quote:
Zeg ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:35 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben het zat.
Nee, maar ik zat lekker wel op een bootquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:33 schreef Roycoooooo het volgende:
ISTIE WEER!
Lien, moest je gisteren werken @ Canal? K liep er nog wel langs![]()
Het voelt als een maandag :squote:
wat een leven ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het voelt als een maandag :s
maar de week is zo alweer doormidden, want ik hoef maar tot donderdag
morgenmiddag om 12.30 is mijn week doormiddenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het voelt als een maandag :s
maar de week is zo alweer doormidden, want ik hoef maar tot donderdag
Eerste extra vrije dag sinds februariquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Eerste extra vrije dag sinds februari
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
Mensen houd eens op met die natte zooi.
verkapt: 'ikbenteluiommeetehelpenhettopicvoltekrijgenmaarikpostwelafentoeietsterugvindpost'
Boot, heerlijk. Net zo lekkerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, maar ik zat lekker wel op een boot![]()
Waar liep je langs dan? We hebben 14 steigers door de hele stad heen
ik vraag me af waarom miss-scofield genoemd wordt in de TT (i.c.m. wet t-shirts)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:40 schreef Damzkieee het volgende:
KEIHARD buffelen hier!
wonen jullie allemaal bij melkaar in de buurt ofzoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
Straks effe naar de Aldi voor partysnacksAnders komt Cuckoo niet vanavond
Ik wil niet van die pauper-snacks! Doe mij maar AHquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
Straks effe naar de Aldi voor partysnacksAnders komt Cuckoo niet vanavond
Nee, dat kan, hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Boot, heerlijk. Net zo lekker!
Uhm, ff denken.. Bij die Heineken Brouwerij of zit ik nu compleet op t verkeerde pad?
Lul man!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
jah. Cuckoo/Damzkiee en ik. ReMcOrE woont hier ook dichtbijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
wonen jullie allemaal bij melkaar in de buurt ofzo [afbeelding]
Jep, Damzkieee en ik wonen ongeveer 2 kilometer bij elkaar vandaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
wonen jullie allemaal bij melkaar in de buurt ofzo [afbeelding]
Miss- wet t-shirt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom miss-scofield genoemd wordt in de TT (i.c.m. wet t-shirts)![]()
hoe kom je daar zo bij Damzkieee?
Ah, had ik t toch goed onthouden! Schreeuwde nog wel Lienelienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, dat kan, hoor
Daar moet ik altijd beginnen als ik moet werken
maar ik wordt nooit uitgenodigd voor partysnacks of PES6quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jah. Cuckoo/Damzkiee en ik. ReMcOrE woont hier ook dichtbij![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:44 schreef PieterBas het volgende:
Stuur ik net een mailtje naar een docent... krijg ik gelijk een automatisch een mailtje.. "Ik ben 7 mei weer terug"... Stelletje ambtenaren
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jep, Damzkieee en ik wonen ongeveer 2 kilometer bij elkaar vandaan.![]()
Klopt, die jongen springt van de hak op de tak! Niet te geloven somsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Miss- wet t-shirt?
Maar je moet me niet vragen hoe ik bij iets kom, want dat zijn ingevingen die ik zelf ook niet begrijp
ja, dat vat ik wel... maar hoe jij een verband legt tussen miss-scofield en wet t-shirts snap ik nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Miss- wet t-shirt?
Maar je moet me niet vragen hoe ik bij iets kom, want dat zijn ingevingen die ik zelf ook niet begrijp
Don't blame me! Je was uitgenodigd om delletjes te etenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar ik wordt nooit uitgenodigd voor partysnacks of PES6![]()
[..]
Jah, hij komt alleen zelden in onze buurtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef Houniet het volgende:
hebben jullie dit wel eens gezien?
FOK!stok door Nederland-spel deel 61: Ypelo *O*
Wtf is dat, geen zin om het te lezenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef Houniet het volgende:
Is ook alleen bij CLwedstrijden normaal gesprokenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar ik wordt nooit uitgenodigd voor partysnacks of PES6![]()
[..]
dat is een stok van FOK! die wordt door heel Nederland rondgebracht door Fok!kersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wtf is dat, geen zin om het te lezen?!
kun je ff in het kort uitleggen waar het over gaat, wat de bedoeling is en hoe we mee kunnen doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef Houniet het volgende:
wel op rijafstandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Is ook alleen bij CLwedstrijden normaal gesproken
Maar je woont dan ook niet op fietsafstand he
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah, had ik t toch goed onthouden! Schreeuwde nog wel Lienelien!
Wel goed vermaakt? Had je vast stekkie of...?
nog niet in mijn woonplaatsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:48 schreef PieterBas het volgende:
In de eerste ronde is ie in mijn woonplaats geweest..
Ah, wel grappigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is een stok van FOK! die wordt door heel Nederland rondgebracht door Fok!kersals de stok in je buurt is, kan je hem ophalen, en dan weer ergens anders neerleggen. dan geef je in dat topic aan waar je de stok verstopt hebt, met foto's etc
quote:
T zat vaak genoeg vast door van die grote boten dus zou wel kunnenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maarre, ik zat op een boot, dan ga je niet ergens stil liggen drijven
Iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
enorm zinloos ook weer. Echt iets voor FOK! dus
veels te veel moeite om te volgenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
enorm zinloos ook weer. Echt iets voor FOK! dus
niet eens gehoordquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
veels te veel moeite om te volgen
WEER die reclame over Costa Del Snol![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vandaar dat mn ballen ineens kriebelen.. schaamluis van lienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maarre, ik zat op een boot, dan ga je niet ergens stil liggen drijven
wtfquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
vandaar dat mn ballen ineens kriebelen.. schaamluis van lien
Dat kreng staat nu in mijn gemeentequote:
ik vat hem nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
vandaar dat mn ballen ineens kriebelen.. schaamluis van lien
Het is zeker weer 4 uurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
als ze "op" mij zit .. --> bootje.... op je schoot.. zucht.. beetje dirty denken gasten..
quote:
Nee Curaçoaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:07 schreef Damzkieee het volgende:
Curagauw.
Neej, toch?quote:
ik weet het niet, ik vraag het daarom ff. stond op google met de naam lien. Dus daarom vroeg ik het ffquote:
Tot morgenquote:
Een heleboel wet t-shirtsquote:
jahoor, ga zo maar eens op huis aan, denk ik zo, en met jou?quote:
Best hoor... ben aan het eten, moet zo werkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jahoor, ga zo maar eens op huis aan, denk ik zo, en met jou?
sportenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Best hoor... ben aan het eten, moet zo werken![]()
Heb trouwens een nieuwe piercing!! Super vetZal kijken of ik vanaaf een foto kan plaatsen
Iemand vanaaf nog plannen?
voetbal kijken en anders gamenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Heb trouwens een nieuwe piercing!! Super vetZal kijken of ik vanaaf een foto kan plaatsen
Ik denk ff wat series kijken..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
ik ga nu ff sportief naar huis fietsenquote:
Lekker warm! Wel goed bezig!quote:
Welk spel?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
voetbal kijken en anders gamen
Welke?quote:
Daaaagggg!! Ik ga ook pleitos, moet werken!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
mensen ik ga nu naar huis, tot morgen
24 en CSI Miami..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:55 schreef miss-scofield het volgende:
Welke?
Ik ga vanavond met m'n nichtje een Friends-marathon houden!!![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:08 schreef francis997 het volgende:
mensen, ik ben inmiddels thuis. Moet morgen weer naar amsterdam, maar kan de trein van 8.36 ofzo nemen, en dan rond half4 weer terug naar huis.Op zich goed geregeld mijn reistijd mag ik meetelen.
Er zat wel een super irritante vrouw , met 2 dochters en man in de trein,ze stapten in op schiphol en gingen naar belgie...en die vrouw met haar dochters waren iedereen aan het afzeiken(mij ook), maar in eigen taal spaans. Ik ben zelf spaans/chileens, dus ik verstond alles. Toen ik uitstapte bij rotterdam zei ik heel formeel in het Spaans tegen die vrouw: Dag mevrouw, fijne reis verder naar brussel. Die vrouw werdt rood, met haar dochters..![]()
en ik stapte weer lekker rustig uit.![]()
En bedanktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:37 schreef miss-scofield het volgende:
Zooo, wat heb ik gemist??![]()
Whahaha![]()
-edit- Na het lezen begrijp ik dat Damzkieeeee gewoon idioot is![]()
werd kan nóóit met dtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:08 schreef francis997 het volgende:
mensen, ik ben inmiddels thuis. Moet morgen weer naar amsterdam, maar kan de trein van 8.36 ofzo nemen, en dan rond half4 weer terug naar huis.Op zich goed geregeld mijn reistijd mag ik meetelen.
Er zat wel een super irritante vrouw , met 2 dochters en man in de trein,ze stapten in op schiphol en gingen naar belgie...en die vrouw met haar dochters waren iedereen aan het afzeiken(mij ook), maar in eigen taal spaans. Ik ben zelf spaans/chileens, dus ik verstond alles. Toen ik uitstapte bij rotterdam zei ik heel formeel in het Spaans tegen die vrouw: Dag mevrouw, fijne reis verder naar brussel. Die vrouw werdt rood, met haar dochters..![]()
groot gelijk...spelfoutje..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
werd kan nóóit met dtVerder leuk verhaal
![]()
niks anders dan respect voor jouquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:08 schreef francis997 het volgende:
lekker gegolfd?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:56 schreef Freshthinking het volgende:
tvpzo, de hele middag lekker wezen golfen en hard bijgekleurd
![]()
vervolgens nog het barmeisje van het clubhuis geprobeerd te versieren met de andere gasten met wie ik was
ik ben op dit moment al 3 uur lang thuis hoorquote:
aan het woordje 'proberen' te lezen is het niet gelukt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:56 schreef Freshthinking het volgende:
vervolgens nog het barmeisje van het clubhuis geprobeerd te versieren met de andere gasten met wie ik was
nee hoor maat.. meisje bleef dit weekend slapen.. heb geen last van verstoppingen..quote:
nah, ze werd nogal zenuwachtig van ons. Wij maakten de hele tijd opmerkingen en vroegen hoe oud ze was etc.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben op dit moment al 3 uur lang thuis hoor
[..]
aan het woordje 'proberen' te lezen is het niet gelukt?![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
nah, ze werd nogal zenuwachtig van ons. Wij maakten de hele tijd opmerkingen en vroegen hoe oud ze was etc.Toen moest ze drinken serveren bij drie oudere heren (van die golfballo's) en toen liet ze haar dienblad vallen waardoor er bier over de broek van zo'n vent ging
![]()
Dat heb ik nu ondervonden ja!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En bedankt![]()
Whehehe
Zie ondertitel trouwens.
heb ik ook een keer meegemaakt.. alleen was het geen bier maar rode wijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
nah, ze werd nogal zenuwachtig van ons. Wij maakten de hele tijd opmerkingen en vroegen hoe oud ze was etc.Toen moest ze drinken serveren bij drie oudere heren (van die golfballo's) en toen liet ze haar dienblad vallen waardoor er bier over de broek van zo'n vent ging
![]()
dat is nog erger ja.. krijg je er bijna niet uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:53 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
heb ik ook een keer meegemaakt.. alleen was het geen bier maar rode wijn![]()
Welkomquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:32 schreef Frrreek het volgende:
ik heb mijzelf net aan het lijstje toegevoegd. Freek dus, stagair Marketing & Sales bij een verzekeringsbedrijf.
de pijn van het begin van een nieuwe werkdag is groot
Gelukkig ben je hier met mede-lotgenotenquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:32 schreef Frrreek het volgende:
ik heb mijzelf net aan het lijstje toegevoegd. Freek dus, stagair Marketing & Sales bij een verzekeringsbedrijf.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ondervonden ja!!
Wel lief dat je aan me denkt trouwens![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
werd kan nóóit met dtVerder leuk verhaal
![]()
Hoj Stiennquote:
Cuckoo - Damzkieee 3-2quote:
Cuckoo - Damzkieee 8cm-30cmquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:44 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Cuckoo - Damzkieee 3-2![]()
![]()
Louuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssss![]()
quote:
Je loopt stage bij Jiba zodat je cash kunt lappen of zit je te internetbankieren op het werk?quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:46 schreef Stienn het volgende:
Zo, al genoeg gedaan vandaag. De vakantie betaald.. Pauze!
Waar ga je heen op vakantie?quote:
Toe maarquote:
Vast welquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:56 schreef Stienn het volgende:
Ja, betonnenstranden maar het schijnt perfect te zijn om te snorkelen e.d.
Ga met 4 vrienden + mezelf..Het uitgaan schijnt ook goed te zijn daar. Het zal vast een leuke vakantie worden.
Check haar foboquote:
heb je deeplink? snap er geen fuck vanquote:
goede morgenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
goede morgen!
Welk gedeelte van fotoboek begrijp je niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heb je deeplink? snap er geen fuck van
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
goede morgen!
CtrlF: Miss.. Klik op het icoontje van het fototoestel! Klaar, capiche?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heb je deeplink? snap er geen fuck van
oh dank jequote:
Een hele dag naar de bios?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:28 schreef denB het volgende:
lol je gaat 1 dag naar de bios, gelijk al weer een topic vol
welkom kerelquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:32 schreef Frrreek het volgende:
quote:
Biosmarathonquote:
Jij hebt stiekem in je glazen bol gekeken!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
ik was dus ook weer present deze morgen, nog helemaal in de ban van Liverpoolgoede bikkel-wedstrijd gisteravond, goede scheids, en zeer goede afloop
ik zei nog tegen m'n pa, als Robben er maar niet 1 gaat nemen, die mist toch! en je weet wat er gebeurd is
Roooooooooooooooooooooooooneyquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:32 schreef Damzkieee het volgende:
Vanavond AC Restaurant Milan - Mansjester Joenaait-it
Kakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Welkomquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:32 schreef Frrreek het volgende:
yep, ik voorspel bij deze ook dat Manchester United doorgaat vanavond en dat Liverpool door hun grenzeloze inzet de finale wintquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij hebt stiekem in je glazen bol gekeken!![]()
voetbal.quote:
Wat? Ze snappen me toch wel. Zolang de eerste en laatste letters maar op de goede plek staanquote:
Nou, daar zou zelfs ik niet overheen lezen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:43 schreef Stienn het volgende:
Juist, een echte dislect leest er zo overheen..
dus Geovor klopt ook?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:43 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat? Ze snappen me toch wel. Zolang de eerste en laatste letters maar op de goede plek staan.
Klopt niet, maar kan het wel lezen. We hebben er al eens eerder over gepost. Zo een verhaaltje met alle letters door elkaar (behalve dus de eerste en laatste) en dat kon je ook lezen..quote:
ja weet ik, ik was ff aan het zeurenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Klopt niet, maar kan het wel lezen. We hebben er al eens eerder over gepost. Zo een verhaaltje met alle letters door elkaar (behalve dus de eerste en laatste) en dat kon je ook lezen..
stilte voor de stormquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
wat is het hier rustig zeg!waar zijn onze spammers Roycoooooo en Damzkieee?
Bij ons is het ook redelijk rustig...quote:
dat kan, maar doe je het ook?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hier heeft 3/4 vakantie genomen deze weekDus enorm rustig. Kan ik ook een beetje doorwerken
die lúchtquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
geer en goor was gisteren btw ook weer géwéldig.. lachen gieren brullen met die 2..
een bed zonder eind etc.. maak me gèk!
ik kwam hem een keer tegen op Schiphol..quote:
Ik kan die 2 echt niet uitstaan!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
geer en goor was gisteren btw ook weer géwéldig.. lachen gieren brullen met die 2..
dat kleine kind met dat shirtquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
een bed zonder eind etc.. maak me gèk!
Je houdt er van of je je haat hetquote:
Jackquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:16 schreef Stienn het volgende:
Wow, misschien de opvolger van geer en goor
Frans en Jack Bauer!
Jack, heb je even voor mij....quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:16 schreef Stienn het volgende:
Wow, misschien de opvolger van geer en goor
Frans en Jack Bauer!
dus goede beoordeling?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:18 schreef Cuckoo het volgende:
Ben ik weerHad ff gesprek met m'n bedrijfscoach, maar als die vent eenmaal aan het lullen is ben je zo een uur verder
Maar ik had een goed verhaal
![]()
Istanbul! Mooie stad, interessante bezienswaardigheden, veelal lekker weer en niet duur. Een stukje specialer dan de 'gebruikelijke' grote steden in Europa. Als je een ticket voor e70 pp kan vinden hoor ik dat trouwens graagquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:15 schreef Casual-T het volgende:
Welke europese stad zouden jullie aanraden om in de herfstvakantie een paar dagen te vertoeven?
Wordt zowiezo 't vliegtuig, alles is wel bereikbaar voor 70 pp retour..![]()
Zit nu ff te kijken naar hotels en welke steden hoe bereikbaar zijn vanaf het vliegveld..
Berlijn is erg leuk! Geweldig uitgaansleven en hippe winkelsquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:15 schreef Casual-T het volgende:
Welke europese stad zouden jullie aanraden om in de herfstvakantie een paar dagen te vertoeven?
Wordt zowiezo 't vliegtuig, alles is wel bereikbaar voor 70 pp retour..![]()
Zit nu ff te kijken naar hotels en welke steden hoe bereikbaar zijn vanaf het vliegveld..
Zweden FTWquote:
Wat denk je van Finse vrouwen?quote:
Welke plaats?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zweden FTW
Ik ga daar 5 maanden "studeren"![]()
Het alcohol is daar best prijzig
Borasquote:
Had er nog nooit van gehoord, redelijk klein plaatsje ook. Ik zat vorig jaar 5 maanden in Karlstad, dat zit een x aantal kilometer boven Boras (boven dat enorme meer). Korte samenvatting: ranzig lekkere nazomer, dure alcohol (dus indrinken, bizarre situaties met een grote groep ultiem dronken mensen), weinig werkdruk, weinig lessen (principe van eigen verantwoordelijkheid in Karlstad), mooie natuur (als je daar van houdt), etc.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Boras
40-70 km ten oosten van Goteborg
HIERquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
en?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
HIER![]()
Hadden een gesprek met onze bedrijfscoach!
Ik hou van mooie natuur, lekker hardlopen door het bos etc, en een mooie nazomer zou ik echt niet verkeerd vindenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:40 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord, redelijk klein plaatsje ook. Ik zat vorig jaar 5 maanden in Karlstad, dat zit een x aantal kilometer boven Boras (boven dat enorme meer). Korte samenvatting: ranzig lekkere nazomer, dure alcohol (dus indrinken, bizarre situaties met een grote groep ultiem dronken mensen), weinig werkdruk, weinig lessen (principe van eigen verantwoordelijkheid in Karlstad), mooie natuur (als je daar van houdt), etc.
Met andere woorden: Wish I was you. Mis het verschrikkelijk
[afbeelding]
Als je voor de mooie dames gaat kan je beter naar Denemarken gaanquote:
Goed goed, alleen had hij verkeerde document uitgeprint komen we net achter. Zijn al veel verder met ons verslagquote:
K zag laatst ook nog een filmpje van een of andere striptease act in Denemarken waarop de school besloot om de school te sluiten. Op zich ook niet verkeerdquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:50 schreef Teije het volgende:
[..]
Als je voor de mooie dames gaat kan je beter voor Denemarken gaan![]()
Borås is wel een leuk stadje, vooral mooie natuur daar![]()
Mooie sloaptablet!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goed goed, alleen had hij verkeerde document uitgeprint komen we net achter. Zijn al veel verder met ons verslag![]()
(Boras)...has a population of 63,441 (2005) and is the seat of Borås Municipality, which has a population of 100,221 (2006). Ik ging uit van die kleine 65,000 van de stad, niet de gemeentequote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hou van mooie natuur, lekker hardlopen door het bos etc, en een mooie nazomer zou ik echt niet verkeerd vinden
In Boras wonen bijna 100.000.. dat noem ik niet bepaald een kleine stad
Ik ken alleen zeer goed gevulde Deense vrouwen, ik mis dus wat?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:50 schreef Teije het volgende:
[..]
Als je voor de mooie dames gaat kan je beter voor Denemarken gaan![]()
Borås is wel een leuk stadje, vooral mooie natuur daar![]()
dus nu kun je hier weer gaan spammen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goed goed, alleen had hij verkeerde document uitgeprint komen we net achter. Zijn al veel verder met ons verslag![]()
En dat issequote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
Yes! kom best vaak in Denemarken/Sweden en ik vind in Denemarken toch wat mooiere dames rondlopen, kan natuurlijk ook gewoon mijn smaak zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:56 schreef Frrreek het volgende:
[..]
(Boras)...has a population of 63,441 (2005) and is the seat of Borås Municipality, which has a population of 100,221 (2006). Ik ging uit van die kleine 65,000 van de stad, niet de gemeente
[..]
Ik ken alleen zeer goed gevulde Deense vrouwen, ik mis dus wat?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Istie weer~!
quote:
Join the clubquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ook nog altijd aan het stagelopen..
En tussendoor ook nog GTST spelen... je bent dr maar druk mee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:00 schreef LudoSanders het volgende:
ik ga volgende week woensdag naar:quote:
yupquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga eind van de maand naar Adobe Live, presentatie van Adobe CS3 pakkettenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga volgende week woensdag naar:
http://www.ahoy.nl/evenem(...)t-en-Logistiek-mei07 / http://www.easyfairs.com/shows/detail.aspx?mode=edit&ShowID=310&view=DESC![]()
ook in Ahoy?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga eind van de maand naar Adobe Live, presentatie van Adobe CS3 pakketten.
Wij gaan met de trein. Uiteraard wel vrijkaartjesquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook in Ahoy?krijg trouwens wel de reiskosten vergoed, terwijl wij zelf hebben besloten om te gaan enzo, gewoon kijken wat het is, hoeft niet persé interessant te zijn voor de scriptie, dus dat is wel netjes geregeld
Nee, in de Rai. Ik ga met een collega, maak wel klein verslagje zo gebeurd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook in Ahoy?krijg trouwens wel de reiskosten vergoed, terwijl wij zelf hebben besloten om te gaan enzo, gewoon kijken wat het is, hoeft niet persé interessant te zijn voor de scriptie, dus dat is wel netjes geregeld
bier is ook niet te zuipen, dus logischquote:
Ook exclusief Bacardi, Malibu, Vieux helaasquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bier is ook niet te zuipen, dus logisch
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:11 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Valt de Kamasutra beurs dit jaar in Mei?
![]()
fileetje meepakken zou ik zeggenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:17 schreef Goover het volgende:
Ik mag zo mischien naar Vlissingen rijden. Dat is 2,5 uur heen + 2,5 uur terug, uren die ik over werk mag ik dubbel vij nemen. (1 uur overwerken = 2 uur langer uitslapen.
Kom anders nog ff langs Middelburg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:17 schreef Goover het volgende:
Ik mag zo mischien naar Vlissingen rijden. Dat is 2,5 uur heen + 2,5 uur terug, uren die ik over werk mag ik dubbel vij nemen. (1 uur overwerken = 2 uur langer uitslapen.
chill!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:17 schreef Goover het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kom anders nog ff langs Middelburg.
Als ik ga, immages ophalen bij een klant (schip)quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat kom je trouwens in Vlissingen doen Goover?
Als je dan toch bij het station bent, rij dan een paar van die ROC josti's aan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Als ik ga, immages ophalen bij een klant (schip)
Zweedse damesquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je dan toch bij het station bent, rij dan een paar van die ROC josti's aan.
Als het maar geen Zeeuwse of Tukker SC wordtquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Om een beetje tegengas te bieden aan de Tukkerse invasie
hoe kom jij van Zeeuwse kolonie op Zweedse dames?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Om een beetje tegengas te bieden aan de Tukkerse invasie
Het was al een Tukker SC, nu wordt er weer wat Westerlijkerquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als het maar geen Zeeuwse of Tukker SC wordt
Neej, te snel erover heen gelezenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoe kom jij van Zeeuwse kolonie op Zweedse dames?brilletje lenen wellicht?
Deventer ook naar de 5-1 wipeout van gisterenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:34 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Yep, Overijssel en in het bijzonder Twente zijn verleden tijd
jij zag Zeeuwse en maakte er Zeewse -> Zweese -> Zweedse kolonie vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |