Sodemieters..... dit wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Heel triest en ik hoop dat ze dit later gaat beseffen wanneer ze uit het huis is.
Onzin. Het is een spel en op Huub na juicht iedereen inwendig. Jaap is gewoon eerlijk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:59 schreef akveor het volgende:
Totaal respectloos die Jaap....
Ja daar irriteer ik me nou ook mateloos aanquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:01 schreef Gert het volgende:
gevoel gevoel gevoel gevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoelgevoel gevoel gevoel
Een sterk gevoel zelfs.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:01 schreef Kinga het volgende:
Ze heeft al 5 keer gevoel gezegd he?
Wist ik niet. Om Erics woorden te gebruiken: goed van jou (hem in dit geval).quote:
Lets hope so.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij gaan de paarden dan ook weg.
Niet sjiek?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Natuurlijk is wat Brian doet ook niet sjiek. Daarom vond ik het gisteren zo'n goed gesprek van Sylvia. Dat Brian meer vanuit zijn gevoel moet doen en vooral dat hij de oorzaak van bepaalde gevoelens bij zichzelf moet zoeken en niet bij een ander neerleggen. Ik ben die klote actie met de carnaval etc etc ook niet vergeten. De trap van Nena neem ik Brian het meest kwalijk omdat hij niet inziet dat hij juist degene is die niet kan luisteren. Ja alleen naar zichzelf. Nena's trap was dan ook een van frustratie en niet uit woede. Daarmee bijna ook een onterecht uitzetting van Nena toendertijd.
Amanda is zo simple minded dat die geen krokodilletranen kan maken. Die zijn gewoon echt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:02 schreef Kinga het volgende:
Amanda's krokodillentranen...
Amanda's tranen zijn wel echt.. maar het toneelstukje van Natasiaquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:02 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Amanda is zo simple minded dat die geen krokodilletranen kan maken. Die zijn gewoon echt.
AmanDel is oprecht geschrokken. Heeft goeie gesprekken gehad met Syl.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:02 schreef Kinga het volgende:
Ik denk dat haar tranen wel echt zijn, die van Natasia zijn heeeel erg nep. Zij had toch zo'n hekel aan Sylvia? Dan zie ik toch liever de reactie van Jaap, die eerlijk is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:02 schreef Kinga het volgende:
Syl is de vrouw met wie ze kan praten, aan Natasia heeft ze niks.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat haar tranen wel echt zijn, die van Natasia zijn heeeel erg nep. Zij had toch zo'n hekel aan Sylvia? Dan zie ik toch liever de reactie van Jaap, die eerlijk is.
Het ergste vind ik nog dat Amanda niet doorheeft dat hij het alleen maar deed om Brian te pesten. Hij heeft letterlijk tegen Eric en Sylvia gezegd dat hij bezig was om Amanda te playen en absoluut niet verliefd op haar is. Daarom vind ik wat Huub heeft gedaan inderdaad ook erger dan het spugen van Brian. Brian was stomdronken en Amanda had hem niet van Huub weg moeten duwen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat had ie niet moeten doen. Maar vind het laf dat Huub zich daar achter verschuilt omdat hij juist Brian probeerde ui te lokken tot fysiek geweld. Huub had kunnen weten dat Brian dat zou kunnen doen. Dus ik zie het als Amanda word geofferd om Brian tot fysiek geweld uit te lokken. Daar krijg ik een nare smaak van. Brian ging te ver... maar Amanda is van beide het slachtoffer en niet van Brian alleen. Ik vind zelfs meer van Huub menselijk gezien.
Hoi Inge! Jammer dat Brian er niet uit is he.... anders had je hem eindelijk in je armen kunnen sluitenquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:06 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat Amanda niet doorheeft dat hij het alleen maar deed om Brian te pesten. Hij heeft letterlijk tegen Eric en Sylvia gezegd dat hij bezig was om Amanda te playen en absoluut niet verliefd op haar is. Daarom vind ik wat Huub heeft gedaan inderdaad ook erger dan het spugen van Brian. Brian was stomdronken en Amanda had hem niet van Huub weg moeten duwen.
Ik vind het een walgelijke reactie, al is die dan eerlijk. Asociaal is het.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat haar tranen wel echt zijn, die van Natasia zijn heeeel erg nep. Zij had toch zo'n hekel aan Sylvia? Dan zie ik toch liever de reactie van Jaap, die eerlijk is.
Je hoeft niet altijd eerlijk te zijn, soms moet je je gewoon even als mens gedragen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind het een walgelijke reactie, al is die dan eerlijk. Asosiaal is het.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het een walgelijke reactie, al is die dan eerlijk. Asociaal is het.
Spel of geen spel, het blijft een aso in de zuiverste vorm.![]()
Je moet jouw reactie niet in mijn post friemelen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd eerlijk te zijn, soms moet je je gewoon even als mens gedragen.![]()
Zalig zijn de onwetenden....quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan zie ik toch liever de reactie van Jaap, die eerlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |