Dit weekend en koninginnedag zie ik van enige storm in de kooi niets meer komen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:17 schreef blomst het volgende:
Stilte voor de storm?
Ik heb Eric gelukkig nog niet gespot, maar als hij echt bloot rondloopt, hoop ik wel dat hij op de hoogte is van de naturistenfatsoensnorm te vragen of het storend is.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:14 schreef Disana het volgende:
Eric loopt en dobbert voornamelijk in zijn blote piemelmans rond.
Je weet het toch maar nooit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:19 schreef demins het volgende:
[..]
Dit weekend en koninginnedag zie ik van enige storm in de kooi niets meer komen...![]()
En het draait erop uit dat ze zijn rug in gaat smeren. Wat is het toch een verrotte lul.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:20 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda vraagt aan Brian of hij haar rug in wil smeren. B: Waarom? A: Omdat ie verbrand is.
Dat is geen sport, dat is een kunst!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
schijnstreamen! Een geheel nieuwe tak van sport![]()
Nee hoor jij mag het als je maar uit mij zicht blijftquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:21 schreef Peter6000 het volgende:
"Heb je er bezwaar tegen dat ik naakt recreëer"![]()
ze noemen tegenwoordig alles maar kunstquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is geen sport, dat is een kunst!![]()
Dat zou fantastisch zijn!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik denk zomaar ineens aan een Lief Liekje....
Nee hè, dat niet hoor!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je weet het toch maar nooit.
Aangezien ik toch het ernstige vermoeden heb dat Sylvia's exit gewoon de toneelhaak is, zou het best eens zo kunnen zijn dat er een vervanger in de startblokken staat.
Ik denk zomaar ineens aan een Lief Liekje....![]()
liekje het huis in en ik begin direct met betalen voor de streamsquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hè, dat niet hoor!Ben ik even blij dat we binnenkort geen streams meer hebben.
![]()
Jij hoopt op een Lief Liekjequote:Op zaterdag 28 april 2007 15:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je weet het toch maar nooit.
Aangezien ik toch het ernstige vermoeden heb dat Sylvia's exit gewoon de toneelhaak is, zou het best eens zo kunnen zijn dat er een vervanger in de startblokken staat.
Ik denk zomaar ineens aan een Lief Liekje....![]()
Ja en nee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:22 schreef a_leeuwtje het volgende:
Ze verdienen elkaar Als je toch zo ontzettend dom bent dan moet je het maar voelen vind ik
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze noemen tegenwoordig alles maar kunst![]()
niks mis met een hoer dat is gewoon een beroep.......wat wel mis is dat ze zo weinig zelfrespect heeft en verslaafd is aan types zoals rat..........mannen die eigenlijk bang zijn voor vrouwen en ze daarom afrossenquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:23 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, als ik Amanda weer zo bezig zie.... HOERRR|
Niet als ze denkt dat het haar eigen schuld is... en dat denkt ze. Wat Brian met haar doet is niets minder dan misbruik.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:32 schreef mootie het volgende:
Je zou toch denken dat Amanda iets geleerd heeft van wat er met haar zus is gebeurd ;-/
Ach ja, de terror van Jaap is verschrikkelijk, iedereen in de villa siddert en beeftquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:32 schreef Kinga het volgende:
Holy shit, heeft Jaap die brief van Amanda aan zichzelf op zijn weblog gezet
Dat de redactie die gozer na dat spugen en duwen niet eruit heeft gegooid..... een raadsel. Wat voor boodschap wil Tien hiermee overbrengen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet als ze denkt dat het haar eigen schuld is... en dat denkt ze. Wat Brian met haar doet is niets minder dan misbruik.
Vergis je daar niet in.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Jij hoopt op een Lief Liekje![]()
Voor de verhaallijn en wat eruit kan ontstaan is Lieke niet zo boeiend, is bekend, uitgekauwd.
Voor mij liever een nieuw vrouwelijk persoon, heb geen bezwaar tegen een type Neentje, waar de alfa mannetjes dan opnieuw om gaan strijden![]()
Dat ze hun mannetjes niet kwijt willen. Als je gisteren hoorde hoe close Natasia met Flens is, dan kun je je afvragen of die Flens er ook niet een eender gedachtengoed op nahoudt als Amanda en Natasia: mannetjes first.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat de redactie die gozer na dat spugen en duwen niet eruit heeft gegooid..... een raadsel. Wat voor boodschap wil Tien hiermee overbrengen?
Het gaat om het principe...quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in.
Lieke is nog lang niet klaar met alfa-mannetje Hupert, dat ten eerste.
Ten tweede is alfa-mannetje Brian erg onder de indruk van Lieke. Dat kan ook nog leuk gaan worden met een uiterst jaloerse Amanda.
Ten derde zou Lieke Palma écht een zenuwinzinking kunnen bezorgen.
En tenslotte moet er natuurlijk, na Sylvia's exit, toch een soort van herschikking der groepen gaan plaatsvinden, waarbij Lieke best eens kan gaan samenwerken met de Sint, en misschien zelfs Japio aan haar zijde kan krijgen door hem als Personal Trainer te gaan begeleiden.
Kortom...![]()
en wat is nou eigenlijk 3,95 per maand...![]()
Wat een rare griet zeg, ff je privé brieven op internet zetten. Ik zou toch wel iets van para worden danquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze weet het al en ze vindt het alleen maar stom.
Weet ze al, dacht ik... Jaap heeft de brief ook al voorgelezen.quote:
Goed scriptquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in.
Lieke is nog lang niet klaar met alfa-mannetje Hupert, dat ten eerste.
Ten tweede is alfa-mannetje Brian erg onder de indruk van Lieke. Dat kan ook nog leuk gaan worden met een uiterst jaloerse Amanda.
Ten derde zou Lieke Palma écht een zenuwinzinking kunnen bezorgen.
En tenslotte moet er natuurlijk, na Sylvia's exit, toch een soort van herschikking der groepen gaan plaatsvinden, waarbij Lieke best eens kan gaan samenwerken met de Sint, en misschien zelfs Japio aan haar zijde kan krijgen door hem als Personal Trainer te gaan begeleiden.
Kortom...![]()
en wat is nou eigenlijk 3,95 per maand...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |