Ik vrees dat dat inderdaad het geval is. Vraag me niet waarom.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:04 schreef Thisbe het volgende:
Net alsof mensen meer aanstoot nemen aan het gevloek dan aan dat eindeloze gepiep.
Kan, maar ook door salades.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:22 schreef Z het volgende:
Om in te bakken?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:52 schreef Gellius het volgende:
Dat is beleid, Liene. Men schaamt zich voor ons richtingsloze gezwets. En terecht.
Dat is wel heel erg flauw, Gellius.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef Gellius het volgende:
Ah, een melkkoetje in iedere stad. Ik zie het al.
Een Armani-pak is ook niet door de meester zelf genaaid.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, hij zal opzeker niet zelf staan te flamberen in Amsterdam, denk je wel?
Maar wat moet Drs. P dan? Dat is ZIJN plek.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef Claudia_x het volgende:
[afbeelding]
Pulitzers Café/ Bar/ Restaurant is gelegen op de hoek van de Keizersgracht en de Reestraat, midden in de Jordaan en het trendy winkelgebied de “9 Straatjes”. Pulitzers is onderdeel van het vijf sterren Hotel Pulitzer dat bestaat uit 25 authentieke 17de en 18de eeuwse grachtenpanden, maar is door haar eigen ingang ook zeer geliefd bij het Amsterdamse publiek.
Pulitzers is een prachtige sfeervolle en artistieke ruimte, ontworpen door de beroemde Franse architect Pierre Yves Rochon, die onder meer betrokken is geweest bij de restauratie van het legendarische Prince de Galles in Parijs. In dit unieke concept heeft iedere ruimte zijn eigen karakter. Midden in het restaurant heeft het schilderij van de Franse kunstenaar Thierry de Cromières een prominente plaats gekregen. Hals' Brunch, refererend aan de beroemde Nederlandse schilder Frans Hals, is een ode aan "La Joie de Vivre" in een eigentijdse "spraakmakende" setting.
Een afzonderlijk gedeelte van het restaurant is de "Apotheek"; dit historische pandje aan de Reestraat dat onder monumentenzorg valt; is ideaal te gebruiken voor privé aangelegenheden.
Elk voorjaar wordt de tuin omgetoverd tot een sfeervol terras waar men van heerlijke voorjaars- en zomerse gerechten kan genieten, of gewoon een lekker kopje koffie of thee kan drinken. Ook de barbeques en Afternoon Tea's in de tuinen zijn erg leuk!
Bron
Lekker eten?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar wat moet Drs. P dan? Dat is ZIJN plek.
Waarom? Hij heeft uitstekend draaiende toprestaurants en verdient aardig bij met Kitchen Nightmares en Hell's Kitchen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:43 schreef Z het volgende:
Die Ramsey is trouwens puisasnt rijk las ik laatst ergens. Velen malen rijker dan die andere Engelse kok. Op de één of andere manier vond ik dat verrassend.
Verklaar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef Z het volgende:
En Gellius, je hebt een groot talent voor het verzinnen van bandnamen!
Ik had het ook in 6 verschillende posts kunnen doen, dus dan valt dit nog mee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Voor mij hoeft dat niet zo, dat begroeten. Een instemmend knikje tussen de regels door voldoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |