Waardeloze opmerkingen idem dito.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:56 schreef SwithleR het volgende:
negers zijn zooo 2006
polen zijn in deze zomer!quote:
idd...quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef Dactus het volgende:
Die stoepsnol van een conductrice heeft vaker met dit soort imbicielen te maken gehad dat merk je meteen:
"Nou ho ho meneer"
"Meneer nu is het afgelopen nu zijn we het gewoon zat"
"Nou is het voldoende"
"Nu is het gebeurd"
"Nu is het genoeg"
"Klaar meneer"
"Het is goed"
Toen kreeg ze het even te kwaad:
"NOU MENEER NOU IS HET KLAAR BENT U HELEMAAL MAL"![]()
"klaar...klaar meneer...klaar...klaar...klaar............ "enz
![]()
![]()
Wat zou jij doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:04 schreef BrauN het volgende:
Wat een fucking mietjes in die coupe zeg. Ik neem aan dat het redelijk druk was, maar er is gewoon niemand die roept dat die mongool effe z'n grote scheur dicht moet houden, of er zelfs ook maar iets tegen durft te zeggen.
Verder is 't wel een mooi figuur. Keertje uitnodigen bij Jensen misschien?
Hij zei geen kankermarokkaan, hij zei: word eens wakker als marokkaan jij!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:10 schreef Maisnon het volgende:
zijn er wel die er iets van zeggen. Eén zo'n marrokaanse jongen ook, en die noemt ie kankermarokkaan ofzoEn dan zelf iedereen racist noemen, wat een treinneger
Dat is de conducteurquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:10 schreef Maisnon het volgende:
zijn er wel die er iets van zeggen. Eén zo'n marrokaanse jongen ook.......
datquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:01 schreef pberends het volgende:
Straatneger
Is dit z'n profiel soms... check die fotoboek!
Niemand wil een mes tussen de ribben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:04 schreef BrauN het volgende:
Wat een fucking mietjes in die coupe zeg. Ik neem aan dat het redelijk druk was, maar er is gewoon niemand die roept dat die mongool effe z'n grote scheur dicht moet houden, of er zelfs ook maar iets tegen durft te zeggen.
Verder is 't wel een mooi figuur. Keertje uitnodigen bij Jensen misschien?
Zonder heel hard op te scheppen wil ik toch wel zeggen dat ik er wel iets van gezegd had, zeker als dat wijf waar ie tegen tekeer gaat bijvoorbeeld m'n vriendin was. Dan had ik denk ik iets gezegd in de richting van: "Achterlijke mongool, hou gewoon effe je rotsmoel en val je moeder lastig met je klaagzang."quote:
Alsof je dat van die dakhaas krijgt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:42 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Niemand wil een mes tussen de ribben.
quote:
Yamyamquote:
Is wel prettig als je in correct Nederlands citeert.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:21 schreef AryaMehr het volgende:
Ik citeer:
(Die vrouw)Nu is het gebeurd ja, wilt u even stil zijn, (Treinneger): Voor niemand meer, nu is het al gebeurd, dan ga ik nooit meer stil zijn.
![]()
(Mannelijke conducteur): Wilt u even rustig zijn ik probeer een telefoongesprek te voeren, (Treinneger):Met politie he?
(Mannelijke conducteur)Ja, (Treinneger) Oke dan, heb ik weer onderdak dankjewel, kan ik lekker eten, lekker slapen,lekker rilexrelaxed doen, dankzeiij deze figuren heb ik weer onderdak.
![]()
Het is in scene gezetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:13 schreef tralalala het volgende:
Die mensen die er tegenover zitten, blijven er wel rustig onder![]()
Die kerel is juist de persoon die de conducteur heeft verwittigdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:13 schreef tralalala het volgende:
Die mensen die er tegenover zitten, blijven er wel rustig onder![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:38 schreef Demon_Hunter het volgende:
kutkick
ja en zijn arm moeten amputerenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:29 schreef -skippybal- het volgende:
Ze hadden 'm met dat raam tik hamertje op z'n knieën moeten raggen![]()
de val je moeder dingen, doen het nooit zo goed, bij dat soort typesquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zonder heel hard op te scheppen wil ik toch wel zeggen dat ik er wel iets van gezegd had, zeker als dat wijf waar ie tegen tekeer gaat bijvoorbeeld m'n vriendin was. Dan had ik denk ik iets gezegd in de richting van: "Achterlijke mongool, hou gewoon effe je rotsmoel en val je moeder lastig met je klaagzang."
Maar dat is een pure speculatie he.
[..]
Alsof je dat van die dakhaas krijgt.
hoezo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:38 schreef Demon_Hunter het volgende:
kutkick
Ik zou ook in een deuk liggen. Misschien zou je zelfs hem nog wel een beetje verder op kunnen fokkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:21 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
En het zegt ook veel over die pubertjes die hun duim omhoog steken naar hem.
Als die neger een groot mes zou pakken en hij zou die dames er aan rijgen, dan hadden naast hemzelf ook die pubers heel wat uit te leggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |