quote:Op zondag 29 april 2007 20:04 schreef Dale het volgende:
Vandaag in de duinen geweest. Er waren redelijk wat bijen die zich probeerden in te graven in het zand. Wat is hier de reden van? Het waren gewoon kleine bijen , zag er niet speciaal (als koningin ofzo) uit.
quote:Op zondag 29 april 2007 20:05 schreef mstx het volgende:
Dat zijn aardbijen.
Stel dit soort vragen maar in het feedback forum!quote:Op zondag 29 april 2007 20:50 schreef wyccie het volgende:
Waarom zijn we weer terug bij het begin?
Heb ik gedaan.quote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Stel dit soort vragen maar in het feedback forum!!
Ik herinner me die laarzen die ze ooit een minuut of tien heeft gepost.quote:
Nou en of.quote:Op zondag 29 april 2007 21:24 schreef broer het volgende:
Waren dat 'kekke' laarzen?
Da's meer een 'zulke laarzen wou ik ook wel', hoor.quote:
Is dat de versie van Leonard Cohen, of toch Jose Hoebee en Ron Brandsteder? Ik gok de laatste.quote:Op zondag 29 april 2007 21:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
So looooooooooooooong Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaane
Hebben die dat nummer ook gedaan?quote:Op zondag 29 april 2007 21:29 schreef dwerg het volgende:
of toch Jose Hoebee en Ron Brandsteder?
Waren dat die ene laarzen? Die "heksenschoenen" (en dat bedoel ik écht positief, écht)? Want die waren namelijk best kek.quote:Op zondag 29 april 2007 21:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik herinner me die laarzen die ze ooit een minuut of tien heeft gepost.
Ja, die. Bruin.quote:Op zondag 29 april 2007 21:49 schreef Lienekien het volgende:
Die rijglaarzen met hoge hakken.
Daar kan ik de Camera Obscura downloaden. Leuk.quote:Op zondag 29 april 2007 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is jammer inderdaad.
http://www.gutenberg.org/files/15975/15975-h/15975-h.htm
Kijk dan zelf maar.
Draag je ze nog?quote:Op zondag 29 april 2007 22:07 schreef wyccie het volgende:
Ik vind mijn laarzen mooier.
Maar toch.quote:Op zondag 29 april 2007 22:10 schreef wyccie het volgende:
Jeetje, je kunt daar dus zo'n e-book downloaden. Dat is toch helemaal niks. Leest niet zo fijn op het toilet en in bed, zo'n stapel papieren. Het staat ook zo sneu in de boekenkast.
Natuurlijk. Zo af en toe. Als ik niet te veel hoef te lopen of te lang moet staan.quote:Op zondag 29 april 2007 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Draag je ze nog?
Wel handig voor boeken die niet in de winkel te krijgen zijn, trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |