Er zit niemand met boeiende verhalen, en dat kan ook niet meer want je ziet iedere zucht en bent op de hoogte van iedere scheet van de bewoners, 24/7... zelfs je grootste idool is niet interessant meer als je die 24/7 zou kunnen volgen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:32 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nee wie zit er eigelijk in die WEL normaal is met boeiende verhalen enz...........ik zou het zo niet weten![]()
Ik wil graag van je aannemen dat je alles bent wat je hierboven vermeldt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat Brian een perfect, of zelfs maar aardig mens is. Ik ben toevallig ook een manipulatieve megalomaan, maar toch heb ik een groot rechtvaardigheidsgevoel. Huubje mist ieder normbesef.
Ik heb het niet over normaal, maar over saai en dat is SYLVIsaai...Met haar gezweef en passieve gedrag, taaaaaarrrrrotkaarten telepathie....we gaan haar missenquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:32 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nee wie zit er eigelijk in die WEL normaal is met boeiende verhalen enz...........ik zou het zo niet weten![]()
En de gemiddelde refo zou je het liefst laten opsluiten als je niet in God gelooft.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volgens Sylvia wel hoor. Die wil niets met God te maken hebben.
is waar............dus blijft ik acher mijn fav. groepje mensen staan....quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:35 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Er zit niemand met boeiende verhalen, en dat kan ook niet meer want je ziet iedere zucht en bent op de hoogte van iedere scheet van de bewoners, 24/7... zelfs je grootste idool is niet interessant meer als je die 24/7 zou kunnen volgen.
Zijn er ook instanties die je opsluiten wanneer je in een SylviSAAI gelooft???quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:37 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En de gemiddelde refo zou je het liefst laten opsluiten als je niet in God gelooft.
"k Weet niet: De Gouwe Kooi wil je zelfs niet eens hebben dus.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:40 schreef Borga het volgende:
[..]
Zijn er ook instanties die je opsluiten wanneer je in een SylviSAAI gelooft???
ik ga idd nu in de zon...........bedankt... was ff vergeten dat ik nog een leven heb buiten dgkquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:41 schreef getl0st het volgende:
Waarom zitten jullie niet heerlijk in de zon?
Er is zo te lezen geen donder te belven in de kooi
Dat is niet nodig want die mensen hebben nog wel vrienden die ze tot de orde roepen voor de verering ernstige vormen aanneemtquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:40 schreef Borga het volgende:
[..]
Zijn er ook instanties die je opsluiten wanneer je in een SylviSAAI gelooft???
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:42 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik ga idd nu in de zon...........bedankt... was ff vergeten dat ik nog een leven heb buiten dgk![]()
Ik zit in de zon met m'n laptop op het balkon.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:41 schreef getl0st het volgende:
Waarom zitten jullie niet heerlijk in de zon?
Er is zo te lezen geen donder te belven in de kooi
Ik ga met je mee naar buiten... Paris Texas geniet nog even van de laatste 24 uur van jequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:42 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik ga idd nu in de zon...........bedankt... was ff vergeten dat ik nog een leven heb buiten dgk![]()
Laptops.. ze zijn toch geweldigquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zit in de zon met m'n laptop op het balkon.![]()
Have fun met je vrienden... oeps, sorryquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik ga met je mee naar buiten... Paris Texas geniet nog even van de laatste 24 uur van jeidool
SylviSAAI
ik wel uit de zon, onder mijn zonnescherm op de schommelbank languit, cola rum erbij en nu maar hopen dat de pleuris uitbreekt in het huis!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Hoor ik Amanda nou zeggen van kan ik iets doen om het goed te maken?
Ik hoop van niet.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Wat heb je aan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze vond het zooooooo kut dat Brian weg was!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Extensions blond dat zal de oorzaak zijn...quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:51 schreef Desii het volgende:
[..]
en ik vind het niet leuk dat je uit bed ben.... kom terug dan...
werkelijk waar.... wat is die blond
Als "Battered Wife Syndrome" al niet bestond zou het voor haar uitgevonden wordenquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Dit gaat zooooooooo goedkomen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze vond het zooooooo kut dat Brian weg was!
minder populair wil nog niet zeggen dat ze veel naar beneden zakt, want de andere kneuzen blijven nog wel onder haar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Ik begrijp dat dit GEEN fake is.![]()
![]()
![]()
En wat Sylvia betreft: eerst zien, dan geloven.
Wat wel typisch is, is die verschuiving in populariteit, ze was lang erg populair op FOK, en nu is ze met exact hetzelfde gedrag (ze is erg stabiel in haar presentatie) ineens een stuk minder populair.
Het maakt mij persoonlijk weinig uit of ze gaat of niet, bij Nena het ik wel iets van weemoed, bij Sylvia eigenlijk niet: het laat me betrekkelijk koud.
ik denk dat alle Fokkers deze vooruitziende blik delenquote:
zodra Brian weer jeuk krijgt zoekt hij wel toenadering.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:57 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk dat alle Fokkers deze vooruitziende blik delen![]()
de vraag is..... hoelang nog voordat ze weer samen het bed delen
Die pleuris breekt nooit uit als ik aan het kijken ben.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik wel uit de zon, onder mijn zonnescherm op de schommelbank languit, cola rum erbij en nu maar hopen dat de pleuris uitbreekt in het huis!
Maandag na de oranjebitter?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog tijd genoeg zal zijn om een poll op te zetten!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Toch geen tarot of horoscopen-boekwerkje mag ik hopen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die pleuris breekt nooit uit als ik aan het kijken ben.![]()
Dus heb ik er een boek bij gepakt en doe net of ik aan het lezen ben.![]()
Amandagaatbinnnekortookmeedoenaanhetnederlandsekampioenschaplangstewoordzeggen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:59 schreef demins het volgende:
Amanda, articuleren graag!
Zou zomaar kunnen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toch geen tarot of horoscopen-boekwerkje mag ik hopen?
Denk wel dat Brian haar flink door het stof laat gaan. Hij blijft in z'n slachtofferrol bij Amanda, om nog ff haar schuldgevoel op te waarderen. Amanda begint steeds een gesprek en Brian geeft zeer korte antwoorden op een wat zeurderige toon.quote:
Die zijn nóg moeilijker te articuleren...quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Amandagaatbinnnekortookmeedoenaanhetnederlandsekampioenschaplangstewoordzeggen.
quote:
schijnstreamen! Een geheel nieuwe tak van sportquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die pleuris breekt nooit uit als ik aan het kijken ben.![]()
Dus heb ik er een boek bij gepakt en doe net of ik aan het lezen ben.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toch geen tarot of horoscopen-boekwerkje mag ik hopen?
Heeft Pietje al wat gevangen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
[afbeelding] Pietje Puk gaat vissen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |