quote:Op zondag 29 april 2007 20:04 schreef Dale het volgende:
Vandaag in de duinen geweest. Er waren redelijk wat bijen die zich probeerden in te graven in het zand. Wat is hier de reden van? Het waren gewoon kleine bijen , zag er niet speciaal (als koningin ofzo) uit.
quote:Op zondag 29 april 2007 20:05 schreef mstx het volgende:
Dat zijn aardbijen.
Stel dit soort vragen maar in het feedback forum!quote:Op zondag 29 april 2007 20:50 schreef wyccie het volgende:
Waarom zijn we weer terug bij het begin?
Heb ik gedaan.quote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Stel dit soort vragen maar in het feedback forum!!
Ik herinner me die laarzen die ze ooit een minuut of tien heeft gepost.quote:
Nou en of.quote:Op zondag 29 april 2007 21:24 schreef broer het volgende:
Waren dat 'kekke' laarzen?
Da's meer een 'zulke laarzen wou ik ook wel', hoor.quote:
Is dat de versie van Leonard Cohen, of toch Jose Hoebee en Ron Brandsteder? Ik gok de laatste.quote:Op zondag 29 april 2007 21:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
So looooooooooooooong Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaane
Hebben die dat nummer ook gedaan?quote:Op zondag 29 april 2007 21:29 schreef dwerg het volgende:
of toch Jose Hoebee en Ron Brandsteder?
Waren dat die ene laarzen? Die "heksenschoenen" (en dat bedoel ik écht positief, écht)? Want die waren namelijk best kek.quote:Op zondag 29 april 2007 21:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik herinner me die laarzen die ze ooit een minuut of tien heeft gepost.
Ja, die. Bruin.quote:Op zondag 29 april 2007 21:49 schreef Lienekien het volgende:
Die rijglaarzen met hoge hakken.
Daar kan ik de Camera Obscura downloaden. Leuk.quote:Op zondag 29 april 2007 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is jammer inderdaad.
http://www.gutenberg.org/files/15975/15975-h/15975-h.htm
Kijk dan zelf maar.
Draag je ze nog?quote:Op zondag 29 april 2007 22:07 schreef wyccie het volgende:
Ik vind mijn laarzen mooier.
Maar toch.quote:Op zondag 29 april 2007 22:10 schreef wyccie het volgende:
Jeetje, je kunt daar dus zo'n e-book downloaden. Dat is toch helemaal niks. Leest niet zo fijn op het toilet en in bed, zo'n stapel papieren. Het staat ook zo sneu in de boekenkast.
Natuurlijk. Zo af en toe. Als ik niet te veel hoef te lopen of te lang moet staan.quote:Op zondag 29 april 2007 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Draag je ze nog?
Wel handig voor boeken die niet in de winkel te krijgen zijn, trouwens.quote:
Ik kan niet meer helemaal helder denken. Geen idee dus.quote:Op maandag 30 april 2007 00:35 schreef broer het volgende:
Ik puil niet uit van de goede ideeën. Zeker niet 'in het algemeen'.
Maar ik kan een poging wagen. Waar heb je goede ideeën voor nodig?
Je maakt de keus niet makkelijker, broer.quote:Op maandag 30 april 2007 00:49 schreef broer het volgende:
Ik zou een boek gaan lezen. Tenzij je nog een mooie film hebt liggen.
Flauw. Die van Dhr. Cohen natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2007 21:29 schreef dwerg het volgende:
[..]
Is dat de versie van Leonard Cohen, of toch Jose Hoebee en Ron Brandsteder? Ik gok de laatste.
Den Haag?!quote:Op zondag 29 april 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wel handig voor boeken die niet in de winkel te krijgen zijn, trouwens.
Ga je alweer weg? (Naar Den Haag?)
Het valt me nu eigenlijk pas op dat de jongens zingen en het meisje rapt (en het minst goed danst van het stel). Rolpatroondoorbrekend, zeg!quote:
Een robotmeisje natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:26 schreef Lienekien het volgende:
Wat voor secondante is dat?
Dat van die secondante en dat robotmeisje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Waarvan niet, en wat?
Gaat iemand die link nog lezen en zeggen hoe zielig ik ben?
Maar wat snap je er niet aan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat van die secondante en dat robotmeisje.
Maar het is een link naar een FOK!-pagina. Anders moet je even het Amsterdam-topic in Stad&streek aanklikken hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:30 schreef Gellius het volgende:
Ik klik nooit op linkjes, pope. Dat weet je toch.
En wat is dan een robotmeisje?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gewoon dit, en dan een vrouwelijke versie.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:37 schreef Gellius het volgende:
Leuk verhaal, pope!
Je bent met een meisje op stap geweest?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Tja, ik moest toch wat antwoorden?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:43 schreef Gellius het volgende:
Enfin, ik heb enorm de pest aan mensenmassa's, vooral als ze allemaal hetzelfde aan het doen zijn.
Met mijn secondante ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent met een meisje op stap geweest?
Ik heb vooràl de pest aan massa's die allemaal gothic aan het doen zijn!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:44 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]. Ben je er zo één. Beetje de gothic uithangen.
[..]
Het alledaagse leven en de verschijnselen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:48 schreef Lienekien het volgende:
Waarin staat zij je gewoonlijk bij, je secondante?
Über-gothic.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb vooràl de pest aan massa's die allemaal gothic aan het doen zijn!
Nee, nee, het is gewoon een lekker wijf, Lienekien. Ik zeg secondante omdat ze veel bij me is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef Lienekien het volgende:
Is ze je secondante vanuit een bepaalde instelling?
Ging het gedicht toevallig over sla, jonge sla?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Oké, ik heb een probleem. Ik heb gisteren een gedicht laten schrijven in het Vondelpark voor 1 euro en 50 cent. Ik ben het blaadje echter kwijt geraakt. Hij had wel wat boekjes uitgebracht met poëzie. Ik ben zijn naam echter vergeten, het was iets met hmhmhm-land. Weet iemand hoe ik hem kan terug vinden?
Dus gewoon een vriendin van je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee, nee, het is gewoon een lekker wijf, Lienekien. Ik zeg secondante omdat ze veel bij me is.
http://www.youtube.com/watch?v=kOBDEhxd_WU
Toen hip-hop nog over lezen ging, in plaats van auto's en sex..
Zoiets. Maar dan.. M'n secondante.quote:
Nee. Over chocolade en zout.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ging het gedicht toevallig over sla, jonge sla?
Je sidekick.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dan.. M'n secondante.
[..]
Nee. Over chocolade en zout.
Zoiets. Maar dan een lekker wijf.quote:
Nee man.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:59 schreef Lienekien het volgende:
Praat ze op je in als je gedachten je kwellen?
Top.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dan een lekker wijf.
[..]
Nee man.
Nee. Dan kijkt ze met glazige ogen. Net als ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Lienekien het volgende:
Lacht ze je hard in je gezicht uit, dan?
Ik kijk nu ook met glazige ogen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Nee. Dan kijkt ze met glazige ogen. Net als ik.
Achman, doe toch normaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:09 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat Frollo op Rutger Kopland duidde. Maar die zal niet in hetVondelpark
gedichten hebben staan verkopen.
Uiteraard duidde ik op Kopland. Ik dacht dat Pope daar ook op duidde en wilde middels een ietwat vage post laten weten dat ik zijn grapje doorzien had.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:09 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat Frollo op Rutger Kopland duidde. Maar die zal niet in hetVondelpark
gedichten hebben staan verkopen.
Je mag in de stront zakken!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:19 schreef Gellius het volgende:
Normaal, normaal. Ik mag geen hekel hebben aan dat park?
Ik verveelde me, en zag hier thuis potten staan. Zodoende is het tot stand gekomen (met behulp van camera verf en computer). Er is niet echt een bepaald doel aan verbonden,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gaat het ook ergens over, of moet het er gewoon leuk uitzien? Hoe is het eindproduct tot stand gekomen?
Ja dat camera verf computer was mijn vraag, dankje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verveelde me, en zag hier thuis potten staan. Zodoende is het tot stand gekomen (met behulp van camera verf en computer). Er is niet echt een bepaald doel aan verbonden,.
Ik zou morgen gaan. Eerst een zak krentenbollen kopen en dan lekker vroeg weg.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Klopt. Ik durf niet.
Juist daarom. Je wilt niet verhongeren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Krentenbollen? Ik wil niet dood.
Wat nù weer? mag ik nu ook het strand al niet leuk vinden? Ik hou trouwens best van het strand, als het verlaten is en winderig.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:24 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat heb jij. Idioot.
Ach so. Ik denk dat er wel plekken zijn waar je niet onder gelopen wordt. Ik hoef al die hangtieten ook niet te zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat nù weer? mag ik nu ook het strand al niet leuk vinden? Ik hou trouwens best van het strand, als het verlaten is en winderig.
Ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Kan ik ook peulen ofzo nemen als ze geen sugarsnaps hebben?
Oja, de dichter!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:42 schreef Frollo het volgende:
En, hoe heette die dichter?
Ik vrees dat dat inderdaad het geval is. Vraag me niet waarom.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:04 schreef Thisbe het volgende:
Net alsof mensen meer aanstoot nemen aan het gevloek dan aan dat eindeloze gepiep.
Kan, maar ook door salades.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:22 schreef Z het volgende:
Om in te bakken?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:52 schreef Gellius het volgende:
Dat is beleid, Liene. Men schaamt zich voor ons richtingsloze gezwets. En terecht.
Dat is wel heel erg flauw, Gellius.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef Gellius het volgende:
Ah, een melkkoetje in iedere stad. Ik zie het al.
Een Armani-pak is ook niet door de meester zelf genaaid.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, hij zal opzeker niet zelf staan te flamberen in Amsterdam, denk je wel?
Maar wat moet Drs. P dan? Dat is ZIJN plek.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef Claudia_x het volgende:
[afbeelding]
Pulitzers Café/ Bar/ Restaurant is gelegen op de hoek van de Keizersgracht en de Reestraat, midden in de Jordaan en het trendy winkelgebied de “9 Straatjes”. Pulitzers is onderdeel van het vijf sterren Hotel Pulitzer dat bestaat uit 25 authentieke 17de en 18de eeuwse grachtenpanden, maar is door haar eigen ingang ook zeer geliefd bij het Amsterdamse publiek.
Pulitzers is een prachtige sfeervolle en artistieke ruimte, ontworpen door de beroemde Franse architect Pierre Yves Rochon, die onder meer betrokken is geweest bij de restauratie van het legendarische Prince de Galles in Parijs. In dit unieke concept heeft iedere ruimte zijn eigen karakter. Midden in het restaurant heeft het schilderij van de Franse kunstenaar Thierry de Cromières een prominente plaats gekregen. Hals' Brunch, refererend aan de beroemde Nederlandse schilder Frans Hals, is een ode aan "La Joie de Vivre" in een eigentijdse "spraakmakende" setting.
Een afzonderlijk gedeelte van het restaurant is de "Apotheek"; dit historische pandje aan de Reestraat dat onder monumentenzorg valt; is ideaal te gebruiken voor privé aangelegenheden.
Elk voorjaar wordt de tuin omgetoverd tot een sfeervol terras waar men van heerlijke voorjaars- en zomerse gerechten kan genieten, of gewoon een lekker kopje koffie of thee kan drinken. Ook de barbeques en Afternoon Tea's in de tuinen zijn erg leuk!
Bron
Lekker eten?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar wat moet Drs. P dan? Dat is ZIJN plek.
Waarom? Hij heeft uitstekend draaiende toprestaurants en verdient aardig bij met Kitchen Nightmares en Hell's Kitchen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:43 schreef Z het volgende:
Die Ramsey is trouwens puisasnt rijk las ik laatst ergens. Velen malen rijker dan die andere Engelse kok. Op de één of andere manier vond ik dat verrassend.
Verklaar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef Z het volgende:
En Gellius, je hebt een groot talent voor het verzinnen van bandnamen!
Ik had het ook in 6 verschillende posts kunnen doen, dus dan valt dit nog mee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Voor mij hoeft dat niet zo, dat begroeten. Een instemmend knikje tussen de regels door voldoet.
En zondagsmiddags ging m'n moeder op visite bij m'n tante en dan moest ik mee.quote:
Aha.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:54 schreef Frollo het volgende:
sterkwater het
1 conserveervloeistof
spirits
formaline formalin, alcohol
context
iets op sterkwater zetten
(figuurlijk) keep something on ice
iets op sterkwater zetten / bewaren
(letterlijk) preserve something in spirits / in a (glass) bottle / jar,
preserve something in formalin / alcohol
2 onzuiver salpeterzuur
aquafortis, nitric acid
Bij mij krijgt 'ie een bak sterke koffie. Puts hair on his chest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En zondagsmiddags ging m'n moeder op visite bij m'n tante en dan moest ik mee.
Ik kreeg koek en natte zoenen en 'n kneepje in m'n wang en 'n kopje slappe thee.
Vandáár.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij mij krijgt 'ie een bak sterke koffie. Puts hair on his chest.
Tantje Julia was ook tof.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Tante Lien is tof!
Claudiaquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ha Frollo.
Voor mij hoeft dat niet zo, dat begroeten. Een instemmend knikje tussen de regels door voldoet.
Om Pope en de sugarschnapps?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik maak me toch een beetje zorgen, Gellius.
Dank, Z! Het zal mijn volledig ontbrekende gevoel voor muzikaliteit zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef Z het volgende:
Het is ook logisch bedacht ik achteraf, het ging me vooral om dat puissante.
En Gellius, je hebt een groot talent voor het verzinnen van bandnamen!
Nee, hij heeft al gemeld dat het heerlijk was. De schat.quote:
Dank u!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef dwerg het volgende:
Ik kom nooit in FOT, dus zeg ik hier even Wow, Erik!
Wow, Erik!
Het zag er zonder die spiegeling ook vreemd uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:34 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, Erik, je hebt echt oog voor detail! De spiegeling van de hand in de linkerpot vind ik fantastisch. Hoe meer je op dat soort dingen weet te letten, hoe beter je werk wordt.
Anders ik wel!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:43 schreef Gellius het volgende:
Ik vermaak me te pletter anders.
Ik heb geen talent voor het tekenen van mensen Gellius. Cioran is de echte expert, ik niet helaas..quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:14 schreef Gellius het volgende:
Ik heb al in geen jàren zitten tekenen. AR, jij bent hier de pro: zit alles recht en in verhouding, denk je?
[afbeelding]
Het linkeroog (voor de kijker rechts) lijkt me wat aan de hoge kant, maar voor de rest vind ik heterg leuk. En ik zou willen dat ik mensen ook kon tekenen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:14 schreef Gellius het volgende:
Ik heb al in geen jàren zitten tekenen. AR, jij bent hier de pro: zit alles recht en in verhouding, denk je?
[afbeelding]
Ja, dat heb ik gezien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mezelf op sterk water gezet.
Nee. Dat houdt verband met het feit dat ik geen model voorhanden heb. En ik zou wel iemand kunnen vragen, maar met een klein compact camera'tje voel ik me dan een beetje stom. Bovendien weet ik goed wat ík wil, en dat is niet altijd in woorden duidelijk te maken aan anderen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gezien.
Het valt me op dat je bijna altijd jezelf als thema neemt. Houdt dat verband met je geaardheid?
De ene dag ben je de belezen soldaat en de volgende dag etaleer je weer van die vreemde negentiende eeuwse noties, L. Zijn homo's echt narcistischer dan andere mensen, denk je?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het valt me op dat je bijna altijd jezelf als thema neemt. Houdt dat verband met je geaardheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |