quote:Op zondag 29 april 2007 10:48 schreef venomsnake het volgende:
Alvast gefeliciteerd.
Maak er een mooi feest van zou ik zeggen.![]()
Eigenlijk welquote:Op zondag 29 april 2007 11:24 schreef navigator het volgende:
En. beginnen jullie ´m al te knijpen boertjes??!![]()
Denk dat ik toch ook maar die kant op ga. Er is vast wel een plek te vinden waar je het kan kijken. Kan dan alleen niet drinken, maar ja, als ze winnen is de stemming evengoed wel prima.quote:Op zondag 29 april 2007 11:48 schreef Joppy het volgende:
straks maar even een kroeggie opzoeken in Alkmaar
2e kampioen ook die profiteert van het weggeven van een geweldige voorsprong door de winterkampioen (na RBC ook PSV)...quote:Op zondag 29 april 2007 12:11 schreef xJapser het volgende:
Veel succes daar vandaag , ik hoop dat jullie na de Graafschap de tweede waardige kampioen worden
Dan moet je nog twee uur en een kwartier geduld hebbenquote:Op zondag 29 april 2007 12:14 schreef Nuongirl het volgende:
Ik ben verdomde zenuwachtig
Van mij mag het nu wel half drie zijn
Same here; maar daar ga ik niet vanuit. Feestje op Woudesteijn!!quote:Op zondag 29 april 2007 12:27 schreef BB-King het volgende:
Over 1,5 uur zit ik op Woudestein... godver als ik maar niet teleurgesteld wordt.![]()
Zei gister op KV al tegen een PSV fan dat het een Brabants kwaaltje is.quote:Op zondag 29 april 2007 12:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
2e kampioen ook die profiteert van het weggeven van een geweldige voorsprong door de winterkampioen (na RBC ook PSV)...
Was wel terecht.quote:Op zondag 29 april 2007 15:42 schreef arrebar het volgende:
Maar dan is het toch wel erg zwaar om nota bene de keeper rood te geven omdat er ook al een penaltie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |