Dit weekend en koninginnedag zie ik van enige storm in de kooi niets meer komen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:17 schreef blomst het volgende:
Stilte voor de storm?
Ik heb Eric gelukkig nog niet gespot, maar als hij echt bloot rondloopt, hoop ik wel dat hij op de hoogte is van de naturistenfatsoensnorm te vragen of het storend is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:14 schreef Disana het volgende:
Eric loopt en dobbert voornamelijk in zijn blote piemelmans rond.
Je weet het toch maar nooit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:19 schreef demins het volgende:
[..]
Dit weekend en koninginnedag zie ik van enige storm in de kooi niets meer komen...![]()
En het draait erop uit dat ze zijn rug in gaat smeren. Wat is het toch een verrotte lul.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:20 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda vraagt aan Brian of hij haar rug in wil smeren. B: Waarom? A: Omdat ie verbrand is.
Dat is geen sport, dat is een kunst!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
schijnstreamen! Een geheel nieuwe tak van sport![]()
Nee hoor jij mag het als je maar uit mij zicht blijftquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:21 schreef Peter6000 het volgende:
"Heb je er bezwaar tegen dat ik naakt recreëer"![]()
ze noemen tegenwoordig alles maar kunstquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is geen sport, dat is een kunst!![]()
Dat zou fantastisch zijn!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik denk zomaar ineens aan een Lief Liekje....
Nee hè, dat niet hoor!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je weet het toch maar nooit.
Aangezien ik toch het ernstige vermoeden heb dat Sylvia's exit gewoon de toneelhaak is, zou het best eens zo kunnen zijn dat er een vervanger in de startblokken staat.
Ik denk zomaar ineens aan een Lief Liekje....![]()
liekje het huis in en ik begin direct met betalen voor de streamsquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hè, dat niet hoor!Ben ik even blij dat we binnenkort geen streams meer hebben.
![]()
Jij hoopt op een Lief Liekjequote:Op zaterdag 28 april 2007 15:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je weet het toch maar nooit.
Aangezien ik toch het ernstige vermoeden heb dat Sylvia's exit gewoon de toneelhaak is, zou het best eens zo kunnen zijn dat er een vervanger in de startblokken staat.
Ik denk zomaar ineens aan een Lief Liekje....![]()
Ja en nee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:22 schreef a_leeuwtje het volgende:
Ze verdienen elkaar Als je toch zo ontzettend dom bent dan moet je het maar voelen vind ik
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze noemen tegenwoordig alles maar kunst![]()
niks mis met een hoer dat is gewoon een beroep.......wat wel mis is dat ze zo weinig zelfrespect heeft en verslaafd is aan types zoals rat..........mannen die eigenlijk bang zijn voor vrouwen en ze daarom afrossenquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:23 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, als ik Amanda weer zo bezig zie.... HOERRR|
Niet als ze denkt dat het haar eigen schuld is... en dat denkt ze. Wat Brian met haar doet is niets minder dan misbruik.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:32 schreef mootie het volgende:
Je zou toch denken dat Amanda iets geleerd heeft van wat er met haar zus is gebeurd ;-/
Ach ja, de terror van Jaap is verschrikkelijk, iedereen in de villa siddert en beeftquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:32 schreef Kinga het volgende:
Holy shit, heeft Jaap die brief van Amanda aan zichzelf op zijn weblog gezet
Dat de redactie die gozer na dat spugen en duwen niet eruit heeft gegooid..... een raadsel. Wat voor boodschap wil Tien hiermee overbrengen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet als ze denkt dat het haar eigen schuld is... en dat denkt ze. Wat Brian met haar doet is niets minder dan misbruik.
Vergis je daar niet in.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Jij hoopt op een Lief Liekje![]()
Voor de verhaallijn en wat eruit kan ontstaan is Lieke niet zo boeiend, is bekend, uitgekauwd.
Voor mij liever een nieuw vrouwelijk persoon, heb geen bezwaar tegen een type Neentje, waar de alfa mannetjes dan opnieuw om gaan strijden![]()
Dat ze hun mannetjes niet kwijt willen. Als je gisteren hoorde hoe close Natasia met Flens is, dan kun je je afvragen of die Flens er ook niet een eender gedachtengoed op nahoudt als Amanda en Natasia: mannetjes first.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat de redactie die gozer na dat spugen en duwen niet eruit heeft gegooid..... een raadsel. Wat voor boodschap wil Tien hiermee overbrengen?
Het gaat om het principe...quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in.
Lieke is nog lang niet klaar met alfa-mannetje Hupert, dat ten eerste.
Ten tweede is alfa-mannetje Brian erg onder de indruk van Lieke. Dat kan ook nog leuk gaan worden met een uiterst jaloerse Amanda.
Ten derde zou Lieke Palma écht een zenuwinzinking kunnen bezorgen.
En tenslotte moet er natuurlijk, na Sylvia's exit, toch een soort van herschikking der groepen gaan plaatsvinden, waarbij Lieke best eens kan gaan samenwerken met de Sint, en misschien zelfs Japio aan haar zijde kan krijgen door hem als Personal Trainer te gaan begeleiden.
Kortom...![]()
en wat is nou eigenlijk 3,95 per maand...![]()
Wat een rare griet zeg, ff je privé brieven op internet zetten. Ik zou toch wel iets van para worden danquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze weet het al en ze vindt het alleen maar stom.
Weet ze al, dacht ik... Jaap heeft de brief ook al voorgelezen.quote:
Goed scriptquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in.
Lieke is nog lang niet klaar met alfa-mannetje Hupert, dat ten eerste.
Ten tweede is alfa-mannetje Brian erg onder de indruk van Lieke. Dat kan ook nog leuk gaan worden met een uiterst jaloerse Amanda.
Ten derde zou Lieke Palma écht een zenuwinzinking kunnen bezorgen.
En tenslotte moet er natuurlijk, na Sylvia's exit, toch een soort van herschikking der groepen gaan plaatsvinden, waarbij Lieke best eens kan gaan samenwerken met de Sint, en misschien zelfs Japio aan haar zijde kan krijgen door hem als Personal Trainer te gaan begeleiden.
Kortom...![]()
en wat is nou eigenlijk 3,95 per maand...![]()
Ik vind het maar vreemd dat Palma de laatste dagen spoorloos is!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
liekje het huis in en ik begin direct met betalen voor de streams
Alles wat die palma stuk kan maken draag ik een warm hart toe!
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:59 schreef akveor het volgende:
Mag ik hier ook een brief plaatsen die in naar de redaktie heb geschreven of is daar een topic voor?
Ja! Die wil ik ook op mijn balkon!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:37 schreef mootie het volgende:
Ik ben zo MOTERHFOCKING jaloers op dat MOTHERFOCKING zwembad![]()
Nou moet je wel, ik ben nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:59 schreef akveor het volgende:
Mag ik hier ook een brief plaatsen die in naar de redaktie heb geschreven of is daar een topic voor?
Ik sta ook niet helemaal negatief tegenover betalen moet ik bekennen.quote:
Ik mis wel een verwijzing naar het spugen en duwen van Brian naar Amanda toe, dat vind ik ook zeker exitwaardig, en buitengewoon laag, ordinair gedrag. Zeker naar een meisje als Amanda toe.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:02 schreef akveor het volgende:
Dan doe ik het toch maar omdat het zo lekker rustig is
Mijn mail naar DGK redaktie.
[i]
Beste Redaktie,
/i]
Dat had ie niet moeten doen. Maar vind het laf dat Huub zich daar achter verschuilt omdat hij juist Brian probeerde ui te lokken tot fysiek geweld. Huub had kunnen weten dat Brian dat zou kunnen doen. Dus ik zie het als Amanda word geofferd om Brian tot fysiek geweld uit te lokken. Daar krijg ik een nare smaak van. Brian ging te ver... maar Amanda is van beide het slachtoffer en niet van Brian alleen. Ik vind zelfs meer van Huub menselijk gezien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik mis wel een verwijzing naar het spugen en duwen van Brian naar Amanda toe, dat vind ik ook zeker exitwaardig, en buitengewoon laag, ordinair gedrag. Zeker naar een meisje als Amanda toe.
iets over 80 contactpunten en ontbijt op bed brengen.... ik had geen zin om te luisterenquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:15 schreef Clank het volgende:
Ik schakelde ff te laat in... maar Brian heeft weer één of ander plannetje samen met Jaap beraamd over een weddenschap en poker??
Ging geloof ik over het uitlokken van een rookverbod.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:18 schreef Desii het volgende:
[..]
iets over 80 contactpunten en ontbijt op bed brengen.... ik had geen zin om te luisteren
Natuurlijk is wat Brian doet ook niet sjiek. Daarom vond ik het gisteren zo'n goed gesprek van Sylvia. Dat Brian meer vanuit zijn gevoel moet doen en vooral dat hij de oorzaak van bepaalde gevoelens bij zichzelf moet zoeken en niet bij een ander neerleggen. Ik ben die klote actie met de carnaval etc etc ook niet vergeten. De trap van Nena neem ik Brian het meest kwalijk omdat hij niet inziet dat hij juist degene is die niet kan luisteren. Ja alleen naar zichzelf. Nena's trap was dan ook een van frustratie en niet uit woede. Daarmee bijna ook een onterecht uitzetting van Nena toendertijd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:11 schreef itsme het volgende:
belachelijk die brief. Er wordt even vergeten wat brian allemaal doet.
eta. sorry hoor, maar de eerste alinea gelezen te hebben werd ik even niet goed.
Er staan ook wel dingen in waar ik het wel mee eens ben.![]()
En vice versa! Hoe Jaap tegen dat hondje praat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
Dat witte hondje is gewoon stapelgek op Jaap.
Die ziet Jaap als een wandelende hondemand... hij ligt zo lekker zacht.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
Dat witte hondje is gewoon stapelgek op Jaap.
ik mis ook de opmerkingen van Brian dat tie Huub wil vermoorden als tie buiten is...quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Natuurlijk is wat Brian doet ook niet sjiek. Daarom vond ik het gisteren zo'n goed gesprek van Sylvia. Dat Brian meer vanuit zijn gevoel moet doen en vooral dat hij de oorzaak van bepaalde gevoelens bij zichzelf moet zoeken en niet bij een ander neerleggen. Ik ben die klote actie met de carnaval etc etc ook niet vergeten. De trap van Nena neem ik Brian het meest kwalijk omdat hij niet inziet dat hij juist degene is die niet kan luisteren. Ja alleen naar zichzelf. Nena's trap was dan ook een van frustratie en niet uit woede. Daarmee bijna ook een onterecht uitzetting van Nena toendertijd.
Dat hondje wordt gewoon helemaal verliefd als ie zo praat, kwispelen, draaien, naar Jaaps gezicht kijken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
En vice versa! Hoe Jaap tegen dat hondje praat.![]()
Klopt. J en B gaan samen pokeren. Als Japio wint, krijgt hij 80 ceepees van Brainless. Als Brainless wint, krijgt hij 4 x ontbijt op bed van Japio. Je snapt hem al, Japio gaat dus 4 sigarettenpeuken neergooien ( 1 is er nl al gevonden), omdat Brainless er dus weer te schijterig voor is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging geloof ik over het uitlokken van een rookverbod.
Ik heb het eerste stukje gelezen.. duidelijk 100% anti huubquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:11 schreef itsme het volgende:
belachelijk die brief. Er wordt even vergeten wat brian allemaal doet.
eta. sorry hoor, maar de eerste alinea gelezen te hebben werd ik even niet goed.
Er staan ook wel dingen in waar ik het wel mee eens ben.![]()
totally mee eensquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik heb het eerste stukje gelezen.. duidelijk 100% anti huub
Ze hadden er beide uitgemoeten.. en niet alleen huub of brian.. ze gaan beide te ver en dat weten ze...
Da's waar maar in mijn opinie is het begonnen bij Huub en NL. De redaktie is gewoon zwak in deze geweest en veel duidelijker had moeten zijn dat uitlokking van fysiek geweld niet kan. Ook al gunde ik NL wel dat ie er uit moest ik vind deze manier gewoon niet sjiek. Het beschadigt de persoon die eruit is gezet omdat ie over de schreef gaat omdat ie zo getreiterd is. Net zo min als ik het Huub gun om er door fysiek geweld uit gezet te worden gun ik dat ook een ander niet. Voor mij is iedereen daarin gelijk. Ik denk dat iedereen hier ook wel begrijpt dat Jaap Huub gek kan maken en dan te ver kan gaan. En ook Huub heeft zoals gezegd hele lieve en leuke kanten dus op zo'n manier eruit moeten gun ik hem niet. Wat niet wegneemt dat de redaktie niet consequent is en wel zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:16 schreef Desii het volgende:
de brief vind ik goed.... maar ik vind het jammer dat je het alleen over Huub hebt.... ook Brian is veels te ver gegaan
edit: ook Brian en Jaap hebben het er meerdere keren over gehad om Huub uit te lokken tot fysiek geweld.
Waarom zie ik dat nergens in jou mail? Dat iedereen gelijk is. Dan had je het ook over Brian moeten hebben.. maar goed.. Je kan mailen tot je een ons weegt.. er wordt even door heen gelezen.. en getrashedquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's waar maar in mijn opinie is het begonnen bij Huub en NL. De redaktie is gewoon zwak in deze geweest en veel duidelijker had moeten zijn dat uitlokking van fysiek geweld niet kan. Ook al gunde ik NL wel dat ie er uit moest ik vind deze manier gewoon niet sjiek. Het beschadigt de persoon die eruit is gezet omdat ie over de schreef gaat omdat ie zo getreiterd is. Net zo min als ik het Huub gun om er door fysiek geweld uit gezet te worden gun ik dat ook een ander niet. Voor mij is iedereen daarin gelijk. Ik denk dat iedereen hier ook wel begrijpt dat Jaap Huub gek kan maken en dan te ver kan gaan. En ook Huub heeft zoals gezegd hele lieve en leuke kanten dus op zo'n manier eruit moeten gun ik hem niet. Wat niet wegneemt dat de redaktie niet consequent is en wel zou moeten zijn.
Alleen Huub en Eric.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:33 schreef Charmian het volgende:
weet de rest het eigenlijk al van die 24uursaanvraag?
Dit is al de 3e (?) die ik zie.. volgens mij is het altijd openbaar geweest..quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:34 schreef Ashrak het volgende:
Sinds wanneer zijn de gesprekken met de psycholoog openbaar ??
Natasia is er mordicus tegen, gok ik zo?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:33 schreef Clank het volgende:
Brian is met Natasia in overleg hoe het nu verder moet tussen hem en Amanda.
thanksquote:
Okee ... vreemd, want gesprekken met een psycholoog zijn altijd vertrouwelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dit is al de 3e (?) die ik zie.. volgens mij is het altijd openbaar geweest..
alleen de ' exit' gesprekken zijn openbaar... Wordt eigenlijk ook weinig in besproken, en de bewoners weten dat wij het kunnen zien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Okee ... vreemd, want gesprekken met een psycholoog zijn altijd vertrouwelijk.
Gewoon een soort zekerheidje, even checken of je het echt wil. Schiet alleen niet op want ze lult toch met iedereen mee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:38 schreef getl0st het volgende:
Is die psych nu daar om haar om te praten?
Waarom zijn die gesprekken er?
Thanks, darling! Ik zou geen syllabe willen missen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
Syl nu in gesprek met Anita. Dit voor de liefhebbers van lange gesprekken. Demins, luister je mee?![]()
Hij zegt ook dat ie weet dat Amanda nu met allemaal verleidingsdingetjes bezig is, haar wassen, insmeren. Waarom werkt die oetlul daar aan mee dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Brainless weet niet hoe lang hij het vol gaat houden om niet met AmanDel te neuken. 3 maanden, 3 dagen, 9 dagen, hij weet het niet. Wat een dilemma.
Hij wacht op het moment dat hij geil is, en ''He don't give a fock''.
Uit mededogen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat ie weet dat Amanda nu met allemaal verleidingsdingetjes bezig is, haar wassen, insmeren. Waarom werkt die oetlul daar aan mee dan?![]()
Ja dat idee heb ik ook.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon een soort zekerheidje, even checken of je het echt wil. Schiet alleen niet op want ze lult toch met iedereen mee.
Omdat hij net als de meeste kerels zijn Lul achterna loopt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat ie weet dat Amanda nu met allemaal verleidingsdingetjes bezig is, haar wassen, insmeren. Waarom werkt die oetlul daar aan mee dan?![]()
Zodat hij straks kan zeggen dat hij heel lief is omdat hij dat soort dingen toelaat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens kwartje horen vallen daar?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:44 schreef Charmian het volgende:
Ze hebben echt nog geen clue dat Syl weggaat.
Nee wel een eurocent.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:46 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens kwartje horen vallen daar?
Wat zal die rat blij zijnquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:44 schreef Charmian het volgende:
Ze hebben echt nog geen clue dat Syl weggaat.
Daarvoor moet je bij Demins zijnquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:46 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens kwartje horen vallen daar?
Dat doen ze allemaal, dat ding zit nou eenmaal aan de voorkant. Niet allemaal denken ze ermee (zoals Braajen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Omdat hij net als de meeste kerels zijn Lul achterna loopt.![]()
Wat dacht je van Natasjaquote:
Ik heb nog nooit zijn Lul achterna gelopen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Omdat hij net als de meeste kerels zijn Lul achterna loopt.![]()
Jij hebt duidelijk niets geleerd van Sylvia d'r uitspraken...quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal, dat ding zit nou eenmaal aan de voorkant. Niet allemaal denken ze ermee (zoals Braajen.![]()
Hoe bijzitten, ik vat het niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:48 schreef Ecila111 het volgende:
Als peut ga je er toch niet zo bijzitten?
Ze ligt half op haar zij, haar armen voor haar buik, af en toe haar hoofd ondersteunend, zo heerlijk gesloten, passief en gereserveerd.quote:
iedereen kan zich psycholoog noemen in Nederland, die titel is niet beschermd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:50 schreef Ecila111 het volgende:
Ik erger me suf aan zulke Anitaas..... daar denk je nu je heil bij te vinden.
Tegen pathologisch zelfmedelijden valt niet op te pratenquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:53 schreef blomst het volgende:
Heeft brian ook een gesprek met haar gehad over zijn vuilnis gevoel?
Laten we met juichen nog even wachten tot ze daadwerkelijk de poort uit is....quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
iedereen kan zich psycholoog noemen in Nederland, die titel is niet beschermd.
Het is geen psychiater
Anita heeft gisteren 2 lange gesprekken met Brian gehald, dat zei ze toen ze binnen kwam.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:53 schreef blomst het volgende:
Heeft brian ook een gesprek met haar gehad over zijn vuilnis gevoel?
Raar, ik kijk heel anders naar deze charmante dame, maar smaken verschillen .quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:52 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze ligt half op haar zij, haar armen voor haar buik, af en toe haar hoofd ondersteunend, zo heerlijk gesloten, passief en gereserveerd.
Zonde hè? Werk voor Carlos. Ik vind Eric een mooie jongen met een mooie houding, hij heeft flair, zou zo een fotomodel kunnen worden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:54 schreef Kinga het volgende:
Eric heeft écht een uitgezakt lichaam gekregen, die tietjes maken het echt af.
Niet even vragen hoe het met de kinderen ging of iets dergelijks.... idioot wijf.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:55 schreef akveor het volgende:
Anita heeft de kinderen van Natasia vandaag gezien.... Natsasia is niet echt onder de indruk...
Wat mij betreft mag ze blijven... maar als ze toch gaat hoop ik dat ze een gezellige koninginnedag heeft.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:55 schreef demins het volgende:
[..]
Laten we met juichen nog even wachten tot ze daadwerkelijk de poort uit is....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo blijft het leuk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Raar, ik kijk heel anders naar deze charmante dame, maar smaken verschillen .
Heel triest en ik hoop dat ze dit later gaat beseffen wanneer ze uit het huis is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
Het is toch te triest voor woorden eigenlijk dat de kinderen van Natasja elke week naar een psycholoog gaan terwijl mama op dr tieten zit te wachten......
Is ie toch....quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zonde hè? Werk voor Carlos. Ik vind Eric een mooie jongen met een mooie houding, hij heeft flair, zou zo een fotomodel kunnen worden.
Die is gekker met kinderen van anderen, die op bezoek komen. Zoals laatst met de baby van Liselore. Ze smolt bijna, gek wijf.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:55 schreef akveor het volgende:
Anita heeft de kinderen van Natasia vandaag gezien.... Natsasia is niet echt onder de indruk...
Nee dat doet ze om zichzelf te beschermen tegen het intense gemis van haar kinderen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet even vragen hoe het met de kinderen ging of iets dergelijks.... idioot wijf.![]()
Sodemieters..... dit wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Heel triest en ik hoop dat ze dit later gaat beseffen wanneer ze uit het huis is.
Onzin. Het is een spel en op Huub na juicht iedereen inwendig. Jaap is gewoon eerlijk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:59 schreef akveor het volgende:
Totaal respectloos die Jaap....
Ja daar irriteer ik me nou ook mateloos aanquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:01 schreef Gert het volgende:
gevoel gevoel gevoel gevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoel
Een sterk gevoel zelfs.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:01 schreef Kinga het volgende:
Ze heeft al 5 keer gevoel gezegd he?
Wist ik niet. Om Erics woorden te gebruiken: goed van jou (hem in dit geval).quote:
Lets hope so.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij gaan de paarden dan ook weg.
Niet sjiek?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Natuurlijk is wat Brian doet ook niet sjiek. Daarom vond ik het gisteren zo'n goed gesprek van Sylvia. Dat Brian meer vanuit zijn gevoel moet doen en vooral dat hij de oorzaak van bepaalde gevoelens bij zichzelf moet zoeken en niet bij een ander neerleggen. Ik ben die klote actie met de carnaval etc etc ook niet vergeten. De trap van Nena neem ik Brian het meest kwalijk omdat hij niet inziet dat hij juist degene is die niet kan luisteren. Ja alleen naar zichzelf. Nena's trap was dan ook een van frustratie en niet uit woede. Daarmee bijna ook een onterecht uitzetting van Nena toendertijd.
Amanda is zo simple minded dat die geen krokodilletranen kan maken. Die zijn gewoon echt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:02 schreef Kinga het volgende:
Amanda's krokodillentranen...
Amanda's tranen zijn wel echt.. maar het toneelstukje van Natasiaquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:02 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Amanda is zo simple minded dat die geen krokodilletranen kan maken. Die zijn gewoon echt.
AmanDel is oprecht geschrokken. Heeft goeie gesprekken gehad met Syl.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:02 schreef Kinga het volgende:
Ik denk dat haar tranen wel echt zijn, die van Natasia zijn heeeel erg nep. Zij had toch zo'n hekel aan Sylvia? Dan zie ik toch liever de reactie van Jaap, die eerlijk is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:02 schreef Kinga het volgende:
Syl is de vrouw met wie ze kan praten, aan Natasia heeft ze niks.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat haar tranen wel echt zijn, die van Natasia zijn heeeel erg nep. Zij had toch zo'n hekel aan Sylvia? Dan zie ik toch liever de reactie van Jaap, die eerlijk is.
Het ergste vind ik nog dat Amanda niet doorheeft dat hij het alleen maar deed om Brian te pesten. Hij heeft letterlijk tegen Eric en Sylvia gezegd dat hij bezig was om Amanda te playen en absoluut niet verliefd op haar is. Daarom vind ik wat Huub heeft gedaan inderdaad ook erger dan het spugen van Brian. Brian was stomdronken en Amanda had hem niet van Huub weg moeten duwen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat had ie niet moeten doen. Maar vind het laf dat Huub zich daar achter verschuilt omdat hij juist Brian probeerde ui te lokken tot fysiek geweld. Huub had kunnen weten dat Brian dat zou kunnen doen. Dus ik zie het als Amanda word geofferd om Brian tot fysiek geweld uit te lokken. Daar krijg ik een nare smaak van. Brian ging te ver... maar Amanda is van beide het slachtoffer en niet van Brian alleen. Ik vind zelfs meer van Huub menselijk gezien.
Hoi Inge! Jammer dat Brian er niet uit is he.... anders had je hem eindelijk in je armen kunnen sluitenquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:06 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat Amanda niet doorheeft dat hij het alleen maar deed om Brian te pesten. Hij heeft letterlijk tegen Eric en Sylvia gezegd dat hij bezig was om Amanda te playen en absoluut niet verliefd op haar is. Daarom vind ik wat Huub heeft gedaan inderdaad ook erger dan het spugen van Brian. Brian was stomdronken en Amanda had hem niet van Huub weg moeten duwen.
Ik vind het een walgelijke reactie, al is die dan eerlijk. Asociaal is het.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat haar tranen wel echt zijn, die van Natasia zijn heeeel erg nep. Zij had toch zo'n hekel aan Sylvia? Dan zie ik toch liever de reactie van Jaap, die eerlijk is.
Je hoeft niet altijd eerlijk te zijn, soms moet je je gewoon even als mens gedragen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind het een walgelijke reactie, al is die dan eerlijk. Asosiaal is het.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het een walgelijke reactie, al is die dan eerlijk. Asociaal is het.
Spel of geen spel, het blijft een aso in de zuiverste vorm.![]()
Je moet jouw reactie niet in mijn post friemelen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd eerlijk te zijn, soms moet je je gewoon even als mens gedragen.![]()
Zalig zijn de onwetenden....quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan zie ik toch liever de reactie van Jaap, die eerlijk is.
Was per ongeluk en ik heb het allang veranderdquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je moet jouw reactie niet in mijn post friemelen.
Dat klopt het is een hork en het is ook een walgelijke actie maar als je bedenkt wat Natasia allemaal over Sylvia heeft gezegd en dan nu haar reactie vind ik die niet minder walgelijk...met dat stemmetje erbijquote:
Sorry, was niet jouw schuld, er zaten wat blanco regels tussen waardoor het bij latere reacties ook voor kwam.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Was per ongeluk en ik heb het allang veranderd![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:09 schreef StefanPeeters het volgende:
Dan maar even wat luchtigheid tussendoor: mijn brian-knutseltje:
http://www.evilshare.com/54ed71c4-46e9-102a-847b-00a0c993e9d6
Ik wou dat ik zo'n geluk had met petra.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:14 schreef demins het volgende:
Wat heeft Sylvia toch een geluk gehad met Sylvia...
Ja ze weet het toch allemaal maar hequote:Op zaterdag 28 april 2007 17:14 schreef demins het volgende:
Wat heeft Sylvia toch een geluk gehad met Sylvia...
Broodjes met salami en uiquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:15 schreef Charmian het volgende:
Wat zal ik vanavond gaan eten?
Ik eet soep!!! ideetje ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:15 schreef Charmian het volgende:
Wat zal ik vanavond gaan eten?
(Ook hier weer blanco regels in jouw post, maar ik zag het op tijd.)quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat klopt het is een hork en het is ook een walgelijke actie maar als je bedenkt wat Natasia allemaal over Sylvia heeft gezegd en dan nu haar reactie vind ik die niet minder walgelijk...met dat stemmetje erbij![]()
![]()
dat is heel heftig, moet je zeker weten dat je de rest van de avond met niemand meer praatquote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo'n geluk had met petra.![]()
Natasia is altijd nog een optiequote:Op zaterdag 28 april 2007 17:18 schreef akveor het volgende:
Arme Amanda... straks opgesloten met 6 kerels in een huis en niemand wil sex met d'r....
Ongetwijfeld van mama.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
Hoe de fuck komt Amanda eigenlijk aan 10 k?
En hoe de neuk Tasquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
Hoe komt ze aan die dure hondjes, bontjassen, tits enz.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
Oke oke ik weet me plek, ga je mee deminsquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers Alle ruimte voor jullie geluk.![]()
![]()
Ons geluk heeft geen ruimte nodig!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers Alle ruimte voor jullie geluk.![]()
![]()
Nog even morgen ben je daar vanafquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef Frosting het volgende:
Altijd maar dat eeuwig gepaf van Sylvia. Sigaretje na en voor
Zonder al die peuken..... dat is geen goed gevoel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef Frosting het volgende:
Altijd maar dat eeuwig gepaf van Sylvia. Sigaretje na en voor
Nou Natasja kon de laatste tijd toch wel goed met syl opschieten maar ja ze heeft ook een hele slechte kant een wraak kant.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van Natasja![]()
pm volgt later, sorry.
Loopt zij ook al naakt rond?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:23 schreef petraa het volgende:
Wat een klittebos heeft Amanda
Was niet bedoeld om je weg te sturen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke oke ik weet me plek, ga je mee demins![]()
Natas vond het anders maar wat leuk dat Jaap Syl kapot ging maken op zn weblogquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou Natasja kon de laatste tijd toch wel goed met syl opschieten maar ja ze heeft ook een hele slechte kant een wraak kant.
is oke wijfie
moet dat dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niets geleerd van Sylvia d'r uitspraken...
Ach ik kan er wel heen gaan, maar Demins luistert toch nooit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was niet bedoeld om je weg te sturen.![]()
jajajaquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
Ik kom net binnen... is iedereen met champagne aan tafel bijeen vanwege Sylvia's aankondiging van haar vertrek?
gevoel heb geleerd, barcelonaquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
Ik kom net binnen... is iedereen met champagne aan tafel bijeen vanwege Sylvia's aankondiging van haar vertrek?
Sorry hoor! Zei je wat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach ik kan er wel heen gaan, maar Demins luistert toch nooit.
Is de leeftijd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach ik kan er wel heen gaan, maar Demins luistert toch nooit.
ringetjes, rode ui is het lekkerst, maar een gewone kan ook.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:29 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Lijkt me best lekker, maar hoe doe je dat dan, gewoon uitjes snipperen en er bovenop?
Ja, dat GEVOEL....quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:28 schreef Frosting het volgende:
[..]
gevoel heb geleerd, barcelona
en ze gaat morgen weg.
Hebben meer mensen last van.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:29 schreef mootie het volgende:
Syl waarom dronk je nooit? Dan word ik zo geil als een hoerentoeter!
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:09 schreef StefanPeeters het volgende:
Dan maar even wat luchtigheid tussendoor: mijn brian-knutseltje:
http://www.evilshare.com/54ed71c4-46e9-102a-847b-00a0c993e9d6
quote:
Men ik heb vandaag zo'n lekkerding gezien, ik was niet dronken maar werd spontaan geilquote:
MIjn gevoel zegt dat trouwens ook, nu is er nog zonnetje en me gevoel zegt dat ik in het gevoel moet gaan zitten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:33 schreef Sug4r het volgende:
Mijn gevoel zegt dat ik nog maar eens in de tuin moet gaan zitten![]()
de sop verhalen van petraa zijn toch altijd on-topic?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Men ik heb vandaag zo'n lekkerding gezien, ik was niet dronken maar werd spontaan geil![]()
Sorry totaal offtopic
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:34 schreef proh het volgende:
[..]
de sop verhalen van petraa zijn toch altijd on-topic?
Je dochter in de oven... Ga es weg van die pjoeterquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
Mijn gevoel zegt dat de ovenschotel klaar is, nee toch niet het was mijn dochter.
Ik had een gevoelige post voor je klaarstaan, maar nou durf ik niet meer...quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:34 schreef petraa het volgende:
gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel,gevoel, gevoel, gevoel, Ik kan naast bewerkstelligen nu ook het woord GEVOEL NIET meer horen.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Je dochter in de oven... Ga es weg van die pjoeter![]()
hij is echt te nicherig om een echt goed fotomodel te zijn, alles aan hem straalt homo uit, zijn loopje zijn praten mimiek alles, nu is dat niet zo erg, maar als succesvol mannelijk moet je versatile zijn en dat kan eric nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zonde hè? Werk voor Carlos. Ik vind Eric een mooie jongen met een mooie houding, hij heeft flair, zou zo een fotomodel kunnen worden.
[..]
Niet zo relevant voor een fotomodel!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij is echt te nicherig om een echt goed fotomodel te zijn, alles aan hem straalt homo uit, zijn loopje zijn praten mimiek alles, nu is dat niet zo erg, maar als succesvol mannelijk moet je versatile zijn en dat kan eric niet
Een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel gaat juist vaak samen met zelfmedelijden en drama. Het maakt immers dat je je onheus bejegend kan voelen en dat je dat zo belangrijk vindt dat anderen dit als drama ervaren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wil graag van je aannemen dat je alles bent wat je hierboven vermeldt.Maar een groot rechtvaardigheidsgevoel heb ik bij Brian niet kunnen ontdekken. Wel veel zelfmedelijden en gevoel voor drama.
En Huub heeft wel degelijk normbesef. Alleen handelt hij er niet altijd naar.
[..]
Je begint wat verbitterd te klinken. Dat is jammer... Ik lees je vaak met instemming en altijd met plezier!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:40 schreef voyeur het volgende:
[..]
Een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel gaat juist vaak samen met zelfmedelijden en drama. Het maakt immers dat je je onheus bejegend kan voelen en dat je dat zo belangrijk vindt dat anderen dit als drama ervaren.
Maar goed, alllemaal paarlen voor de zwijnen wiens leven verrijkt wordt door Brian gewoon lekker uit te schelden. Ieder zijn ding om wat van de dag te maken
jawel, tuurlijk zijn er ook hom's bij onderr de mannelijke modellen, maar de modellen die toch het meeste succes hebben zijn de modellen die gewoon hetero overkomen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:39 schreef demins het volgende:
[..]
Niet zo relevant voor een fotomodel!![]()
Kijk eens terug waar mijn opmerking op slaat. Ach vooruit: mimiek en praten doen voor een fotomodel niet terzake!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jawel, tuurlijk zijn er ook hom's bij onderr de mannelijke modellen, maar de modellen die toch het meeste succes hebben zijn de modellen die gewoon hetero overkomen.
kan me eric eerlijk gezegd als acteur in een echte hetero-rol bijna niet voorstellen als getrouwde huisvader
misschien een ideetje om je aan te melden en als plaatsvervanger voor Sylvia te fungeren?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:35 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
nee ik ben een streamer en geen miljonair
![]()
In mijn ogen heb je een groot rechtvaardigheidsgevoel als je dat gevoel (sorryquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:40 schreef voyeur het volgende:
[..]
Een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel gaat juist vaak samen met zelfmedelijden en drama. Het maakt immers dat je je onheus bejegend kan voelen en dat je dat zo belangrijk vindt dat anderen dit als drama ervaren.
Maar goed, alllemaal paarlen voor de zwijnen wiens leven verrijkt wordt door Brian gewoon lekker uit te schelden. Ieder zijn ding om wat van de dag te maken
nieeeeeeeeeeemand!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:50 schreef demins het volgende:
Wie ís er voor Amanda nu zij begrip en steun nodig heeft?
Een tarzan is een oplossingquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:50 schreef demins het volgende:
Bescherming heeft ze nodig maar niet het soort bescherming dat Kubatz voor ogen heeft.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:50 schreef demins het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |