Heeft Jaap zich al gedoest?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:46 schreef petraa het volgende:
Heeft brian vannacht gewoon in eht bed bij amanda geslapen ?
wanneer gaat dat verteld worden aan de restquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:46 schreef Ecila111 het volgende:
Ben benieuwd naar alle nepreakties van alle bewoners als Syl vertelt over 24-uur-aanvraag.
Het zelfde geldt voor Brian, het enige verschil is dat hij juist een bedreiging voor ons allen is... paraquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww vandaar dat Huub er niet uitgezet is... het is te gevaarlijk voor hem buiten..
'k Weetniet, moet dat officieel? Huub vroeg het net aan Syl en ze zei dat ze het nog niet wist.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:48 schreef solara4 het volgende:
[..]
wanneer gaat dat verteld worden aan de rest
kon zo maar eens waar zijn, op de manier hoe hij nu rond loopt en dingen zegt, snap ook de actie van huub nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:47 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dus als bedreigingen helpen kunnen ze wel stoppen met DGK. ''Als Brian niet uitgeroepen wordt als winnaar dan komen de broertjes wel even!'' Winnaar bekent!
Oeps ,verraad ik nu het hele concept?![]()
Geen idee!!! Weet jij het??? Ik kon het vanochtend niet in de gaten houden ik moest weg.quote:
Omdat ze anders tegen ze gaat schreeuwen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:49 schreef mazaru het volgende:
Waarom luistert iedereen zo braaf naar die Natasja?
Ik erger me daar dood aan.
Ah, uiteindelijk zal blijken dat Sylvia die 24-uur-aanvraag moest doen om er achter te komen dat ze in de villa precies op haar plek is!quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:46 schreef Ecila111 het volgende:
Ben benieuwd naar alle nepreakties van alle bewoners als Syl vertelt over 24-uur-aanvraag.
Ik heb hem niet zien douchenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Geen idee!!! Weet jij het??? Ik kon het vanochtend niet in de gaten houden ik moest weg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |