Echt zo'n vakantie-vriendschap: je leeft in een kleine wereld en maakt kleine dingen groter/belangrijker dan ze zijn en tevens grote dingen verwaarloos je.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad. Vreemd voor twee mensen die zichzelf zulke goede vrienden noemen...
24 uur bedenktijd voor ze uit de kooi vertrekt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:31 schreef SiRojK het volgende:
Wat is 'haar 24 uur'?
Euthanasiequote:Op zaterdag 28 april 2007 12:31 schreef SiRojK het volgende:
Wat is 'haar 24 uur'?
Ja ze wil er uit. Dit speelt al een aantal dagen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:32 schreef SiRojK het volgende:
Huh, ik snap het nog niet... 24 bedenktijd, heeft ze gezegd dat ze er uit ging dan? Is ze er uit gestemd? ik snap het echt niet
'Vrijwillig', ahumquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:32 schreef SiRojK het volgende:
Huh, ik snap het nog niet... 24 bedenktijd, heeft ze gezegd dat ze er uit ging dan? Is ze er uit gestemd? ik snap het echt niet
Ja, stoer van hem hè, wrijft het er allemaal nog even lekker in bij Amanda.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:33 schreef mootie het volgende:
Brian is lekker bezig tegen Amanda @@
Belachelijk, maar ik snap ook Amandel niet dat ze aan Brian ontbijt op bed gaat vragenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:34 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ja, stoer van hem hè, wrijft het er allemaal nog even lekker in bij Amanda.
Ze zei het, maar het is Amanda's schuld, Brian zei toch dat ie niet met haar wilde pratenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:36 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda: Brain heeft er ook een handje van..... ja midden in je mooie smoeltje Amanda: TREK JE BEK NOU EENS OPEN!!!!!
En dan is het blijkbaar geen fysiek geweld...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zei het, maar het is Amanda's schuld, Brian zei toch dat ie niet met haar wilde praten![]()
Vind je leuk hequote:Op zaterdag 28 april 2007 12:37 schreef SiRojK het volgende:
'HET BEFVERHAAL'
Wat mij betreft had Brian de deur uitgegooid moeten worden om die actie. Tien zend een mooie boodschap de wereld in, meisjes mogen gespuugd en geslagen worden als ze ongewenst in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
En dan is het blijkbaar geen fysiek geweld...
Dat doet hij omdat hij weet dat ze dan weer harder naar hem toe komt rennen. Het streelt zijn bronstige gorilla ego.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:37 schreef Clank het volgende:
Natasia blijft maar praten over de 'knal' die Huub Brian heeft verkocht.
Brian is nu zó gemeen bezig naar Amanda toe..
ze wil brian weer terugquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:35 schreef Ning het volgende:
[..]
Belachelijk, maar ik snap ook Amandel niet dat ze aan Brian ontbijt op bed gaat vragen
Ja, ook weer een knap staaltje van Brian: 2 dingen bewust door elkaar halen. Die knal van Brian naar Amanda was die bewuste avond/nacht en daar doelt Amanda op..... Brian zei neen de dag daarop toen Amanda hem uitnodigde voor een gesprek. Handige jongen is het toch. Zó stom maar haarscherp als het hem uitkomt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zei het, maar het is Amanda's schuld, Brian zei toch dat ie niet met haar wilde praten![]()
huub lakt zijn nagels, ook niet echt mannelijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Brian laat zijn oksels scheren, wat een fag zeg![]()
pls shoot mequote:
Achjah, lichaamsverzorging, de ene gaat er wat verder in dan een anderquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub lakt zijn nagels, ook niet echt mannelijk
Brian heeft haar nu in een positie waar ze idd alles voor hem zou doen om hem terug te krijgen. Ook al zegt hij de meest walgelijke dingen.. het maakt haar niet meer uit... zo lijkt het.quote:
Scherp gezien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian heeft haar nu in een positie waar ze idd alles voor hem zou doen om hem terug te krijgen. Ook al zegt hij de meest walgelijke dingen.. het maakt haar niet meer uit... zo lijkt het.
Een plek onder zn arm, hij verzint het ook waar hij bijstaat.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:42 schreef Clank het volgende:
Brian is 'gewond' door de klap van Huub???
Ik dacht dat Natasia een moedervlek aldaar had meegeschoren..... is ook goed, doet ook zeer.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Een plek onder zn arm, hij verzint het ook waar hij bijstaat.....
Misschien heeft hij zichzelf nog een paar keer in zijn gezicht geslagen toen de stream uitstond? Net als bij zijn vorige uitbarsting.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:43 schreef blomst het volgende:
Brian heeft een klein plekje gevonden op zijn gezicht, Natasja vraagt of het door het scheren komt, Nee zegt brian door de klap van Huub.
Heeft hij lang moeten zoeken.
Owww vandaar dat Huub er niet uitgezet is... het is te gevaarlijk voor hem buiten..quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:44 schreef solara4 het volgende:
Ik denk dat de broers van Brian bedreigingen hebben geuit naar Huub. De Febo heeft overlegt met Huub en vandaar die actie gister. Ik denk niet dat Huub normaal kan rondlopen buiten als hij dit niet had gedaan
Nee bij Natasjaquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
Heeft brian vannacht gewoon in eht bed bij amanda geslapen ?
nee bij natasquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
Dus als bedreigingen helpen kunnen ze wel stoppen met DGK. ''Als Brian niet uitgeroepen wordt als winnaar dan komen de broertjes wel even!'' Winnaar bekent!quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:44 schreef solara4 het volgende:
Ik denk dat de broers van Brian bedreigingen hebben geuit naar Huub. De Febo heeft overlegt met Huub en vandaar die actie gister. Ik denk niet dat Huub normaal kan rondlopen buiten als hij dit niet had gedaan
Heeft Jaap zich al gedoest?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
wanneer gaat dat verteld worden aan de restquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:46 schreef Ecila111 het volgende:
Ben benieuwd naar alle nepreakties van alle bewoners als Syl vertelt over 24-uur-aanvraag.
Het zelfde geldt voor Brian, het enige verschil is dat hij juist een bedreiging voor ons allen is... paraquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww vandaar dat Huub er niet uitgezet is... het is te gevaarlijk voor hem buiten..
'k Weetniet, moet dat officieel? Huub vroeg het net aan Syl en ze zei dat ze het nog niet wist.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:48 schreef solara4 het volgende:
[..]
wanneer gaat dat verteld worden aan de rest
kon zo maar eens waar zijn, op de manier hoe hij nu rond loopt en dingen zegt, snap ook de actie van huub nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:47 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dus als bedreigingen helpen kunnen ze wel stoppen met DGK. ''Als Brian niet uitgeroepen wordt als winnaar dan komen de broertjes wel even!'' Winnaar bekent!
Oeps ,verraad ik nu het hele concept?![]()
Geen idee!!! Weet jij het??? Ik kon het vanochtend niet in de gaten houden ik moest weg.quote:
Omdat ze anders tegen ze gaat schreeuwen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:49 schreef mazaru het volgende:
Waarom luistert iedereen zo braaf naar die Natasja?
Ik erger me daar dood aan.
Ah, uiteindelijk zal blijken dat Sylvia die 24-uur-aanvraag moest doen om er achter te komen dat ze in de villa precies op haar plek is!quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:46 schreef Ecila111 het volgende:
Ben benieuwd naar alle nepreakties van alle bewoners als Syl vertelt over 24-uur-aanvraag.
Ik heb hem niet zien douchenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Geen idee!!! Weet jij het??? Ik kon het vanochtend niet in de gaten houden ik moest weg.![]()
amen, ik ga maar naar buiten, mzzlsquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:52 schreef blomst het volgende:
zijn er geen andere bewoners Brian verveelt me, of eigelijk word ik misselijk als ik hem hoor of zie.
Er is toch niemand die dat begrijpt?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:51 schreef solara4 het volgende:
amanda is nu echt aan het slijmen
alsof huub geen vechters buiten de gouden kooi achter zich heeftquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:50 schreef solara4 het volgende:
[..]
kon zo maar eens waar zijn, op de manier hoe hij nu rond loopt en dingen zegt, snap ook de actie van huub niet
Nou die actie van Huub kan goed ingegeven zijn om zijn under-dog positie scherp te houden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:50 schreef solara4 het volgende:
[..]
kon zo maar eens waar zijn, op de manier hoe hij nu rond loopt en dingen zegt, snap ook de actie van huub niet
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef Kinga het volgende:
Ah, Sylvia rot eindelijk op?
Ik beweer niet dat Brian een perfect, of zelfs maar aardig mens is. Ik ben toevallig ook een manipulatieve megalomaan, maar toch heb ik een groot rechtvaardigheidsgevoel. Huubje mist ieder normbesef.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij ziet een totaal andere Brian dan ik! Ik zie een man die blind is voor zichzelf en voor zijn omgeving. Het ontbreekt hem aan elke vorm van zelfkennis en hij is zeer manipulatief. Kijk maar eens hoe hij iedere keer weer in staat is Amanda aan te praten dat alles haar fout is. En zijn 'rechtvaardigheidsgevoel' reikt niet verder dan zijn eigen belang. Dat is mijn indruk in ieder geval.
En for the record: ik ben geen Huub-fan.
Goed samengevat, heb te doen met alle hulpverleners en naasten die met al die Amandaas te maken hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is toch niemand die dat begrijpt?
Eerst slaat die lunatic haar in het gezicht, hij bespuugd haar met volle kracht. En dan ligt ze vanuit haar bed te slijmen met hem![]()
er zit meer achter dan dat we denkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:55 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nou die actie van Huub kan goed ingegeven zijn om zijn under-dog positie scherp te houden.
Hij stelt zich nederig op en krijgt daar bij het publiek best wel wat credits voor. De actie van Brian om daar een potje te gaan zitten janken wordt naar mijn idee niet gewaardeerd met stemmen in de poi-poll.
Huub is best goed in deze vorm van stemmingmakerij. En ach Jaap gaf toch ook aan dat zijn excuses naar Silvia toen niet gemeend waren. Dus wat stelt het voor?
Toch triest hoe iedereen het maar op z'n beloop laat en toestaat. Ik neem het Syl maar ook Nicholaas best kwalijk dat ook zij hun handen van Amanda aftrekken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eerst slaat die lunatic haar in het gezicht, hij bespuugd haar met volle kracht. En dan ligt ze vanuit haar bed te slijmen met hem![]()
Volgens mij moet dat zijn: Huub mist in DGK ieder normbesef.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat Brian een perfect, of zelfs maar aardig mens is. Ik ben toevallig ook een manipulatieve megalomaan, maar toch heb ik een groot rechtvaardigheidsgevoel. Huubje mist ieder normbesef.
Wat is het normbesef van iemand die aangeeft geen relatie te willen met een meisje, maar die haar wel recht in haar gezicht spuugt en slaat als hij haar bij iemand anders in bed vindt?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat Brian een perfect, of zelfs maar aardig mens is. Ik ben toevallig ook een manipulatieve megalomaan, maar toch heb ik een groot rechtvaardigheidsgevoel. Huubje mist ieder normbesef.
Ik heb het gesprek na 10 min. al uitgezet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:59 schreef demins het volgende:
Zijn er eigenlijk nog andere doorzetters, ware helden, voor wie geen uitdaging te groot is, die het volledige gesprek tussen Sylvia en Brian hebben uitgezeten? Zelf herinner ik me het als de dag van gister!
Ik neem het de redaktie (JDM) kwalijk dat hij dit laat gebeuren. Er wordt hier een schoolvoorbeeld 'loverboy' uitgezonden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:59 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Toch triest hoe iedereen het maar op z'n beloop laat en toestaat. Ik neem het Syl maar ook Nicholaas best kwalijk dat ook zij hun handen van Amanda aftrekken.
Jij gaat daar met je volle verstand, met het geluid AAN?!!?? naar luisteren???quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:59 schreef demins het volgende:
Zijn er eigenlijk nog andere doorzetters, ware helden, voor wie geen uitdaging te groot is, die het volledige gesprek tussen Sylvia en Brian hebben uitgezeten? Zelf herinner ik me het als de dag van gister!
ehhh foutje verstand heeft Demins niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij gaat daar met je volle verstand, met het geluid AAN?!!?? naar luisteren???
iedere poging die brian onderneemt om een gesprek te beginnen word door mij geboycot.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:59 schreef demins het volgende:
Zelfs met weinig verstand, ga je daar geen vier uur naar zitten luisterenquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:02 schreef petraa het volgende:
[..]
ehhh foutje verstand heeft Demins niet.![]()
Misschien hebben ze de zelfde normen en waarden als Brian, en vinden zij dat je een vrouw mag slaan en bespugen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:01 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik neem het de redaktie (JDM) kwalijk dat hij dit laat gebeuren. Er wordt hier een schoolvoorbeeld 'loverboy' uitgezonden.
Ik heb ervan genoten.... er zijn veel te weinig van dit soort gesprekken...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:59 schreef demins het volgende:
Normen en waarden ???? Ze weten daar absoluut niet wat dat zijn, anders had het programma er zeker anders uitgezien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de zelfde normen en waarden als Brian, en vinden zij dat je een vrouw mag slaan en bespugen.
't Is allemaal te triest voor woorden. Zo gebeuren die dingen nou, we staan erbij en kijken ernaar en doen..... niets.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:01 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik neem het de redaktie (JDM) kwalijk dat hij dit laat gebeuren. Er wordt hier een schoolvoorbeeld 'loverboy' uitgezonden.
Iemand als Amanda vraagt er ook gewoon omquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:05 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
't Is allemaal te triest voor woorden. Zo gebeuren die dingen nou, we staan erbij en kijken ernaar en doen..... niets.
Eric moet Huub wel backup geven, anders is hij de eerste die daarna vertrekt.quote:
Zo zie ik het ook.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:03 schreef Desii het volgende:
In tegenstelling tot sommigen van jullie denk ik dat Huub echt aangeslagen is door het vertrek van Syl.... hij beseft als geen ander wat haar invloed op hem is.
(op het moment dat je weet dat je nog maar 1 of 2 dagen hebt, weet je vaak de juiste woorden niet meer te vinden...... omdat je met je gevoel overhoop ligt)
jawel hoor Eric en Huub hebben gisteravond afgesproken elkaars volledige backup te worden.quote:
Wat zou ik graag eens een goed gesprek met die meid hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:08 schreef MissSomebody het volgende:
Amanda buzzz of bij die Para Brother...jeemig dat kind mist echt een contact....![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de zelfde normen en waarden als Brian, en vinden zij dat je een vrouw mag slaan en bespugen.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:47 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dus als bedreigingen helpen kunnen ze wel stoppen met DGK. ''Als Brian niet uitgeroepen wordt als winnaar dan komen de broertjes wel even!'' Winnaar bekent!
Oeps ,verraad ik nu het hele concept?![]()
That's the power of love John de Molquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:10 schreef Clank het volgende:
Brian: Hé Huub.. Frans Bauer doet een vertolking van Wim Sonnevelds klassieker Het Dorp.
Huub die in het zwembad ligt te dobberen zegt iets terug.
Ze doen iig weer normaal tegen elkaar?
Je hebt gelijk maar is dat een reden om het te laten voor wat het is? Ws wel..... we trekken ons handen ervan af, hebben er geen zin an, zoek het maar uit, eigen schuld. Amanda is ook wel van het hardnekkige soort.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iemand als Amanda vraagt er ook gewoon om![]()
Heeft ze ook verteld, toen het over het spugen ging zei ze dat ze dat niet eens zo erg vond want ze had wel meer van dat soort vriendjes gehad.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat zou ik graag eens een goed gesprek met die meid hebben.
Hoewel dat waarschijnlijk heel weinig nut zal hebben, sommige mensen kicken nou eenmaal op een gewelddadige relatie.
Op sommige momenten ben ik zo blij dat ik bepaalde afbeeldingen kan blokkerenquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:11 schreef Dynabite het volgende:
Nieuwe bewoner maakt Eric immuun------------> Huub exit!![]()
![]()
http://www.kingjaap.nl
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb ervan genoten.... er zijn veel te weinig van dit soort gesprekken...
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:11 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar is dat een reden om het te laten voor wat het is? Ws wel..... we trekken ons handen ervan af, hebben er geen zin an, zoek het maar uit, eigen schuld. Amanda is ook wel van het hardnekkige soort.
Amanda haar probleem is dat ze nooit zonder een relatie zit, en ook al deden brian en Amanda net of hadden ze geen relatie, ze hadden wel wat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:10 schreef petraa het volgende:
Amanda heeft dus ook geen normen en waarden. Dat blijkt.
Ik heb af en toe het geluid even aangezet en wat dingetjes in de COS verslagen. Maar uiteindelijk moest ook ik het opgeven.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:59 schreef demins het volgende:
Dat is het enige positieve aan het eventuele vertrek van Sylvia..... en daarnaquote:
hoe zit het eigenlijk met die 'siesoloog'? Heeft die uberhaupt wel binding met de mensen die hij daar moet begeleiden? Ik neem aan dat daar ook een stukje beroepsinterresse bijzit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Amanda haar probleem is dat ze nooit zonder een relatie zit, en ook al deden brian en Amanda net of hadden ze geen relatie, ze hadden wel wat.
Nu moet ze het zonder aandacht doen.
Dus dan nog liever een man die haar kleineert dan geen man.
Voorzover ik weet is het een vrouw genaamd Anita. Als je op Amanda doelt, die verander je niet zomaar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:19 schreef it_was_me het volgende:
[..]
hoe zit het eigenlijk met die 'siesoloog'? Heeft die uberhaupt wel binding met de mensen die hij daar moet begeleiden? Ik neem aan dat daar ook een stukje beroepsinterresse bijzit.
Wedje leggen dat Nico niet weggaat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:20 schreef carpediem23 het volgende:
Dus Syl gaat weg morgen, en Nicolaas die er ook vnadoor gaat? Dacht als zo iets te lezen op de tien site. Omdat ze Brian en Huub er niet uit hebben uigezet. Daarom wil Nicolaas weg (voor hem schiet het niets meer op) en hij denkt aan zijn reputatie omdat het nu een ordinaire bende is.
als het heel simpel zou aankomen op "niet begrijpen" en het zo simpel zou zijn om te zeggen die brian deugt niet ik stap op.....denk je niet dat het dan ook heel simpel zou zijn om enorm veel vrouwen in dit land van de mishandeling af te krijgen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een para sulletje heeft ze al.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:24 schreef Disana het volgende:
Natasia wil graag een para solletje.
volgens mij zijn deze praktijken huub ook niet onbekend, hij heeft zelf aangegeven in het verleden ook vrouwen te hebben geslagen, maar bij huub is het dan wel goed?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet goed. Wat denk je nu zelfquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij zijn deze praktijken huub ook niet onbekend, hij heeft zelf aangegeven in het verleden ook vrouwen te hebben geslagen, maar bij huub is het dan wel goed?
Ja ik doel idd op Amanda. Ik zou verwachten dat zo iemand Amanda beschermt tegen zichzelf. Als we het hier hebben over het manipulatieve gedrag van de FEBO, dan is het niet ondenkbaar dat de psycholoog erop aandringt dat ze iets doen met Amanda. Maar daarvoor moet je binding hebben met die mensen. En dat vraag ik mij dus af. Heeft zij dat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Voorzover ik weet is het een vrouw genaamd Anita. Als je op Amanda doelt, die verander je niet zomaar.
Als huub vrouwen heeft geslagen mogen van mij per direct nu zijn klauwen van zijn sodemieter afrotten!quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij zijn deze praktijken huub ook niet onbekend, hij heeft zelf aangegeven in het verleden ook vrouwen te hebben geslagen, maar bij huub is het dan wel goed?
Ik heb Huub in de kooi nog geen vrouw zien bespugen en slaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Scheelde 1 keer toch niet veel bij Amanda.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb Huub in de kooi nog geen vrouw zien bespugen en slaan.
Ik denk dat een psycholoog dat beroepshalve wel heeft, ja. Maar 'achter' heeft natuurlijk ook zo zijn agenda, en als je ziet hoe Brian wordt beschermd, komt zo'n gewillig kipje natuurlijk wel erg goed uit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:32 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja ik doel idd op Amanda. Ik zou verwachten dat zo iemand Amanda beschermt tegen zichzelf. Als we het hier hebben over het manipulatieve gedrag van de FEBO, dan is het niet ondenkbaar dat de psycholoog erop aandringt dat ze iets doen met Amanda. Maar daarvoor moet je binding hebben met die mensen. En dat vraag ik mij dus af. Heeft zij dat?
Hedda kreeg anders flinke klappenquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:33 schreef blomst het volgende:
Huub heeft toch ook aangegeven dat dat niet een actie is waar hij heel trots op is maar dat hij wel de hand in eigen boezem steekt. Zelfs dat doet Brian niet. Alles ligt altijd aan een ander.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
niet in de kooi maar buiten bij zijn vriendinnen, huub is volgens mij ook niet zo heilig zoals sommigen fans van hem denken, die spoort ook voor geen meterquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Jawel hier is er nog één. Het was erg zwaar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:59 schreef demins het volgende:
En daarmee neem ik het JDM kwalijk dat hij Amanda niet eruit toneelhaakt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat een psycholoog dat beroepshalve wel heeft, ja. Maar 'achter' heeft natuurlijk ook zo zijn agenda, en als je ziet hoe Brian wordt beschermd, komt zo'n gewillig kipje natuurlijk wel erg goed uit.
Verder denk ik dat zelfs een delegatie uit een Blijf van mijn Lijf huis niet zal helpen.
Ze is echt niet goed bij haar hoofdquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:37 schreef ozewiesewoze het volgende:
kijk d'r nou liggen, helemaal wulps te wezen.
"ik vind het wel een goed idee als je weer in bed komt liggen....."
Ik heb geen medelijden met haar.
Was dat niet acteren om Brian te sarren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Scheelde 1 keer toch niet veel bij Amanda.
Ik denk dat hij bang is voor Natasia.. die zou nog wel's uit d'r plaat kunnen gaan áls Brian weer bij Amanda in bed duikt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
"Waar ben je bang voor?" Brian zegt niks en loopt weg.
werkelijk waar... k wist dat ze dom was.......... maar ohhhh, hoe kan je tot haar doordringen.... NOT waarschijnlijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Ze ligt echt te bedelen of brainles weer bij haar in bed wil komen.
Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Amanda is nog niet genoeg gestraft.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:40 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bang is voor Natasia.. die zou nog wel's uit d'r plaat kunnen gaan áls Brian weer bij Amanda in bed duikt.![]()
denk dat amanda zonder sex echt niet kan, huub is eigenlijk niet haar type, ze vindt hem zelfs lelijk als ze niet dronken is, en ze durft het niet meer aan met hem na het voorval, mitch is niet in haar geinteresseerd, dus rest brian alleen nog maar, of er moet een nieuwe mannelijke bewoner komenquote:
volgens mij heeft ze zelf meermaals aangegeven verliefd te zijn op die terroristquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat amanda zonder sex echt niet kan, huub is eigenlijk niet haar type, ze vindt hem zelfs lelijk als ze niet dronken is, en ze durft het niet meer aan met hem na het voorval, mitch is niet in haar geinteresseerd, dus rest brian alleen nog maar, of er moet een nieuwe mannelijke bewoner komen
Nee.. niet verliefd... maar héél véél gevoel heeft ze voor hemquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:44 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze zelf meermaals aangegeven verliefd te zijn op die terrorist
Waarom haar en niet Brian?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:37 schreef it_was_me het volgende:
[..]
En daarmee neem ik het JDM kwalijk dat hij Amanda niet eruit toneelhaakt.
en zelfs hints gegeven over trouwen met brianquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:44 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze zelf meermaals aangegeven verliefd te zijn op die terrorist
Alsof Brian dat zou wilen. Hij wil haar alleen maar neuken en alleenrecht op hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en zelfs hints gegeven over trouwen met brian
idd, ze is echt wel verliefd op brian. voor zover je over echte verliefdheid kunt spreken want ze is inderdaad gewoon sexverslaafd en brian is maar wat makkelijk over te halen om dat met ieder gleufdier te doen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en zelfs hints gegeven over trouwen met brian
hij reageerde ook negatief, maar amanda is wat dat betrft zo'n rare, zou het niet vreemd vinden als dat 1 van haar volgende doelen is, trouwen met brian en dat met 19 jaar, natas en eric als bruidsmeisjesquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Alsof Brian dat zou wilen. Hij wil haar alleen maar neuken en alleenrecht op hebben.
idd en het is zo makkelijk! Liefde is als je wijf op haar blote voeten in de keuken loopt te zwangeren en als ze alleen maar buiten de deur gaat om een kratje pils te halen of de auto te wassen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:51 schreef ozewiesewoze het volgende:
idd, zij heeft een volkomen verknipt idee van liefde. Maar ja, van thuis uit heeft ze ook niet echt iets meegekregen behalve een grote mond.
Misschien heeft Mitch wel een nieuw script gekregen, nu Brian de "relatie" heeft verbroken!quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat amanda zonder sex echt niet kan, huub is eigenlijk niet haar type, ze vindt hem zelfs lelijk als ze niet dronken is, en ze durft het niet meer aan met hem na het voorval, mitch is niet in haar geinteresseerd, dus rest brian alleen nog maar, of er moet een nieuwe mannelijke bewoner komen
Ik denk ook dat Nena de enige is die Amanda op andere gedachten zou kunnen brengen.quote:
echt een script, want in real life is amanda echt niet zijn type, hij schijnt toch redelijk selectiief te zijn en te kijken naar klassequote:Op zaterdag 28 april 2007 13:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Misschien heeft Mitch wel een nieuw script gekregen, nu Brian de "relatie" heeft verbroken!![]()
is het geen smegma?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:56 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Sylvia krijgt last van pigment vlekjes rond haar mond.
Ik vraag me af of Sylvia naar baantjes zit te zoeken Hier http://www.dapotheek.nl/ bleef ze heel lang kijken. Of ze zoekt vast een leuk koninginnedagfeestje uit natuurlijk...quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:56 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Sylvia krijgt last van pigment vlekjes rond haar mond.
Afgezien van het feit dat het voor Huub iig niet "gebruikelijk" lijkt te zijn doet het er natuurlijk weinig aan af dat hij ook wel eens geslagen heeft, hand in eigen boezem of niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:36 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Huub heeft toch ook aangegeven dat dat niet een actie is waar hij heel trots op is maar dat hij wel de hand in eigen boezem steekt. Zelfs dat doet Brian niet. Alles ligt altijd aan een ander.
zag geen reet van die foto ...zit buitenquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:02 schreef blomst het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet bruin van kleur.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:04 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het voor Huub iig niet "gebruikelijk" lijkt te zijn doet het er natuurlijk weinig aan af dat hij ook wel eens geslagen heeft, hand in eigen boezem of niet.
Mbt Brian is het werkelijk zum kotzen dat noch hij, noch "achter" enige verantwoordelijkheid neemt: Amanda komt duidelijk uit een omgeving en situatie waar dit gedrag niet vreemd is, met de tolerantie van "achter" naar dit gedrag wordt haar nog steeds niet duidelijk gemaakt dat dit echt niet kan.
En dan is zij wederom slechts een meisje van 19 dat misschien wel een hoop meegemaakt heeft maar zich (nog) niet realiseert dat wat ze meegemaakt heeft en nu ook weer meemaakt niet kan en niet normaal is.
Ze mag dan voor de wet "volwassen" zijn maar het is duidelijk dat ze meerdere symptomen vertoont die mishandelde vrouwen ook vertonen, dus haar eigen reactie daarop zou al niet eens meer mogen meetellen, in een situatie als deze zou er gewoon ingegrepen moeten worden.
Mishandeling gaat altijd van kwaad tot erger en het is schandalig dat "achter" dit risico wenst te nemen.
Dan ken je Versabommie nog niet!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:02 schreef blomst het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet bruin van kleur.
niet zo sjaggerijnig knul, is je viagra op ofzo?quote:
Huub kwam net ook het terras op en moest de groeten doen aan de rest van iemand.. waar hij in het kantoor contact mee had gehad??quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:13 schreef Disana het volgende:
Huub heeft kennelijk met mensen van een forum gesproken, hij heeft het over 'forums' en 'forum operators' tegen Sylvia.
Niet akeliger dan iedereen verwacht had...quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:13 schreef Ecila111 het volgende:
Wat een akelig spelletje spelen Brian en Amanda in 't zwembad.
Die indruk poogt Demins vaak wel graag te wekken, w.s. wil hij iets compenserenquote:
Alleen het Gouden Kooi forum, vraagt Natasia. Huub zegt iets onverstaandbaars als 'vandaag mochten ze even als verrassing...' Ene Astrid wordt genoemd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub kwam net ook het terras op en moest de groeten doen aan de rest van iemand.. waar hij in het kantoor contact mee had gehad??
Vroeger hadden je postings humor en enige interne logica. Ik denk dat jij op bent, ofzo!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet zo sjaggerijnig knul, is je viagra op ofzo?
het zij zo, verspil je moeite dan ook niet en laat me met rust!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:17 schreef demins het volgende:
[..]
Vroeger hadden je postings humor en enige interne logica. Ik denk dat jij op bent, ofzo!
Als je goed zou lezen dan zou je lezen dat ik Huub dus niet schoonpraat: "het doet er weinig af af dat hij ook wel eens geslagen heeft" betekent volgens mij nog steeds dat dat het niet goedmaakt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:15 schreef robert2006 het volgende:
Wat is dat voor rare opmerking, natuurlijk doet het er wel aan toe, huub maakt zeer regelmatig opmerkingen over dat brian vrouwen slaat, terwijlk hij het zelf ook heeft gedaan in het verleden
huub is zelf ook geen schoon voorbeeld van een man om een relatie mee te hebben.
sterker nog, denk niet dat er veel meisjes zijn die zijn gesex met anderen zullen waarderen en accepteren
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:13 schreef Meganog het volgende:
Ook Sylvia toont weer aan waarom het zo'n enorm verlies is dat ze weggaat...
Jouw vrienden vertellen hun verhaal slechts aan 1 persoon?? Of sta je er ook iedere keer weer naast als ze het vertellen zonder dat je bij de 7de keer roept "ja dat weten we nou allemaal wel"??quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:19 schreef Borga het volgende:
[..]
Het is één enorme saaie doos....
en als ze dan begint met praten zoals vannacht dan lult ze als een kip zonder kop,
echt hele leuke verhalen.
![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die indruk poogt Demins vaak wel graag te wekken, w.s. wil hij iets compenseren
Welke vrienden??quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:21 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jouw vrienden vertellen hun verhaal slechts aan 1 persoon?? Of sta je er ook iedere keer weer naast als ze het vertellen zonder dat je bij de 7de keer roept "ja dat weten we nou allemaal wel"??
okay, ja, mee eensquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:18 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als je goed zou lezen dan zou je lezen dat ik Huub dus niet schoonpraat: "het doet er weinig af af dat hij ook wel eens geslagen heeft" betekent volgens mij nog steeds dat dat het niet goedmaakt.
Ik heb niets met mannen die wel slaan maar daarna sorry zeggen, had je maar eerder moeten bedenken.
Echter, wat Brian doet dat doet hij nu onder het oog van de redactie en die laten hem er zelfs mee wegkomen, daarmee wordt Amanda nog meer beschadigd dan ze al was.
Het was niet te harden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:19 schreef Borga het volgende:
[..]
en als ze dan begint met praten zoals vannacht dan lult ze als een kip zonder kop,
![]()
Nee, blind in God, dolfijnen of Huub geloven, dat is lekker normaalquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:24 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het was niet te harden.![]()
Op een gegeven moment vertelde ze dat ze niet gelooft in een god of in allah maar in een Energie, die over een paar los zal komen zodat we allemaal telepatisch zullen kunnen communiceren. En dan zijn er mensen die haar 'normaal' vinden.![]()
Mij kost het geen moeite, knul, jij bent degene die er moeite mee heeft! Maar ik zal je niet meer pesten. Crybaby!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
het zij zo, verspil je moeite dan ook niet en laat me met rust!
Waarom haal jij Huub, god en dolfijnen er bij ???quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, blind in God, dolfijnen of Huub geloven, dat is lekker normaal![]()
teiltje aubquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd en het is zo makkelijk! Liefde is als je wijf op haar blote voeten in de keuken loopt te zwangeren en als ze alleen maar buiten de deur gaat om een kratje pils te halen of de auto te wassen!
of achter para brother Brain staanquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, blind in God, dolfijnen of Huub geloven, dat is lekker normaal![]()
nee wie zit er eigelijk in die WEL normaal is met boeiende verhalen enz...........ik zou het zo niet wetenquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:19 schreef Borga het volgende:
[..]
![]()
Omdat het weinig uitmaakt waar je in gelooft?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:28 schreef Borga het volgende:
[..]
Waarom haal jij Huub, god en dolfijnen er bij ???
't Is moeilijk om deze theorieën te delen en komt daarom snel over als vaag. Jammer dat Syl hierin geen ruimte heeft gepakt om hierover te praten..... ik zou van de partij zijn geweest.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:24 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het was niet te harden.![]()
Op een gegeven moment vertelde ze dat ze niet gelooft in een god of in allah maar in een Energie, die over een paar los zal komen zodat we allemaal telepatisch zullen kunnen communiceren. En dan zijn er mensen die haar 'normaal' vinden.![]()
Volgens Sylvia wel hoor. Die wil niets met God te maken hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Omdat het weinig uitmaakt waar je in gelooft?
Of is het minder gestoord om in God te geloven dan in "Energie" te geloven??
Er zit niemand met boeiende verhalen, en dat kan ook niet meer want je ziet iedere zucht en bent op de hoogte van iedere scheet van de bewoners, 24/7... zelfs je grootste idool is niet interessant meer als je die 24/7 zou kunnen volgen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:32 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nee wie zit er eigelijk in die WEL normaal is met boeiende verhalen enz...........ik zou het zo niet weten![]()
Ik wil graag van je aannemen dat je alles bent wat je hierboven vermeldt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik heb het niet over normaal, maar over saai en dat is SYLVIsaai...Met haar gezweef en passieve gedrag, taaaaaarrrrrotkaarten telepathie....we gaan haar missenquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:32 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nee wie zit er eigelijk in die WEL normaal is met boeiende verhalen enz...........ik zou het zo niet weten![]()
En de gemiddelde refo zou je het liefst laten opsluiten als je niet in God gelooft.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volgens Sylvia wel hoor. Die wil niets met God te maken hebben.
is waar............dus blijft ik acher mijn fav. groepje mensen staan....quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:35 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Er zit niemand met boeiende verhalen, en dat kan ook niet meer want je ziet iedere zucht en bent op de hoogte van iedere scheet van de bewoners, 24/7... zelfs je grootste idool is niet interessant meer als je die 24/7 zou kunnen volgen.
Zijn er ook instanties die je opsluiten wanneer je in een SylviSAAI gelooft???quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:37 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En de gemiddelde refo zou je het liefst laten opsluiten als je niet in God gelooft.
"k Weet niet: De Gouwe Kooi wil je zelfs niet eens hebben dus.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:40 schreef Borga het volgende:
[..]
Zijn er ook instanties die je opsluiten wanneer je in een SylviSAAI gelooft???
ik ga idd nu in de zon...........bedankt... was ff vergeten dat ik nog een leven heb buiten dgkquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:41 schreef getl0st het volgende:
Waarom zitten jullie niet heerlijk in de zon?
Er is zo te lezen geen donder te belven in de kooi
Dat is niet nodig want die mensen hebben nog wel vrienden die ze tot de orde roepen voor de verering ernstige vormen aanneemtquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:40 schreef Borga het volgende:
[..]
Zijn er ook instanties die je opsluiten wanneer je in een SylviSAAI gelooft???
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:42 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik ga idd nu in de zon...........bedankt... was ff vergeten dat ik nog een leven heb buiten dgk![]()
Ik zit in de zon met m'n laptop op het balkon.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:41 schreef getl0st het volgende:
Waarom zitten jullie niet heerlijk in de zon?
Er is zo te lezen geen donder te belven in de kooi
Ik ga met je mee naar buiten... Paris Texas geniet nog even van de laatste 24 uur van jequote:Op zaterdag 28 april 2007 14:42 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ik ga idd nu in de zon...........bedankt... was ff vergeten dat ik nog een leven heb buiten dgk![]()
Laptops.. ze zijn toch geweldigquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zit in de zon met m'n laptop op het balkon.![]()
Have fun met je vrienden... oeps, sorryquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:45 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik ga met je mee naar buiten... Paris Texas geniet nog even van de laatste 24 uur van jeidool
SylviSAAI
ik wel uit de zon, onder mijn zonnescherm op de schommelbank languit, cola rum erbij en nu maar hopen dat de pleuris uitbreekt in het huis!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Hoor ik Amanda nou zeggen van kan ik iets doen om het goed te maken?
Ik hoop van niet.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Wat heb je aan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze vond het zooooooo kut dat Brian weg was!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Extensions blond dat zal de oorzaak zijn...quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:51 schreef Desii het volgende:
[..]
en ik vind het niet leuk dat je uit bed ben.... kom terug dan...
werkelijk waar.... wat is die blond
Als "Battered Wife Syndrome" al niet bestond zou het voor haar uitgevonden wordenquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Dit gaat zooooooooo goedkomen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze vond het zooooooo kut dat Brian weg was!
minder populair wil nog niet zeggen dat ze veel naar beneden zakt, want de andere kneuzen blijven nog wel onder haar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Ik begrijp dat dit GEEN fake is.![]()
![]()
![]()
En wat Sylvia betreft: eerst zien, dan geloven.
Wat wel typisch is, is die verschuiving in populariteit, ze was lang erg populair op FOK, en nu is ze met exact hetzelfde gedrag (ze is erg stabiel in haar presentatie) ineens een stuk minder populair.
Het maakt mij persoonlijk weinig uit of ze gaat of niet, bij Nena het ik wel iets van weemoed, bij Sylvia eigenlijk niet: het laat me betrekkelijk koud.
ik denk dat alle Fokkers deze vooruitziende blik delenquote:
zodra Brian weer jeuk krijgt zoekt hij wel toenadering.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:57 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk dat alle Fokkers deze vooruitziende blik delen![]()
de vraag is..... hoelang nog voordat ze weer samen het bed delen
Die pleuris breekt nooit uit als ik aan het kijken ben.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik wel uit de zon, onder mijn zonnescherm op de schommelbank languit, cola rum erbij en nu maar hopen dat de pleuris uitbreekt in het huis!
Maandag na de oranjebitter?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er nog tijd genoeg zal zijn om een poll op te zetten!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:57 schreef Desii het volgende:
[..]
Toch geen tarot of horoscopen-boekwerkje mag ik hopen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die pleuris breekt nooit uit als ik aan het kijken ben.![]()
Dus heb ik er een boek bij gepakt en doe net of ik aan het lezen ben.![]()
Amandagaatbinnnekortookmeedoenaanhetnederlandsekampioenschaplangstewoordzeggen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:59 schreef demins het volgende:
Amanda, articuleren graag!
Zou zomaar kunnen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toch geen tarot of horoscopen-boekwerkje mag ik hopen?
Denk wel dat Brian haar flink door het stof laat gaan. Hij blijft in z'n slachtofferrol bij Amanda, om nog ff haar schuldgevoel op te waarderen. Amanda begint steeds een gesprek en Brian geeft zeer korte antwoorden op een wat zeurderige toon.quote:
Die zijn nóg moeilijker te articuleren...quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Amandagaatbinnnekortookmeedoenaanhetnederlandsekampioenschaplangstewoordzeggen.
quote:
schijnstreamen! Een geheel nieuwe tak van sportquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die pleuris breekt nooit uit als ik aan het kijken ben.![]()
Dus heb ik er een boek bij gepakt en doe net of ik aan het lezen ben.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toch geen tarot of horoscopen-boekwerkje mag ik hopen?
Heeft Pietje al wat gevangen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
[afbeelding] Pietje Puk gaat vissen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |