Wat een zieke malloten zeg, ongelooflijk. Is er in de Koerdische regio uberhaupt nog iets als politie of iets dergelijks dat dit soort dingen onmogelijk maakt? Of enige vorm van andere macht/groepering die de veiligheid van mensen kan garanderen?quote:Koerdisch meisje publiekelijk gestenigd
Bron: azady.nl
Gepubliceerd: dinsdag 1 mei 2007 @ 18:23
Een Koerdisch meisje uit Irak heeft haar drang naar romantiek met de dood moeten bekopen. De tiener, ongeveer zestien jaar oud, werd recentelijk gestenigd door een groep van naar schatting duizend man, nadat ze zich had bekeerd tot de Islam.
De jongedame kwam uit een Yezidische omgeving en was verliefd geworden op een Islamitische jongen. In de hoop om met de jongen te kunnen trouwen, vluchtte ze van huis en bekeerde ze zich tot de Islam. Lokale moslimsjeiks wezen haar vervolgens een schuilplaats toe maar na onderhandelingen met haar familie besloot het meisje weer terug naar huis te gaan. Onderweg belandde ze in een hinderlaag van woedende Yezidi-mannen die haar aanvielen en uiteindelijk overgingen tot steniging. Het meisje stierf door een grote steen die op haar gezicht werd gegooid.
quote:Aanslagen en toenemende spanningen na steniging
Bron : Azady.nl
28/04/2007 SLEMANI - Er vielen in Mosul 36 doden en tientallen gewonden door aanslagen op de geloofsgemeenschap van yezidi’s. Na de steniging van een bekeerd Yezidi-meisje, hebben Islamitische organisaties de yezidi’s bedreigd. Prins Thahzin Said Ali, leider van de 1 miljoen yezidi gelovigen heeft de steniging veroordeeld. Dit berichtte de Nederlandse journaliste Judit Neurink vanuit Koerdistan voor het dagblad Trouw.
quote:Vrouwen stappen naar parlement om Yezidi-meisje
30/04/2007 HAWLER - Delegaties van vrouwenrechtenorganisaties, andere civiele instanties en steunbetuigende vrouwen zijn gisteren naar het Koerdische parlement in Hawler gegaan om te protesteren tegen de moord op het Yezidi-meisje dat eerder deze week werd gestenigd omwille van eerwraak.
quote:KRG veroordeelt moord op Dua Khalil Aswad
02/05/2007 HAWLER - De Regionale Regering van Koerdistan (KRG) heeft de moord op 17-jarige Dua Khalil Aswad veroordeeld. Aswad werd op 7 april gestenigd in het dorp Bashika in de buurt van Mosul, een stad die onder de autoriteit valt van de Iraakse regering. De KRG veroordeelt ook de moord op circa 20 yezidi-arbeiders in Mosul.
Het is inderdaad niet de bedoeling enige bevolkingsgroep/ras/whatever te gaan bashen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:33 schreef N.icka het volgende:
Dit wordt toch geen Koerdenbash topic he?
En dat is je eerste zinquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een zieke malloten zeg, ongelooflijk.
(Geen links/plaatjes van deze moord graag).
En er is kennelijk alweer wraak genomen.quote:Buspassagiers geëxecuteerd in Irak
AP
BAGDAD - Gewapende mannen hebben zondag in Noord-Irak 23 buspassagiers doodgeschoten. De mannen hadden een bus aangehouden die vol zat met christenen en leden van een kleine religieuze sekte.
Mogelijk was de aanval op de buspassagiers ingegeven uit woede over de recente steniging van een vrouw die zich had bekeerd tot de islam. De gedode buspassagiers waren lid van dezelfde religieuze beweging als waartoe de vrouw had behoord: de Yazidi – een Koerdische sekte.
De gewapende mannen hadden de identiteitspapieren van de inzittenden gevraagd en vervolgens de christenen bevolen uit te stappen. De bus met Yazidi’s reed naar Mosul. Daar werden ze tegen een muur gezet, en doodgeschoten. Na het bloedbad gingen honderden Yazidi’s de straat op in Niniveh, ten noorden van Mosul.
De Iraakse premier Nouri al-Maliki heeft zondag tijdens een persconferentie in Egypte, waar hij op bezoek is, gezegd dat hij de bouw van een muur in Bagdad heeft stil laten leggen. De muur was bedoeld om soennitische en sjiitische wijken te scheiden. Volgens hem zijn er andere manieren om de buurten veilig te maken.
In Bagdad kwamen twintig personen om het leven bij explosies. De meeste doden vielen bij een dubbele zelfmoordaanslag bij een politiebureau in een religieus gemengde wijk.
Volgens de politie kwamen twaalf mensen om het leven, en raakten 95 mensen gewond. De meeste doden zouden burgers zijn geweest.
Ook waren er explosies, waarschijnlijk van mortieren, in de zwaar beveiligde Groene Zone in het centrum van Bagdad.
Gaat hard daar in Irak..Ze laten er iig geen gras over groeienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En er is kennelijk alweer wraak genomen.![]()
Wel lief van ze dat ze die Christenen uit hebben laten stappen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Gaat hard daar in Irak..Ze laten er iig geen gras over groeien
Denk je nou echt dat steniging in NL nog gaat voorkomenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:06 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ohja ik was even vergeten dat de slechtste plek voor discussies NWS en POL is
Zo zie je maar weer..De FP is gewoon een kut zooi..stelletje stormfrontersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:10 schreef JohannesPaulus het volgende:
Binnen nog geen 1.30 uur, 323 reacties op de FP omdat sommige tokkies dachten dat de Moslims de daders waren![]()
Koerdisch meisje publiekelijk gestenigd
Tis ook een sekte, staat in het nieuwsbericht. Ze was moslima geworden...dus moest ze dood.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:15 schreef Syd het volgende:
Ik had hier vanmorgen ook een topic over geopend.
Maar blijkbaar door me link gesloten
Vrouw doodgetrapt door menigte omdat ze van een man....
Maar dit is gewoon te gek voor woorden, dit is geen geloof meer te noemen
EDIT: Oeps, sorry ik wilde op de FP reageren lol. (reactie)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:11 schreef Devrim_ het volgende:
Zo zie je maar weer..De FP is gewoon een kut zooi..stelletje stormfronters
Als men tien jaar geleden zou hebben gezegd dat anno 2004 in Nederland filmmakers wel eens afgeslacht zouden kunnen worden vanwege de films die ze maakten werd er waarschijnlijk net zo gereageerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat steniging in NL nog gaat voorkomen
Zo ja..Spring dan ff voor een trein en verlos jezelf van deze kwel gedachtes
Waar haal je al die wijsheid vandaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat steniging in NL nog gaat voorkomen
Zo ja..Spring dan ff voor een trein en verlos jezelf van deze kwel gedachtes
Als Europa islamitisch gaat worden gaat het worden zoals Turkije, niet Iran
Puur om de simpele reden: Europa is welvarend.
Geloof is dus niet het enige waarop mensen kunnen terugvallen
Wie is er nog meer vermoord in 2004 dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:41 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Als men tien jaar geleden zou hebben gezegd dat anno 2004 in Nederland filmmakers wel eens afgeslacht zouden kunnen worden vanwege de films die ze maakten werd er waarschijnlijk net zo gereageerd.
Adolf Hitler was volgens mij een atheist...die paar miljoen joden vind ik nou niet echt niksquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef Mikrosoft het volgende:
Het is opvallend dat juist gelovigen de meeste haat en intolerantie tonen.
Geweld en intimidatie is het handelsmerk van gelovige sektes en totalitaire regimes. Nodig om mensen in het gareel te houden. Echt goddelijk zeg. Niets duivels aan, nee hoor.
En ik heb zo'n idee dat ze wel in hun sas zijn als iemand net zoals dat 16-jarige meisje "stout" is. Kunnen ze lekker aan het moorden slaan. Eindelijk een beetje vertier in dat van boven opgelegde saaie robottenleventje.
enigzins controle?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:26 schreef Aoristus het volgende:
Saddam had wel enigszins controle over al die prehistorische religieuze groeperingen, we kennen allemaal die verschrikkelijke beelden van lijken ten gevolg van gifgasaanslagen, maar misschien was dat wel een van die middelen die nodig waren ter afschrikking van nóg erger... Iemand gaan stenigen omdat het je niet zint dat ze het geloof niet goed genoeg aanhangt.. Dat valt toch niet uit te leggen..
Eerlijk gezegt hoop ik dat Europa helemaal niet Islamitisch wordt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als Europa islamitisch gaat worden gaat het worden zoals Turkije, niet Iran
Puur om de simpele reden: Europa is welvarend.
Geloof is dus niet het enige waarop mensen kunnen terugvallen
Dictaturen kan je tenminste nog wegbombarderen. Het geloof helaas niet waardoor vele conflicten in de toekomst zullen plaatsvinden en 16-jarige meisjes moeten kiezen tussen een verstikkend leven en gestenigd worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Adolf Hitler was volgens mij een atheist...die paar miljoen joden vind ik nou niet echt niks
Stenen gooien naar auto's, vrouw doodquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef Mikrosoft het volgende:
Als ik morgen moslim word dan staan geen 1000 ongelovigen mij met stenen op te wachten.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Adolf Hitler was volgens mij een atheist.
En de christenen worden in de kont genomen voor iets wat ze niet hebben gedaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En er is kennelijk alweer wraak genomen.![]()
Volgens het bericht van de volkskrant juist niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
En de christenen worden in de kont genomen voor iets wat ze niet hebben gedaan![]()
![]()
Het thema van de huishoudbeurs was stout.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef Mikrosoft het volgende:
En ik heb zo'n idee dat ze wel in hun sas zijn als iemand net zoals dat 16-jarige meisje "stout" is. Kunnen ze lekker aan het moorden slaan.
Wat heeft Turkije ermee te maken. Het vind plaats in Irak.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:26 schreef Roi het volgende:
Gek dat linkjes naar het filmpje niet mag, daar wordt normaal niet zo moeilijk over gedaan ?
Anyway door dit soort dingen blijkt maar weer dat Turkije niks in de EU te zoeken heeft, zulke (eer)culturen horen helemaal niet bij Europa!
Ze hebben toch een bus opgeblazen vol christenen en yzidis?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens het bericht van de volkskrant juist niet.
Noord-irak voor je weer gaat schreeuwenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:26 schreef Roi het volgende:
Gek dat linkjes naar het filmpje niet mag, daar wordt normaal niet zo moeilijk over gedaan ?
Anyway door dit soort dingen blijkt maar weer dat Turkije niks in de EU te zoeken heeft, zulke (eer)culturen horen helemaal niet bij Europa!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ze hebben toch een bus opgeblazen vol christenen en yzidis?
Irak is steeds meer een hopeloos geval aan het worden,alleen saddam()kon zoeits aan denk ik nu
![]()
quote:Mogelijk was de aanval op de buspassagiers ingegeven uit woede over de recente steniging van een vrouw die zich had bekeerd tot de islam. De gedode buspassagiers waren lid van dezelfde religieuze beweging als waartoe de vrouw had behoord: de Yazidi – een Koerdische sekte.
De gewapende mannen hadden de identiteitspapieren van de inzittenden gevraagd en vervolgens de christenen bevolen uit te stappen. De bus met Yazidi’s reed naar Mosul. Daar werden ze tegen een muur gezet, en doodgeschoten. Na het bloedbad gingen honderden Yazidi’s de straat op in Niniveh, ten noorden van Mosul.
ah oke niet goed gelezen,maar die vergeldings actie is ook niet goed,misschien hadden deze yzidis niks mee te maken?quote:
Nee, hoogstwaarschijnlijk niet nee. Die vergeldingsactie is dan ook geen haar beter dan deze actie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ah oke niet goed gelezen,maar die vergeldings actie is ook niet goed,misschien hadden deze yzidis niks mee te maken?
Je bent geen haar beter dan hunquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het toont wel aan hoe de mensen in die regio over dit soort zaken denken. De vergelding heeft gelukkig niet lang op zich laten wachten, maar toch jammer van het nog prille leven van dit meisje.
Natuurlijk hadden ze er wel wat mee te maken. Hun soortgenoten hadden een misdaad tegen de Islam begaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ah oke niet goed gelezen,maar die vergeldings actie is ook niet goed,misschien hadden deze yzidis niks mee te maken?
Ooow wat dom van mijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat heeft Turkije ermee te maken. Het vind plaats in Irak.
Ik hoop echt op sarcasmequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef Gabry het volgende:
[..]
Natuurlijk hadden ze er wel wat mee te maken. Hun soortgenoten hadden een misdaad tegen de Islam begaan.
Wat hypocriete en infantiele opmerking.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het toont wel aan hoe de mensen in die regio over dit soort zaken denken. De vergelding heeft gelukkig niet lang op zich laten wachten, maar toch jammer van het nog prille leven van dit meisje.
Wat? Keur jij de moord op dit meisje soms goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat hypocriete en infantiele opmerking.
Nee maar jij keurt de moord op 40 onschuldige mannen wel goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat? Keur jij de moord op dit meisje soms goed
Natuurlijk niet, maar ik ga toch ook niet een willekeurige moslim vermoorden omdat een andere moslim mijn favoriete columnist vermoorde?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat? Keur jij de moord op dit meisje soms goed
Wij leven in een rechtsstaat, jij kan veroordeeld worden voor een moord. In die regio is er geen wet. Hell, de aanwezige agenten deden gewoon mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik ga toch ook niet een willekeurige moslim vermoorden omdat een andere moslim mijn favoriete columnist vermoorde?
Een beetje nadenkend persoon kan echt niet die vergeldingen goedkeuren.
Ik geef je helemaal gelijk, maar heb tegelijkertijd het idee dat dat wat je zegt tegenwoordig al lastig lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik ga toch ook niet een willekeurige moslim vermoorden omdat een andere moslim mijn favoriete columnist vermoorde?
Een beetje nadenkend persoon kan echt niet die vergeldingen goedkeuren.
Wat een stierenstront. Of er nou wet is of niet, iemand met een beetje eer en intelligentie gaat zich niet vergelden op onschuldige mensen puur omdat ze van een bepaalde afkomst zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wij leven in een rechtsstaat, jij kan veroordeeld worden voor een moord. In die regio is er geen wet. Hell, de aanwezige agenten deden gewoon mee.
Het heeft dus geen zin om appels met spijkers te vergelijken.
Kijken of je diezelfde onzin kan uitkramen als je vrouw/moeder/dochter zo wordt vermoord en niemand de daders oppakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat een stierenstront. Of er nou wet is of niet, iemand met een beetje eer en intelligentie gaat zich niet vergelden op onschuldige mensen puur omdat ze van een bepaalde afkomst zijn.
Dat is achterlijk, ontzettend achterlijk.
Donder toch op man! Elk weldenkend en sociaal mens gooit geen stuk beton op iemand anders zijn gezicht! Die doet gewoon normaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wij leven in een rechtsstaat, jij kan veroordeeld worden voor een moord. In die regio is er geen wet. Hell, de aanwezige agenten deden gewoon mee.
Het heeft dus geen zin om appels met spijkers te vergelijken.
Dan ga je achter de daders aan kerel, niet mensen met alleen dezelfde kleur of geloofsovertuiging.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kijken of je diezelfde onzin kan uitkramen als je vrouw/moeder/dochter zo wordt vermoord en niemand de daders oppakt.
Ook naiviteit kent grenzen.
Als ik niet in een rechtstaat leef dan pak ik de dader,niet onschuldige mannen in een bus,heldenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kijken of je diezelfde onzin kan uitkramen als je vrouw/moeder/dochter zo wordt vermoord en niemand de daders oppakt.
Ook naiviteit kent grenzen.
Dat Christenen Moslims gaan stenigen bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:42 schreef TranceAction het volgende:
Wen er maar aan mensen over 20 jaar is dit dagelijkse praktijk hier
Dat ze allebei atheisten gaan slachten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat Christenen Moslims gaan stenigen bedoel je?
Moslims en christenen slachten niet. Ze vergelden hooguit. Atheisten daarentegen slachten. De geschiedenis is hiervan het bewijs en toont aan de atheisten verreweg het meest bloeddorstig zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:52 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Dat ze allebei atheisten gaan slachten.
tja das hun cultuur héquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:38 schreef milagro het volgende:
nu ja, als ze een moslima was geweest die haar geloof de rug toegekeerd had om met een Koerd te trouwen, was ze door de andere partij gestenigd
geloof, rare regeltjes, zonden te over te begaan dus , idiote straffen daarop, de heilge boeken van alle partijen staan er vol mee, en genoeg idioten die het geschrevene heel letterlijk nemen en als zodanig handelen.... sommigen noemen dat mooi, het op de letter volgen van het heilige boek
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Moslims en christenen slachten niet. Ze vergelden hooguit. Atheisten daarentegen slachten. De geschiedenis is hiervan het bewijs en toont aan de atheisten verreweg het meest bloeddorstig zijn.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Moslims en christenen slachten niet. Ze vergelden hooguit. Atheisten daarentegen slachten. De geschiedenis is hiervan het bewijs en toont aan de atheisten verreweg het meest bloeddorstig zijn.
Snap je niet hoe hypocriet je bent?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Jij zou natuurlijk een kopje thee drinken met die lui
Jij echt hebt echt een logica van lik-me-vestje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Jij zou natuurlijk een kopje thee drinken met die lui
Want Hitler, Mao, Stalin, Lenin waren christenen of moslim?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:57 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ben je de leukste thuis?
moslims en christenen hebben de meest bloeddorstige geschiedenis man![]()
![]()
hitler was christen. alleen in naam van allah zijn er al meer mensen gedood dat alle mensen die jij noemt bij elkaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Want Hitler, Mao, Stalin, Lenin waren christenen of moslim?![]()
![]()
In welke grot heb jij geschiedenisles gehad?
Nee, want 9/11 was een vergelding op zich. Anders zou het een vergelding op een vergelding zijn en daar kan enkel vergelding op volgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:58 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Snap je niet hoe hypocriet je bent?
Heeft de VS ook het recht om allerlei moslims plat te bombarderen vanwege 9/11? Volgens jouw logica wel, dus dan ben je vast blij met hun aanwezigheid in het MO.
Hitler was een nazi occultist,mao stalin en lenin waren communistenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Want Hitler, Mao, Stalin, Lenin waren christenen of moslim?![]()
![]()
In welke grot heb jij geschiedenisles gehad?
Hij was een darwinist en zeker geen christen. Ja, hij misbruikte de kerk en de kerk keek toe, maar hij was geen christen.quote:
Commi's zijn per definitie atheist. Graag gedaan, maar probeer voortaan geen domme dingen meer te zeggenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:01 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Hitler was een nazi occultist,mao stalin en lenin waren communisten![]()
net ha je het nog over atheisten nu is het een darwanist, make up your mindquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hij was een darwinist en zeker geen christen. Ja, hij misbruikte de kerk en de kerk keek toe, maar hij was geen christen.
Je weet zelf niet eens meer waar je over aan het brabbelen bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, want 9/11 was een vergelding op zich. Anders zou het een vergelding op een vergelding zijn en daar kan enkel vergelding op volgen.
Een darwinist is per definitie een atheist. Welk deel begrijp je nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
net ha je het nog over atheisten nu is het een darwanist, make up your mind![]()
dingen zijn niet gedaan in naam van, athiesme,wel in naam van communisme en de moslims doen ook dingen in de naam van de islam,dus stfuquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Commi's zijn per definitie atheist. Graag gedaan, maar probeer voortaan geen domme dingen meer te zeggen
Wat een bullshit zegquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Een darwinist is per definitie een atheist. Welk deel begrijp je niet
Ik had het graag voor je uitgetekend, maar dat zit er niet in.
er was nadrukkelijk vermeld in de OP dat niet te postenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:05 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
hier het filmpje het is echt afschuwelijk zieke mensen....![]()
btw moet je opletten wanneer haar rok omhoog gaat doen ze hem weer omlaag omg daar letten ze dan weer wel op ..
Hitler bedacht de rassenleer aan de hand van de werken van zijn grote voorbeeld, Darwin. Origin of species interesseerde hem mateloos.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:03 schreef Double-Helix het volgende:
Hitler war geen athiest,ook niet een darwinist want volgens darwin zijn de mensen een soort omdat ze met elkaar kunnen pare,en hij was een nazi occultist,net zoals himmler.
Als ik zeg dat ik in naam van Jan Adelaar dit vogeltje dood, ben ik dan de schuldige of Jan Adelaar? Het maakt niet uit in wiens naam jij iets doet. Jij doet het. In dit geval hebben atheisten het gedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:04 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
dingen zijn niet gedaan in naam van, athiesme,wel in naam van communisme en de moslims doen ook dingen in de naam van de islam,dus stfu
Je kan ook proberen uit te leggen waarom het niet zo is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:05 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Wat een bullshit zegMag ik vragen wat voor opleiding je genoten hebt?
Darwinisme strookt misschien niet met creationistische opvattingen binnen enkele grote religies, maar Darwin's theorie aanhangen betekent natuurlijk niet automatisch dat je atheist bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je kan ook proberen uit te leggen waarom het niet zo is.
Hitler geloofde in germaanse goden,zoals wodan enzo blablablaen hij was zo bevriend met de moeftri van jeruzalem,tegen de joden samen hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:07 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hitler bedacht de rassenleer aan de hand van de werken van zijn grote voorbeeld, Darwin. Origin of species interesseerde hem mateloos.
Jazeker wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:15 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Darwinisme strookt misschien niet met creationistische opvattingen binnen enkele grote religies, maar Darwin's theorie aanhangen betekent natuurlijk niet automatisch dat je atheist bent.
het maakt wel uit. want de islam en het christendom hebben erg veel aanhangers. hoe vaak word er iemand in naam van Jan Adelaar vermoord ? en hoe vaak in naam van allah/islam of christendom/god ? do the math geef mij een cent voor elke dode die verschilt en ik hoef niet meer te werken voor de rest van mn levenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik in naam van Jan Adelaar dit vogeltje dood, ben ik dan de schuldige of Jan Adelaar? Het maakt niet uit in wiens naam jij iets doet. Jij doet het. In dit geval hebben atheisten het gedaan.
Neemt niet weg dat hij atheist was. Maar he, jij was toch ook atheist? Gevoelige snaar zeker?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Hitler geloofde in germaanse goden,zoals wodan enzo blablablaen hij was zo bevriend met de moeftri van jeruzalem,tegen de joden samen he![]()
![]()
Mohammed was een pedo,gevoelige snaar?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij atheist was. Maar he, jij was toch ook atheist? Gevoelige snaar zeker?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Athe%C3%AFsmequote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij atheist was. Maar he, jij was toch ook atheist? Gevoelige snaar zeker?
Dus de kwantiteit bepaalt dat? Weer iets geleerdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het maakt wel uit. want de islam en het christendom hebben erg veel aanhangers. hoe vaak word er iemand in naam van Jan Adelaar vermoord ? en hoe vaak in naam van allah/islam of christendom/god ? do the math geef mij een cent voor elke dode die verschilt en ik hoef niet meer te werken voor de rest van mn leven![]()
ik vind dat het wel uitmaakt 0 of velen miljoenen doden op je naamquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dus de kwantiteit bepaalt dat? Weer iets geleerd
Welke invalquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef Double-Helix het volgende:
jazeker de kwantiteit bepaalt dat,jij zei dat moslims en christenen niet moorden maar vergelden,hoe noem je de inval van noord afrika,syrie,perzie door de moslims,"vergelding"?
Speculatie naar de geloofsovertuiging van Hitler verdient een centraal topic.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef NorthernStar het volgende:
Binnen 150 posts van een vermoord meisje in Irak naar de geloofsovertuiging van Hitler.
Miljoenen dodenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik vind dat het wel uitmaakt 0 of velen miljoenen doden op je naam![]()
7de eeuw de arabische moslims onder de kaliefen....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Welke invalJe ziet moslims waar ze niet zijn. De nazi's zagen ook joden waar ze niet waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |