Ik neem het de redaktie (JDM) kwalijk dat hij dit laat gebeuren. Er wordt hier een schoolvoorbeeld 'loverboy' uitgezonden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:59 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Toch triest hoe iedereen het maar op z'n beloop laat en toestaat. Ik neem het Syl maar ook Nicholaas best kwalijk dat ook zij hun handen van Amanda aftrekken.
Jij gaat daar met je volle verstand, met het geluid AAN?!!?? naar luisteren???quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:59 schreef demins het volgende:
Zijn er eigenlijk nog andere doorzetters, ware helden, voor wie geen uitdaging te groot is, die het volledige gesprek tussen Sylvia en Brian hebben uitgezeten? Zelf herinner ik me het als de dag van gister!
ehhh foutje verstand heeft Demins niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij gaat daar met je volle verstand, met het geluid AAN?!!?? naar luisteren???
iedere poging die brian onderneemt om een gesprek te beginnen word door mij geboycot.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:59 schreef demins het volgende:
Zijn er eigenlijk nog andere doorzetters, ware helden, voor wie geen uitdaging te groot is, die het volledige gesprek tussen Sylvia en Brian hebben uitgezeten? Zelf herinner ik me het als de dag van gister!
Zelfs met weinig verstand, ga je daar geen vier uur naar zitten luisterenquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:02 schreef petraa het volgende:
[..]
ehhh foutje verstand heeft Demins niet.![]()
Misschien hebben ze de zelfde normen en waarden als Brian, en vinden zij dat je een vrouw mag slaan en bespugen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:01 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik neem het de redaktie (JDM) kwalijk dat hij dit laat gebeuren. Er wordt hier een schoolvoorbeeld 'loverboy' uitgezonden.
Ik heb ervan genoten.... er zijn veel te weinig van dit soort gesprekken...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:59 schreef demins het volgende:
Normen en waarden ???? Ze weten daar absoluut niet wat dat zijn, anders had het programma er zeker anders uitgezien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de zelfde normen en waarden als Brian, en vinden zij dat je een vrouw mag slaan en bespugen.
't Is allemaal te triest voor woorden. Zo gebeuren die dingen nou, we staan erbij en kijken ernaar en doen..... niets.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:01 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik neem het de redaktie (JDM) kwalijk dat hij dit laat gebeuren. Er wordt hier een schoolvoorbeeld 'loverboy' uitgezonden.
Iemand als Amanda vraagt er ook gewoon omquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:05 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
't Is allemaal te triest voor woorden. Zo gebeuren die dingen nou, we staan erbij en kijken ernaar en doen..... niets.
Eric moet Huub wel backup geven, anders is hij de eerste die daarna vertrekt.quote:
Zo zie ik het ook.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:03 schreef Desii het volgende:
In tegenstelling tot sommigen van jullie denk ik dat Huub echt aangeslagen is door het vertrek van Syl.... hij beseft als geen ander wat haar invloed op hem is.
(op het moment dat je weet dat je nog maar 1 of 2 dagen hebt, weet je vaak de juiste woorden niet meer te vinden...... omdat je met je gevoel overhoop ligt)
jawel hoor Eric en Huub hebben gisteravond afgesproken elkaars volledige backup te worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |