Wel mee eensquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:01 schreef freud het volgende:
Zeer netjes gedaan weer! Net te laat voor de fotowedstrijd. Toch zou ik wat tijd stoppen in rotten.com of zo, voor het namaken van in ieder geval een stukje bot oid.
Tof idee!! Hulde!
Klopt als een bus, maar ik ben ook niet zo goed in de wonden zelf, en ondertussen kreeg ik vriekante ogen van het schermstaren, last van mijn schouders.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wel mee eens
Bij het bovenste plaatje is de "wond" nogal plat. Ik mis de diepte er een beetje in.
Ik zie wat je bedoelt, en ik kan niet zeggen dat dat een foutje is, hooguit een fout gelukt deeltje. Want ik wilde namelijkeen beetje de indruk geven alsof de huid nog was "langer" wasdan waar de wond zit. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:07 schreef Kamermans het volgende:
ziet er nettjes uit
1 verbeterpuntje. vooral bij de hand is het goed te zien, op de plek waar de hand afgesneden is heb je een schaduw geplaatst. hierdoor lijkt net alsof het een soort van handschoen is. dus net alsof het hol is.
De magie van foto's over elkaar heenplaatsen en de opacity verlagen (en dan wat touch-up werk natuurlijk).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:16 schreef Re het volgende:
oe krijg je dat hoofd in die pot, en ik zie niet wat er in het rechtse potje zit
verder natuurlijk weer gewoon subliem
Oh, nu snap ik wat Re bedoeldequote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:20 schreef Gremen het volgende:
Dat hoofd past helemaal niet door de hals van die pot![]()
Brute serie hoor!
aha, ja ik begrijp wat je bedoeltquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie wat je bedoelt, en ik kan niet zeggen dat dat een foutje is, hooguit een fout gelukt deeltje. Want ik wilde namelijkeen beetje de indruk geven alsof de huid nog was "langer" wasdan waar de wond zit. Als je begrijpt wat ik bedoel.
op z'n chinees dan he.. "Vleeselijk gaaf"quote:
Whehe, bedanktquote:
tuurlijk wel, kwestie van proppenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:20 schreef Gremen het volgende:
Dat hoofd past helemaal niet door de hals van die pot![]()
Die zieke geest heeft natuurlijk de achterkant van het hoofd eraf gehaktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |