Verklaar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef Z het volgende:
En Gellius, je hebt een groot talent voor het verzinnen van bandnamen!
Ik had het ook in 6 verschillende posts kunnen doen, dus dan valt dit nog mee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Voor mij hoeft dat niet zo, dat begroeten. Een instemmend knikje tussen de regels door voldoet.
En zondagsmiddags ging m'n moeder op visite bij m'n tante en dan moest ik mee.quote:
Aha.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:54 schreef Frollo het volgende:
sterkwater het
1 conserveervloeistof
spirits
formaline formalin, alcohol
context
iets op sterkwater zetten
(figuurlijk) keep something on ice
iets op sterkwater zetten / bewaren
(letterlijk) preserve something in spirits / in a (glass) bottle / jar,
preserve something in formalin / alcohol
2 onzuiver salpeterzuur
aquafortis, nitric acid
Bij mij krijgt 'ie een bak sterke koffie. Puts hair on his chest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En zondagsmiddags ging m'n moeder op visite bij m'n tante en dan moest ik mee.
Ik kreeg koek en natte zoenen en 'n kneepje in m'n wang en 'n kopje slappe thee.
Vandáár.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij mij krijgt 'ie een bak sterke koffie. Puts hair on his chest.
Tantje Julia was ook tof.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Tante Lien is tof!
Claudiaquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ha Frollo.
Voor mij hoeft dat niet zo, dat begroeten. Een instemmend knikje tussen de regels door voldoet.
Om Pope en de sugarschnapps?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik maak me toch een beetje zorgen, Gellius.
Dank, Z! Het zal mijn volledig ontbrekende gevoel voor muzikaliteit zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef Z het volgende:
Het is ook logisch bedacht ik achteraf, het ging me vooral om dat puissante.
En Gellius, je hebt een groot talent voor het verzinnen van bandnamen!
Nee, hij heeft al gemeld dat het heerlijk was. De schat.quote:
Dank u!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef dwerg het volgende:
Ik kom nooit in FOT, dus zeg ik hier even Wow, Erik!
Wow, Erik!
Het zag er zonder die spiegeling ook vreemd uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:34 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, Erik, je hebt echt oog voor detail! De spiegeling van de hand in de linkerpot vind ik fantastisch. Hoe meer je op dat soort dingen weet te letten, hoe beter je werk wordt.
Anders ik wel!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:43 schreef Gellius het volgende:
Ik vermaak me te pletter anders.
Ik heb geen talent voor het tekenen van mensen Gellius. Cioran is de echte expert, ik niet helaas..quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:14 schreef Gellius het volgende:
Ik heb al in geen jàren zitten tekenen. AR, jij bent hier de pro: zit alles recht en in verhouding, denk je?
[afbeelding]
Het linkeroog (voor de kijker rechts) lijkt me wat aan de hoge kant, maar voor de rest vind ik heterg leuk. En ik zou willen dat ik mensen ook kon tekenen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:14 schreef Gellius het volgende:
Ik heb al in geen jàren zitten tekenen. AR, jij bent hier de pro: zit alles recht en in verhouding, denk je?
[afbeelding]
Ja, dat heb ik gezien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mezelf op sterk water gezet.
Nee. Dat houdt verband met het feit dat ik geen model voorhanden heb. En ik zou wel iemand kunnen vragen, maar met een klein compact camera'tje voel ik me dan een beetje stom. Bovendien weet ik goed wat ík wil, en dat is niet altijd in woorden duidelijk te maken aan anderen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gezien.
Het valt me op dat je bijna altijd jezelf als thema neemt. Houdt dat verband met je geaardheid?
De ene dag ben je de belezen soldaat en de volgende dag etaleer je weer van die vreemde negentiende eeuwse noties, L. Zijn homo's echt narcistischer dan andere mensen, denk je?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het valt me op dat je bijna altijd jezelf als thema neemt. Houdt dat verband met je geaardheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |