Dit weekend en koninginnedag zie ik van enige storm in de kooi niets meer komen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:17 schreef blomst het volgende:
Stilte voor de storm?
Ik heb Eric gelukkig nog niet gespot, maar als hij echt bloot rondloopt, hoop ik wel dat hij op de hoogte is van de naturistenfatsoensnorm te vragen of het storend is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:14 schreef Disana het volgende:
Eric loopt en dobbert voornamelijk in zijn blote piemelmans rond.
Je weet het toch maar nooit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:19 schreef demins het volgende:
[..]
Dit weekend en koninginnedag zie ik van enige storm in de kooi niets meer komen...![]()
En het draait erop uit dat ze zijn rug in gaat smeren. Wat is het toch een verrotte lul.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:20 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda vraagt aan Brian of hij haar rug in wil smeren. B: Waarom? A: Omdat ie verbrand is.
Dat is geen sport, dat is een kunst!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
schijnstreamen! Een geheel nieuwe tak van sport![]()
Nee hoor jij mag het als je maar uit mij zicht blijftquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:21 schreef Peter6000 het volgende:
"Heb je er bezwaar tegen dat ik naakt recreëer"![]()
ze noemen tegenwoordig alles maar kunstquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is geen sport, dat is een kunst!![]()
Dat zou fantastisch zijn!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik denk zomaar ineens aan een Lief Liekje....
Nee hè, dat niet hoor!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je weet het toch maar nooit.
Aangezien ik toch het ernstige vermoeden heb dat Sylvia's exit gewoon de toneelhaak is, zou het best eens zo kunnen zijn dat er een vervanger in de startblokken staat.
Ik denk zomaar ineens aan een Lief Liekje....![]()
liekje het huis in en ik begin direct met betalen voor de streamsquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hè, dat niet hoor!Ben ik even blij dat we binnenkort geen streams meer hebben.
![]()
Jij hoopt op een Lief Liekjequote:Op zaterdag 28 april 2007 15:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je weet het toch maar nooit.
Aangezien ik toch het ernstige vermoeden heb dat Sylvia's exit gewoon de toneelhaak is, zou het best eens zo kunnen zijn dat er een vervanger in de startblokken staat.
Ik denk zomaar ineens aan een Lief Liekje....![]()
Ja en nee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:22 schreef a_leeuwtje het volgende:
Ze verdienen elkaar Als je toch zo ontzettend dom bent dan moet je het maar voelen vind ik
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze noemen tegenwoordig alles maar kunst![]()
niks mis met een hoer dat is gewoon een beroep.......wat wel mis is dat ze zo weinig zelfrespect heeft en verslaafd is aan types zoals rat..........mannen die eigenlijk bang zijn voor vrouwen en ze daarom afrossenquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:23 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, als ik Amanda weer zo bezig zie.... HOERRR|
Niet als ze denkt dat het haar eigen schuld is... en dat denkt ze. Wat Brian met haar doet is niets minder dan misbruik.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:32 schreef mootie het volgende:
Je zou toch denken dat Amanda iets geleerd heeft van wat er met haar zus is gebeurd ;-/
Ach ja, de terror van Jaap is verschrikkelijk, iedereen in de villa siddert en beeftquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:32 schreef Kinga het volgende:
Holy shit, heeft Jaap die brief van Amanda aan zichzelf op zijn weblog gezet
Dat de redactie die gozer na dat spugen en duwen niet eruit heeft gegooid..... een raadsel. Wat voor boodschap wil Tien hiermee overbrengen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet als ze denkt dat het haar eigen schuld is... en dat denkt ze. Wat Brian met haar doet is niets minder dan misbruik.
Vergis je daar niet in.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Jij hoopt op een Lief Liekje![]()
Voor de verhaallijn en wat eruit kan ontstaan is Lieke niet zo boeiend, is bekend, uitgekauwd.
Voor mij liever een nieuw vrouwelijk persoon, heb geen bezwaar tegen een type Neentje, waar de alfa mannetjes dan opnieuw om gaan strijden![]()
Dat ze hun mannetjes niet kwijt willen. Als je gisteren hoorde hoe close Natasia met Flens is, dan kun je je afvragen of die Flens er ook niet een eender gedachtengoed op nahoudt als Amanda en Natasia: mannetjes first.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat de redactie die gozer na dat spugen en duwen niet eruit heeft gegooid..... een raadsel. Wat voor boodschap wil Tien hiermee overbrengen?
Het gaat om het principe...quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in.
Lieke is nog lang niet klaar met alfa-mannetje Hupert, dat ten eerste.
Ten tweede is alfa-mannetje Brian erg onder de indruk van Lieke. Dat kan ook nog leuk gaan worden met een uiterst jaloerse Amanda.
Ten derde zou Lieke Palma écht een zenuwinzinking kunnen bezorgen.
En tenslotte moet er natuurlijk, na Sylvia's exit, toch een soort van herschikking der groepen gaan plaatsvinden, waarbij Lieke best eens kan gaan samenwerken met de Sint, en misschien zelfs Japio aan haar zijde kan krijgen door hem als Personal Trainer te gaan begeleiden.
Kortom...![]()
en wat is nou eigenlijk 3,95 per maand...![]()
Wat een rare griet zeg, ff je privé brieven op internet zetten. Ik zou toch wel iets van para worden danquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze weet het al en ze vindt het alleen maar stom.
Weet ze al, dacht ik... Jaap heeft de brief ook al voorgelezen.quote:
Goed scriptquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in.
Lieke is nog lang niet klaar met alfa-mannetje Hupert, dat ten eerste.
Ten tweede is alfa-mannetje Brian erg onder de indruk van Lieke. Dat kan ook nog leuk gaan worden met een uiterst jaloerse Amanda.
Ten derde zou Lieke Palma écht een zenuwinzinking kunnen bezorgen.
En tenslotte moet er natuurlijk, na Sylvia's exit, toch een soort van herschikking der groepen gaan plaatsvinden, waarbij Lieke best eens kan gaan samenwerken met de Sint, en misschien zelfs Japio aan haar zijde kan krijgen door hem als Personal Trainer te gaan begeleiden.
Kortom...![]()
en wat is nou eigenlijk 3,95 per maand...![]()
Ik vind het maar vreemd dat Palma de laatste dagen spoorloos is!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
liekje het huis in en ik begin direct met betalen voor de streams
Alles wat die palma stuk kan maken draag ik een warm hart toe!
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:59 schreef akveor het volgende:
Mag ik hier ook een brief plaatsen die in naar de redaktie heb geschreven of is daar een topic voor?
Ja! Die wil ik ook op mijn balkon!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:37 schreef mootie het volgende:
Ik ben zo MOTERHFOCKING jaloers op dat MOTHERFOCKING zwembad![]()
Nou moet je wel, ik ben nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:59 schreef akveor het volgende:
Mag ik hier ook een brief plaatsen die in naar de redaktie heb geschreven of is daar een topic voor?
Ik sta ook niet helemaal negatief tegenover betalen moet ik bekennen.quote:
Ik mis wel een verwijzing naar het spugen en duwen van Brian naar Amanda toe, dat vind ik ook zeker exitwaardig, en buitengewoon laag, ordinair gedrag. Zeker naar een meisje als Amanda toe.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:02 schreef akveor het volgende:
Dan doe ik het toch maar omdat het zo lekker rustig is
Mijn mail naar DGK redaktie.
[i]
Beste Redaktie,
/i]
Dat had ie niet moeten doen. Maar vind het laf dat Huub zich daar achter verschuilt omdat hij juist Brian probeerde ui te lokken tot fysiek geweld. Huub had kunnen weten dat Brian dat zou kunnen doen. Dus ik zie het als Amanda word geofferd om Brian tot fysiek geweld uit te lokken. Daar krijg ik een nare smaak van. Brian ging te ver... maar Amanda is van beide het slachtoffer en niet van Brian alleen. Ik vind zelfs meer van Huub menselijk gezien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik mis wel een verwijzing naar het spugen en duwen van Brian naar Amanda toe, dat vind ik ook zeker exitwaardig, en buitengewoon laag, ordinair gedrag. Zeker naar een meisje als Amanda toe.
iets over 80 contactpunten en ontbijt op bed brengen.... ik had geen zin om te luisterenquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:15 schreef Clank het volgende:
Ik schakelde ff te laat in... maar Brian heeft weer één of ander plannetje samen met Jaap beraamd over een weddenschap en poker??
Ging geloof ik over het uitlokken van een rookverbod.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:18 schreef Desii het volgende:
[..]
iets over 80 contactpunten en ontbijt op bed brengen.... ik had geen zin om te luisteren
Natuurlijk is wat Brian doet ook niet sjiek. Daarom vond ik het gisteren zo'n goed gesprek van Sylvia. Dat Brian meer vanuit zijn gevoel moet doen en vooral dat hij de oorzaak van bepaalde gevoelens bij zichzelf moet zoeken en niet bij een ander neerleggen. Ik ben die klote actie met de carnaval etc etc ook niet vergeten. De trap van Nena neem ik Brian het meest kwalijk omdat hij niet inziet dat hij juist degene is die niet kan luisteren. Ja alleen naar zichzelf. Nena's trap was dan ook een van frustratie en niet uit woede. Daarmee bijna ook een onterecht uitzetting van Nena toendertijd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:11 schreef itsme het volgende:
belachelijk die brief. Er wordt even vergeten wat brian allemaal doet.
eta. sorry hoor, maar de eerste alinea gelezen te hebben werd ik even niet goed.
Er staan ook wel dingen in waar ik het wel mee eens ben.![]()
En vice versa! Hoe Jaap tegen dat hondje praat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
Dat witte hondje is gewoon stapelgek op Jaap.
Die ziet Jaap als een wandelende hondemand... hij ligt zo lekker zacht.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
Dat witte hondje is gewoon stapelgek op Jaap.
ik mis ook de opmerkingen van Brian dat tie Huub wil vermoorden als tie buiten is...quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Natuurlijk is wat Brian doet ook niet sjiek. Daarom vond ik het gisteren zo'n goed gesprek van Sylvia. Dat Brian meer vanuit zijn gevoel moet doen en vooral dat hij de oorzaak van bepaalde gevoelens bij zichzelf moet zoeken en niet bij een ander neerleggen. Ik ben die klote actie met de carnaval etc etc ook niet vergeten. De trap van Nena neem ik Brian het meest kwalijk omdat hij niet inziet dat hij juist degene is die niet kan luisteren. Ja alleen naar zichzelf. Nena's trap was dan ook een van frustratie en niet uit woede. Daarmee bijna ook een onterecht uitzetting van Nena toendertijd.
Dat hondje wordt gewoon helemaal verliefd als ie zo praat, kwispelen, draaien, naar Jaaps gezicht kijken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
En vice versa! Hoe Jaap tegen dat hondje praat.![]()
Klopt. J en B gaan samen pokeren. Als Japio wint, krijgt hij 80 ceepees van Brainless. Als Brainless wint, krijgt hij 4 x ontbijt op bed van Japio. Je snapt hem al, Japio gaat dus 4 sigarettenpeuken neergooien ( 1 is er nl al gevonden), omdat Brainless er dus weer te schijterig voor is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging geloof ik over het uitlokken van een rookverbod.
Ik heb het eerste stukje gelezen.. duidelijk 100% anti huubquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:11 schreef itsme het volgende:
belachelijk die brief. Er wordt even vergeten wat brian allemaal doet.
eta. sorry hoor, maar de eerste alinea gelezen te hebben werd ik even niet goed.
Er staan ook wel dingen in waar ik het wel mee eens ben.![]()
totally mee eensquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik heb het eerste stukje gelezen.. duidelijk 100% anti huub
Ze hadden er beide uitgemoeten.. en niet alleen huub of brian.. ze gaan beide te ver en dat weten ze...
Da's waar maar in mijn opinie is het begonnen bij Huub en NL. De redaktie is gewoon zwak in deze geweest en veel duidelijker had moeten zijn dat uitlokking van fysiek geweld niet kan. Ook al gunde ik NL wel dat ie er uit moest ik vind deze manier gewoon niet sjiek. Het beschadigt de persoon die eruit is gezet omdat ie over de schreef gaat omdat ie zo getreiterd is. Net zo min als ik het Huub gun om er door fysiek geweld uit gezet te worden gun ik dat ook een ander niet. Voor mij is iedereen daarin gelijk. Ik denk dat iedereen hier ook wel begrijpt dat Jaap Huub gek kan maken en dan te ver kan gaan. En ook Huub heeft zoals gezegd hele lieve en leuke kanten dus op zo'n manier eruit moeten gun ik hem niet. Wat niet wegneemt dat de redaktie niet consequent is en wel zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:16 schreef Desii het volgende:
de brief vind ik goed.... maar ik vind het jammer dat je het alleen over Huub hebt.... ook Brian is veels te ver gegaan
edit: ook Brian en Jaap hebben het er meerdere keren over gehad om Huub uit te lokken tot fysiek geweld.
Waarom zie ik dat nergens in jou mail? Dat iedereen gelijk is. Dan had je het ook over Brian moeten hebben.. maar goed.. Je kan mailen tot je een ons weegt.. er wordt even door heen gelezen.. en getrashedquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's waar maar in mijn opinie is het begonnen bij Huub en NL. De redaktie is gewoon zwak in deze geweest en veel duidelijker had moeten zijn dat uitlokking van fysiek geweld niet kan. Ook al gunde ik NL wel dat ie er uit moest ik vind deze manier gewoon niet sjiek. Het beschadigt de persoon die eruit is gezet omdat ie over de schreef gaat omdat ie zo getreiterd is. Net zo min als ik het Huub gun om er door fysiek geweld uit gezet te worden gun ik dat ook een ander niet. Voor mij is iedereen daarin gelijk. Ik denk dat iedereen hier ook wel begrijpt dat Jaap Huub gek kan maken en dan te ver kan gaan. En ook Huub heeft zoals gezegd hele lieve en leuke kanten dus op zo'n manier eruit moeten gun ik hem niet. Wat niet wegneemt dat de redaktie niet consequent is en wel zou moeten zijn.
Alleen Huub en Eric.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:33 schreef Charmian het volgende:
weet de rest het eigenlijk al van die 24uursaanvraag?
Dit is al de 3e (?) die ik zie.. volgens mij is het altijd openbaar geweest..quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:34 schreef Ashrak het volgende:
Sinds wanneer zijn de gesprekken met de psycholoog openbaar ??
Natasia is er mordicus tegen, gok ik zo?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:33 schreef Clank het volgende:
Brian is met Natasia in overleg hoe het nu verder moet tussen hem en Amanda.
thanksquote:
Okee ... vreemd, want gesprekken met een psycholoog zijn altijd vertrouwelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dit is al de 3e (?) die ik zie.. volgens mij is het altijd openbaar geweest..
alleen de ' exit' gesprekken zijn openbaar... Wordt eigenlijk ook weinig in besproken, en de bewoners weten dat wij het kunnen zien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:35 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Okee ... vreemd, want gesprekken met een psycholoog zijn altijd vertrouwelijk.
Gewoon een soort zekerheidje, even checken of je het echt wil. Schiet alleen niet op want ze lult toch met iedereen mee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:38 schreef getl0st het volgende:
Is die psych nu daar om haar om te praten?
Waarom zijn die gesprekken er?
Thanks, darling! Ik zou geen syllabe willen missen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
Syl nu in gesprek met Anita. Dit voor de liefhebbers van lange gesprekken. Demins, luister je mee?![]()
Hij zegt ook dat ie weet dat Amanda nu met allemaal verleidingsdingetjes bezig is, haar wassen, insmeren. Waarom werkt die oetlul daar aan mee dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Brainless weet niet hoe lang hij het vol gaat houden om niet met AmanDel te neuken. 3 maanden, 3 dagen, 9 dagen, hij weet het niet. Wat een dilemma.
Hij wacht op het moment dat hij geil is, en ''He don't give a fock''.
Uit mededogen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat ie weet dat Amanda nu met allemaal verleidingsdingetjes bezig is, haar wassen, insmeren. Waarom werkt die oetlul daar aan mee dan?![]()
Ja dat idee heb ik ook.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon een soort zekerheidje, even checken of je het echt wil. Schiet alleen niet op want ze lult toch met iedereen mee.
Omdat hij net als de meeste kerels zijn Lul achterna loopt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat ie weet dat Amanda nu met allemaal verleidingsdingetjes bezig is, haar wassen, insmeren. Waarom werkt die oetlul daar aan mee dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |