abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48899045
quote:
Koerdisch meisje publiekelijk gestenigd
Bron: azady.nl
Gepubliceerd: dinsdag 1 mei 2007 @ 18:23
Een Koerdisch meisje uit Irak heeft haar drang naar romantiek met de dood moeten bekopen. De tiener, ongeveer zestien jaar oud, werd recentelijk gestenigd door een groep van naar schatting duizend man, nadat ze zich had bekeerd tot de Islam.

De jongedame kwam uit een Yezidische omgeving en was verliefd geworden op een Islamitische jongen. In de hoop om met de jongen te kunnen trouwen, vluchtte ze van huis en bekeerde ze zich tot de Islam. Lokale moslimsjeiks wezen haar vervolgens een schuilplaats toe maar na onderhandelingen met haar familie besloot het meisje weer terug naar huis te gaan. Onderweg belandde ze in een hinderlaag van woedende Yezidi-mannen die haar aanvielen en uiteindelijk overgingen tot steniging. Het meisje stierf door een grote steen die op haar gezicht werd gegooid.
Wat een zieke malloten zeg, ongelooflijk. Is er in de Koerdische regio uberhaupt nog iets als politie of iets dergelijks dat dit soort dingen onmogelijk maakt? Of enige vorm van andere macht/groepering die de veiligheid van mensen kan garanderen?
--------------------------------------------------------------------------
Het nieuws gaat nog iets verder.
quote:
Aanslagen en toenemende spanningen na steniging

Bron : Azady.nl

28/04/2007 SLEMANI - Er vielen in Mosul 36 doden en tientallen gewonden door aanslagen op de geloofsgemeenschap van yezidi’s. Na de steniging van een bekeerd Yezidi-meisje, hebben Islamitische organisaties de yezidi’s bedreigd. Prins Thahzin Said Ali, leider van de 1 miljoen yezidi gelovigen heeft de steniging veroordeeld. Dit berichtte de Nederlandse journaliste Judit Neurink vanuit Koerdistan voor het dagblad Trouw.
quote:
Vrouwen stappen naar parlement om Yezidi-meisje

30/04/2007 HAWLER - Delegaties van vrouwenrechtenorganisaties, andere civiele instanties en steunbetuigende vrouwen zijn gisteren naar het Koerdische parlement in Hawler gegaan om te protesteren tegen de moord op het Yezidi-meisje dat eerder deze week werd gestenigd omwille van eerwraak.
quote:
KRG veroordeelt moord op Dua Khalil Aswad

02/05/2007 HAWLER - De Regionale Regering van Koerdistan (KRG) heeft de moord op 17-jarige Dua Khalil Aswad veroordeeld. Aswad werd op 7 april gestenigd in het dorp Bashika in de buurt van Mosul, een stad die onder de autoriteit valt van de Iraakse regering. De KRG veroordeelt ook de moord op circa 20 yezidi-arbeiders in Mosul.

[ Bericht 43% gewijzigd door Drugshond op 02-05-2007 19:09:44 ]
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:33:50 #2
92279 N.icka
Windforce 11
pi_48899133
Dit wordt toch geen Koerdenbash topic he?
pi_48899182
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:33 schreef N.icka het volgende:
Dit wordt toch geen Koerdenbash topic he?
Het is inderdaad niet de bedoeling enige bevolkingsgroep/ras/whatever te gaan bashen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48899214
Echt te triest voor woorden
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:36:52 #5
92279 N.icka
Windforce 11
pi_48899259
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een zieke malloten zeg, ongelooflijk.
(Geen links/plaatjes van deze moord graag).
En dat is je eerste zin
pi_48899345
nu ja, als ze een moslima was geweest die haar geloof de rug toegekeerd had om met een Koerd te trouwen, was ze door de andere partij gestenigd

geloof, rare regeltjes, zonden te over te begaan dus , idiote straffen daarop, de heilge boeken van alle partijen staan er vol mee, en genoeg idioten die het geschrevene heel letterlijk nemen en als zodanig handelen.... sommigen noemen dat mooi, het op de letter volgen van het heilige boek
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48899570
Bah..echt ziekelijk
Yezidi

Trouwens de reacties op de FOK!FP ..Echt weer achterlijk gezeik
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:53:15 #8
176761 hospik
stresst niet
pi_48899942
onder de noemer cultuur dan maar,
yezidi mannen-O-
wat een achterlijk volk
I'll check raise my grandmother
pi_48899967
quote:
Buspassagiers geëxecuteerd in Irak

AP

BAGDAD - Gewapende mannen hebben zondag in Noord-Irak 23 buspassagiers doodgeschoten. De mannen hadden een bus aangehouden die vol zat met christenen en leden van een kleine religieuze sekte.

Mogelijk was de aanval op de buspassagiers ingegeven uit woede over de recente steniging van een vrouw die zich had bekeerd tot de islam. De gedode buspassagiers waren lid van dezelfde religieuze beweging als waartoe de vrouw had behoord: de Yazidi – een Koerdische sekte.

De gewapende mannen hadden de identiteitspapieren van de inzittenden gevraagd en vervolgens de christenen bevolen uit te stappen. De bus met Yazidi’s reed naar Mosul. Daar werden ze tegen een muur gezet, en doodgeschoten. Na het bloedbad gingen honderden Yazidi’s de straat op in Niniveh, ten noorden van Mosul.

De Iraakse premier Nouri al-Maliki heeft zondag tijdens een persconferentie in Egypte, waar hij op bezoek is, gezegd dat hij de bouw van een muur in Bagdad heeft stil laten leggen. De muur was bedoeld om soennitische en sjiitische wijken te scheiden. Volgens hem zijn er andere manieren om de buurten veilig te maken.

In Bagdad kwamen twintig personen om het leven bij explosies. De meeste doden vielen bij een dubbele zelfmoordaanslag bij een politiebureau in een religieus gemengde wijk.

Volgens de politie kwamen twaalf mensen om het leven, en raakten 95 mensen gewond. De meeste doden zouden burgers zijn geweest.

Ook waren er explosies, waarschijnlijk van mortieren, in de zwaar beveiligde Groene Zone in het centrum van Bagdad.
En er is kennelijk alweer wraak genomen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48900073
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gaat hard daar in Irak..Ze laten er iig geen gras over groeien
pi_48900159
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:56 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Gaat hard daar in Irak..Ze laten er iig geen gras over groeien
Wel lief van ze dat ze die Christenen uit hebben laten stappen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48900492
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:06 schreef woutabest het volgende:

[..]

Ohja ik was even vergeten dat de slechtste plek voor discussies NWS en POL is
Denk je nou echt dat steniging in NL nog gaat voorkomen
Zo ja..Spring dan ff voor een trein en verlos jezelf van deze kwel gedachtes
Als Europa islamitisch gaat worden gaat het worden zoals Turkije, niet Iran
Puur om de simpele reden: Europa is welvarend.
Geloof is dus niet het enige waarop mensen kunnen terugvallen
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:10:48 #13
161108 JohannesPaulus
Divide and conquer
pi_48900596
Binnen nog geen 1.30 uur tijd, 323 reacties op de FP omdat sommige tokkies dachten dat de Moslims de daders waren
In peace, sons bury their fathers; in war, fathers bury their sons. (484 BC–ca.425 BC, Herodotus)
He who knows when he can fight and when he cannot will be victorious. (c. 544 – 496 BC, Sun Tzu)
pi_48900629
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:10 schreef JohannesPaulus het volgende:
Binnen nog geen 1.30 uur, 323 reacties op de FP omdat sommige tokkies dachten dat de Moslims de daders waren
Zo zie je maar weer..De FP is gewoon een kut zooi..stelletje stormfronters
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:13:13 #15
83951 rashudo
project 2501
pi_48900698
Gelukkig hebben ze democratie. Bedankt Bush!
Their eyes opaque.
pi_48900782
Ik had hier vanmorgen ook een topic over geopend.

Maar blijkbaar door me link gesloten

Vrouw doodgetrapt door menigte omdat ze van een man....

Maar dit is gewoon te gek voor woorden, dit is geen geloof meer te noemen
pi_48900854
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:15 schreef Syd het volgende:
Ik had hier vanmorgen ook een topic over geopend.

Maar blijkbaar door me link gesloten

Vrouw doodgetrapt door menigte omdat ze van een man....

Maar dit is gewoon te gek voor woorden, dit is geen geloof meer te noemen
Tis ook een sekte, staat in het nieuwsbericht. Ze was moslima geworden...dus moest ze dood.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:17:44 #18
161108 JohannesPaulus
Divide and conquer
pi_48900876
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:11 schreef Devrim_ het volgende:
Zo zie je maar weer..De FP is gewoon een kut zooi..stelletje stormfronters
EDIT: Oeps, sorry ik wilde op de FP reageren lol. (reactie)
p.s Ben je nog steeds geband van de FP?
In peace, sons bury their fathers; in war, fathers bury their sons. (484 BC–ca.425 BC, Herodotus)
He who knows when he can fight and when he cannot will be victorious. (c. 544 – 496 BC, Sun Tzu)
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:25:37 #19
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_48901206
Wat een zooitje is het daar toch. Het is net het wilde westen. Mensenleven boeit niet zoveel. Stel losgeslagen idioten.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:32:38 #20
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_48901522
fck ziek
pi_48901883
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:08 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Als men tien jaar geleden zou hebben gezegd dat anno 2004 in Nederland filmmakers wel eens afgeslacht zouden kunnen worden vanwege de films die ze maakten werd er waarschijnlijk net zo gereageerd.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:41:53 #22
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_48901907
quote:

[..]

Waar haal je al die wijsheid vandaan
pi_48901953
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:41 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Als men tien jaar geleden zou hebben gezegd dat anno 2004 in Nederland filmmakers wel eens afgeslacht zouden kunnen worden vanwege de films die ze maakten werd er waarschijnlijk net zo gereageerd.
Wie is er nog meer vermoord in 2004 dan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_48902827
Gelukkig bedekken ze haar wel iedere keer als haar rok te ver omhoog trekt.
Wat een stel debielen, maar daar zijn we het wel over eens.

Ik kan gewoon niet snappen wat deze mannen bezielt. Ik kan me niet voorstellen dat als iemand hulpeloos op de grond ligt, schreeuwt van de pijn en helemaal bebloed dat je dan er bij gaat staan schreeuwen er nog een trap tegen aan geeft en vervolgens een grote steen zoekt om nog even de genadeklap uit te delen.
De aanleiding snap ik al niet, de straf ook niet maar dat er gewoon zoveel mannen omheen staan om even mee te doen, het ontgaat met totaal.
pi_48903372
Het is opvallend dat juist gelovigen de meeste haat en intolerantie tonen.
Geweld en intimidatie is het handelsmerk van gelovige sektes en totalitaire regimes. Nodig om mensen in het gareel te houden. Echt goddelijk zeg. Niets duivels aan, nee hoor.
En ik heb zo'n idee dat ze wel in hun sas zijn als iemand net zoals dat 16-jarige meisje "stout" is. Kunnen ze lekker aan het moorden slaan. Eindelijk een beetje vertier in dat van boven opgelegde saaie robottenleventje.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:21:00 #26
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_48903593
Ongelofelijk. Ik snap echt niet dat dit soort mensen op deze aardkloot rondlopen. Meestal kan ik een beetje zieke filmpjes wel hebben, maar dit.. een onschuldig jong meisje met al die smerige varkens er omheen die hun eigen ego proberen hoog te houden door het kind dood te trappen. Echt ongelofelijk...

Ik heb er een heel vervelend gevoel aan over gehouden.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_48903606
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef Mikrosoft het volgende:
Geweld en intimidatie is het handelsmerk van gelovige sektes en totalitaire regimes. Nodig om mensen in het gareel te houden. Echt goddelijk zeg. Niets duivels aan, nee hoor.
En ik heb zo'n idee dat ze wel in hun sas zijn als iemand net zoals dat 16-jarige meisje "stout" is. Kunnen ze lekker aan het moorden slaan. Eindelijk een beetje vertier in dat van boven opgelegde saaie robottenleventje.
Adolf Hitler was volgens mij een atheist...die paar miljoen joden vind ik nou niet echt niks
pi_48903823
Ziek, maar ook ziek dat de moslims daar nu in rep en roer zijn, maar wanneer er uit naam van de Islam gemoord wordt is iedereen stil.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 21:26:21 #29
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48903839
Saddam had wel enigszins controle over al die prehistorische religieuze groeperingen, we kennen allemaal die verschrikkelijke beelden van lijken ten gevolg van gifgasaanslagen, maar misschien was dat wel een van die middelen die nodig waren ter afschrikking van nóg erger... Iemand gaan stenigen omdat het je niet zint dat ze het geloof niet goed genoeg aanhangt.. Dat valt toch niet uit te leggen..
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_48904765
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:26 schreef Aoristus het volgende:
Saddam had wel enigszins controle over al die prehistorische religieuze groeperingen, we kennen allemaal die verschrikkelijke beelden van lijken ten gevolg van gifgasaanslagen, maar misschien was dat wel een van die middelen die nodig waren ter afschrikking van nóg erger... Iemand gaan stenigen omdat het je niet zint dat ze het geloof niet goed genoeg aanhangt.. Dat valt toch niet uit te leggen..
enigzins controle?
Hij had heel dat volk onder z'n duim
pi_48904991
quote:

[..]

Eerlijk gezegt hoop ik dat Europa helemaal niet Islamitisch wordt.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_48905125
sommige mensen zijn gewoon niet zo ver gekomen in hun ontwikkeling..
pi_48905335
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:21 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Adolf Hitler was volgens mij een atheist...die paar miljoen joden vind ik nou niet echt niks
Dictaturen kan je tenminste nog wegbombarderen. Het geloof helaas niet waardoor vele conflicten in de toekomst zullen plaatsvinden en 16-jarige meisjes moeten kiezen tussen een verstikkend leven en gestenigd worden.
Als ik morgen moslim word dan staan geen 1000 ongelovigen mij met stenen op te wachten.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_48905437
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef Mikrosoft het volgende:
Als ik morgen moslim word dan staan geen 1000 ongelovigen mij met stenen op te wachten.
Stenen gooien naar auto's, vrouw dood
hoef je hier geen moslim voor te worden
pi_48906134
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:21 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Adolf Hitler was volgens mij een atheist.
Nee hoor.

Dit nieuwsbericht toont maar weer eens aan dat georganiseerde religie het slechtste is wat de mens is overkomen
pi_48906537
en de politie stond erbij
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_48906752
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En de christenen worden in de kont genomen voor iets wat ze niet hebben gedaan
pi_48906789
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:25 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

En de christenen worden in de kont genomen voor iets wat ze niet hebben gedaan
Volgens het bericht van de volkskrant juist niet.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 22:26:33 #39
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48906821
"De jongedame kwam uit een Yezidische omgeving"

Nog nooit van gehoord.

The Yazidi are strictly endogamous. (trouwen binnen de gemeenschap)

http://en.wikipedia.org/wiki/Yezidi

Hoop inteelt en degeneratie dus.
pi_48906845
Gek dat linkjes naar het filmpje niet mag, daar wordt normaal niet zo moeilijk over gedaan ?

Wat een moedeloze spiraal daar in Irak zeg.

[ Bericht 37% gewijzigd door Roi op 01-05-2007 22:35:19 ]
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:27:11 #41
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48906864
quote:
En ik heb zo'n idee dat ze wel in hun sas zijn als iemand net zoals dat 16-jarige meisje "stout" is. Kunnen ze lekker aan het moorden slaan.
Het thema van de huishoudbeurs was stout.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_48906907
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:26 schreef Roi het volgende:
Gek dat linkjes naar het filmpje niet mag, daar wordt normaal niet zo moeilijk over gedaan ?

Anyway door dit soort dingen blijkt maar weer dat Turkije niks in de EU te zoeken heeft, zulke (eer)culturen horen helemaal niet bij Europa!
Wat heeft Turkije ermee te maken. Het vind plaats in Irak.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48906927
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens het bericht van de volkskrant juist niet.
Ze hebben toch een bus opgeblazen vol christenen en yzidis?
Irak is steeds meer een hopeloos geval aan het worden,alleen saddam( )kon zoeits aan denk ik nu
pi_48906968
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:26 schreef Roi het volgende:

Anyway door dit soort dingen blijkt maar weer dat Turkije niks in de EU te zoeken heeft, zulke (eer)culturen horen helemaal niet bij Europa!
Noord-irak voor je weer gaat schreeuwen _
pi_48907009
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Ze hebben toch een bus opgeblazen vol christenen en yzidis?
Irak is steeds meer een hopeloos geval aan het worden,alleen saddam( )kon zoeits aan denk ik nu
quote:
Mogelijk was de aanval op de buspassagiers ingegeven uit woede over de recente steniging van een vrouw die zich had bekeerd tot de islam. De gedode buspassagiers waren lid van dezelfde religieuze beweging als waartoe de vrouw had behoord: de Yazidi – een Koerdische sekte.

De gewapende mannen hadden de identiteitspapieren van de inzittenden gevraagd en vervolgens de christenen bevolen uit te stappen. De bus met Yazidi’s reed naar Mosul. Daar werden ze tegen een muur gezet, en doodgeschoten. Na het bloedbad gingen honderden Yazidi’s de straat op in Niniveh, ten noorden van Mosul.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48907107
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

[..]
ah oke niet goed gelezen,maar die vergeldings actie is ook niet goed,misschien hadden deze yzidis niks mee te maken?
pi_48907151
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

ah oke niet goed gelezen,maar die vergeldings actie is ook niet goed,misschien hadden deze yzidis niks mee te maken?
Nee, hoogstwaarschijnlijk niet nee. Die vergeldingsactie is dan ook geen haar beter dan deze actie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_48907202
Het toont wel aan hoe de mensen in die regio over dit soort zaken denken. De vergelding heeft gelukkig niet lang op zich laten wachten, maar toch jammer van het nog prille leven van dit meisje.
pi_48907263
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het toont wel aan hoe de mensen in die regio over dit soort zaken denken. De vergelding heeft gelukkig niet lang op zich laten wachten, maar toch jammer van het nog prille leven van dit meisje.
Je bent geen haar beter dan hun
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:34:28 #50
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48907274
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Natuurlijk hadden ze er wel wat mee te maken. Hun soortgenoten hadden een misdaad tegen de Islam begaan.
pi_48907292
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat heeft Turkije ermee te maken. Het vind plaats in Irak.
Ooow wat dom van mij . Ik heb echt geen flauw idee waarom ik op Turkije kwam.. Ik vond het al zo vreemd want Turkije is toch wel een van de meest vooruitstrevende landen in het Midden-Oosten. (Maar die toch een heel andere cultuur heeft dan ons, waar natuurlijk niks mis mee is.)
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_48907385
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef Gabry het volgende:

[..]

Natuurlijk hadden ze er wel wat mee te maken. Hun soortgenoten hadden een misdaad tegen de Islam begaan.
Ik hoop echt op sarcasme
pi_48907397
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat hypocriete en infantiele opmerking.
pi_48907493
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:36 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wat hypocriete en infantiele opmerking.
Wat? Keur jij de moord op dit meisje soms goed
pi_48907537
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nee maar jij keurt de moord op 40 onschuldige mannen wel goed
pi_48907603
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar ik ga toch ook niet een willekeurige moslim vermoorden omdat een andere moslim mijn favoriete columnist vermoorde?

Een beetje nadenkend persoon kan echt niet die vergeldingen goedkeuren.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:41:28 #57
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48907689
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:36 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Ik hoop echt op sarcasme
Dat hoopte de 23 buspassagiers ook.
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 22:41:54 #58
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48907718
Ach een beetje bescheidenheid zou ons allemaal wel passen. Wij hebben er in de afgelopen jaren tussen de honderd en tweehonderdduizend over de kling gejaagd daar.
pi_48907817
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:39 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar ik ga toch ook niet een willekeurige moslim vermoorden omdat een andere moslim mijn favoriete columnist vermoorde?

Wij leven in een rechtsstaat, jij kan veroordeeld worden voor een moord. In die regio is er geen wet. Hell, de aanwezige agenten deden gewoon mee.

Het heeft dus geen zin om appels met spijkers te vergelijken.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:44:26 #60
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_48907854
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:39 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik geef je helemaal gelijk, maar heb tegelijkertijd het idee dat dat wat je zegt tegenwoordig al lastig lijkt te zijn.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_48907929
Jij keurt het wel goed dus ben je geen haar beter.
pi_48907961
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Wij leven in een rechtsstaat, jij kan veroordeeld worden voor een moord. In die regio is er geen wet. Hell, de aanwezige agenten deden gewoon mee.

Wat een stierenstront. Of er nou wet is of niet, iemand met een beetje eer en intelligentie gaat zich niet vergelden op onschuldige mensen puur omdat ze van een bepaalde afkomst zijn.

Dat is achterlijk, ontzettend achterlijk.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:46:49 #63
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_48908044
...en wederom heeft de religie een slachtoffer gemaakt.

Te triest voor woorden....
als in goochelaar
pi_48908117
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wat een stierenstront. Of er nou wet is of niet, iemand met een beetje eer en intelligentie gaat zich niet vergelden op onschuldige mensen puur omdat ze van een bepaalde afkomst zijn.

Dat is achterlijk, ontzettend achterlijk.
Kijken of je diezelfde onzin kan uitkramen als je vrouw/moeder/dochter zo wordt vermoord en niemand de daders oppakt.

Ook naiviteit kent grenzen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:48:54 #65
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_48908180
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Donder toch op man! Elk weldenkend en sociaal mens gooit geen stuk beton op iemand anders zijn gezicht! Die doet gewoon normaal.
als in goochelaar
pi_48908230
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Kijken of je diezelfde onzin kan uitkramen als je vrouw/moeder/dochter zo wordt vermoord en niemand de daders oppakt.

Dan ga je achter de daders aan kerel, niet mensen met alleen dezelfde kleur of geloofsovertuiging.
pi_48908247
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als ik niet in een rechtstaat leef dan pak ik de dader,niet onschuldige mannen in een bus,helden
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:50:44 #68
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_48908300
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:42 schreef TranceAction het volgende:
Wen er maar aan mensen over 20 jaar is dit dagelijkse praktijk hier
Dat Christenen Moslims gaan stenigen bedoel je?
Krekker is de bom!
pi_48908411
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat Christenen Moslims gaan stenigen bedoel je?
Dat ze allebei atheisten gaan slachten.
pi_48908572
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:52 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Dat ze allebei atheisten gaan slachten.
Moslims en christenen slachten niet. Ze vergelden hooguit. Atheisten daarentegen slachten. De geschiedenis is hiervan het bewijs en toont aan de atheisten verreweg het meest bloeddorstig zijn.
pi_48908615
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 19:38 schreef milagro het volgende:
nu ja, als ze een moslima was geweest die haar geloof de rug toegekeerd had om met een Koerd te trouwen, was ze door de andere partij gestenigd

geloof, rare regeltjes, zonden te over te begaan dus , idiote straffen daarop, de heilge boeken van alle partijen staan er vol mee, en genoeg idioten die het geschrevene heel letterlijk nemen en als zodanig handelen.... sommigen noemen dat mooi, het op de letter volgen van het heilige boek
tja das hun cultuur hé
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_48908659
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Moslims en christenen slachten niet. Ze vergelden hooguit. Atheisten daarentegen slachten. De geschiedenis is hiervan het bewijs en toont aan de atheisten verreweg het meest bloeddorstig zijn.

ben je de leukste thuis?
moslims en christenen hebben de meest bloeddorstige geschiedenis man
pi_48908667
quote:

[..]

je gelooft het zelf ook nog volgens mij

de koran en de bijbel zijn begonnen door het zwaard, de islam spant de kroon wel hoor! religie van de vrede, als je het er niet mee eens bent word je geslacht

en dat je dit durft te beweren in een topic waarin een religeuze tradite word voortgezet, stenigen van mensen... nuff said i rest my case
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_48908703
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Jij zou natuurlijk een kopje thee drinken met die lui
Snap je niet hoe hypocriet je bent?

Heeft de VS ook het recht om allerlei moslims plat te bombarderen vanwege 9/11? Volgens jouw logica wel, dus dan ben je vast blij met hun aanwezigheid in het MO.
pi_48908717
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Jij zou natuurlijk een kopje thee drinken met die lui
Jij echt hebt echt een logica van lik-me-vestje.
pi_48908767
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:57 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

ben je de leukste thuis?
moslims en christenen hebben de meest bloeddorstige geschiedenis man
Want Hitler, Mao, Stalin, Lenin waren christenen of moslim?

In welke grot heb jij geschiedenisles gehad?
pi_48908835
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

hitler was christen. alleen in naam van allah zijn er al meer mensen gedood dat alle mensen die jij noemt bij elkaar
pi_48908859
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:58 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Snap je niet hoe hypocriet je bent?

Heeft de VS ook het recht om allerlei moslims plat te bombarderen vanwege 9/11? Volgens jouw logica wel, dus dan ben je vast blij met hun aanwezigheid in het MO.
Nee, want 9/11 was een vergelding op zich. Anders zou het een vergelding op een vergelding zijn en daar kan enkel vergelding op volgen.
pi_48908864
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Hitler was een nazi occultist,mao stalin en lenin waren communisten
pi_48908899
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:00 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hitler was christen
Hij was een darwinist en zeker geen christen. Ja, hij misbruikte de kerk en de kerk keek toe, maar hij was geen christen.
pi_48908925
Er is nog nooit een oorlog verklaard en de motief was atheisme verspreiden
pi_48908943
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:01 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Hitler was een nazi occultist,mao stalin en lenin waren communisten
Commi's zijn per definitie atheist. Graag gedaan, maar probeer voortaan geen domme dingen meer te zeggen
pi_48908962
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Hij was een darwinist en zeker geen christen. Ja, hij misbruikte de kerk en de kerk keek toe, maar hij was geen christen.
net ha je het nog over atheisten nu is het een darwanist, make up your mind
pi_48908967
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nee, want 9/11 was een vergelding op zich. Anders zou het een vergelding op een vergelding zijn en daar kan enkel vergelding op volgen.
Je weet zelf niet eens meer waar je over aan het brabbelen bent.
pi_48908977
Hitler war geen athiest,ook niet een darwinist want volgens darwin zijn de mensen een soort omdat ze met elkaar kunnen pare,en hij was een nazi occultist,net zoals himmler.
pi_48909023
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:03 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

net ha je het nog over atheisten nu is het een darwanist, make up your mind
Een darwinist is per definitie een atheist. Welk deel begrijp je niet

Ik had het graag voor je uitgetekend, maar dat zit er niet in.
pi_48909050
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Commi's zijn per definitie atheist. Graag gedaan, maar probeer voortaan geen domme dingen meer te zeggen
dingen zijn niet gedaan in naam van, athiesme,wel in naam van communisme en de moslims doen ook dingen in de naam van de islam,dus stfu
pi_48909089
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Een darwinist is per definitie een atheist. Welk deel begrijp je niet

Ik had het graag voor je uitgetekend, maar dat zit er niet in.
Wat een bullshit zeg Mag ik vragen wat voor opleiding je genoten hebt?
pi_48909153
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:05 schreef PrinceOfPerzia het volgende:

hier het filmpje het is echt afschuwelijk zieke mensen....

btw moet je opletten wanneer haar rok omhoog gaat doen ze hem weer omlaag omg daar letten ze dan weer wel op ..
er was nadrukkelijk vermeld in de OP dat niet te posten

[ Bericht 12% gewijzigd door NorthernStar op 01-05-2007 23:07:33 ]
pi_48909183
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:03 schreef Double-Helix het volgende:
Hitler war geen athiest,ook niet een darwinist want volgens darwin zijn de mensen een soort omdat ze met elkaar kunnen pare,en hij was een nazi occultist,net zoals himmler.
Hitler bedacht de rassenleer aan de hand van de werken van zijn grote voorbeeld, Darwin. Origin of species interesseerde hem mateloos.
pi_48909323
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:04 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

dingen zijn niet gedaan in naam van, athiesme,wel in naam van communisme en de moslims doen ook dingen in de naam van de islam,dus stfu
Als ik zeg dat ik in naam van Jan Adelaar dit vogeltje dood, ben ik dan de schuldige of Jan Adelaar? Het maakt niet uit in wiens naam jij iets doet. Jij doet het. In dit geval hebben atheisten het gedaan.
pi_48909462
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:05 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wat een bullshit zeg Mag ik vragen wat voor opleiding je genoten hebt?
Je kan ook proberen uit te leggen waarom het niet zo is.
pi_48909565
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Je kan ook proberen uit te leggen waarom het niet zo is.
Darwinisme strookt misschien niet met creationistische opvattingen binnen enkele grote religies, maar Darwin's theorie aanhangen betekent natuurlijk niet automatisch dat je atheist bent.
pi_48909568
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Hitler bedacht de rassenleer aan de hand van de werken van zijn grote voorbeeld, Darwin. Origin of species interesseerde hem mateloos.
Hitler geloofde in germaanse goden,zoals wodan enzo blablablaen hij was zo bevriend met de moeftri van jeruzalem,tegen de joden samen he
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:15:24 #95
83951 rashudo
project 2501
pi_48909584
Naar mijn mening heerst er gewoon pure bloedlust, elk denkbaar excuus wordt aangegrepen om de meest weerzinwekkende misdaden te plegen, een land waar 50% denkt als de massamoordenaar van virginia tech.

Welkom in de amerikaanse hel.
Their eyes opaque.
pi_48909642
Hitler was een heleboel, maar geen atheist.

http://en.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler%27s_religious_beliefs
pi_48909650
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:15 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Darwinisme strookt misschien niet met creationistische opvattingen binnen enkele grote religies, maar Darwin's theorie aanhangen betekent natuurlijk niet automatisch dat je atheist bent.
Jazeker wel.
pi_48909692
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Als ik zeg dat ik in naam van Jan Adelaar dit vogeltje dood, ben ik dan de schuldige of Jan Adelaar? Het maakt niet uit in wiens naam jij iets doet. Jij doet het. In dit geval hebben atheisten het gedaan.
het maakt wel uit. want de islam en het christendom hebben erg veel aanhangers. hoe vaak word er iemand in naam van Jan Adelaar vermoord ? en hoe vaak in naam van allah/islam of christendom/god ? do the math geef mij een cent voor elke dode die verschilt en ik hoef niet meer te werken voor de rest van mn leven
pi_48909723
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:15 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Hitler geloofde in germaanse goden,zoals wodan enzo blablablaen hij was zo bevriend met de moeftri van jeruzalem,tegen de joden samen he
Neemt niet weg dat hij atheist was. Maar he, jij was toch ook atheist? Gevoelige snaar zeker?
pi_48909771
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Jazeker wel.
Onderbouw dat eens.
pi_48909820
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat hij atheist was. Maar he, jij was toch ook atheist? Gevoelige snaar zeker?
Mohammed was een pedo,gevoelige snaar?
pi_48909855
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Athe%C3%AFsme

aangezien hitler wel geloofde in goden alleen niet de goden waarin jij gelooft maar dat doet er niet toe...
pi_48909886
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:17 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

het maakt wel uit. want de islam en het christendom hebben erg veel aanhangers. hoe vaak word er iemand in naam van Jan Adelaar vermoord ? en hoe vaak in naam van allah/islam of christendom/god ? do the math geef mij een cent voor elke dode die verschilt en ik hoef niet meer te werken voor de rest van mn leven
Dus de kwantiteit bepaalt dat? Weer iets geleerd
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 23:21:08 #104
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48909971
Binnen 150 posts van een vermoord meisje in Irak naar de geloofsovertuiging van Hitler.
pi_48909976
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dus de kwantiteit bepaalt dat? Weer iets geleerd
ik vind dat het wel uitmaakt 0 of velen miljoenen doden op je naam
pi_48909991
jazeker de kwantiteit bepaalt dat,jij zei dat moslims en christenen niet moorden maar vergelden,hoe noem je de inval van noord afrika,syrie,perzie door de moslims,"vergelding"?
pi_48910041
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Onderbouw dat eens.
Waarom? Ondanks dat jij dat ook niet doet
pi_48910130
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef Double-Helix het volgende:
jazeker de kwantiteit bepaalt dat,jij zei dat moslims en christenen niet moorden maar vergelden,hoe noem je de inval van noord afrika,syrie,perzie door de moslims,"vergelding"?
Welke inval Je ziet moslims waar ze niet zijn. De nazi's zagen ook joden waar ze niet waren.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:23:57 #109
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48910188
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef NorthernStar het volgende:
Binnen 150 posts van een vermoord meisje in Irak naar de geloofsovertuiging van Hitler.
Speculatie naar de geloofsovertuiging van Hitler verdient een centraal topic.
pi_48910195
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik vind dat het wel uitmaakt 0 of velen miljoenen doden op je naam
Miljoenen doden

In welk getallenstelsel tel jij eigen? Eentje die je zojuist hebt verzonnen?
pi_48910229
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Welke inval Je ziet moslims waar ze niet zijn. De nazi's zagen ook joden waar ze niet waren.
7de eeuw de arabische moslims onder de kaliefen....
En de christenen met hun kruisttochten tegen jullie neem je ook voor lief?
pi_48910266
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Waarom? Ondanks dat jij dat ook niet doet
Dat doe ik toch? Ben je echt zo simpel van geest? Een atheist gelooft niet in god(en), een darwinist gelooft niet in het bijbelse creationisme, hij kan best in andere god(en) geloven.

Echt ingewikkeld is het niet.
pi_48910330
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Miljoenen doden

In welk getallenstelsel tel jij eigen? Eentje die je zojuist hebt verzonnen?
Heb je een bord voor je kop ofzo???????
pi_48910353
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:24 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

7de eeuw de arabische moslims onder de kaliefen....
En de christenen met hun kruisttochten tegen jullie neem je ook voor lief?
Welke bronnen heb jij daarvoor? Of praat je je idolen na?
pi_48910363
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat doe ik toch? Ben je echt zo simpel van geest? Een atheist gelooft niet in god(en), een darwinist gelooft niet in het bijbelse creationisme, hij kan best in andere god(en) geloven.

Zijn hersenen zijn aangetast door geloof.
pi_48910392
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

En ik zeg. Een atheist gelooft niet in God, een darwinist ook niet. Hoe is dit meer of minder onderbouwing dan die van jou
pi_48910429
Zeer te erg voor woorden

1000 man
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_48910430
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Heb je een bord voor je kop ofzo???????
Ben jij een nazi aanhanger?
pi_48910449
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Welke bronnen heb jij daarvoor? Of praat je je idolen na?
je ontkent dus dat de arabierenb allemaal gebieden invielen om met de zwaard de mensen te bekeren,wow
pi_48910459
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Zijn hersenen zijn aangetast door geloof.
En jouw aarsgat is zo groot als je mond, maar hoe is dat relevant
pi_48910476
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

En ik zeg. Een atheist gelooft niet in God, een darwinist ook niet. Hoe is dit meer of minder onderbouwing dan die van jou
Omdat jij kennelijk de betekenis van de termen niet weet. Volgens mij weet je een heleboel niet eigenlijk
pi_48910485
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nee,ben jij een moslim fundi?
waarschijnlijk wel.
pi_48910493
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:28 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

je ontkent dus dat de arabierenb allemaal gebieden invielen om met de zwaard de mensen te bekeren,wow
Ik vraag om bronnen. Kun je die geven? Zo niet, dan is het niets meer dan hersenloos gelul.
pi_48910535
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Omdat jij kennelijk de betekenis van de termen niet weet. Volgens mij weet je een heleboel niet eigenlijk
Wat jij denkt is niet relevant.
pi_48910540
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

slim gooien met termen helpt je echt niet in een discussie inderdaad
pi_48910576
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik vraag om bronnen. Kun je die geven? Zo niet, dan is het niets meer dan hersenloos gelul.
geef eens bronnen voor jou geblaat idioot en het is algemeen bekend.
pi_48910577
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Nee
Waarom doe je je wel zo voor dan
pi_48910606
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Wat jij denkt is niet relevant.
En wat jij vindt, breng je maar naar de politie.

Maar ik heb weer flink gelachen, dank je! (x2)
pi_48910624
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:31 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

geef eens bronnen voor jou geblaat idioot en het is algemeen bekend.
Als het algemeen bekend is moet het al helemaal geen moeite zijn om met bronnen te komen. Anders is het niet alleen hersenloos gelul, maar daar boven op pure domheid.
pi_48910652
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Waarom doe je je wel zo voor dan
Hoezo doe ik me voor als een nazi?
ik zie meer overeenkomstigheid met jou kekke moslim-fundi ideologie en de nationaal-socialisme.
pi_48910689
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:32 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

En wat jij vind breng je maar naar de politie.

Maar ik heb weer flink gelachen, dank je!
Vindt is met een t aan het einde. Graag gedaan
pi_48910760
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Vindt is met een t aan het einde. Graag gedaan
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:35:49 #133
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_48910796
De video heeft veel meer weg van een lynchpartij dan een steniging.
pi_48910853
waar is die video te vinden
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:37:12 #135
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48910858
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De video heeft veel meer weg van een lynchpartij dan een steniging.
Geen zorgen, het was tomatenketchup.

Wel opvallend dat veel personen het probeerde te filmen op hun mobieltje.
pi_48910885
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:37 schreef Meki het volgende:
check fp,ik waarschuw je,het is sick
pi_48910887
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:37 schreef Meki het volgende:
Dat wil je niet zien, ik raad het je af althans.
pi_48910941
dat soort mensen zijn erger dan duivels en satans

wat een kutk*nk*rmongolen
pi_48910989
duivels en satans bestaan niet dus ze zijn sowieso de ergste.
pi_48911004
het einde van de wereld mag van mij nu komen. We leven hier met duivels niet met mensen in de aarde
pi_48911016
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

je weet toch wel dat moslims de nieuwe nazis zijn ?

kies een BRON naar keuze
pi_48911038
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:39 schreef Double-Helix het volgende:
duivels en satans bestaan niet dus ze zijn sowieso de ergste.
bestaan wel. we hebben er vandaag 1000 van gezien
pi_48911065
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:40 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

je weet toch wel dat moslims de nieuwe nazis zijn ?

kies een BRON naar keuze
probeer je de schuld neer te leggen bij moslims
pi_48911406
ik denk dat ze haar zelf het liefst hadden willen neuken en dat wringt natuurlijk te weten dat ze zelf thuis een geit op het menu hebben. Tering barbaren.
pi_48911570
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:51 schreef Netwerken het volgende:
ik denk dat ze haar zelf het liefst hadden willen neuken en dat wringt natuurlijk te weten dat ze zelf thuis een geit op het menu hebben. Tering barbaren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:06:00 #146
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_48911907
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Je bent geen haar beter dan hun
Denk je dat er enig vorm van recht is Mosul? De politie staat erbij notabene! Als het verzet slim is stuurt het een paar peletons strijders van Bagdad naar Mosul om de wetteloosheid aldaar recht te zetten. Ik vind dat Abu Hamza al-Muhajir als minister van oorlog van de Islamitische Staat Irak de verantwoording heeft om de daders op te sporen en te berechten.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_48911956
quote:

Wat een zieke malloten zeg, ongelooflijk. Is er in de Koerdische regio uberhaupt nog iets als politie of iets dergelijks dat dit soort dingen onmogelijk maakt? Of enige vorm van andere macht/groepering die de veiligheid van mensen kan garanderen?

(Geen links/plaatjes van deze moord graag).
en zo iemand probeert ons te overtuigen dat hij intelligent is.

alsof het iets met de Koerdische regio te maken heeft. deze gebeurtenissen behoren tot de orde van de dag in islamitische landen. sterker nog in Koerdistan komt het juist nog het minste voor.
pi_48912014
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:07 schreef Netwerken het volgende:

[..]

en zo iemand probeert ons te overtuigen dat hij intelligent is.

alsof het iets met de Koerdische regio te maken heeft. deze gebeurtenissen behoren tot de orde van de dag in islamitische landen. sterker nog in Koerdistan komt het juist nog het minste voor.
Jij moet maar beter je mond dicht houden.
Als we het over Israel gaan hebben dan zijn we morgen niet eens klaar
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:10:39 #149
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_48912054
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef Dirkh het volgende:
Ik kan gewoon niet snappen wat deze mannen bezielt. Ik kan me niet voorstellen dat als iemand hulpeloos op de grond ligt, schreeuwt van de pijn en helemaal bebloed dat je dan er bij gaat staan schreeuwen er nog een trap tegen aan geeft en vervolgens een grote steen zoekt om nog even de genadeklap uit te delen.
Massahysterie gecombineerd met religieus fanatisme kan een gewoon mens de meest vreselijke dingen laten doen.

Middle-East Side Story... helaas zonder happy end.
pi_48912115
Als jullie die discussie over Hilter nou eens fijn ergens anders gaan voeren
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:15:29 #151
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_48912174
Ik vind dit bij uitstek een tribaal kenmerk. Waar de schaamte- en eercultuur zich te buiten gaat en de rechten van individuen binnen een gemeenschap ondergeschikt zijn aan de samenhang van het collectief.
Veel voorkomend in landen rond het Midden-Oosten en Afrika. Volgens westerse maatstaven ongeciviliseerd, omdat individuele rechten (bijvoorbeeld de bescherming van lijf en goed) worden ontzegd.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_48912464
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Als jullie die discussie over Hilter nou eens fijn ergens anders gaan voeren [afbeelding]

is volledig ontopic hoor. zal het in chronologische volgorde uitleggen.

hitler=jodenhater die een boek schreef genaamd "mein kampf"
moslims staan gelijk aan jodenhaters, zie de posts van de molims hier (meki b.v. ) en het boven genoemde boek is daar een bestseller in het middenoosten (bron heb ik al gepost)

een moslim begon over nazis, gezien het feit dat de moslims de nieuwe nazis zijn is de link snel gelegd hé en dus vind ik het ontopic, capice?
pi_48912509
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:10 schreef chibibo het volgende:

[..]

Massahysterie gecombineerd met religieus fanatisme kan een gewoon mens de meest vreselijke dingen laten doen.

Middle-East Side Story... helaas zonder happy end.
islam dekt de lading wel
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:29:50 #154
126836 Super7fighter
pi_48912526
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:25 schreef Netwerken het volgende:

[..]

ohw nee ik zal het je nog maar eens vertellen dan dombo.

ik ben geen jood. ik heb de joodse vlag als avater omdat ik joden een sterk volk vind. ze zijn superieur in de regio en poepen alle arabieren daar in hun mondje. knap werk denk ik dan.

en jij ? geinspireerd door kanimero ?

jou ras is te zwak.
Bizar dat jij een vlag van Israel als avatar hebt, terwijl Hitler niks van joden moest hebben, laat staan een Joodse staat.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_48912548
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

is volledig ontopic hoor. zal het in chronologische volgorde uitleggen.

hitler=jodenhater die een boek schreef genaamd "mein kampf"
moslims staan gelijk aan jodenhaters, zie de posts van de molims hier (meki b.v. ) en het boven genoemde boek is daar een bestseller in het middenoosten (bron heb ik al gepost)

een moslim begon over nazis, gezien het feit dat de moslims de nieuwe nazis zijn is de link snel gelegd hé en dus vind ik het ontopic, capice?
En dat heeft hoe precies te maken met een meisje dat is afgeslacht door niet-moslims omdat ze moslim was?
pi_48912628
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Als jullie die discussie over Hilter nou eens fijn ergens anders gaan voeren [afbeelding]
je moet er ook begrip voor kunnn opbrengen. zoiets als een steniging is zo erg dat het natuurlijk je emoties laat varen.

overigens deze yeziden zijn wel een soort van moslims. het zijn moslims die de profeet mohammed niet aanbidden als de enige ware maar de mens meer centraal stellen ipv een profeet.
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:37:52 #157
126836 Super7fighter
pi_48912728
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:33 schreef Netwerken het volgende:

[..]

je moet er ook begrip voor kunnn opbrengen. zoiets als een steniging is zo erg dat het natuurlijk je emoties laat varen.

overigens deze yeziden zijn wel een soort van moslims. het zijn moslims die de profeet mohammed niet aanbidden als de enige ware maar de mens meer centraal stellen ipv een profeet.
Dan zijn het geen Moslims.
pi_48912741
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:30 schreef MinderMutsig het volgende:

En dat heeft hoe precies te maken met een meisje dat is afgeslacht door niet-moslims omdat ze moslim was?
met die opmerking wil je suggereren dat niet moslims ook stenigen maar daar heb je het helemaal mis dus.

het zijn wel moslims. het zijn moslims die buiten de profeet mohammed ook andere goden en profeten erkennen en dat maakt hun geen christenen al had je het graag gezien natuurlijk.
pi_48912753
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

lezen is niet je sterkste kant hé ? het was een moslim die in dit topic begon over nazis. daarop reageerde ik met het FEIT dat hun de nieuwe nazis zijn
pi_48912814
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:38 schreef Netwerken het volgende:

[..]

met die opmerking wil je suggereren dat niet moslims ook stenigen maar daar heb je het helemaal mis dus.

het zijn wel moslims. het zijn moslims die buiten de profeet mohammed ook andere goden en profeten erkennen en dat maakt hun geen christenen al had je het graag gezien natuurlijk.
Prettig dat jij weet wat ik graag wil zien, hoef ik me niet te vermoeien met een eigen mening.
pi_48912827
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:37 schreef Meki het volgende:

[..]

Geef de schuld maar weer aan iemand anders. achterlijke mongool
Moslims doen sowieso ook wel aan steniging, verdedigen hoef je ze niet hoor.
pi_48912874
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:37 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Dan zijn het geen Moslims.
ja tuurlijk. ga dat maar eens zeggen tegen een sjiit. die trekt je onbehaarde piemeltje om je oren.
pi_48912893
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

sterker nog het is een puur religeueze ontdekking het begon bij het christendom, aangezien de islam de bijbel is met een extra geweldadig sausje (ja het is een 2e hands geloof) is het geen wonder dat hun (gezien hun liefde voor bloed en geweld) het niet konden weerstaan de steniging mee te nemen in hun "vredelievende" religie op te nemen
pi_48912895
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

ik verdedig ze niet. maar hij geeft de schuld aan moslims. hij wilt het zo graag dat zij het zijn
maar we moeten hem teleurstellen. maar alsnog geeft hij de moslims de schuld van.
pi_48912945
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:25 schreef Netwerken het volgende:

[..]

ohw nee ik zal het je nog maar eens vertellen dan dombo.

ik ben geen jood. ik heb de joodse vlag als avater omdat ik joden een sterk volk vind. ze zijn superieur in de regio en poepen alle arabieren daar in hun mondje. knap werk denk ik dan.

en jij ? geinspireerd door kanimero ?

jou ras is te zwak.
Ras? Het zo door jouw geliefde volk is juist slachtoffer van mensen als jij geworden. Mensen die de rassenleer aanhangen.
pi_48912997
'Godsdienst' maakt meer kapot dan je lief is..
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_48913000
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:45 schreef Meki het volgende:

[..]

ik verdedig ze niet. maar hij geeft de schuld aan moslims. hij wilt het zo graag dat zij het zijn
maar we moeten hem teleurstellen. maar alsnog geeft hij de moslims de schuld van.
Tja, ik weet verder niet wat de afkomst van deze beulen is... Maar ik bedoel, Moslims zijn ook geen lieverdjes hoor... En al is dit niet door Moslims gedaan, Moslims houden er wel dezelfde praktijken op na.

Overigens vind ik het filmpje walgelijk, en als ik heel eerlijk moet zijn hoop ik dat degenen die dat meisje mishandeld hebben met veel lijden sterven.
pi_48913018
quote:

[..]

Moslims erkennen geen andere God dan Allah. Alleen al daarom maakt hun geen moslim al had je het graag gezien natuurlijk.
pi_48913055
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:45 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

sterker nog het is een puur religeueze ontdekking het begon bij het christendom, aangezien de islam de bijbel is met een extra geweldadig sausje (ja het is een 2e hands geloof) is het geen wonder dat hun (gezien hun liefde voor bloed en geweld) het niet konden weerstaan de steniging mee te nemen in hun "vredelievende" religie op te nemen
Wat dacht je dat het christendom van het jodendom was?
pi_48913149
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

min of meer wel... imo zo ook de Islam 't het is maar dat de een het Allah noemt de ander God
Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_48913177
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

doe mij is een linkje naar een bericht waar joden iemand stenigen ? ik heb het iig nog nooit ergens gelezen zal ongetwijfeld gebeurt zijn eeuwen geleden maar ja dat geld voor alle religies. de islam is de enige die ze NU nog steeds uitvoert

verder ben ik atheist, ik geloof dus niet in een god. de enige reden dat ik zo opkom voor de joden is omdat ze altijd in het verdom hoekje zijn gedrukt! ja voornamelijk door moslims en de joden hielden stand, taai volk dat moet zelfs jij toegeven al mag jij ze ook niet (je verbergt het wel beter dan meki maar ja die is dommer dan het paard van jezus en dat was een ezel )
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:58:39 #172
126836 Super7fighter
pi_48913203
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:44 schreef Netwerken het volgende:

[..]

ja tuurlijk. ga dat maar eens zeggen tegen een sjiit. die trekt je onbehaarde piemeltje om je oren.
Wat is een sjit?
Jew-lovers zoals jou zijn krankzinnig, het zijn psychiatrische gevallen. Straks ga je de joden er nog van beschuldigen dat ze de olifant willen uitroeien omdat een slurf hen aan een joodse penis doet denken.
pi_48913205
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:55 schreef PrinceOfPerzia het volgende:

[..]

min of meer wel... imo zo ook de Islam 't het is maar dat de een het Allah noemt de ander God
true zoals ik al eerder en vaker heb gezegd de islam is een 2e hands geloof
  woensdag 2 mei 2007 @ 00:59:39 #174
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_48913215
Enige manier om deze misdaden te stoppen is de verlichte moslims verenigen. Je kunt het geloof niet uitbannen met een oorlog, de geest is al uit de fles. Het geeft een extra dimensie aan het geloof 'islam'.

Veel moslims zijn gestudeerd, zij moeten geholpen worden om de politiek in te gaan. Alleen met een nieuwe politieke elite kan men het Midden-Oosten voor altijd een stabiele regio maken. Vroeger waren de orthodoxe Christenen hier ook aan de macht, zij hadden een sterke geloofsovertuiging. Uiteindelijk zijn het de verlichte Christenen die de macht uit deze orthodoxe Christenen hebben ontnomen. Het zijn hier politieke partijen met een Christelijke inslag, maar weten met elke geloofsovertuiging om te gaan - uiteindelijk lijdt dit tot geloof in jezelf in plaats van een god.

Europa zou, in plaats van cynisch naar Amerika kijken, een eigen democratische forum moeten inrichten. Waarbij men alle steun moet toezeggen aan islamitische politieke partijen. Uiteindelijk zullen gruwelijke filmpjes als deze niet meer voorkomen.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_48913244
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Moslims erkennen geen andere God dan Allah. Alleen al daarom maakt hun geen moslim al had je het graag gezien natuurlijk.
ja dat vind jij. en wie ben jij? een economische, politieke en geografische vluchteling

werk aan de winkel in home yard vriend maar hier is het toch veel fijner he?

nationalist!! maar nu ff niet !!

pi_48913252
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:59 schreef CrazyTaxi het volgende:
Enige manier om deze misdaden te stoppen is de verlichte moslims verenigen. Je kunt het geloof niet uitbannen met een oorlog, de geest is al uit de fles. Het geeft een extra dimensie aan het geloof 'islam'.

Veel moslims zijn gestudeerd, zij moeten geholpen worden om de politiek in te gaan. Alleen met een nieuwe politieke elite kan men het Midden-Oosten voor altijd een stabiele regio maken. Vroeger waren de orthodoxe Christenen hier ook aan de macht, zij hadden een sterke geloofsovertuiging. Uiteindelijk zijn het de verlichte Christenen die de macht uit deze orthodoxe Christenen hebben ontnomen. Het zijn hier politieke partijen met een Christelijke inslag, maar weten met elke geloofsovertuiging om te gaan - uiteindelijk lijdt dit tot geloof in jezelf in plaats van een god.

Europa zou, in plaats van cynisch naar Amerika kijken, een eigen democratische forum moeten inrichten. Waarbij men alle steun moet toezeggen aan islamitische politieke partijen. Uiteindelijk zullen gruwelijke filmpjes als deze niet meer voorkomen.
en toen werd je wakker, je leeft in een droom. ik voorspel je vrede in het middenoosten is onmogelijk, sad but true
pi_48913532
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:12 schreef SpecialK het volgende:
Ok ik volg het niet meer... meki is de kutmarrokaan... netwerken is de kankerjood die ook lid is van stormfront, gewoneman is ehh de blanke duivel ofzowww??
super7fighter is in dit rijtje ech' wel de zelfmoord terrorist.

Ok. Race war continues! YEAH!!!!

ik ben blank dat geef ik je

ik haat rasicme, haat de islam en ben atheist (heb het op geen enkele religie maar de islam spant de kroon) heb daar goeie redenen voor, lees genoeg in nieuws (of geschiedenis) en je weet voldoende lijkt me.

ik zie het zo het christendom is een naar griep virus, de islam de pest zo liggen de verhoudingen ongeveer

het gaat mij dus niet om het ras, zal me worst wezen om eerlijk te zijn
  woensdag 2 mei 2007 @ 01:22:30 #178
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_48913608
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:16 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik ben blank dat geef ik je

ik haat rasicme, haat de islam en ben atheist (heb het op geen enkele religie maar de islam spant de kroon) heb daar goeie redenen voor, lees genoeg in nieuws (of geschiedenis) en je weet voldoende lijkt me.

ik zie het zo het christendom is een naar griep virus, de islam de pest zo liggen de verhoudingen ongeveer

het gaat mij dus niet om het ras, zal me worst wezen om eerlijk te zijn
Dat jij atheist bent is vanwege het feit dat er ooit verlichte Christenen zijn gekomen die uiteindelijk de keuze aan het individu hebben overgelaten. Jij bekritiseerd derhalve alle methoden. Als je de Islam haat dan ben je een idioot. Je kunt beter strijden voor een verlichte variant, waarbij het geloof op een andere rang komt voor een individu dan de huidige eerste rang. Maar strijden op een manier wat jij doet, is haat zaaien en veroordelen. Jammer is dat.

NB: sommigen hebben geeneens vrijheid om te kiezen, ben content dat je het wel kan.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_48914675
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:09 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

bron
Iedereen vraagt tegenwoordig om bronnen inderdaad
ohja mogen de yziden die dat meisje hebben doodgemaakt en de moslims die het vergelden een nekschot krijgen en het liefst zo pijnlijk mogelijk sterven.
pi_48915789
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:57 schreef GewoneMan het volgende:

verder ben ik atheist, ik geloof dus niet in een god. de enige reden dat ik zo opkom voor de joden is omdat ze altijd in het verdom hoekje zijn gedrukt! ja voornamelijk door moslims en de joden hielden stand, taai volk dat moet zelfs jij toegeven al mag jij ze ook niet
Dat ze de miljoenensteun van Europa en Amerika hadden en hebben om hun acties uit te voeren? Nou, dat maakt ze inderdaad een taai volk

En jij bent niet voor joden, maar tegen moslims. En de vijand van jouw vijand is in dit geval je beste vriend.
pi_48915813
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

true zoals ik al eerder en vaker heb gezegd de islam is een 2e hands geloof
Als het christendom een 2e hands geloof van het jodendom is, dan zal de Islam wel een 3e hands geloof zijn, niet waar? Jij ziet het als gebruikte geloven, ik zie het als het laatste en hoogste niveau van een totaal van 3 niveau's. Als een gebouw van 3 hoog met op de laatste verdieping de directie en hoger management.
pi_48915823
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 01:01 schreef Netwerken het volgende:

[..]

ja dat vind jij. en wie ben jij? een economische, politieke en geografische vluchteling

werk aan de winkel in home yard vriend maar hier is het toch veel fijner he?

nationalist!! maar nu ff niet !!

Wat en wie ik ben ik voor deze topic niet relevant. Al begrijp ik ook wel dat dit moeilijk te begrijpen is voor mensen die de rassenleer aanhangen.
pi_48915890
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 02:36 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Iedereen vraagt tegenwoordig om bronnen inderdaad
ohja mogen de yziden die dat meisje hebben doodgemaakt en de moslims die het vergelden een nekschot krijgen en het liefst zo pijnlijk mogelijk sterven.
Dat is niet vreemd. Als jij iets onzinnigs roept en aangeeft dat dat de werkelijkheid is, dan is het niet meer dan logisch dat jou wordt gevraagd bronnen aan te leveren die je stelling aantonen.

Net zoals jij in dat topic aangaf dat de Islam zich in de 7e met het zwaard verspreidde en niet met bronnen kon komen.
pi_48916069
Walgelijk dit gewoon. Heb dat filmpje bekeken en ik kreeg er gewoon rillingen van ondanks dat ik al jarenlang een 'vaste klant' op lugubere sites als Ogrish en Rotten ben. Verschrikkelijk gewoon om voor zoiets onbenulligs door een heel menigte langzaam, pijnlijk en genadeloos vermoord te worden alleen omdat je als 17 jarige meisje smoor bent van een jongen. Vanwege dit soor middeleeuwse praktijken groeit m'n haat jegens het geloof alleen nog maar meer.Ik hoop dat ze al die vieze kereltjes wat gedeelte waren van die menigte de dood in jagen, langzaam en pijnlijk. Stelletje perverse sensatiezoekers.

Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik pleit ook voor de grote bom op dat gebied. Echt niks anders dan corruptie, moord, geweld en onderdrukking in dat kankergezwel der Aarde wat men het Midden-Oosten noemt.
pi_48916461
quote:

[..]

Geweldig

Nu wil ik je ook niet meer horen over de kruistochten.

Je kunt nu al zien dat de volgende gemeenschappelijke vijand de atheist gaat worden. Want dat zijn de mensen die WEL nadenken... en dat mag natuurlijk niet van de georganiseerde religies.

En dan komt daar ook nog eens bij dat het "atheist" zijn helemaal niks met de slachtingen van Hitler, Mao, Stalin etc te maken heeft. De slachtingen waren gebaseerd op macht. Ruim je tegenstanders uit de weg en vergaar steeds meer macht, dat is wat deze figuren deden. iig niet uit naam van atheisme.

En natuurlijk in de slachtofferrol kruipen. Moslims doen niks verkeerd, er wordt hun alleen onrecht aangedaan en daardoor vergelden ze zoveel
Zoveel vergelden ze zelfs dat ze mensen vermoorden die bijbels drukken
pi_48916577
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 08:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Geweldig

Nu wil ik je ook niet meer horen over de kruistochten.

Je kunt nu al zien dat de volgende gemeenschappelijke vijand de atheist gaat worden. Want dat zijn de mensen die WEL nadenken... en dat mag natuurlijk niet van de georganiseerde religies.

En dan komt daar ook nog eens bij dat het "atheist" zijn helemaal niks met de slachtingen van Hitler, Mao, Stalin etc te maken heeft. De slachtingen waren gebaseerd op macht. Ruim je tegenstanders uit de weg en vergaar steeds meer macht, dat is wat deze figuren deden. iig niet uit naam van atheisme.

En natuurlijk in de slachtofferrol kruipen. Moslims doen niks verkeerd, er wordt hun alleen onrecht aangedaan en daardoor vergelden ze zoveel
Zoveel vergelden ze zelfs dat ze mensen vermoorden die bijbels drukken
Ben je nou echt zo simpel als je je voordoet? Ben jij een verkrachter omdat je neefje dat ook zou zijn? Heldere logica hou jij er op na. Is dat iets atheist eigen?
pi_48916655
Gelovigen en Atheïsten doen allemaal verkeerde dingen. Het grote verschil tussen een Atheïst en een gelovige is dat een gelovige vaak handelt uit naam van een geloof, en daarom maar de waan heeft dat het goed is alleen omdat het conform de regeltjes van zijn/haar Bijbel/Koran/Whatever is. Dat er überhaubt mensen zijn die zich zo laten hersenspoelen door een setje onorthodoxe leefregels die bedacht zijn door een stel bejaarde apen honderden, nee, duizenden jaren geleden ontgaat me sowieso.

Als jij iemand vermoord die volgens jouw geloof inferieur is, wil nog niet zeggen dat je moord gerechtvaardigd is.
  woensdag 2 mei 2007 @ 09:07:54 #188
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48916671
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 08:25 schreef Tuvai.net het volgende:
[...]
Vanwege dit soor middeleeuwse praktijken groeit m'n haat jegens het geloof alleen nog maar meer
[...]
Dat komt omdat je er klaarblijkelijk niet al te veel vanaf weet. Want wat riep Jezus toen hij tweeduizend jaar geleden een soortgelijke situatie zag? "Wie zonder zonden is werpe de eerste steen!". Waarop de menigte beschaamd afdroop. Dat is de boodschap vanuit het Christendom, ondanks dat sommigen zich hier niets van aantrekken.

De grootste moorden en wandaden zijn nog altijd gepleegd door de niet-gelovigen, de atheisten.
The End Times are wild
pi_48916697
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat komt omdat je er klaarblijkelijk niet al te veel vanaf weet. Want wat riep Jezus toen hij tweeduizend jaar geleden een soortgelijke situatie zag? "Wie zonder zonden is werpe de eerste steen!". Waarop de menigte beschaamd afdroop. Dat is de boodschap vanuit het Christendom, ondanks dat sommigen zich hier niets van aantrekken.

De grootste moorden en wandaden zijn nog altijd gepleegd door de niet-gelovigen, de atheisten.
Ja, en zo kunnen we nog wel even door blijven gaan met vingertjes wijzen. Moorden, verkrachtingen en vernielingen zijn slecht. Moorden, verkrachtingen en vernielingen die alleen gepleegd worden omdat een geloof je daar toe aanspoort zijn totale waanzin.

Kruistocht anyone?
pi_48916727
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:07 schreef LXIV het volgende:

Amen
  woensdag 2 mei 2007 @ 09:13:16 #191
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_48916770
Het gaat erom dat het Christendom stenigen niet goedkeurt, maar veroordeeld.
Het communisme, Nationaal-socialisme, Maoisme en al die andere god-is-dood-ideologien beschouwen het uit de weg ruimen van een mens, of van groepen mensen, als een onoverkomenlijke handeling om hun einddoel te bereiken.
you cannot make an omlet without breaking eggs etc etc
The End Times are wild
pi_48916791
Ja, en al die praktijken waar je bijna dagelijks over leest, dus die tientallen gevalletjes eerwraak, moorden als deze verschrikkelijk laffe moord op het 17 jarige meisje en de zeer frequente rellen in alleen al Irak, zijn ook gepleegd door Atheïsten.

Sowieso, dat mensen zo idioot uit hun dak gaan alleen omdat hun geloof iets verbied...
pi_48916792
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:09 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ja, en zo kunnen we nog wel even door blijven gaan met vingertjes wijzen. Moorden, verkrachtingen en vernielingen zijn slecht. Moorden, verkrachtingen en vernielingen die alleen gepleegd worden omdat een geloof je daar toe aanspoort zijn totale waanzin.

Kruistocht anyone?
Hoe naief ben je om werkelijk te geloven dat mensen in naam van een religie moorden? Waarom kijk je niet naar de mensen die achter de schermen deze mensen aansturen? Een voor een mensen die om allerlei redenen handelen, behalve om het geloof. Dat is een leuke voet tussen de deur van atheisten in de richting van gelovigen, meer niet. Atheisten weten immers maar al te goed hoeveel bloed er aan hun handen kleeft.
pi_48916844
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:14 schreef Tuvai.net het volgende:
Ja, en al die praktijken waar je bijna dagelijks over leest, dus die tientallen gevalletjes eerwraak, moorden als deze verschrikkelijk laffe moord op het 17 jarige meisje en de zeer frequente rellen in alleen al Irak, zijn ook gepleegd door Atheïsten.

Sowieso, dat mensen zo idioot uit hun dak gaan alleen omdat hun geloof iets verbied...
Inderdaad allemaal moorden die om verschillende redenen zijn begaan, behalve om geloof. Het is of cultuur of eergevoel of wraak of simpelweg macht. Er is geen enkel geloof dat moord goedkeurt. Zelfs de in jouw ogen moordzuchtige Islam niet.
  woensdag 2 mei 2007 @ 09:18:25 #195
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48916881
Wel verwijzen naar kruistochten, maar ontkennen dat mensen moorden uit naam van hun religie.
Een beetje naief.
pi_48916906
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Hoe naief ben je om werkelijk te geloven dat mensen in naam van een religie moorden?
Omdat dat zo is, dit vreselijke nieuwsberichtje verifiëert dat wel weer vind ik. Of is dat meisje zomaar vermoord omdat die menigte daar ineens zin in had? Wanneer heb jij voor het laatst een Atheïst iemand zien vermoorden, op basis van een set middeleeuwse regeltjes die de vermoordde persoon als inferieur bestempelden?
pi_48917061
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Omdat dat zo is, dit vreselijke nieuwsberichtje verifiëert dat wel weer vind ik. Of is dat meisje zomaar vermoord omdat die menigte daar ineens zin in had? Wanneer heb jij voor het laatst een Atheïst iemand zien vermoorden, op basis van een set middeleeuwse regeltjes die de vermoordde persoon als inferieur bestempelden?
O allesweter. Verlicht ons eens en vertel wat dan wel de reden van de dood van dit moslimmeisje was? Het moest van de zon? Immers, deze sekte aanbidt de zon.
pi_48917100
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:07 schreef Tuvai.net het volgende:
Gelovigen en Atheïsten doen allemaal verkeerde dingen. Het grote verschil tussen een Atheïst en een gelovige is dat een gelovige vaak handelt uit naam van een geloof, en daarom maar de waan heeft dat het goed is alleen omdat het conform de regeltjes van zijn/haar Bijbel/Koran/Whatever is.
volgens mij handelt de Atheïst ook vanuit zijn geloof, alleen dat daar geen god aan te pas komt .. de gemiddelde Atheïst geloofd namelijk dat hij met zijn ongeloof de steen der wijzen heeft gevonden en acht zichzelf, net zoals andere gelovigen, verheven boven de rest en spreekt, vanuit zijn (on)geloof, een waardeoordeel uit over anders-gelovigen
pleased to meet you
pi_48917281
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo simpel als je je voordoet? Ben jij een verkrachter omdat je neefje dat ook zou zijn? Heldere logica hou jij er op na. Is dat iets atheist eigen?
Ik ben geen atheist dus daar sla je de plank al volledig mis, net zoals met vele andere zaken.

Je zegt dat moslims alleen aan vergeldingen doen. Ik geef een recent voorbeeld... de brute moorden op mensen die bijbels drukken door moslims. Waar was dit een vergelding op?

Jij gooit al het slechte op het atheist zijn. Jij beweert dat het atheisme verantwoordelijk is voor ontzettend veel doden en slachtingen. Iets wat natuurlijk klinkklare onzin is.

Jij bent juist diegene die denkt in de richting van... Hitler was een atheist en een brute moordenaar en daarom zullen alle andere atheisten dit ook zijn.

Maar uit je overige posts is al gebleken dat je enkel onzin uitkraamt... en dat is niets nieuws onder de zon.
pi_48917434
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik ben geen atheist dus daar sla je de plank al volledig mis, net zoals met vele andere zaken.

Je zegt dat moslims alleen aan vergeldingen doen. Ik geef een recent voorbeeld... de brute moorden op mensen die bijbels drukken door moslims. Waar was dit een vergelding op?
Zij doodden in naam van Allah Weet je uberhaupt wat de werkelijke reden was?
quote:
Jij gooit al het slechte op het atheist zijn. Jij beweert dat het atheisme verantwoordelijk is voor ontzettend veel doden en slachtingen. Iets wat natuurlijk klinkklare onzin is.
Dat klopt en ik heb de feiten aan mijn zijde.
quote:
Jij bent juist diegene die denkt in de richting van... Hitler was een atheist en een brute moordenaar en daarom zullen alle andere atheisten dit ook zijn.
Ik volg enkel jouw redenatie.
quote:
Maar uit je overige posts is al gebleken dat je enkel onzin uitkraamt... en dat is niets nieuws onder de zon.
Waarom reageer je dan op iemand die onzin uitkraamt?
pi_48917440
Holy shit, dicht.

De reden spreekt voor zich lijkt me. Er zijn een aantal users die niet normaal een discussie kunnen voeren.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:17:21 #202
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_48936756
Op verzoek van crew!FP gaan we nog een poging wagen.
Nieuws berichten aangepast in de OP, wat rommel eruit zitten vissen.
Met terugwerkende kracht zal ik de notes alsnog zetten.
- Reageer normaal of niet. -
pi_48937089
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zij doodden in naam van Allah Weet je uberhaupt wat de werkelijke reden was?
vertel het eens
quote:
Dat klopt en ik heb de feiten aan mijn zijde.
noem eens wat feiten waar atheisten mensen af hebben geslacht, want die vind je niet (wellicht in jouw ogen wel)
quote:
Waarom reageer je dan op iemand die onzin uitkraamt?
mwoah doe ik ook regelmatig in de hoop ze wat bij te brengen
  woensdag 2 mei 2007 @ 19:38:47 #204
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_48937518
dus al die aanslagen in irak door buitenlandse strijders komt door hun cultuur? vreemde cultuur
pi_48949519
offtopic.

[ Bericht 98% gewijzigd door Drugshond op 03-05-2007 00:33:44 ]
pi_48949717
offtopic

[ Bericht 94% gewijzigd door Drugshond op 03-05-2007 00:34:11 ]
pi_48949831
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:21 schreef Netwerken het volgende:
offtopic.
- offtopic -

[ Bericht 17% gewijzigd door Mutant01 op 03-05-2007 09:08:01 ]
pi_48990532
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 00:57 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

doe mij is een linkje naar een bericht waar joden iemand stenigen ? ik heb het iig nog nooit ergens gelezen zal ongetwijfeld gebeurt zijn eeuwen geleden maar ja dat geld voor alle religies. de islam is de enige die ze NU nog steeds uitvoert

verder ben ik atheist, ik geloof dus niet in een god. de enige reden dat ik zo opkom voor de joden is omdat ze altijd in het verdom hoekje zijn gedrukt! ja voornamelijk door moslims en de joden hielden stand, taai volk dat moet zelfs jij toegeven al mag jij ze ook niet (je verbergt het wel beter dan meki maar ja die is dommer dan het paard van jezus en dat was een ezel )
eeuh, de joden voornamelijk door moslims in het verdomhoekje gedrukt .. hoe kom je daar nou bij ? Je gaat de geschiedenis even herschrijven omdat het jou beter uitkomt ? Je vergeet even voor het gemak dat het handjevol Joden dat sinds de verdrijving door de Romeinen in het MO bleef wonen als dhimmi meer rechten en bescherming had dan de Joden hier ?
Grootschalige jodenvervolging, pogroms, antisemitisme zijn typisch christelijke verschijnselen, door vele eeuwen heen, met als klapstuk de holocaust .. die paar dingetjes die de moslims hebben gedaan, in al die tijd tot en met nu vallen daarmee vergeleken nog steeds in het niet ..
maar ja, we hebben nu blijkbaar het licht gezien, we zijn niet meer antisemitisch, maar is dat omdat onze mentaliteit echt verandert is of is dat alleen maar omdat we het "probleem" hebben verplaatst naar het MO ?
Mijn gok is het tweede, want het afkraken van bevolkingsgroepen op basis van wat veronderstellingen zit er blijkbaar nog steeds in, de mentaliteit is nog steeds dezelfde ..
pleased to meet you
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:48:35 #209
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_48994083
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 01:54 schreef moussie het volgende:

[..]

eeuh, de joden voornamelijk door moslims in het verdomhoekje gedrukt .. hoe kom je daar nou bij ? Je gaat de geschiedenis even herschrijven omdat het jou beter uitkomt ? Je vergeet even voor het gemak dat het handjevol Joden dat sinds de verdrijving door de Romeinen in het MO bleef wonen als dhimmi meer rechten en bescherming had dan de Joden hier ?
In diverse rijken in het Midden-oosten hadden de joden inderdaad officieel een soort bescherming, maar op lokaal niveau mocht een jood gewoon door een moslim worden beroofd indien ie dat nodig achtte en als er ergens een stel joden werd vermoord, hadden ze het er waarschijnlijk zelf naar gemaakt. Ze waren daar dus ook onderhevig aan de goedwillendheid van hun buren om te kunnen overleven.

De moslims hadden de jood een legitieme 'untermensch'-status gegeven, net als dat hier in Europa het geval was.
quote:
Grootschalige jodenvervolging, pogroms, antisemitisme zijn typisch christelijke verschijnselen, door vele eeuwen heen, met als klapstuk de holocaust .. die paar dingetjes die de moslims hebben gedaan, in al die tijd tot en met nu vallen daarmee vergeleken nog steeds in het niet ..
Tuurlijk

Vergeet je ook niet dat die ene Profeet talloze joden over de kling joeg omdat zij hem niet wilden volgen in zijn zelf verzonnen geloof?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_48994233
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 09:48 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

In diverse rijken in het Midden-oosten hadden de joden inderdaad officieel een soort bescherming, maar op lokaal niveau mocht een jood gewoon door een moslim worden beroofd indien ie dat nodig achtte en als er ergens een stel joden werd vermoord, hadden ze het er waarschijnlijk zelf naar gemaakt. Ze waren daar dus ook onderhevig aan de goedwillendheid van hun buren om te kunnen overleven.
Bron?
quote:
Vergeet je ook niet dat die ene Profeet talloze joden over de kling joeg omdat zij hem niet wilden volgen in zijn zelf verzonnen geloof?
Bron?
pi_48994814
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 09:48 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

hehe, maar dat boek van de Joden puilt dus ook uit van goddelijke aanwijzingen over het afpakken van eigendommen van anders-gelovigen, dat wordt niet alleen niet gestraft maar zelfs aangemoedigd .. wat dat aangaat moet je niet de fout maken je hedendaagse westerse visie te projecteren op de situatie daar en toen .. dat je gewoon ging pakken wat je wou hebben is meer een algemene mentaliteit van die tijd en heeft mi niets te maken met de Islam
quote:
De moslims hadden de jood een legitieme 'untermensch'-status gegeven, net als dat hier in Europa het geval was.
nope .. volgens de Islam zijn zowel Christenen als ook Joden broeders van het boek, volgens Mohammed moet je die zelfs consulteren als je zijn verhalen niet geloofd
quote:
Tuurlijk

waar heb je het over .. over die Joden die zich na een verloren belegering overgaven en kozen voor berechting volgens hun eigen wetten, de mannen doden en de vrouwen onder de overwinnaars verdelen ?
pleased to meet you
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:17:09 #212
89730 Drugshond
pi_49000459
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

1. Ik veroordeel de daad inderdaad wel, maar ik begrijp wel waarom ze het doen
2. Het slachtoffer was zich bewust van de risico's en dus hoef ik daar niet voor op te draaien. Eigen verantwoordelijkheid enzo.
3. Ze is vrij om haar mening te uiten, maar dient te beseffen dat niet elke mening over vermeende vuile was beter intern geuit kan worden dan extern
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:49:22 #214
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_49002875
quote:

[..]

Meki heeft (voor de verandering) wel gelijk. Het zijn geen moslims omdat ze meerdere goden aanbidden en de profeet Mohammed niet volgen. De sji'ieten trouwens zijn in de ogen van de meeste soennieten ook geen echte moslims.

De Allah waar de moslims in geloven is trouwens niet dezelfde God als de joden en christenen die kennen, maar de pre-mohammedaanse reeds in dat gebied aanbeden maangod Hubal waar Mohammed zijn eigen geloofje rondom verzonnen heeft, waarbij hij veel uit de joodse en christelijke geloven heeft geplagieerd.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:29:06 #215
126836 Super7fighter
pi_49008734
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 13:49 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De Allah waar de moslims in geloven is trouwens niet dezelfde God als de joden en christenen die kennen, maar de pre-mohammedaanse reeds in dat gebied aanbeden maangod Hubal waar Mohammed zijn eigen geloofje rondom verzonnen heeft, waarbij hij veel uit de joodse en christelijke geloven heeft geplagieerd.
pi_49030130
quote:

[..]

Da's het mooie van de islam en soortgelijke sectes: je kan er als gelovige al je misdaden mee goedpraten.
Het vervelende voor hen is dat een rechtsstaat daar niet intrapt. Maar dat noemen ze dan gewoon discriminatie.
Jammer dat we in het westen van alles accepteren onder de valse noemer van "geloof"

"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
  zaterdag 5 mei 2007 @ 10:07:57 #217
89730 Drugshond
pi_49030361
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 09:52 schreef Masterix het volgende:

[..]

Da's het mooie van de islam en soortgelijke sectes: je kan er als gelovige al je misdaden mee goedpraten.
Het vervelende voor hen is dat een rechtsstaat daar niet intrapt. Maar dat noemen ze dan gewoon discriminatie.
Jammer dat we in het westen van alles accepteren onder de valse noemer van "geloof"

Idd ik wordt gek van die discussies over ID.
  zondag 13 mei 2007 @ 11:42:05 #218
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49325617
quote:
De 17-jarige yezidi Du'a Khalil Aswad die onlangs in Koerdisch Noord-Irak werd gestenigd, is kort na haar dood opgegraven, zo werd afgelopen week bekend gemaakt. Dat gebeurde opdat haar vader het dorp nog trots haar maagdenvlies kon tonen. Hiermee kon de man aantonen dat zijn dochter hem niet ten schande had gemaakt. Het meisje kon daardoor ook gewoon op een Yezidisch kerkhof worden begraven.

Het meisje werd gestenigd door zo'n duizend woedende Yezidi-mannen die niet konden verkroppen dat ze zich tot de islam had bekeerd om met een islamitische jongen te kunnen huwen. In Noord-Irak wonen circa een half miljoen yezidi’s. Het zijn Koerden die een van oorsprong oud-Perzische religie aanhangen en geloven in engelen. Erg engelachtig zijn ze overigens niet als het om familie-eer gaat.

De yezidi’s kennen een strenge hiërarchie, zijn in kasten georganiseerd en trouwen altijd onderling. Vrijwel dagelijks gaan honderden vrouwen in Koerdistan de straat op om te protesteren tegen het geweld, en tegen de brute eerwraakmoord door yezidi's. Eerwraak is in Koerdisch gebied schering en inslag. De openbare eerwraak op Du’a Khalil is echter uitzonderlijk omdat er honderden mensen bij waren, zelfs politiemannen, en omdat de executie is gefilmd. De gruwelijke videobeelden circuleerden eerst alleen op Koerdische en islamitische websites. Later gingen ze de wereld over.

Geweld
De steniging van Du'a Khalil Aswad heeft overigens tot enorme spanningen geleid tussen radicale moslims en yezidi’s. De radicale islamieten zien de yezidi’s sowieso al als aanbidders van de duivel. Na de moord op het tot de islam bekeerde meisje is dat er niet beter op geworden.

De Ansar al-Sunna, islamitische extremisten uit de stad Mosul, heeft een fatwa uitgevaardigd waarin de uitroeiing van yezidi’s wordt bevolen. De heilige plaatsen van de yezidi’s in de stad Shaykan zijn in brand gestoken. De geestelijk leider is gemolesteerd. Tientallen yezidi’s zijn de afgelopen maand vermoord.

Hoewel de Koerdische overheid de gemoederen probeert te sussen, laaide het geweld afgelopen week weer op. Vorige week zondag werden in Mosul twee yezidi-politiemensen vermoord, een paar weken daarvoor hielden radicale moslims een bus aan en haalden er 23 yezidische arbeiders uit om ze neer te schieten.

De Opperste Raad van de Yezidi's heeft de steniging op het meisje overigens afgekeurd. De raad wijt deze aan stamtradities die niets te maken hebben met de religie.

bron
De wereld is opgelucht. Het onrecht is beperkt gebleven.
Haar vader en haar islamitische vriend kunnen rustig ademen.

Als ik een dochter van 17 heb wil ik haar maagdenvlies ook aan mijn vrienden, familie en dorpsgenoten kunnen tonen. Zodat iedereen kan zien wat een lieve meid het is.

Ik stel voor dat Albayrak ook een Nederlandse verblijfsvergunning regelt voor deze eensgezinde Irakezen, zodat wij de vruchten van hun rijke cultuur kunnen plukken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gabry op 13-05-2007 12:03:12 ]
pi_49325787
Zijn ook gewoon een stel halve wilden daar.

Dat filmpje van het stenigen staat op de frontpage, wat zie je dan?
  zondag 13 mei 2007 @ 11:54:20 #220
126836 Super7fighter
pi_49325923
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:42 schreef Gabry het volgende:

[..]

Als ik een dochter van 17 heb wil ik haar maagdenvlies ook aan mijn vrienden, familie en dorpsgenoten kunnen tonen. Zodat iedereen kan zien wat een lieve meid het is.
Jij leeft ook echt in Koerdstan met de voor jouw zo verstikkende moraal en normen.
pi_49326663
oh my god...

het bewijs: het draait niet om maagd zijn, het draait niet om geloof, het draait niet om vriendschap
Het draait allemaal om de familie-eer! No matter what!

Dus als je geloof of al je vrienden verliest, das niet errug: de familie-eer is gered!
pi_49326681
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Half wilden, half intellectuele filosofen.
  zondag 13 mei 2007 @ 12:27:45 #224
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49326724
Vreemd dat daar pas na de begrafenis naar gekeken wordt.
  zondag 13 mei 2007 @ 12:29:16 #225
78918 SeLang
Black swans matter
pi_49326772
Eer
Respect
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_49326853
quote:
Op zondag 13 mei 2007 12:29 schreef SeLang het volgende:
Eer
Respect
  zondag 13 mei 2007 @ 12:35:28 #227
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49326933
quote:
Op zondag 13 mei 2007 12:27 schreef kLowJow het volgende:
Vreemd dat daar pas na de begrafenis naar gekeken wordt.
Misschien heeft haar vriend al eerder gekeken.
pi_49328922
Ik vind het toch wat vreemd om te concluderen dat ze, omdat ze maagd was, geen kut-hoer die dood moest was.

zondag 13 mei 2007 @ 13:55:48 #229
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_49329147
Dit had toch niets te maken met familie-eer of seks of whatever maar alleen omdat ze uit de sekte gestapt was?
quote:
April 22, 2007
Gunmen stop bus carrying Christians, Yazidis in northern Iraq, kill 23

All of the dead appear to be Yazidis, apparently killed in revenge after a Yazidi woman who converted to Islam was stoned to death by relatives. In response, the gunmen killed 23 Yazidis, and one can't rule out further reprisals. "Gunmen kill 23 from tiny sect in Iraq," by Lauren Frayer for The Associated Press:

BAGHDAD - Gunmen in northern Iraq stopped a bus filled with Christians and members of a tiny, mostly Kurdish religious sect on Sunday, police said, separating out the groups and taking 23 of the passengers away to be shot.

The attack came on a violent day in Baghdad, with at least 20 people killed in car bombings, most in a double suicide strike against a police station in a religiously mixed neighborhood.

Prime Minister Nouri al-Maliki, on a tour abroad to ask the Arab world's Sunni-led governments to help his struggling government stop the violence in Iraq, said he told Egypt's president that Iraq's reality is "not a civil or sectarian war."

Police said the execution-style killings of the Yazidis — a primarily Kurdish sect that worships an angel figure considered to be the devil by some Muslims and Christians — appeared to be in response to the stoning death of a Yazidi woman who had recently converted to Islam.

In the northern Iraq killings, armed men in several cars stopped the bus as it was carrying workers from the Mosul Textile Factory to their hometown of Bashika, which has a mixed population of Christians and Yazidis.

The gunmen checked passengers' identification, then asked the Christians to get off the bus, said police Brig. Mohammed al-Wagga.

With the Yazidis still inside, the gunmen drove them to eastern Mosul, where they were lined up along a wall and shot to death, al-Wagga said.

After the killings, hundreds of Yazidis took to the streets of Bashika, a town in Ninevah province that is 80 percent Yazidi, 15 percent Christian and about five percent Muslim. Shops were shuttered and many Muslims closed themselves in their homes, fearing reprisal attacks.

Abdul-Karim Khalaf, a provincial police spokesman said the executions were in response to the killing two weeks ago of a Yazidi woman who had recently converted to Islam after she fell in love with a Muslim and ran off with him.

Disapproving relatives dragged her back to Bashika, where she was stoned to death, he said. A grainy video showing gruesome scenes of the stoning was distributed on Iraqi Web sites in recent weeks.

A Muslim man who said he released from the bus with six Christians said 10 gunmen stopped the vehicle, then ordered the driver to steer it into a narrow alley, where they ordered the passengers off and separated them according to their identification cards, which indicate the holders' religion.

"Then they asked the Yazidis to get back on the bus. The gunmen started to shout 'God curse your devil' and they were telling the Yazidis that 'It is not your business if the woman decided to convert to Islam," said the passenger, Mustafa Ali Mustafa.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 13 mei 2007 @ 14:00:06 #230
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_49329254
quote:
Hundreds of Yazidi rioters attacked the headquarters of the Kurdistan Democratic Party (KDP) in the towns of Khana Sor and Jazira, west of Mosul, and took down the Kurdish flag and burned it, according to several Kurdish and Yazidi websites. The attacks came during a massive demonstration by the Yazidi community Friday protesting the threats against Yazidi workers in Erbil, Dohuk and Zakho, and recent religious edicts by Kurdish clerics sanctioning attacks against Yazidis, according to eyewitness accounts. Demonstrators pelted guards and Peshmerga forces with stones, and some stormed into the KDP headquarters destroying windows and furniture and setting several vehicles near the building on fire. Peshmerga troops reportedly opened fire and wounded three demonstrators, according to the Ezidi Inqad Movement.

Ninewa Deputy Governor Khisro Guran told the Peyamner News Agency Saturday that members of an armed group called the Yazidi Reform and Progress Movement, which he described a "Ba'athist" group stirring chaos in Yazidi towns, attacked the KDP headquarters in Seba Sheikh Khidr, a village in the Qahtaniya district west of Mosul, and set it on fire late Friday.

Yazidi workers and students residing in the Kurdish autonomous region had received death threats, and angry Kurdish rioters almost broke into a hotel full of Yazidi workers in Erbil before security forces intervened several days ago. The Bahzani website reported that two Yazidi men were killed in Mosul by unknown gunmen. The Islamic State of Iraq insurgent group had claimed responsibility for killing 24 Yazidis in Mosul last week. The attack, which was described as the largest against the community in decades, was thought to be in response to the brutal murder of Doa Khalil Aswad, 17, a Yazidi girl who had engaged in a relationship with a Muslim Kurd, by her relatives amidst fanfare in the Yazidi town of Ba'shiqa east of Mosul on April 7.

Leaders of the Yazidi community, a tiny Gnostic sect in northern Iraq, Turkey and Syria that combines Islamic teachings with ancient Babylonian and Persian religions, had condemned the crime against the young Yazidi woman, and denied that it was in response to her alleged conversion to Islam, as Kurdish websites had reported. Tahsin Beg Sa'eed Ali, the Emir of the Yazidi sect and head of the Higher Yazidi Spiritual Council, had strongly condemned the incident and called for restraint in a press statement on April 27. His residence and the Yazidi Cultural Center in Ain Sifni, east of Mosul, were reportedly attacked and burned down by Kurds last week.

Iraqi police in Ba'shiqa said that two people who participated in stoning the young girl were detained and that two of the girls's uncles and four other people had fled the town while investigators continue to search for the rest of the culprits, including the girl's brother, who had appeared in a cell phone video recording of the murder, which was widely circulated on the Internet. Aswad's corpse was exhumed and sent to the Medico-legal Institute in Mosul several days ago before it was returned to the Sheikh Shams cemetery, medical sources told a Kurdish newspaper yesterday, but they did not disclose the results.
http://www.aina.org/news/2007050193812.htm

Ik ben benieuwd waar de Volkskrant vandaan heeft dat het om het tonen van haar maagdelijkheid ging eigenlijk.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  Eindredactie Games zondag 13 mei 2007 @ 14:02:28 #231
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_49329334
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:00 schreef Dagonet het volgende:

[..]

http://www.aina.org/news/2007050193812.htm

Ik ben benieuwd waar de Volkskrant vandaan heeft dat het om het tonen van haar maagdelijkheid ging eigenlijk.
een lichaamlijk onderzoek a la CSI
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 13 mei 2007 @ 14:04:53 #232
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_49329402
De FP (en de Volkskrant) zeggen trouwens dat Yezidis volgens radicale moslims de duivel aanbidden en dat klopt ook wel, het is allen niet volledig, in het westen worden/werden ze namelijk ook zo omschreven.
  zondag 13 mei 2007 @ 14:09:20 #233
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_49329540
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:02 schreef donald_dick het volgende:

[..]

een lichaamlijk onderzoek a la CSI
Maar waar haalt de Volkskrant het vandaan dat het daarom ging? Het is geen nieuws van het moment, ze werd al eind april opgegraven tenslotte, dus waarom, als ik googel op Aswad exhumed vind ik slechts het ene bericht dat ik hierboven quotete van iraqslogger dat de medical results not disclosed meldde.

Da's raar, als het om het tonen van haar maagdelijkheid ging dan was het echt wel als een lopend vuurtje over internet gegaan en dan waren er heus wel meer engelstalige blogs die het zouden hebben vermeld. Die zijn er niet. Ergo, ik geloof gewoon het hele bericht niet.
pi_49332112
Zo zie je maar dat de problemen waar we hier ook tegenaan lopen niet zozeer puur de islam is maar cultureel. Dat neemt niet weg dat de islam gevormd is in die cultuur (en ook nog eens in de zevende eeuw).
  zondag 13 mei 2007 @ 16:02:33 #235
272 R@b
No-nonsens
pi_49333737
quote:
Op zondag 13 mei 2007 14:09 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Maar waar haalt de Volkskrant het vandaan dat het daarom ging?
Daar ging het ook niet om. Maar de vader wilde nog wel aantonen dat ze maagd was, en dus niks met die moslimjongen had gedaan.
quote:
Da's raar, als het om het tonen van haar maagdelijkheid ging dan was het echt wel als een lopend vuurtje over internet gegaan en dan waren er heus wel meer engelstalige blogs die het zouden hebben vermeld. Die zijn er niet. Ergo, ik geloof gewoon het hele bericht niet.
Verhaal van een yezidi op een blog:

--> And by the way the story (RED: het verhaal dat de twee een relatie zouden hebben) was never true, there was no such thing as love between those two I talked to people from that town and said none of what said was true, it was all a rumor and she was also virgin after they had taken her to hospital.

http://gatewaypundit.blog(...)t-against-honor.html

=
RIP Du'a said...
Hi...Im a yezidi guy and im sickened as much as you all are of this barbaric act my people did. Youre question was that they all yell allahu akbar, well they are yezidis, because in that part of the country there are yezidis that speak only arabic(no kurdish)and I know that because my friend is married to one girl from the town of Bashika, same town the girl was murdered. I hope this things will stop, and trust me this mentality is none of the yezidi people. THis is a mentality of that arabs. Even the muslims arent supposed to be doing anything like this, but its the culture that arabs were brought up in, and i guess the kurdish yezidis and kurdish muslims have now adopted that same mentality as well. I have had a headache for more than a week just thinking of that girl I hoped that she will rest in gods holy place. And by the way the story was never true, there was no such thing as love between those two I talked to people from that town and said none of what said was true, it was all a rumor and she was also virgin after they had taken her to hospital. One day this thing will stop and that wont be soon..Trust me ...I thank you all.
=

En zo zullen er wel meer bronnen zijn te vinden:
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_49333808
A, de redactie is ook aanwezig.
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2007 @ 16:06:04 #237
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_49333906
quote:
Op zondag 13 mei 2007 15:24 schreef alex4allofyou het volgende:
Zo zie je maar dat de problemen waar we hier ook tegenaan lopen niet zozeer puur de islam is maar cultureel. Dat neemt niet weg dat de islam gevormd is in die cultuur (en ook nog eens in de zevende eeuw).
Precies. Laten we ze gaan bombarderen uit naam van de beschaving.

Misschien dat nog eens een paar honderdduizend doden ze eindelijk bijbrengt wat westerse normen zijn.
  zondag 13 mei 2007 @ 16:10:03 #238
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_49334059
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:02 schreef R@b het volgende:

[..]

Daar ging het ook niet om. Maar de vader wilde nog wel aantonen dat ze maagd was, en dus niks met die moslimjongen had gedaan.
Als het daar niet om ging dan rijst weer de vraag waarom het op de FP dan als titel wordt gekozen, maar dat terzijde, de zin 'Haar lichaam werd nog even opgegraven, opdat haar vader het dorp nog trots haar maagdenvlies kon tonen. ' in het Volkskrant artikel doet toch echt wel vermoeden dat het opgraven er juist om ging om te kunnen aantonen dat ze nog maagd was en niet dat ze opgegraven werd om naar een ziekenhuis over te brengen voor onderzoek.

Dat terwijl andere, engelstalige nieuwsbronnen dat helemaal buiten beschouwing laten.
pi_49334174
Zeg, toon eens wat respect voor hun cultuur, jij Westerse arrogante kruisvaarder!
Integratie moet van 2 kanten komen en wie zijn wij om hun normen en waarden af te zeiken?
Alsof in NL nooit meisjes vermoord en daarna opgegraven worden.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 13 mei 2007 @ 16:15:48 #240
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_49334282
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg, toon eens wat respect voor hun cultuur, jij Westerse arrogante kruisvaarder!
Integratie moet van 2 kanten komen en wie zijn wij om hun normen en waarden af te zeiken?
Je bent lief hoor, maar daar gaat het nu niet over, meisje is gestenigd, wordt aangegrepen voor oplaaien ruzie tussen moslims en yezidi's met ettelijke moordpartijen over en weer, prima, niets nieuws in die contreien, zoeken ze maar uit, scheelt weer zuurstofverspilling.

Waar het mij om gaat is waar de Volkskrant (en daarvan afgeleid de FP) het vandaan hebben dat ze werd opgegraven om haar maagdelijkheid aan te tonen.
pi_49334462
quote:
Zegt de user met naam 'die hofstadtgruppe'
Maar je hebt wel een punt
.
pi_49334687
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:20 schreef katerwater het volgende:

Maar je hebt wel een punt
Uiteraard. Er bestaat geen absoluut goed of kwaad en dit is gewoon hun cultuur. Die moeten we respecteren. Of eet jij soms nooit Doner?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 13 mei 2007 @ 16:46:13 #243
272 R@b
No-nonsens
pi_49335350
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:10 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Als het daar niet om ging dan rijst weer de vraag waarom het op de FP dan als titel wordt gekozen, maar dat terzijde,
Omdat ik het nogal opvallend vond dat ze haar daarvoor hadden opgegraven, is het niet? Zo kwam ik ook bij dat artikel uit, via een weblog die daar naar toe linkte in verband met dat opgraven.

Ze werd gestenigd omdat ze de yezidi ten schande had gemaakt door weg te lopen met een moslimjongen. Toen ze terugkeerde werd ze gestenigd. Dan is het natuurlijk fijn voor pa als hij kan aantonen dat zijn dochter (verder) niets onoirbaars gedaan had. Tenminste in die cultuur dan.

Hoe journalist Henk Müller van de Volkskrant exact aan die info komt is mij onbekend. Wellicht een mail sturen als je het wilt weten? Müller schrijf geregeld over de situatie in Irak na de val van Saddam.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 13 mei 2007 @ 16:51:49 #244
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_49335499
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Uiteraard. Er bestaat geen absoluut goed of kwaad en dit is gewoon hun cultuur. Die moeten we respecteren. Of eet jij soms nooit Doner?
Dat laat ik aan mevrouw Doner over.
  zondag 13 mei 2007 @ 17:16:03 #245
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_49336207
quote:
Zeker. Jij durft ten minste in de spiegel te kijken. Dit is inderdaad een probleem van deze tijd en niet voorbehouden aan enkel Arabieren, Wopa's of Turken.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 13 mei 2007 @ 21:44:07 #246
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_49344706
Stenigen.
Alsof de evolutie niet bestaat.

Eigenlijk is het niets nieuws uit de regio van de wereld waar mensen elkaar als sinds jaar en dag ombrengen omdat een waarde/zieltje/godheid of wat dies meer zij is gekrenkt.

Zo heeft iedere cultuur zijn rare dingen.
Ik kan me alleen niet aan de indruk onttrekken dat het gras bij de buren toch wat vreemder is dan bij ons.

Sneu voor de desbetreffende juffrouw vind ik het vooral.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_49345214
Iedereen is, willens nillens, een onderdeel van zijn cultuur en ermee verbonden.

Dat meisje heeft de pech in een gesloten cultuur te leven waar eer belangrijker is dan een mensenleven.

Wat niet maakt dat ook in de westerse cultuur barbaarse dingen gebeuren! Alleen is er een nuanceverschil: doden voor eer of kwetsen in het algemeen wordt hier niet publiekelijk getolereerd.
  zondag 13 mei 2007 @ 22:17:43 #248
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_49345962
Gewoon een terroristische aanslag plegen en je krijgt haar met 71 anderen aangeboden.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_49350440
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Misschien dat nog eens een paar honderdduizend doden ze eindelijk bijbrengt wat westerse normen zijn.
Je kan in het uiterste geval beter bombarderen dan het probleem importeren. Ik ben blij dat er duizenden km's tussen ons en hen zit iig.
pi_49350457
oh wow wat een vader
hij toonde het maagdenvlies aan de dorpsbewoners

djezus die lui zijn dommmmmmmmmmm
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_49350604
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:
oh wow wat een vader
hij toonde het maagdenvlies aan de dorpsbewoners

djezus die lui zijn dommmmmmmmmmm
Ik vraag me af hoeveel dorpsbewoners weten hoe een maagdenvlies eruitziet als dat uit een dood meisje is verwijderd. Of hoe zo'n vlies er uberhaupt uit ziet.
En welke vader gaat in de vagina van zijn overleden dochter friemelen (friemelen? benen opzij, mes ertussen en snijden maar) om te bewijzen dat ze in ieder geval geen relatie had?!?!?

Die gast heeft gewoon het velletje van een boerenmetworst laten zien en zijn dochter herbegraven.
  Donald Duck held maandag 14 mei 2007 @ 00:52:38 #252
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49350634
Toch opmerkelijk dat sommige delen van de wereld zo enorm ver achterlopen qua beschaving.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49350637
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:50 schreef Arjan het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoeveel dorpsbewoners weten hoe een maagdenvlies eruitziet als dat uit een dood meisje is verwijderd. Of hoe zo'n vlies er uberhaupt uit ziet.
En welke vader gaat in de vagina van zijn overleden dochter friemelen (friemelen? benen opzij, mes ertussen en snijden maar) om te bewijzen dat ze in ieder geval geen relatie had?!?!?

Die gast heeft gewoon het velletje van een boerenmetworst laten zien en zijn dochter herbegraven.
ja dat dacht ik dus ook, bedoel je gaat toch niet snijden in je dooie dochter?
oh my godddddd
brr wat een primitief verhaal is dit wel waar dan?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_49350651
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch opmerkelijk dat sommige delen van de wereld zo enorm ver achterlopen qua beschaving.
ja zelfs nu nog anno 2007
  maandag 14 mei 2007 @ 15:49:42 #255
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_49367640
quote:
Niet om te checken of ze nog maagd is
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_49382407
quote:
Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Oooooh, je bedoelt die normen van "alles moet zijn zoals wij vinden dat het moet zijn en desnoods dwingen we dat met bommen en granaten af." Joh, kijk eerst eens in de spiegel, voordat je andere mensen veroordeelt!
pi_49382431
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja zelfs nu nog anno 2007
So what? Wat heeft 2007 er nu weer mee te maken?
pi_49382452
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:52 schreef __Saviour__ het volgende:
1. Wat is beschaving?
2. Wil je serieus beweren dat het kapitalistische westen een toonbeeld van beschaving is ?
pi_49382622
quote:

Wat een barbaren zijn het
٩๏̯͡๏)۶
pi_49382682
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:21 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

1. Wat is beschaving?
2. Wil je serieus beweren dat het kapitalistische westen een toonbeeld van beschaving is ?
Vergeleken met die barbaren zijn we hier erg beschaafd (dat was vroeger ook best anders hoor, toen wij nog in de middeleeuwen leefden).
٩๏̯͡๏)۶
pi_49382901
Ah op dat filmpje zie ik dat ze toch nog wel enige vorm van respect hebben voor dat meisje. Zodra ze zo erg in elkaar getrapt is dat haar rokje omhoog is gewaaid, leggen ze dat nog wel even terug..want hey, ze hoeft niet belachelijk gemaakt te worden toch? En de rest maar filmen met hun telefoontjes.. wat een achterlijke halve zolen zeg.. een 17-jarig meisje, heel dat gezicht onder het bloed.. maar goed, in dit topic is dat maagdenvlies belangrijker lees ik zo
quote:

Durf je niet te kijken?

Een enorme menigte, wat rond dat meisje staat.. af en toe deelt er iemand een trap uit, een schop, of gooit een steen naar dr hoofd.. ik geloof ook dat ik hier en daar nog een stok zag je hoort dat meisje gillen en huilen.. en de rest maar joelen en filmen.. barbaren..
pi_49383667
Ach, Thrilled, zo gaat dat daar nu eenmaal. Het leven is niet altijd een feest.
pi_49384020
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:44 schreef zwambtenaar het volgende:
Ach, Thrilled, zo gaat dat daar nu eenmaal. Het leven is niet altijd een feest.
Ik ben best blij dat ik hier woon inderdaad
pi_49386710
Hoe meer ik over die toestand hoor hoe minder ik ervan begrijp.
  Donald Duck held dinsdag 15 mei 2007 @ 00:16:17 #266
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49387251
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:21 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

1. Wat is beschaving?
1. Gewoon, het niveau van de algemene ontwikkeling
2. Ook hier is lang niet alles perfect, maar we staan in ieder geval mijlenver boven die achterlijke idioten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49388219
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:16 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

1. Gewoon, het niveau van de algemene ontwikkeling
2. Ook hier is lang niet alles perfect, maar we staan in ieder geval mijlenver boven die achterlijke idioten
Vergis je niet! Dat is levensgevaarlijk!
Domme mensen in grote groepen komen hier ook nog voor!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:15:01 #268
15869 gr8w8
Better by design.
pi_49391639
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Achterlijk volk
Gelovigen, inderdaad, Zowel die Yezidi als in reactie die moslims zetten zich weer mooi op de kaart.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_49391687
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:54 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Vergis je niet! Dat is levensgevaarlijk!
Domme mensen in grote groepen komen hier ook nog voor!
Exact. Momenteel vertegenwoordigen ze die met 9 zetels in de Kamer.
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:05:22 #270
232872 moniqueen-
Bella Italia
pi_62705307
Rare gewoontes daarzo, ik vind het ook allemaal niets hoor .. Irak, Iran, Afghanistan.
Een pot nat daarzo.
Ze lopen daar zó achter!
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:21:03 #271
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62705890
Speciaal geregistreerd om op een jaar oud topic te reageren
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62706139
er was al eens een topic geopend met de video waarop het hele gebeuren is vastgelegd, je krijgt het er koud van

vooral dat iemand het gewoon staat te filmen, ipv haar te helpen

hele discussie eromheen interesseert me verder niet
Jusqu'ici tout va bien...
pi_62706250
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:30 schreef Manono het volgende:
er was al eens een topic geopend met de video waarop het hele gebeuren is vastgelegd, je krijgt het er koud van

vooral dat iemand het gewoon staat te filmen, ipv haar te helpen

hele discussie eromheen interesseert me verder niet
Het lijkt me ook niet dat iemand die dat vol overgave staat te filmen, iemand is die medelijden heeft met het slachtoffer...

Daarbij; haar helpen betekent dat de woede van de stenengooiers zich op jou richt. Lijkt me ook niet zo leuk (eufemisme).

De reden waarom is wel weer ziekelijk religieus. Waarom moeten religieuzen zo zijn in hun gedachten... Alsof je zo in een of andere hemel zou komen...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_62707428
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef moniqueen- het volgende:
Rare gewoontes daarzo, ik vind het ook allemaal niets hoor .. Irak, Iran, Afghanistan.
Een pot nat daarzo.
Ze lopen daar zó achter!
Inderdaad, dat topic was zó 2007!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_62707561
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het lijkt me ook niet dat iemand die dat vol overgave staat te filmen, iemand is die medelijden heeft met het slachtoffer...

Daarbij; haar helpen betekent dat de woede van de stenengooiers zich op jou richt. Lijkt me ook niet zo leuk (eufemisme).

jonge, ik snap wel dat het geen florence nightingale is die daar staat te filmen
Jusqu'ici tout va bien...
pi_62707873
quote:
Nee, dankzij de VS en zijn Europesche vrienden valt het Koerdische deel van Irak niet meer onder het staatsgezag. Anders gezegd: een moderne uitvoering van het wilde westen.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:27:11 #277
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_62777426
quote:
Ho ho, niet alle geloven en gelovigen doen dat. Eigenlijk hoor je dit soort ellende alleen maar van hele streng gelovigen en dan ook nog alleen van christenen en moslims.
Ik heb nog nooit een boedhistische monnik iemand in elkaar zien beuken omdat hij geen boedhist was en ik heb nog nooit een paganist iemand zien stenigen omdat ie geen paganist is.

niet alle religies over 1 kam scheren omdat 2 geloven er nogal radicale aanhangers op nahouden
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_62778618
Is jammer dat we de Seculiere Saddam hebben vermoord die hielt deze achterllijk debielen tenminste onder de duim. En hadden christennen het zelfs goed in Iraq (zie bijvoorbeeld Tariq Aziz)
pi_62779386
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:06 schreef Antimiet het volgende:
Is jammer dat we de Seculiere Saddam hebben vermoord die hielt deze achterllijk debielen tenminste onder de duim. En hadden christennen het zelfs goed in Iraq (zie bijvoorbeeld Tariq Aziz)
Idd man, jullie zijn zo dom, niet te geloven zeg! De toenmalige Iraakse oppositie heeft het slim gespeeld en de domme yankees en hun schoothonden voorgelogen en de crimineel Saddam van zijn troon gestoten. Want als we op jouw soort moeten wachten, dan kunnen we nog lang wachten aangezien je het blijkbaar normaal vindt om dat soort criminelen te verheerlijken.

Zoals een Iraakse politicus het zo mooi heeft gezegd: 'After 9/11, America was a raging bull and we rode its back to bring down Saddam'.

Kan geen traan laten om die massamoordenaar.
pi_62779451
quote:

[..]

Turkije is niet islamitisch maar een seculiere staat.

Net als Iraq dat was .

Maar ja nu heeft Amerika er een Islamitische republiek van gemaakt alla Iran.
pi_62779517
Tsjah het zijn koerden he. Dat verklaard hem.
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:37 schreef Antimiet het volgende:

[..]

Turkije is niet islamitisch maar een seculiere staat.
Dat bedoelt hij toch ook.
pi_62779566
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:39 schreef xminator het volgende:
Tsjah het zijn koerden he. Dat verklaard hem.

Aldus een Turk, jouw reactie hoeven we dus ook niet serieus te nemen.
pi_62779626
Koerden zijn toch ook Moslims?
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_62779640
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:41 schreef Irakees het volgende:

[..]

Dat doen we met jou als irakees ook niet, wees maar gerust.
pi_62779653
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:41 schreef Irakees het volgende:

[..]

Aldus een koerd, jouw neemt niemand serieus.
pi_62779675
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:43 schreef Timmehhh het volgende:
Dus
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:46:12 #287
231899 foeyonghaii
live, laugh, love!
pi_62779715
Gaat echt te ver!
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!
pi_62779718
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:43 schreef Timmehhh het volgende:
Yep, de meerderheid is moslim.
pi_62780047
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ho ho, niet alle geloven en gelovigen doen dat. Eigenlijk hoor je dit soort ellende alleen maar van hele streng gelovigen en dan ook nog alleen van christenen en moslims.
Ik heb nog nooit een boedhistische monnik iemand in elkaar zien beuken omdat hij geen boedhist was en ik heb nog nooit een paganist iemand zien stenigen omdat ie geen paganist is.

niet alle religies over 1 kam scheren omdat 2 geloven er nogal radicale aanhangers op nahouden
2 maar
jodendom islam christendom hindoisme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')