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar ik ben tegen.![]()
edit; Ow wacht, vervanger indien Matthijs afwezig is? Dan ben ik denk ik voor.![]()
Hehe, blijft leuk dat Claudia nogsteeds als invalster wordt gezien, terwijl ze eigenlijk volwaardig medepresentatrice is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:14 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ja, ik zei het een beetje onduidelijk, maar eigenlijk dus in plaats van Claudia
@ de vrouw die in het publiek pal achter Thijs van Otterloo zat (die met dat zwarte shirtje) ;quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:25 schreef borisz het volgende:
Het VARA-programma 'Wat heet!' - live om 19.30 uur op Nederland 3 - wordt vanavond (vrijdag 18 mei) gepresenteerd door Isolde Hallensleben. Zij ontvangt dirigent/arrangeur/componist Thijs van Otterloo én Mike Boddé en Thomas van Luyn van de 'Mike & Thomas Show'.
Ik wil maar zeggen, als dit het Talent is waarmee de VARA mee doorwil, zie ik het zeer somber in. Ik wil ze echt wel een kans geven, maar ik zie hier geen nieuwe journalistieke pareltjes presenteren.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die Isolde presenteerde echt heeeeel erg slecht. Ze stelde ongelofelijk domme vragen, en haar uitstraling staat me sowieso niet aan. Dumpen dat wijf.
Ohja, en ze slist. Presentatoren mogen niet slissen.
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:35 schreef TLC het volgende:
[..]
@ de vrouw die in het publiek pal achter Thijs van Otterloo zat (die met dat zwarte shirtje) ;
(
![]()
![]()
)
Zo'n lieftallige dame op de achtergrond leidt af van het gesprekquote:
quote:De presentatie is maandag in handen van Leon Verdonschot. Hij ontvangt Ellen van Langen, Sophie in ’t Veld en Jazz-zangeres Rose.
Ik heb 't nog nooit gezien.quote:
Dat kan ook niet, als je niet in Amsterdam of omstreken woontquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik denk echt, dat er geen slechtere combi mogelijk is. Echt niet.
Ik denk eerder door die andere gozert.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:18 schreef Evil_Koekje het volgende:
D'r zit tegenwoordig geen publiek meer bij trouwens? Of komt dat door dat Goedele te gast is?
Ik vind alleen Isolde irritant om naar te kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef kassenbouwer het volgende:
Wel grappig dat op zo ongeveer elke presentator slecht commentaar wordt geleverd. Terecht hoor, maar hebben ze bij de VARA dan geen verstand van presenteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |