En bedanktquote:Op zondag 29 april 2007 20:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
I wonder how
I wonder why
Yesterday you told me 'bout the blue blue sky
And all that I can see is just a yellow lemon-tree
I'm turning my head up and down
I'm turning turning turning turning turning around
And all that I can see is just another lemon-tree
Stop deze mooie jongen dan maar in de hoofd: http://www.youtube.com/watch?v=pOqLHmJmbc4quote:Op zondag 29 april 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
En bedankt. Die zit nou keihard in mijn hoofd
.
At your service.quote:Op zondag 29 april 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
En bedankt. Die zit nou keihard in mijn hoofd
.
die vrachtwagen hield het nog aardig volquote:Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IsG8u_eTnv8
Ff een mooie gangstah rap eronder gezet....nu ben ik de man.
Dat is iig zuinig rijden.quote:Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IsG8u_eTnv8
Ff een mooie gangstah rap eronder gezet....nu ben ik de man.
zelf thinner helpt maar zo-zo.quote:Op zondag 29 april 2007 21:57 schreef du_ke het volgende:
Wasbenzine of terpentine laat bijna alles wel mee los, desnoods je huid.
En 4 zinnen later vond ik het al niet meer boeiend.quote:Op zondag 29 april 2007 22:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vanaf hier wordt het leuk Spugen van Brian is fysiek geweld!
Je haalt de woorden uit mijn kont.quote:Op zondag 29 april 2007 22:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En 4 zinnen later vond ik het al niet meer boeiend.
Word jij door je vriendin gedwongen om naar dat programma te kijken?
Nee ik kijk het niet. Heb op Fok dat itempje gezien waar die sukkel begint te gillen. Dat was gisteren of eergisteren of zo.quote:Op zondag 29 april 2007 22:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En 4 zinnen later vond ik het al niet meer boeiend.
Word jij door je vriendin gedwongen om naar dat programma te kijken?
Ik heb de hele dag gewerkt en nu is het mijn ontspan-tijd.quote:Op zondag 29 april 2007 22:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg, mijn excuus is dat ik een oude 30+ lul ben die op zijn dochter die slaapt moet passen, maar waarom zijn jullie jonge goden niet aan het stappen en achter de wijfen aan het gaan? Zelfs Dominque is bezig heb ik begrepen.
Ik ga morgen wel even kijken of er inderdaad wat leuks is in het centrum, hoop van wel...anders is het gewoon een terrasje pakken aan het strand.quote:Op zondag 29 april 2007 22:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Aha. Morgen Koninginnedag vieren? Lekker biertje en zo, beetje met je vriendinnetje gezellig doen bij een festival of zo?
Dat hoeft voor mij niet nee. Of serveren ze hier tegenwoordig ook mekkabier?quote:Op zondag 29 april 2007 22:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar geen biertje zeker, Mutant?
Waar is je bil!quote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef sigme het volgende:
Test
Geen Noorderstrand dan. Daar gebeuren allemaal harame dingenquote:
Mag niet vanquote:
Ik heb me omgedraaid. Na een paar jaar werd ik sleets.quote:
Tssk, de jeugd weet niets meer tegenwoordig:quote:Op zondag 29 april 2007 22:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hij is NEGER, dus wtf lul jij nou? nooit van een blanke neger gehoord?
quote:Op zondag 29 april 2007 22:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geen Noorderstrand dan. Daar gebeuren allemaal harame dingen
Ik moet het zelf weten natuurlijk, het is een keuze die je maakt. Drink ik nou wel bier...of geen bier.... Ik heb geen bier nodig om fun te hebben..quote:
Puntje bij paaltje: het mag niet vanquote:Op zondag 29 april 2007 23:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moet het zelf weten natuurlijk, het is een keuze die je maakt. Drink ik nou wel bier...of geen bier.... Ik heb geen bier nodig om fun te hebben..
Ik kan ook kiezen God te negeren. Toch? Dat is toch evengoed een keuze. Daar kies ik echter niet voor.quote:Op zondag 29 april 2007 23:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Puntje bij paaltje: het mag niet vangod
dus doe je het niet.
Zeg van Darth Vader mag je ook dingen niet. Hou je je daar ook aan?
weet ff de naam niet zo, maar je hebt er een soort van zeep voor. Gaat echt alles mee af, niet te vaak gebruiken dus. Wordt wel bij werkplaatsen gebruikt. Zal kijken of ik kan vinden wat en hoe enz.quote:Op zondag 29 april 2007 21:55 schreef Napalm het volgende:
2componenten plamuur is de man. Dit gaat mijn deur redden. NU alleen nog de vraag hoe de droge zooi van mijn handjes af te krijgen valt...
scrubgel, iets met zand en siliconen ofzoquote:Op maandag 30 april 2007 00:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
weet ff de naam niet zo, maar je hebt er een soort van zeep voor. Gaat echt alles mee af, niet te vaak gebruiken dus. Wordt wel bij werkplaatsen gebruikt. Zal kijken of ik kan vinden wat en hoe enz.
Garagezeep.quote:Op maandag 30 april 2007 00:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
weet ff de naam niet zo, maar je hebt er een soort van zeep voor. Gaat echt alles mee af, niet te vaak gebruiken dus. Wordt wel bij werkplaatsen gebruikt. Zal kijken of ik kan vinden wat en hoe enz.
"Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy."quote:Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ik kan ook kiezen God te negeren. Toch? Dat is toch evengoed een keuze. Daar kies ik echter niet voor.
Ik zou zeggen, drink totdat je een ons weegt.quote:Op maandag 30 april 2007 08:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
"Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy."
-- Benjamin Franklin
Ook verkrijgbaar in glasvorm:
[afbeelding]
Dat kan hij toch ook niet weten johquote:Op maandag 30 april 2007 09:42 schreef zakjapannertje het volgende:
Balkenende doet een promotiepraatje, wel voor het verkeerde paleis, zijn Catshuis![]()
Teveel kleren.quote:Op maandag 30 april 2007 10:15 schreef sigme het volgende:
PS: Wat vinden jullie van mijn nieuwe icoon? Kan deze blijven of moet ik er nog een fotosessietje aan wagen?
Ik krijg m'n liefste echt niet zo gek om foto'tjes te maken voor een nieuw icoontje dat dáár iets aan verandertquote:
Zelfontspannerquote:Op maandag 30 april 2007 10:18 schreef sigme het volgende:
Ik krijg m'n liefste echt niet zo gek om foto'tjes te maken voor een nieuw icoontje dat dáár iets aan verandert.
Dat zijn heel veel negatieve biertjes.quote:Op maandag 30 april 2007 09:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, drink totdat je een ons weegt.
Dit is toch niet je eerste keer als mod op Koninginnedag?quote:Op maandag 30 april 2007 10:31 schreef Mutant01 het volgende:
Oranje?
Is me nooit opgevallen.quote:Op maandag 30 april 2007 10:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit is toch niet je eerste keer als mod op Koninginnedag?
Ik geloof dathet vanaf 2003 al zo is.
ik heb geen oranje merk ik zojuist. Alleen een oranje lampje.quote:Op maandag 30 april 2007 10:31 schreef Mutant01 het volgende:
Oranje?
Inderdaad, ze zou zich moeten scheren.quote:Op maandag 30 april 2007 12:43 schreef Apropos het volgende:
Het oranje is verschrikkelijk, maar sigme is prikkelend.
JA GEIL JA!quote:Op maandag 30 april 2007 10:15 schreef sigme het volgende:
Ik ga maar weer eens buiten aan de slag.
PS: Wat vinden jullie van mijn nieuwe icoon? Kan deze blijven of moet ik er nog een fotosessietje aan wagen?
Check die lampen van de Dierenkliniek dan, het lijken wel spermacellen.quote:
Ik heb een tip:quote:Op maandag 30 april 2007 13:28 schreef Monidique het volgende:
Jezus Kuuuuhristus... jkoppijn.
Zodra je weer kan herinneren hoe AZ gespeeld heeft zal dat niet minder zijn, ben ik bang.quote:Op maandag 30 april 2007 13:28 schreef Monidique het volgende:
Jezus Kuuuuhristus... jkoppijn.
Wat?quote:Op maandag 30 april 2007 13:48 schreef Monidique het volgende:
Goh, wat leuk. Duoblog? O, kloonblog. Lalalalala, Armeense genocide, en dan: "Waarom eigenlijk? Omdat de Armeniërs een soort joodse positie hadden toebedeeld gekregen". Ik miste de joden al een beetje.
Ja, wat ben ik toch een ezel, dat ik zulke informatie niet verkrijg uit die sublieme passage.quote:Op maandag 30 april 2007 14:08 schreef Monidique het volgende:
Ellian uiteraard.
Och goshquote:Op maandag 30 april 2007 14:47 schreef Apropos het volgende:
Wij werken, mevrouw.
quote:Op maandag 30 april 2007 14:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Och gosh [afbeelding].
Geen reden voor een [afbeelding].
De Volkskrant blog van PJ.quote:Op maandag 30 april 2007 13:48 schreef Monidique het volgende:
Goh, wat leuk. Duoblog? O, kloonblog. Lalalalala, Armeense genocide, en dan: "Waarom eigenlijk? Omdat de Armeniërs een soort joodse positie hadden toebedeeld gekregen". Ik miste de joden al een beetje.
Joh, ik lag nog in bed. Net wakker. Koppijn. Veel te laat gaan slapen. Etcetera. Net buiten gegeten. Ik probeerde de krant te lezen, maar dat ging niet met die storm.quote:Op maandag 30 april 2007 14:43 schreef sigme het volgende:
Lieve hemel waarom zitten er mensen nu achter een computer?
Ik heb middagpauze, hapje gegeten, nu even niksen met de laptop op schoot. Maar jullie?
quote:Op maandag 30 april 2007 14:58 schreef Apropos het volgende:
Evenmin reden voor een opbeurende knuffel, aangezien ik om 18.00 aan de whiskey ga.
Maar het mag wel.
Een zuurstof stikstof combinatie?quote:Op maandag 30 april 2007 15:07 schreef Mutant01 het volgende:
Tis weer de standaard bullshit buiten..
Zon schijnt, vogeltjes fluiten, gras groeit.quote:Op maandag 30 april 2007 15:07 schreef Mutant01 het volgende:
Tis weer de standaard bullshit buiten..
Huilie.quote:Op maandag 30 april 2007 15:18 schreef Monidique het volgende:
Vind je het gek met die wind.
Zelfs reden te jeremieren.quote:Op maandag 30 april 2007 15:19 schreef Monidique het volgende:
Ik heb reden te huilieën.
quote:Op maandag 30 april 2007 15:19 schreef Monidique het volgende:
Ik heb reden te huilieën.
Geef hem liever het nummer van je zusje.quote:
quote:1 de jongen is om te beginnen best knap en heeft een engelen gezicht
2 maar doet het haar zo, omdat hij ook best een beetje stoer eruit mag zien, hij hoeft niet helemaal een engelenuitstraling te hebben. Zijn kapsel doorbreekt dit enigszins.. Niks mis mee.
3 Mag dat gerust voor zijn leeftijd en daarboven ook. Hij is zo schat ik 16-18 jaar jong.
4 Ik vind het bij deze jongen passen gezien zijn uitstraling. Hij heeft ook iets stoers en ondeugends.
5 heeft prachtige blauwe ogen, het donkere kleur haar daarbij vind ik bijzonder en mooi bij elkaar passen. Dat is een kwestie van smaak, zwart haar en lichtblauwe ogen vind ik een leuke combinatie.
6 De jongen is zo te zien nog een puber of adolescent. Hij is waarschijnlijk nog bezig om zijn eigen identiteit te ontdekken. En zal best wel eens tegendraads en opstandig reageren. (erg gezond) En dat kapsel vind ik daar een mooie uiting in. Laat die jongen gewoon lekker zijn gang gaan. En genieten van zijn jeugd. Hij vindt het mooi en is er trots op, dat straalt hij op de foto uit . Hij gaat zo het beste de volwassenheid in. Alleen maar goed dus.
bron?quote:Op maandag 30 april 2007 16:11 schreef Apropos het volgende:
Dat huwelijk van EchtGaaf en WM behoort bepaald niet tot de onmogelijkheden:
[..]
Mja, laten we maar hopen dat EchtHandtas niet al te rare dingen doet met mijn foto.quote:5 heeft prachtige blauwe ogen, het donkere kleur haar daarbij vind ik bijzonder en mooi bij elkaar passen.
Waarquote:Op maandag 30 april 2007 16:11 schreef Apropos het volgende:
Dat huwelijk van EchtGaaf en WM behoort bepaald niet tot de onmogelijkheden:
[..]
Wat hebben we je aangedaan?quote:Op maandag 30 april 2007 18:36 schreef Floripas het volgende:
Ik zit er over te denken om over te stappen naar SomethingAwful.
Gezellig.quote:Op maandag 30 april 2007 18:36 schreef Floripas het volgende:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind oorbellen bij jongens gewoon prachtig. En het kapsel in OP ook. Combinatie is nog mooier.![]()
Ik ben het niet met je eens dat het abnormaal is. Het is een kwestie van mooi vinden of niet....
quote:Op maandag 30 april 2007 @ 18:42 schreef Pietertje1980 het volgende:
[..]
Privacy is iets voor mensen die wat te verbergen hebben.
De dwaling van de maakbare samenleving. Blergh.quote:
quote:
koninklijkquote:Op maandag 30 april 2007 20:05 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnZGpqZGea/Super_PC/
Bij mij in Stad zaten de studenten op de stoep te bbq'en. Gelukkig hoefde ik er alleen maar even te zijn om wat luchtige niemendalletjes voor naar kantoor bijeen te graaien.quote:Op maandag 30 april 2007 20:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Een jaarclubje vrouwen zit achter m'n huis zat met Nederlandse meezingers mee te zingen.
Jammer dat het van HP is. 30 inch is trouwens ook té.quote:
Ja.quote:Op maandag 30 april 2007 20:48 schreef Klopkoek het volgende:
VNO vindt Nederland nu opeens te liberaal
Grap van de dag
K-dag.quote:Op maandag 30 april 2007 21:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
................... .. ... /´ /)
.................... ..,../¯ ..//
.................... ..../... ./ /
.................... ..,/¯ ..//
.................... ./... ./ /
............./´¯/' ...'/´¯`•¸
........../'/.../... ./... ..../¨¯
........('(...´(... ....... ,~/'...')
................... ..... ../..../
..........''....... ..... . _.•´
................... ..... ..(
................... ..... ...
Zijn jullie nu vriendjes?quote:
laat ik nu net vanavond een AMD X2 4800 + nog wat componentjes besteld hebbenquote:Op maandag 30 april 2007 20:05 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnZGpqZGea/Super_PC/
Die zal ook nooit opkijken als een stervend paard.quote:Op maandag 30 april 2007 21:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg, ik ben niet met Floripas getrouwd hoor.
en ik ben benieuwd wat mij morgen weer te wachten staatquote:Op maandag 30 april 2007 21:36 schreef sigme het volgende:
....
Morgen kantoor. Gelukkig is het werk daar wel leuk.
je denkt daar intelligente mensen aan te treffen? of mensen met een meer wenselijke mening? of beiden?quote:Op maandag 30 april 2007 18:36 schreef Floripas het volgende:
SomethingAwful is een forum?quote:Op maandag 30 april 2007 21:44 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
je denkt daar intelligente mensen aan te treffen? of mensen met een meer wenselijke mening? of beiden?
![]()
(ben in eenbui )
quote:Op maandag 30 april 2007 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
SomethingAwful is een forum?
wel een goede oefening Engels schrijven, niet dat dat nu zo moeilijk is, maar toch.quote:Op maandag 30 april 2007 21:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
http://forums.somethingawful.com/
Dat is waar. Een paard is immers een edel dier.quote:Op maandag 30 april 2007 21:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Die zal ook nooit opkijken als een stervend paard.
Toegegeven?quote:Op maandag 30 april 2007 18:36 schreef Floripas het volgende:
Daar is trouwens een simpele oplossing voor. Gewoon gaan zuipen bij een Ier.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:19 schreef Reya het volgende:
Ik ben overigens weer terug uit mijn republikeinse ballingschap.
Dat is inderdaad een optie, maar er even tussenuit zijn is altijd wel lekkerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Daar is trouwens een simpele oplossing voor. Gewoon gaan zuipen bij een Ier.
Ik ben gaan zuipen buiten bij een Ier. Niet dat ik nee had gezegd tegen wat anders, maar ik vond het wel prima vereenigbaar met mijn republikein zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een optie, maar er even tussenuit zijn is altijd wel lekker
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik kom net bij de dokter vandaan. Ik heb een zweepslag.
Was het maar als gevolg van een sexuele escapade.quote:
Sport is ook niet goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Was het maar als gevolg van een sexuele escapade.![]()
quote:Standje van Brussel over genmaïs
Door een onzer redacteuren
Rotterdam, 1 mei. Nederland moet een Rotterdamse scheepslading genetisch aangepaste maïs opsporen. Greenpeace ontdekte zaterdag dat er een illegale maïsvariant werd ingevoerd. print artikel mail artikelDe maïs moet terug naar de Verenigde Staten. Dat heeft de Europese Commissie gisteren besloten nadat de milieuorganisatie zijn vondst bekendmaakte.
De partij blijkt vermengd met genetisch aangepaste maïssoorten, zoals Herculex RW 59122, die in Europa nog niet zijn toegestaan. „Het Europees agentschap voor veilige voeding heeft op 2 april een positief advies gegeven over deze maïsvariant. Maar zolang er niet is gestemd over toelating in de EU, is de variant illegaal. De partij moet worden getraceerd en teruggestuurd”, aldus een woordvoerder namens Europees Commissaris Markos Kyprianou (Gezondheid).
Genetisch gemodificeerde gewassen, bijvoorbeeld maïs, soja en tomaten, worden in de Verenigde Staten op grote schaal verbouwd en verwerkt in levensmiddelen. Maar in Europa bestaat er bij consumenten grote scepsis, vooral omdat er nog veel onduidelijkheid is over de vraag hoe dergelijke gewassen zich vermengen met de gewone gewassen.
De maïs uit Rotterdam zou bestemd zijn voor veevoer. Greenpeace kaartte de zaak gisteren per brief aan bij de commissaris. De organisatie is bezorgd, omdat het al de vierde keer is in twee jaar dat illegale maïs Europa binnenkomt.
De steekproef toont volgens Greenpeace aan dat de Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit (VWA) te weinig aandacht schenkt aan de controle op de import van genetisch gemodificeerde organismen (gmo’s). „Ze zeggen dat het minder prioriteit heeft”, zegt Sandra Schalk, campagneleider genetische modificatie bij de milieuorganisatie.
De Voedsel en Warenautoriteit, die valt onder het ministerie van Landbouw, zegt dat het jaarlijks enkele honderden keren monsters neemt in de Nederlandse havens. Het aantal controles op voedsel bestemd voor menselijke consumptie, is volgens de autoriteit niet verminderd.
Bronquote:Marokko en Polisario gaan voor het eerst onderhandelen
Marokko en de onafhankelijkheidsbeweging Polisario gaan voor het eerst onderhandelen over de toekomst van de Westelijke Sahara. De twee partijen zijn dat maandag overeengekomen bij de Verenigde Naties in New York.
Dat het door Polisario geëiste referendum over onafhankelijkheid voor de Westelijke Sahara het grootste struikelblok zal vormen bij de onderhandelingen werd al direct duidelijk. De vertegenwoordiger van Polisario bij de VN, Ahmed Boukhari, zei dat de onderhandelingen zijn gedoemd te mislukken, als Marokko niet instemt met een referendum. De Marokkaanse VN-ambassadeur zei dat er een gepaste oplossing gevonden zal worden voor het zelfbeschikkingsvraagstuk, maar had het niet over de mogelijkheid van een referendum. Marokko heeft zich daar altijd fel tegen verzet.
Eerder deze maand legde Marokko de VN een voorstel voor autonomie voor de Westelijke Sahara voor. Volgens het voorstel krijgt de Westelijke Sahara een eigen parlement en een regering die belast zal worden met het dagelijkse bestuur, maar blijft het gebied in Marokkaanse handen. Polisario kwam eveneens met een plan, dat voorziet in een referendum waarin het Saharawi-volk dat de Westelijke Sahara bewoont wordt gevraagd te kiezen tussen zelfbestuur of onafhankelijkheid.
In 1975 verdeelden Marokko en Mauritanië de Westelijke Sahara, na het gebied na het vertrek van kolonisator Spanje te hebben ingelijfd. Het jaar daarop brak er een oorlog uit met Polisario, een door Algerije gesteunde onafhankelijkheidsbeweging. Mauritanië trok zijn troepen in 1979 terug, maar bleef doorvechten tot er door bemiddeling van de VN in 1991 een wapenstilstand werd bereikt. Een vredesmissie van de VN moest leiden tot een referendum, maar dat is er niet van gekomen omdat de partijen het er niet over eens konden worden wie daaraan mocht deelnemen. In 2003 verwierp Marokko een VN-plan dat voorzag in tijdelijke autonomie, gevolgd door een referendum waarin zowel Saharanen als Marokkaanse kolonisten mochten stemmen. Nu wonen in het gebied meer dan 180.000 Marokkanen, tegen ongeveer 90.000 Saharanen. Ongeveer 160.000 Saharaanse vluchtelingen vertoeven in kampen in het zuidwesten van Algerije. Het conflict verpest de betrekkingen tussen Marokko en Algerije, twee landen die de Verenigde Staten liever met elkaar zien samenwerken in de strijd tegen terrorisme.
moet je maar niet zo hard moddenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik kom net bij de dokter vandaan. Ik heb een zweepslag.
Keihard.quote:
quote:‘Ik geloof in God, heb heel veel met
het geloof. Ik ben officieel katholiek,
maar er zijn andere religies die ik ook
heel mooi vind. De Koran bijvoorbeeld
vind ik een prachtig boek. Uiteindelijk
komen alle geloven op hetzelfde
neer. Ik heb een vriendin die
overtuigd moslim is. Wij leren veel
van elkaar. Dan vertelt ze me dingen
en denk ik: o ja, zo kun je het ook
zien. Dat vind ik het mooie van geloof.
Het grijpt je telkens weer, het
verandert je.’
De zaak tegen Melkert is waterdicht.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Monidique het volgende:
Wolfowitz: Melkert kende alle details
Gerelateerd
* Ad Melkert is een laffe kronkelende bureaucraat
* Wolfowitz: Ik word schandelijk behandeld
* Melkert blijft rol in schandaal ontkennen
* De laffe rol van Melkert bij de Wereldbank
* Melkert aanstichter schandaal rond Wolfowitz
Wat is het niveau van Elsevier toch afgezakt de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Monidique het volgende:
Gerelateerd
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Monidique het volgende:
Gerelateerd
Als inhoudelijke toevoeging op een reeds gesloten topic in NWS. Wel het vermelden waard, lijkt mij.quote:28/04/2007 MOSUL - Volgens de Koerdische website Jebar.info hebben naar schatting 1000 mannen van Koerdisch Yezidische afkomst, zich schuldig gemaakt aan de moord op een tienermeisje. Dit, omdat het meisje van huis zou zijn weggelopen om te kunnen trouwen met een jongen van islamitische afkomst, waarop ze verliefd was geworden. Ook zou het Yezidi-meisje zich bekeerd hebben tot de Islam.
De afgelopen vier maanden had het meisje een schuilplaats toegewezen gekregen van lokale moslimsjeiks. Men beweert dat haar familie de laatste dagen geprobeerd heeft om haar weer terug te laten keren naar haar ouderlijke huis. Hierbij zou ze overtuigd zijn geraakt van het feit dat haar familie haar vergeven had voor de ‘fouten’ die ze gemaakt zou hebben.
In een korte, met een telefoon opgenomen video, dat gemaakt is door de aanwezigen tijdens de moord, is duidelijk te zien hoe het meisje mishandeld en vermoord wordt. Ze is tijdens haar reis terug naar huis, in een hinderlaag gelokt door ongeveer 1000 mannen die haar opgewacht hebben om haar vervolgens op een zeer brute wijze te kunnen vermoorden. Zo laten de beelden zien hoe de mannen grote stenen op haar hoofd gooien, hoe ze voor de voeten wordt geworpen en in haar maag en gezicht geschopt wordt, terwijl ze ligt te schreeuwen van de pijn. Dit gaat door, totdat er iemand komt die een einde aan haar leven maakt, door met een grote steen op haar gezicht te gooien.
Tevens zijn in de fragmenten te zien dat het meisje eerst uitgekleed is, om zo te kunnen symboliseren dat ze haar familie en haar godsdienst heeft onteerd. Ze ligt half naakt op de grond, nog steeds ademend, terwijl haar geplette gezicht bedekt is met bloed.
Volgens de bovengenoemde website waren ook bewapende politieagenten en ambtenaren bij de moord aanwezig. In feite hebben zij de menigte geholpen om de vrouw te kunnen vermoorden. Dit, in plaats om te proberen de misdaad te voorkomen. De opgenomen beelden bevestigen dit.
Enige momenten later arriveerde ook de Iraakse leger en weigerde de toegang aan onbevoegden, inclusief de pers.
Het vermoorden van vrouwen, wegens eer, schande en religie komt nog steeds voor in Noord-Irak. Het bovengenoemde incident is niet ongewoon in enkele diepgaande godsdiensten en traditionele gemeenschappen.
Het verhaal is dat Melkert een functie aan die vriendin had gegeven, maar dat Wolfowitz haar een veel hoger salaris gaf dan Melkert had geadviseerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:19 schreef Monidique het volgende:
Ik heb me nog niet verdiept in het Wolfowitz-verhaal, maar iets zegt me dat Melkert vast niet de schuldige is,. Een reden waarom ik dat denk, is dat omdat 'rechts' ermee komt. Dan heb je al een goed idee dat het niet zal kloppen.
1000 man kunnen onderscheiden op een telefoonvideotjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als inhoudelijke toevoeging op een reeds gesloten topic in NWS. Wel het vermelden waard, lijkt mij.
http://www.dallasnews.com(...)dition1.298e1cb.htmlquote:The second most powerful member of the Texas House has circulated a Georgia lawmaker's call for a broad assault on teaching of evolution.
House Appropriations Committee Chairman Warren Chisum, R-Pampa, used House operations Tuesday to deliver a memo from Georgia state Rep. Ben Bridges.
The memo assails what it calls "the evolution monopoly in the schools."
Mr. Bridges' memo claims that teaching evolution amounts to indoctrinating students in an ancient Jewish sect's beliefs.
quote:He then refers to a Web site, www.fixedearth.com, that contains a model bill for state Legislatures to pass to attack instruction on evolution as an unconstitutional establishment of religion.
Maria vd Hoeven toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:49 schreef Monidique het volgende:
Zie je Henk Kamp er al mee komen?
staat en religie hequote:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is bijzonder slimquote:
Wederom een bewijs dat religie de bron van heel veel kwaad is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als inhoudelijke toevoeging op een reeds gesloten topic in NWS. Wel het vermelden waard, lijkt mij.
Ja. En nu zit ze op Economische Zaken?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:11 schreef Apropos het volgende:
Van der Hoeven wilde dat IDbroddelwerk trouwens gebruiken om de leden van de Abrahamitische geloven nader tot elkaar te brengen. Even hopeloos, denk ik.
Ja. Ik denk dat ze zich binnenkort sterk gaat maken voor gebedsruimtes in files.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. En nu zit ze op Economische Zaken?
Ze religieert so you don't have to.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ze zich binnenkort sterk gaat maken voor gebedsruimtes in files.
De mislukking in de opzet was even compleet als de krankzinnigheid van het idee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:11 schreef Apropos het volgende:
Van der Hoeven wilde dat IDbroddelwerk trouwens gebruiken om de leden van de Abrahamitische geloven nader tot elkaar te brengen. Even hopeloos, denk ik.
Ze heeft er de 1337 HTML skills er gewoon niet voor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ook goed. Zei noemde het nog net geen joodse samenzwering.
Als ze maar opschieten!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:22 schreef Monidique het volgende:
Welnee, door kernfusie aangedreven hypertubes.
En zo is het.quote:Vijf Britse moslims die aanslagen in Groot-Brittannië wilden plegen, zijn maandag door een rechtbank in Londen veroordeeld tot levenslange gevangenisstraffen. Dat hebben Britse media gemeld.
De vijf, Omar Khyam, Anthony Garcia, Waheed Mahmood, Jawad Akbar en Salahuddin Amin, wilden met bommen aanslagen plegen die mogelijk het leven van honderden mensen zouden hebben geëist.
De leider van de groep had naar eigen zeggen contact met al-Qaeda-leiders. Ook is hij gezien met de daders van de bloedige aanslagen op het openbaar vervoer van Londen in 2005. ''Jij hebt dit land, dat je alle kansen bood, verraden'', stelde de rechtbank.
De veroordeelden komen pas na 35 tot veertig jaar in aanmerking voor strafvermindering. Anderen mogen pas over maximaal 35 jaar worden vrijgelaten, oordeelde de rechtbank. ''Sommigen van jullie of allen zullen mogelijk nooit vrijgelaten worden'', luidde het oordeel. De rechtbank sprak van ''wrede, gewetensloze'' mensen.
De vijf werden in 2004 opgepakt. Zij waren mogelijk slechts enkele dagen verwijderd van de voorgenomen aanslagen op onder andere winkelcentra, een nachtclub of gasleidingen. De rechtbank sprak twee andere verdachten vrij.
Omdat tijdens het proces bleek dat inlichtingendienst MI5 in 2004 ook twee mannen in de gaten hield die betrokken waren bij de aanslagen op de Londense metro van 2005, gaat een Britse parlementaire commissie een onderzoek instellen naar de inlichtingendienst. De commissie moet uitzoeken waarom MI5 toen niet heeft ingegrepen en de twee mannen in 2005 hun gang konden gaan.
quote:The draft, seen by the BBC, suggests various solutions to mitigate climate change, such as capturing and burying emissions from coal-fired power plants, shifting to renewable forms of energy and more use of nuclear power.
If the delegates stick with the tone of the draft, the report is likely to remove any justification for rich nations like the USA to avoid emissions cuts on the grounds of cost.
quote:But correspondents say early indications from inside the conference suggest that the US is actually not objecting to much - it is China that is being really obstructive.
China's emissions are just one-sixth of America's per capita, but the population is so huge that this year the country is due to become the world's biggest polluter.
Dan komen al die hufters uit de randstad hier wonenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik hoop nog steeds op een uitgebreid zweeftrein systeem in de randstad en een lijn naar Groningen.
He, 1 artikel/column niet over Melkertquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Monidique het volgende:
Gerelateerd
Eens, hoe moeilijker het voor Groningers is om naar de echte bewoonde wereld toe te komen, hoe beter.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:04 schreef du_ke het volgende:
Dan komen al die hufters uit de randstad hier wonen.
Om ervolgens te gaan klagen dat de steden daar zo vervallen, hoeft van mij niet.
Denk dat Groningers er een stuk minder moeite mee hebben om naar de Randstad te reizen dan andersom. Blijkbaar is de gevoelsafstand voor noordelingen toch kleiner.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eens, hoe moeilijker het voor Groningers is om naar de echte bewoonde wereld toe te komen, hoe beter.
Boeren.![]()
Des te meer een reden om vervoer zo moeilijk mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:10 schreef du_ke het volgende:
Denk dat Groningers er een stuk minder moeite mee hebben om naar de Randstad te reizen dan andersom. Blijkbaar is de gevoelsafstand voor noordelingen toch kleiner.
Als ik over een kwartier van huis ga ben ik om 5 uur op Amsterdam CSquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Des te meer een reden om vervoer zo moeilijk mogelijk te maken.
Je bent ook al verliefd op PB?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zeg berends, waarom lijk jij zoveel op SCH?
Kurdistan lives!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Lang leve de maatschappij zonder waarden en normenquote:Steeds meer baby's hebben ongehuwde ouders
VOORBURG - Een op de vijf baby's heeft niet-getrouwde ouders. In 1995 lag dit percentage nog rond de 15 procent. Van alle baby's in 2006 (185.124) werd 21 procent (68.845) in niet-echtelijke gezinnen geboren.
Dit blijkt uit voorlopige cijfers over 2006 van het Centraal Bureau voor de Statistiek. Bijna 60 procent van deze kinderen is voor de ouders ook het eerste kind.
In 1995 lag dit aantal beduidend lager. Toen werden er in totaal 190.513 bastaardkinderen geboren, waarvan 29.561 ongehuwde ouders hadden. In de loop van de jaren is dit aantal meer dan verdubbeld.
Laten we uithuwelijken verplicht instellen, dan heeft iedereen oudersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Lang leve de maatschappij zonder waarden en normen
Zeg Kirmi. Hoe is dat nu, heel je leven slechts met 1 vrouw te mogen batsen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Alsof het hebben van een registratie bij de overheid ook maar iets aan de relatie van de ouders veranderdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Juist. En Mercedes Terrell is mijn 3e vrouw![]()
Moet je per se getrouwd zijn om kinderen te mogen krijgen ofzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat is je volgende onnozele vraag? Of je perse man en vrouw moet zijn om te kunnen trouwen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moet je per se getrouwd zijn om kinderen te mogen krijgen ofzo?
Zeg, hoe is dat nu? Heel je leven met dezelfde vrouw/man?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat is je volgende onnozele vraag? Of je perse man en vrouw moet zijn om te kunnen trouwen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:55 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Mercedes Terrell (Italiaanse auto-bimbo)
Dat vraagt om een KPD-topicquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:18 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/Michelle_Barrett
Christelijk!
Je moet niet alles geloven wat SCH neerplempt hier.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waar heb jij het nou over? Je eigen vrouw is een culturele verrijking en je dochtertje is een halve culturele verrijking.![]()
Heb je al een mooie Achmed gevonden om haar aan uit te huwelijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat SCH neerplempt hier.
Dan liever dood.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb je al een mooie Achmed gevonden om haar aan uit te huwelijken?
"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat SCH neerplempt hier.
Zeg, volgens jouw religie mochten die toch helemaal niet getuigen?quote:
Die stemmen in jouw hoofd zeggen je wel meer rare dingen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
"
Ik zal het stemmetje in mijn hoofd eens raadplegen.
.
.
.
Het stemmetje in mijn hoofd zegt mij dat ik eerder de Fok-homo kan geloven dan de Fok-xenofoob
Raar is een subjectief begrip.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Die stemmen in jouw hoofd zeggen je wel meer rare dingen.
Melkert is the axis of evil.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Monidique het volgende:
Gerelateerd
Dat is slecht nieuws, al heeft hij het nog lang volgehouden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 06:53 schreef Godslasteraar het volgende:
helaas, ook Sandmonkey gooit het bijltje erbij neer, in de "cultuur van de vrede"![]()
http://www.sandmonkey.org/
Neeeequote:Op dinsdag 1 mei 2007 06:53 schreef Godslasteraar het volgende:
helaas, ook Sandmonkey gooit het bijltje erbij neer, in de "cultuur van de vrede"![]()
http://www.sandmonkey.org/
Hij komt bedroefd over.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:17 schreef zakjapannertje het volgende:
en nog iemand hangt zijn correspondentieschap aan de olijfboomwilgen:
Rosenthal beleefde 1 oorlog te veel
Deze moet je toch wel zien hoor:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:21 schreef Aoristus het volgende:
tief eens op met die geenstijlbagger
gabbertjes... een beetje held had haar wel in haar doos gefilmd, dit heeft iets ziekelijk gluurderigsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Deze moet je toch wel zien hoor:
pissende wijven tijdens koninginnedag
Ja, je mag er alleen posten wanneer je last hebt van een minderwaardigheidscomplex.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Moet je verplicht ongesteld zijn om in FB te posten zeuren? Het lijkt er anders verdomd veel op.
Ah, dat is het.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ja, je mag er alleen posten wanneer je last hebt van een minderwaardigheidscomplex.
Wat een mongool, maar de conducteurs kunnen er ook wat van... of beter, niets.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:01 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
DE TREINNEGER tijdens Koninginnedag
Net zoals de Holocaust volgens Churchill de schuld was van de Joden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
“Mohammedanism is a militant and proselytizing faith. No stronger retrogade force exists in the World. It has already spread throughout Central Africa, raising fearless warriors at every step…the civilization of modern Europe might fall, as fell the civilization of ancient Rome”
-- Churchill.
Huilie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
Net zoals de Holocaust volgens Churchill de schuld was van de Joden.
Wat een snuggere man was het toch.
Ons autistje isverliefd op mequote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zou Doekje dat ook doen? Alles filmen en die 2 vrouwen laten stikken?
edit, okay flauw, maar ik moest wel gelijk aan hem denken.![]()
Als een war on drugs meer drugsverslaafden oplevert en een war on terror meer terrorisme, dan ben ik benieuwd wat een war on islam, om het zo even te noemen, op gaat leveren.quote:
Tijd voor een War on College Girls With Short Skirts.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:47 schreef Yildiz het volgende:
Als een war on drugs meer drugsverslaafden oplevert en een war on terror meer terrorisme, dan ben ik benieuwd wat een war on islam, om het zo even te noemen, op gaat leveren.
Waar blijven Sonja Barend en ander minder nozele propagandatoeters van het socialistische geluid?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:42 schreef Boze_Appel het volgende:
PJO: Speciaal voor jou wordt op politiek24.nl de hele avond het 1 mei programma van de vara herhaald.
Met: met onder anderen Joop den Uyl (PvdA), Wim Kok (FNV), Ina Brouwer (CPN) en Andree van Es (PSP)
Veel plezier![]()
![]()
Met wat voor gajes ga jij om?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:29 schreef du_ke het volgende:
Verder ben je natuurlijk gewoon een kansloze zeurzak, ben over het algemeen de eerste die er tussen staat als er ergens ruzie is al leverde dat een keer een blauw oog op.
Dat zei hij niet precies zo, apelulquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net zoals de Holocaust volgens Churchill de schuld was van de Joden.
Wat een snuggere man was het toch.
Ik meng me nog wel eens onder de mensen. En zo heel nu en dan valt een kroegruzie of iets dergelijks niet te ontwijken. Maar meestal is het goed te sussen door er tussen te stappen.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:01 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
DE TREINNEGER tijdens Koninginnedag
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:05 schreef Sweetbeach het volgende:
OMG OMG![]()
![]()
wilde een paar quotes typen maar alles wat hij zei was geniaal
![]()
- 'wordt nou es een keer wakker, jij marokkaan man'
- '1972 ben ik geboren, onder de Nederlandse kankervlag'
- 'ik heb geen manieren geleerd voor dit soort bitches'
- 'voor u doe ik het wel, maar niet voor hun, dus als u zo weg bent, gaat 't gewoon door'
- 'jij mag van mij gratis een cd luisteren van mij'
- 'respect is niet meer in 2007, wat goed is is slecht en wat slecht is is goed'
- 'tegen die coupé vol mensen: 'hebben jullie last van mij'? iedereen in die coupe: 'jaaaaaaa' hij: 'heb ik 't toch goedgedaan, oeeehhhhjaloalalala'
-'die conductrice: 'nu is het gebeurd, wilt u stil zijn *boos* '? Die negert: 'voor niemand meer, nu is het al gebeurd, nu ga ik nooit meer stil zijn'
- 'ik ben human copyright'
- 'bel je politie? mooi! Heb ik weer onderdak, eten.. Dankzij deze hoeren heb ik weer lekker eten/onderdak'
- ''jij bent medeplichtig, jullie zijn samen'
- 'ben jij goed? nee toch? oooooohhhh'
- 'ik ben nog 200x meer dan jouw in die trein. Buiten die trein ben jij niets meer, ik wel'
- tegen conducteur: 'jij moet ontslagen worden, jij fokt alleen maar mensen'
- 'Moet je geen kaartjes controleren? of zijn jullie elkaar aan het controleren'
Nee niet zo precies, hij zei dat ze gedeeltelijk ervoor verantwoordelijk waren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zei hij niet precies zo, apelul.
Hij heeft wel gelijk.
Hey je koerdische vrienden hebben weer een goede daad verricht, heb je het al gelezen?quote:
Ik denk eerder onder de apen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:15 schreef du_ke het volgende:
Ik meng me nog wel eens onder de mensen.
Ik heb nooit last van kroegruzies. Ik zie ze ook nauwelijks, al kom ik er wekelijks. Zou dat met de noordelijke barbaren te maken hebben?quote:En zo heel nu en dan valt een kroegruzie of iets dergelijks niet te ontwijken. Maar meestal is het goed te sussen door er tussen te stappen.
Heb ik koerdische vrienden dan? Mijn vrienden kijken naar de omsingelde stad Varosha en huilen om het verlies van Famagusta.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
Hey je koerdische vrienden hebben weer een goede daad verricht, heb je het al gelezen?
Ik heb het ook over heel nu en dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik denk eerder onder de apen.
[..]
Ik heb nooit last van kroegruzies. Ik zie ze ook nauwelijks, al kom ik er wekelijks. Zou dat met de noordelijke barbaren te maken hebben?
Stond je niet te juigen dan, weer een moslima minder? Weer een aanhanger van die verschrikkelijke ideologie minder?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb ik koerdische vrienden dan? Mijn vrienden kijken naar de omsingelde stad Varosha en huilen om het verlies van Famagusta.
Koerden zijn net zo min als moslims collectief aan te spreken op wat enkelen onder hen doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hey je koerdische vrienden hebben weer een goede daad verricht, heb je het al gelezen?
Ik spreek ze niet collectief aan, in tegenstelling tot andere mensen die dat wel doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Koerden zijn net zo min als moslims collectief aan te spreken op wat enkelen onder hen doen
Churchill had het erover dat ze totaal niet integreerden. Dat wakkerde jodenhaat natuurlijk een beetje aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee niet zo precies, hij zei dat ze gedeeltelijk ervoor verantwoordelijk waren.
Nu is het ineens minder erg.
Ja, en dus waren ze dat zei hij letterlijk, gedeeltelijk verantwoordelijk voor deze wandaden..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Churchill had het erover dat ze totaal niet integreerden. Dat wakkerde jodenhaat natuurlijk een beetje aan.
Excuses, ik dacht dat te lezen in je postsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik spreek ze niet collectief aan, in tegenstelling tot andere mensen die dat wel doen.
Tja, wat doe je hier dan? Deze beredenatie is logisch en gaat nog steeds op.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, en dus waren ze dat zei hij letterlijk, gedeeltelijk verantwoordelijk voor deze wandaden..
Want ja...als je niet integreert, kan je verwachten dat je gedeporteerd word.
Volgens Churchill is de deportatie (holocaust) dus helemaal niet zo "vreemd" als het lijkt, immers de Joden waren er gedeeltijk voor verantwoordelijk. Is die redenatie nogsteeds logisch beste pberends?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, wat doe je hier dan? Deze beredenatie is logisch en gaat nog steeds op.
Overigens is deportatie middels een normaal vliegtuig wel genoeg, en holocaust is natuurlijk te extreem.
Nee. Zou jij in het vervolg je Calimero-achtige insinuaties voor je willen houden?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
Stond je niet te juigen dan, weer een moslima minder? Weer een aanhanger van die verschrikkelijke ideologie minder?
Je moet dingen niet zo zwart/wit zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens Churchill is de deportatie (holocaust) dus helemaal niet zo "vreemd" als het lijkt, immers de Joden waren er gedeeltijk voor verantwoordelijk. Is die redenatie nogsteeds logisch beste pberends?
Calimero-achtige insinuaties, zegt de persoon die elke dag discussiert over de mogelijke overname en toename van islamisering. Die elke dag zo zielig is omdat hij met moslims moet leven, die elke dag zo zielig is omdat er steeds meer moslims bij komen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee. Zou jij in het vervolg je Calimero-achtige insinuaties voor je willen houden?
Waarom? Is zijn uitspraak over de Islam dan ook niet zwart/wit beste PB? Of is dat de Waarheid?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Je moet dingen niet zo zwart/wit zien.
Ach gut, wat wordt jou toch veel ellende aangedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
Calimero-achtige insinuaties, zegt de persoon die elke dag discussiert over de mogelijke overname en toename van islamisering. Die elke dag zo zielig is omdat hij met moslims moet leven, die elke dag zo zielig is omdat er steeds meer moslims bij komen?
Jij zegt dit ook alleen maar omdat de moslims dan zo versneld de westerse wereld kunnen overnemen. Beetje verwijten proberen te maken he. We hebben je wel door, muzelman.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Calimero-achtige insinuaties, zegt de persoon die elke dag discussiert over de mogelijke overname en toename van islamisering. Die elke dag zo zielig is omdat hij met moslims moet leven, die elke dag zo zielig is omdat er steeds meer moslims bij komen?
Huilen? Haha, ik huil niet hoor. Alhoewel....ja ik moet janken omdat ik elke dag jouw gejank moet aanhoren, daar heb je wel gelijk in. Moet je niet verder lullen over hoe erg je het wel niet hebt, hoe je leven verpest is door moslims? Ik vind het namelijk aan de ene kant nog vermakelijk ook, hoe diep iemand zo kan gaan in zijn haat. Want dat is het, niet dat het mij enigszins kan schelen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach gut, wat wordt jou toch veel ellende aangedaan.Huilen huilen, huilen, je hebt echt maar een riedeltje, niet?
De vijanden van je vijanden zijn toch je vrienden?quote:
Ze zouden eerder blij moeten zijn dat de Turken zo barmhartig waren en niet gelijk het hele eiland van de grieken bevrijdden.quote:Mijn vrienden kijken naar de omsingelde stad Varosha en huilen om het verlies van Famagusta.
Hij zegt dat de islam een penetrant geloof is, dat blijkt elke dag wel. De meeste moslimlanden zijn nou niet bepaald vooruitstrevend.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom? Is zijn uitspraak over de Islam dan ook niet zwart/wit beste PB? Of is dat de Waarheid?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij zegt dit ook alleen maar omdat de moslims dan zo versneld de westerse wereld kunnen overnemen. Beetje verwijten proberen te maken he. We hebben je wel door, muzelman.
Dus de joden hadden het aan zichzelf te danken. Goed om te weten hoe jij hierover denkt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Churchill had het erover dat ze totaal niet integreerden. Dat wakkerde jodenhaat natuurlijk een beetje aan.
Wat hij zegt zal mij een reet roesten, net zoals wat hij zei over de Joden. Churchill is een smerige hond, dat kan ik je wel vertellen. En dan niet vanwege deze specifieke quotes, nee vanwege al zijn achterlijke quotes!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij zegt dat de islam een penetrant geloof is, dat blijkt elke dag wel. De meeste moslimlanden zijn nou niet bepaald vooruitstrevend.
Nee? Waarom besteed je dan zo veel tijd aan overduidelijk gefrustreerde posts met insinuaties die nergens op slaan? Want je raakt weer eens kant noch wal hier. Maar dat zijn we van je gewend.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:03 schreef Mutant01 het volgende:
Huilen? Haha, ik huil niet hoor. Alhoewel....ja ik moet janken omdat ik elke dag jouw gejank moet aanhoren, daar heb je wel gelijk in. Moet je niet verder lullen over hoe erg je het wel niet hebt, hoe je leven verpest is door moslims? Ik vind het namelijk aan de ene kant nog vermakelijk ook, hoe diep iemand zo kan gaan in zijn haat. Want dat is het, niet dat het mij enigszins kan schelen..
Maar hoe jij elke keer de islam probeert te verdedigen zegt genoeg over dat de islam erg penetrant is. Ik zie christenen veel minder de neiging hebben om hun geloof te verdedigen. Ze houden het vaak gewoon voor zich. De Islam is een soort open zenuw voor moslims. Dat is zorgelijk en geeft Churchill gelijk.quote:
Omdat hij de nazi's aanpakte?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
Churchill is een smerige hond, dat kan ik je wel vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |