Was per ongeluk en ik heb het allang veranderdquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je moet jouw reactie niet in mijn post friemelen.
Dat klopt het is een hork en het is ook een walgelijke actie maar als je bedenkt wat Natasia allemaal over Sylvia heeft gezegd en dan nu haar reactie vind ik die niet minder walgelijk...met dat stemmetje erbijquote:
Sorry, was niet jouw schuld, er zaten wat blanco regels tussen waardoor het bij latere reacties ook voor kwam.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Was per ongeluk en ik heb het allang veranderd![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:09 schreef StefanPeeters het volgende:
Dan maar even wat luchtigheid tussendoor: mijn brian-knutseltje:
http://www.evilshare.com/54ed71c4-46e9-102a-847b-00a0c993e9d6
Ik wou dat ik zo'n geluk had met petra.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:14 schreef demins het volgende:
Wat heeft Sylvia toch een geluk gehad met Sylvia...
Ja ze weet het toch allemaal maar hequote:Op zaterdag 28 april 2007 17:14 schreef demins het volgende:
Wat heeft Sylvia toch een geluk gehad met Sylvia...
Broodjes met salami en uiquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:15 schreef Charmian het volgende:
Wat zal ik vanavond gaan eten?
Ik eet soep!!! ideetje ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:15 schreef Charmian het volgende:
Wat zal ik vanavond gaan eten?
(Ook hier weer blanco regels in jouw post, maar ik zag het op tijd.)quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat klopt het is een hork en het is ook een walgelijke actie maar als je bedenkt wat Natasia allemaal over Sylvia heeft gezegd en dan nu haar reactie vind ik die niet minder walgelijk...met dat stemmetje erbij![]()
![]()
dat is heel heftig, moet je zeker weten dat je de rest van de avond met niemand meer praatquote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo'n geluk had met petra.![]()
Natasia is altijd nog een optiequote:Op zaterdag 28 april 2007 17:18 schreef akveor het volgende:
Arme Amanda... straks opgesloten met 6 kerels in een huis en niemand wil sex met d'r....
Ongetwijfeld van mama.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
Hoe de fuck komt Amanda eigenlijk aan 10 k?
En hoe de neuk Tasquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
Hoe komt ze aan die dure hondjes, bontjassen, tits enz.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
Oke oke ik weet me plek, ga je mee deminsquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers Alle ruimte voor jullie geluk.![]()
![]()
Ons geluk heeft geen ruimte nodig!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers Alle ruimte voor jullie geluk.![]()
![]()
Nog even morgen ben je daar vanafquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef Frosting het volgende:
Altijd maar dat eeuwig gepaf van Sylvia. Sigaretje na en voor
Zonder al die peuken..... dat is geen goed gevoel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef Frosting het volgende:
Altijd maar dat eeuwig gepaf van Sylvia. Sigaretje na en voor
Nou Natasja kon de laatste tijd toch wel goed met syl opschieten maar ja ze heeft ook een hele slechte kant een wraak kant.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van Natasja![]()
pm volgt later, sorry.
Loopt zij ook al naakt rond?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:23 schreef petraa het volgende:
Wat een klittebos heeft Amanda
Was niet bedoeld om je weg te sturen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke oke ik weet me plek, ga je mee demins![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |