Zodat hij straks kan zeggen dat hij heel lief is omdat hij dat soort dingen toelaat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat ie weet dat Amanda nu met allemaal verleidingsdingetjes bezig is, haar wassen, insmeren. Waarom werkt die oetlul daar aan mee dan?![]()
Heb jij ooit wel eens kwartje horen vallen daar?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:44 schreef Charmian het volgende:
Ze hebben echt nog geen clue dat Syl weggaat.
Nee wel een eurocent.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:46 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens kwartje horen vallen daar?
Wat zal die rat blij zijnquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:44 schreef Charmian het volgende:
Ze hebben echt nog geen clue dat Syl weggaat.
Daarvoor moet je bij Demins zijnquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:46 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens kwartje horen vallen daar?
Dat doen ze allemaal, dat ding zit nou eenmaal aan de voorkant. Niet allemaal denken ze ermee (zoals Braajen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Omdat hij net als de meeste kerels zijn Lul achterna loopt.![]()
Wat dacht je van Natasjaquote:
Ik heb nog nooit zijn Lul achterna gelopen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Omdat hij net als de meeste kerels zijn Lul achterna loopt.![]()
Jij hebt duidelijk niets geleerd van Sylvia d'r uitspraken...quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal, dat ding zit nou eenmaal aan de voorkant. Niet allemaal denken ze ermee (zoals Braajen.![]()
Hoe bijzitten, ik vat het niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:48 schreef Ecila111 het volgende:
Als peut ga je er toch niet zo bijzitten?
Ze ligt half op haar zij, haar armen voor haar buik, af en toe haar hoofd ondersteunend, zo heerlijk gesloten, passief en gereserveerd.quote:
iedereen kan zich psycholoog noemen in Nederland, die titel is niet beschermd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:50 schreef Ecila111 het volgende:
Ik erger me suf aan zulke Anitaas..... daar denk je nu je heil bij te vinden.
Tegen pathologisch zelfmedelijden valt niet op te pratenquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:53 schreef blomst het volgende:
Heeft brian ook een gesprek met haar gehad over zijn vuilnis gevoel?
Laten we met juichen nog even wachten tot ze daadwerkelijk de poort uit is....quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
iedereen kan zich psycholoog noemen in Nederland, die titel is niet beschermd.
Het is geen psychiater
Anita heeft gisteren 2 lange gesprekken met Brian gehald, dat zei ze toen ze binnen kwam.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:53 schreef blomst het volgende:
Heeft brian ook een gesprek met haar gehad over zijn vuilnis gevoel?
Raar, ik kijk heel anders naar deze charmante dame, maar smaken verschillen .quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:52 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze ligt half op haar zij, haar armen voor haar buik, af en toe haar hoofd ondersteunend, zo heerlijk gesloten, passief en gereserveerd.
Zonde hè? Werk voor Carlos. Ik vind Eric een mooie jongen met een mooie houding, hij heeft flair, zou zo een fotomodel kunnen worden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:54 schreef Kinga het volgende:
Eric heeft écht een uitgezakt lichaam gekregen, die tietjes maken het echt af.
Niet even vragen hoe het met de kinderen ging of iets dergelijks.... idioot wijf.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:55 schreef akveor het volgende:
Anita heeft de kinderen van Natasia vandaag gezien.... Natsasia is niet echt onder de indruk...
Wat mij betreft mag ze blijven... maar als ze toch gaat hoop ik dat ze een gezellige koninginnedag heeft.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:55 schreef demins het volgende:
[..]
Laten we met juichen nog even wachten tot ze daadwerkelijk de poort uit is....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo blijft het leuk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Raar, ik kijk heel anders naar deze charmante dame, maar smaken verschillen .
Heel triest en ik hoop dat ze dit later gaat beseffen wanneer ze uit het huis is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
Het is toch te triest voor woorden eigenlijk dat de kinderen van Natasja elke week naar een psycholoog gaan terwijl mama op dr tieten zit te wachten......
Is ie toch....quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zonde hè? Werk voor Carlos. Ik vind Eric een mooie jongen met een mooie houding, hij heeft flair, zou zo een fotomodel kunnen worden.
Die is gekker met kinderen van anderen, die op bezoek komen. Zoals laatst met de baby van Liselore. Ze smolt bijna, gek wijf.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:55 schreef akveor het volgende:
Anita heeft de kinderen van Natasia vandaag gezien.... Natsasia is niet echt onder de indruk...
Nee dat doet ze om zichzelf te beschermen tegen het intense gemis van haar kinderen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet even vragen hoe het met de kinderen ging of iets dergelijks.... idioot wijf.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |