En bedanktquote:Op zondag 29 april 2007 20:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
I wonder how
I wonder why
Yesterday you told me 'bout the blue blue sky
And all that I can see is just a yellow lemon-tree
I'm turning my head up and down
I'm turning turning turning turning turning around
And all that I can see is just another lemon-tree
Stop deze mooie jongen dan maar in de hoofd: http://www.youtube.com/watch?v=pOqLHmJmbc4quote:Op zondag 29 april 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
En bedankt. Die zit nou keihard in mijn hoofd
.
At your service.quote:Op zondag 29 april 2007 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
En bedankt. Die zit nou keihard in mijn hoofd
.
die vrachtwagen hield het nog aardig volquote:Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IsG8u_eTnv8
Ff een mooie gangstah rap eronder gezet....nu ben ik de man.
Dat is iig zuinig rijden.quote:Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IsG8u_eTnv8
Ff een mooie gangstah rap eronder gezet....nu ben ik de man.
zelf thinner helpt maar zo-zo.quote:Op zondag 29 april 2007 21:57 schreef du_ke het volgende:
Wasbenzine of terpentine laat bijna alles wel mee los, desnoods je huid.
En 4 zinnen later vond ik het al niet meer boeiend.quote:Op zondag 29 april 2007 22:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vanaf hier wordt het leuk Spugen van Brian is fysiek geweld!
Je haalt de woorden uit mijn kont.quote:Op zondag 29 april 2007 22:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En 4 zinnen later vond ik het al niet meer boeiend.
Word jij door je vriendin gedwongen om naar dat programma te kijken?
Nee ik kijk het niet. Heb op Fok dat itempje gezien waar die sukkel begint te gillen. Dat was gisteren of eergisteren of zo.quote:Op zondag 29 april 2007 22:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En 4 zinnen later vond ik het al niet meer boeiend.
Word jij door je vriendin gedwongen om naar dat programma te kijken?
Ik heb de hele dag gewerkt en nu is het mijn ontspan-tijd.quote:Op zondag 29 april 2007 22:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg, mijn excuus is dat ik een oude 30+ lul ben die op zijn dochter die slaapt moet passen, maar waarom zijn jullie jonge goden niet aan het stappen en achter de wijfen aan het gaan? Zelfs Dominque is bezig heb ik begrepen.
Ik ga morgen wel even kijken of er inderdaad wat leuks is in het centrum, hoop van wel...anders is het gewoon een terrasje pakken aan het strand.quote:Op zondag 29 april 2007 22:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Aha. Morgen Koninginnedag vieren? Lekker biertje en zo, beetje met je vriendinnetje gezellig doen bij een festival of zo?
Dat hoeft voor mij niet nee. Of serveren ze hier tegenwoordig ook mekkabier?quote:Op zondag 29 april 2007 22:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar geen biertje zeker, Mutant?
Waar is je bil!quote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef sigme het volgende:
Test
Geen Noorderstrand dan. Daar gebeuren allemaal harame dingenquote:
Mag niet vanquote:
Ik heb me omgedraaid. Na een paar jaar werd ik sleets.quote:
Tssk, de jeugd weet niets meer tegenwoordig:quote:Op zondag 29 april 2007 22:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hij is NEGER, dus wtf lul jij nou? nooit van een blanke neger gehoord?
quote:Op zondag 29 april 2007 22:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geen Noorderstrand dan. Daar gebeuren allemaal harame dingen
Ik moet het zelf weten natuurlijk, het is een keuze die je maakt. Drink ik nou wel bier...of geen bier.... Ik heb geen bier nodig om fun te hebben..quote:
Puntje bij paaltje: het mag niet vanquote:Op zondag 29 april 2007 23:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moet het zelf weten natuurlijk, het is een keuze die je maakt. Drink ik nou wel bier...of geen bier.... Ik heb geen bier nodig om fun te hebben..
Ik kan ook kiezen God te negeren. Toch? Dat is toch evengoed een keuze. Daar kies ik echter niet voor.quote:Op zondag 29 april 2007 23:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Puntje bij paaltje: het mag niet vangod
dus doe je het niet.
Zeg van Darth Vader mag je ook dingen niet. Hou je je daar ook aan?
weet ff de naam niet zo, maar je hebt er een soort van zeep voor. Gaat echt alles mee af, niet te vaak gebruiken dus. Wordt wel bij werkplaatsen gebruikt. Zal kijken of ik kan vinden wat en hoe enz.quote:Op zondag 29 april 2007 21:55 schreef Napalm het volgende:
2componenten plamuur is de man. Dit gaat mijn deur redden. NU alleen nog de vraag hoe de droge zooi van mijn handjes af te krijgen valt...
scrubgel, iets met zand en siliconen ofzoquote:Op maandag 30 april 2007 00:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
weet ff de naam niet zo, maar je hebt er een soort van zeep voor. Gaat echt alles mee af, niet te vaak gebruiken dus. Wordt wel bij werkplaatsen gebruikt. Zal kijken of ik kan vinden wat en hoe enz.
Garagezeep.quote:Op maandag 30 april 2007 00:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
weet ff de naam niet zo, maar je hebt er een soort van zeep voor. Gaat echt alles mee af, niet te vaak gebruiken dus. Wordt wel bij werkplaatsen gebruikt. Zal kijken of ik kan vinden wat en hoe enz.
"Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy."quote:Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ik kan ook kiezen God te negeren. Toch? Dat is toch evengoed een keuze. Daar kies ik echter niet voor.
Ik zou zeggen, drink totdat je een ons weegt.quote:Op maandag 30 april 2007 08:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
"Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy."
-- Benjamin Franklin
Ook verkrijgbaar in glasvorm:
[afbeelding]
Dat kan hij toch ook niet weten johquote:Op maandag 30 april 2007 09:42 schreef zakjapannertje het volgende:
Balkenende doet een promotiepraatje, wel voor het verkeerde paleis, zijn Catshuis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |