God zeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:44 schreef -skippybal- het volgende:
Je zou 'm maar naast je hebben als richting Nieuw-Zeeland vliegt![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:49 schreef Appelperenstroop het volgende:
Jammer dat er geen filmpje van hem is hoe hij uit de trein gekneiterd word.
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:05 schreef mstx het volgende:
500 kankereuro's!
In een dubbeldekker zitten geen ramen die je open kunt doen.quote:Pfffff konden ze niet gewoon het raampje open doen en die irritante vent er uitflikkeren?
Hij heeft "de negerhut van oom Tom" gelezenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Weet iemand waarom precies die negert zo aan het flippen is?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij heeft "de negerhut van oom Tom" gelezen
Volgens mij was hij een discussie over etiquette aan het verliezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Geloof het of niet, ik heb dit soort flippende negers vaker gezien in het OV van Rotterdamquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat zei hij niet gelukkigquote:- 'ik ben human copyright'
Jij fokt alleen maar mij op zei hij dacht ik..quote:- tegen conducteur: 'jij moet ontslagen worden, jij fokt alleen maar mensen'
Die horen dan ook niet in de trein te zitten en enorme overlast te veroorzaken, maar in een kliniek te zitten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:15 schreef KonnieKipke het volgende:
wel zielig dat hier een psychiatrische patient compleet te kakken wordt gezet.
50 Cent ft. TreinNegert - In Da Trainquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:30 schreef pberends het volgende:
Wie maakt er trouwens een remix op zijn lyrics???
Als je geen zin hebt in dat gelul ga je toch gewoon ergens anders zitten. Een stuk slimmer dan:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:49 schreef Flashwin het volgende:
wat een homo die man tegenover die neger..vlucht weg, terwijl dat wijf schijt heeft en gewoon blijft zitten.
Maar ja, jij bent dan ook machtig stoer blijkbaar.quote:als die neger zo tegen mij tekeer was gegaan had ik em fakkin hard in zn smoel gestompt
Hij past anders prima in de 'joods-christelijke superieuriteit'. Hij vloekt en tiert in de naam van jezus christus, en probeert superieur te zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:55 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Leve de multiculturele samenleving: DE TREINNEGER tijdens Koninginnedag
Procesverbaal wegens openbare geweldpleging, mogelijk voorkomen bij de rechter, etc.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:33 schreef Jitse het volgende:
even serieus; welke straf krijg je in Nederland als je op dat moment tussenkomt en die gast een keertje stevig hoekt?
Dan krijg je mishandeling aan je broekquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:33 schreef Jitse het volgende:
even serieus; welke straf krijg je in Nederland als je op dat moment tussenkomt en die gast een keertje stevig hoekt?
Jij gaat maar samen met de treinneger uit het land.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef AryaMehr het volgende:
Het land uit? waarom? die man is echt meesterlijk![]()
Nee ik blijf, ennu? wat wil je komen doen dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:45 schreef DamianDDDDD het volgende:
[..]
Jij gaat maar samen met de treinneger uit het land.![]()
KANKERHOERquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee ik blijf, ennu? wat wil je komen doen dan?
Ik ga boete voor jou halen, 500 kankereuro!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee ik blijf, ennu? wat wil je komen doen dan?
hij is tegen human focking rightsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:05 schreef Sweetbeach het volgende:
- 'ik ben human copyright'
idd, hehequote:Op woensdag 2 mei 2007 18:01 schreef AryaMehr het volgende:
Sommige mensen hebben totaal geen gevoel voor humor!
Zie de genialiteit van die man eens![]()
Wat heeft de multiculturele samenleving er nu mee te maken? Die man is notebene als lid van het koninkrijk der Nederlanden geboren. Vind het erg zielig dat je zijn afkomst er weer bij betrekt zoals je dat wel vaker doet als je daar kans toe ziet..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:55 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Leve de multiculturele samenleving: DE TREINNEGER tijdens Koninginnedag
Inderdaad, zoals ik al zei: zie de genialiteit van die man eensquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:21 schreef David_0069 het volgende:
Geniale actie, geniale man.![]()
En oneliners waar zelfs Cruijff niet aan komt.
![]()
Onder de Nederlandse kankervlag zelfs!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:21 schreef David_0069 het volgende:
[..]
Die man is notebene als lid van het koninkrijk der Nederlanden geboren.
Die vent heeft de conducteurs erbij gehaald en daarna zat ie weer naast haar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:49 schreef Flashwin het volgende:
wat een homo die man tegenover die neger..vlucht weg, terwijl dat wijf schijt heeft en gewoon blijft zitten.
als die neger zo tegen mij tekeer was gegaan had ik em fakkin hard in zn smoel gestompt
En het zegt ook veel over die pubertjes die hun duim omhoog steken naar hem.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:13 schreef Dodecahedron het volgende:
Dit zegt meer over hoe NL psychiatrische patienten behandeld dan over de multiculturele samenleving.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:05 schreef Sweetbeach het volgende:
OMG OMG![]()
![]()
wilde een paar quotes typen maar alles wat hij zei was geniaal
![]()
- 'wordt nou es een keer wakker, jij marokkaan man'
- '1972 ben ik geboren, onder de Nederlandse kankervlag'
- 'ik heb geen manieren geleerd voor dit soort bitches'
- 'voor u doe ik het wel, maar niet voor hun, dus als u zo weg bent, gaat 't gewoon door'
- 'jij mag van mij gratis een cd luisteren van mij'
- 'respect is niet meer in 2007, wat goed is is slecht en wat slecht is is goed'
- 'tegen die coupé vol mensen: 'hebben jullie last van mij'? iedereen in die coupe: 'jaaaaaaa' hij: 'heb ik 't toch goedgedaan, oeeehhhhjaloalalala'
-'die conductrice: 'nu is het gebeurd, wilt u stil zijn *boos* '? Die negert: 'voor niemand meer, nu is het al gebeurd, nu ga ik nooit meer stil zijn'
- 'ik ben human copyright'
- 'bel je politie? mooi! Heb ik weer onderdak, eten.. Dankzij deze hoeren heb ik weer lekker eten/onderdak'
- ''jij bent medeplichtig, jullie zijn samen'
- 'ben jij goed? nee toch? oooooohhhh'
- 'ik ben nog 200x meer dan jouw in die trein. Buiten die trein ben jij niets meer, ik wel'
- tegen conducteur: 'jij moet ontslagen worden, jij fokt alleen maar mensen'
- 'Moet je geen kaartjes controleren? of zijn jullie elkaar aan het controleren'
Waardeloze opmerkingen idem dito.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:56 schreef SwithleR het volgende:
negers zijn zooo 2006
polen zijn in deze zomer!quote:
idd...quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef Dactus het volgende:
Die stoepsnol van een conductrice heeft vaker met dit soort imbicielen te maken gehad dat merk je meteen:
"Nou ho ho meneer"
"Meneer nu is het afgelopen nu zijn we het gewoon zat"
"Nou is het voldoende"
"Nu is het gebeurd"
"Nu is het genoeg"
"Klaar meneer"
"Het is goed"
Toen kreeg ze het even te kwaad:
"NOU MENEER NOU IS HET KLAAR BENT U HELEMAAL MAL"![]()
"klaar...klaar meneer...klaar...klaar...klaar............ "enz
![]()
![]()
Wat zou jij doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:04 schreef BrauN het volgende:
Wat een fucking mietjes in die coupe zeg. Ik neem aan dat het redelijk druk was, maar er is gewoon niemand die roept dat die mongool effe z'n grote scheur dicht moet houden, of er zelfs ook maar iets tegen durft te zeggen.
Verder is 't wel een mooi figuur. Keertje uitnodigen bij Jensen misschien?
Hij zei geen kankermarokkaan, hij zei: word eens wakker als marokkaan jij!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:10 schreef Maisnon het volgende:
zijn er wel die er iets van zeggen. Eén zo'n marrokaanse jongen ook, en die noemt ie kankermarokkaan ofzoEn dan zelf iedereen racist noemen, wat een treinneger
Dat is de conducteurquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:10 schreef Maisnon het volgende:
zijn er wel die er iets van zeggen. Eén zo'n marrokaanse jongen ook.......
datquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:01 schreef pberends het volgende:
Straatneger
Is dit z'n profiel soms... check die fotoboek!
Niemand wil een mes tussen de ribben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:04 schreef BrauN het volgende:
Wat een fucking mietjes in die coupe zeg. Ik neem aan dat het redelijk druk was, maar er is gewoon niemand die roept dat die mongool effe z'n grote scheur dicht moet houden, of er zelfs ook maar iets tegen durft te zeggen.
Verder is 't wel een mooi figuur. Keertje uitnodigen bij Jensen misschien?
Zonder heel hard op te scheppen wil ik toch wel zeggen dat ik er wel iets van gezegd had, zeker als dat wijf waar ie tegen tekeer gaat bijvoorbeeld m'n vriendin was. Dan had ik denk ik iets gezegd in de richting van: "Achterlijke mongool, hou gewoon effe je rotsmoel en val je moeder lastig met je klaagzang."quote:
Alsof je dat van die dakhaas krijgt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:42 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Niemand wil een mes tussen de ribben.
quote:
Yamyamquote:
Is wel prettig als je in correct Nederlands citeert.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:21 schreef AryaMehr het volgende:
Ik citeer:
(Die vrouw)Nu is het gebeurd ja, wilt u even stil zijn, (Treinneger): Voor niemand meer, nu is het al gebeurd, dan ga ik nooit meer stil zijn.
![]()
(Mannelijke conducteur): Wilt u even rustig zijn ik probeer een telefoongesprek te voeren, (Treinneger):Met politie he?
(Mannelijke conducteur)Ja, (Treinneger) Oke dan, heb ik weer onderdak dankjewel, kan ik lekker eten, lekker slapen,lekker rilexrelaxed doen, dankzeiij deze figuren heb ik weer onderdak.
![]()
Het is in scene gezetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:13 schreef tralalala het volgende:
Die mensen die er tegenover zitten, blijven er wel rustig onder![]()
Die kerel is juist de persoon die de conducteur heeft verwittigdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:13 schreef tralalala het volgende:
Die mensen die er tegenover zitten, blijven er wel rustig onder![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:38 schreef Demon_Hunter het volgende:
kutkick
ja en zijn arm moeten amputerenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:29 schreef -skippybal- het volgende:
Ze hadden 'm met dat raam tik hamertje op z'n knieën moeten raggen![]()
de val je moeder dingen, doen het nooit zo goed, bij dat soort typesquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zonder heel hard op te scheppen wil ik toch wel zeggen dat ik er wel iets van gezegd had, zeker als dat wijf waar ie tegen tekeer gaat bijvoorbeeld m'n vriendin was. Dan had ik denk ik iets gezegd in de richting van: "Achterlijke mongool, hou gewoon effe je rotsmoel en val je moeder lastig met je klaagzang."
Maar dat is een pure speculatie he.
[..]
Alsof je dat van die dakhaas krijgt.
hoezo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:38 schreef Demon_Hunter het volgende:
kutkick
Ik zou ook in een deuk liggen. Misschien zou je zelfs hem nog wel een beetje verder op kunnen fokkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:21 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
En het zegt ook veel over die pubertjes die hun duim omhoog steken naar hem.
Als die neger een groot mes zou pakken en hij zou die dames er aan rijgen, dan hadden naast hemzelf ook die pubers heel wat uit te leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |