abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:53:22 #81
173574 proh
Uffie Heerst!
pi_48803886
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:52 schreef blomst het volgende:
zijn er geen andere bewoners Brian verveelt me, of eigelijk word ik misselijk als ik hem hoor of zie.
amen, ik ga maar naar buiten, mzzls
proh luistert: Hoxton Whores - Friday Saturday Love
web: afhakers.nl
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:54:25 #82
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_48803904
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:51 schreef solara4 het volgende:
amanda is nu echt aan het slijmen
Er is toch niemand die dat begrijpt?
Eerst slaat die lunatic haar in het gezicht, hij bespuugd haar met volle kracht. En dan ligt ze vanuit haar bed te slijmen met hem
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:54:33 #83
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_48803906
Brian de liefde van haar leven ??
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_48803908
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:50 schreef solara4 het volgende:

[..]

kon zo maar eens waar zijn, op de manier hoe hij nu rond loopt en dingen zegt, snap ook de actie van huub niet
alsof huub geen vechters buiten de gouden kooi achter zich heeft
pi_48803912
Natasia: "Stel je voor dat Brian de liefde van je leven is, dan heb je het mooi verknald"...
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:54:50 #86
130755 Kinga
versier hier
pi_48803913
Ah, Sylvia rot eindelijk op?
pi_48803917
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:50 schreef solara4 het volgende:

[..]

kon zo maar eens waar zijn, op de manier hoe hij nu rond loopt en dingen zegt, snap ook de actie van huub niet
Nou die actie van Huub kan goed ingegeven zijn om zijn under-dog positie scherp te houden.
Hij stelt zich nederig op en krijgt daar bij het publiek best wel wat credits voor. De actie van Brian om daar een potje te gaan zitten janken wordt naar mijn idee niet gewaardeerd met stemmen in de poi-poll.
Huub is best goed in deze vorm van stemmingmakerij. En ach Jaap gaf toch ook aan dat zijn excuses naar Silvia toen niet gemeend waren. Dus wat stelt het voor?
Inspiratieloos!
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:56:03 #88
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_48803938
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef Kinga het volgende:
Ah, Sylvia rot eindelijk op?

Sylvia
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:57:12 #89
798 voyeur
bemoeit zich
pi_48803963
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:06 schreef Talitha het volgende:

[..]

Jij ziet een totaal andere Brian dan ik! Ik zie een man die blind is voor zichzelf en voor zijn omgeving. Het ontbreekt hem aan elke vorm van zelfkennis en hij is zeer manipulatief. Kijk maar eens hoe hij iedere keer weer in staat is Amanda aan te praten dat alles haar fout is. En zijn 'rechtvaardigheidsgevoel' reikt niet verder dan zijn eigen belang. Dat is mijn indruk in ieder geval.

En for the record: ik ben geen Huub-fan.
Ik beweer niet dat Brian een perfect, of zelfs maar aardig mens is. Ik ben toevallig ook een manipulatieve megalomaan, maar toch heb ik een groot rechtvaardigheidsgevoel. Huubje mist ieder normbesef.
Here we are now, entertain us.
pi_48803964
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef mazaru het volgende:

[..]

Eerst slaat die lunatic haar in het gezicht, hij bespuugd haar met volle kracht. En dan ligt ze vanuit haar bed te slijmen met hem
Goed samengevat, heb te doen met alle hulpverleners en naasten die met al die Amandaas te maken hebben.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_48803967
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:55 schreef it_was_me het volgende:

[..]

Nou die actie van Huub kan goed ingegeven zijn om zijn under-dog positie scherp te houden.
Hij stelt zich nederig op en krijgt daar bij het publiek best wel wat credits voor. De actie van Brian om daar een potje te gaan zitten janken wordt naar mijn idee niet gewaardeerd met stemmen in de poi-poll.
Huub is best goed in deze vorm van stemmingmakerij. En ach Jaap gaf toch ook aan dat zijn excuses naar Silvia toen niet gemeend waren. Dus wat stelt het voor?
er zit meer achter dan dat we denken
pi_48803976
Eindelijk over naar iets dat interessanter is
pi_48804012
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef mazaru het volgende:

[..]

Toch triest hoe iedereen het maar op z'n beloop laat en toestaat. Ik neem het Syl maar ook Nicholaas best kwalijk dat ook zij hun handen van Amanda aftrekken.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:59:53 #94
130054 demins
We weten niks
pi_48804015
Zijn er eigenlijk nog andere doorzetters, ware helden, voor wie geen uitdaging te groot is, die het volledige gesprek tussen Sylvia en Brian hebben uitgezeten? Zelf herinner ik me het als de dag van gister!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:59:58 #95
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_48804019
Waar staat die poll?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_48804022
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:57 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ik beweer niet dat Brian een perfect, of zelfs maar aardig mens is. Ik ben toevallig ook een manipulatieve megalomaan, maar toch heb ik een groot rechtvaardigheidsgevoel. Huubje mist ieder normbesef.
Volgens mij moet dat zijn: Huub mist in DGK ieder normbesef.
Inspiratieloos!
pi_48804038
Nicoblaas heeft nog zijn koffers niet ingepakt.

Sylvia zal wel wat erven van haar vader zodat ze de kooi uit kan.
En ze zal wel door hebben dat ze niet gaat winnen.
Goedemorgen :W
pi_48804045
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:57 schreef voyeur het volgende:

[..]

Wat is het normbesef van iemand die aangeeft geen relatie te willen met een meisje, maar die haar wel recht in haar gezicht spuugt en slaat als hij haar bij iemand anders in bed vindt?
Normbesef en rechtvaardigheidsgevoel kun je heel makkelijk veinzen als je met iemand een theoretisch gesprek hebt erover, maar het blijkt pas of je het hebt als het er op aankomt.
pi_48804068
he he silvy is de eerste die verstandig word en naar huis gaat.
Tien heeft door het erin houden van de 3 wel duidelijk laten zien dat de winnaar tussen die 3 zit!
En dat beseft ze nu
pi_48804070
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:59 schreef demins het volgende:
Zijn er eigenlijk nog andere doorzetters, ware helden, voor wie geen uitdaging te groot is, die het volledige gesprek tussen Sylvia en Brian hebben uitgezeten? Zelf herinner ik me het als de dag van gister!
Ik heb het gesprek na 10 min. al uitgezet.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')