amen, ik ga maar naar buiten, mzzlsquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:52 schreef blomst het volgende:
zijn er geen andere bewoners Brian verveelt me, of eigelijk word ik misselijk als ik hem hoor of zie.
Er is toch niemand die dat begrijpt?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:51 schreef solara4 het volgende:
amanda is nu echt aan het slijmen
alsof huub geen vechters buiten de gouden kooi achter zich heeftquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:50 schreef solara4 het volgende:
[..]
kon zo maar eens waar zijn, op de manier hoe hij nu rond loopt en dingen zegt, snap ook de actie van huub niet
Nou die actie van Huub kan goed ingegeven zijn om zijn under-dog positie scherp te houden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:50 schreef solara4 het volgende:
[..]
kon zo maar eens waar zijn, op de manier hoe hij nu rond loopt en dingen zegt, snap ook de actie van huub niet
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef Kinga het volgende:
Ah, Sylvia rot eindelijk op?
Ik beweer niet dat Brian een perfect, of zelfs maar aardig mens is. Ik ben toevallig ook een manipulatieve megalomaan, maar toch heb ik een groot rechtvaardigheidsgevoel. Huubje mist ieder normbesef.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij ziet een totaal andere Brian dan ik! Ik zie een man die blind is voor zichzelf en voor zijn omgeving. Het ontbreekt hem aan elke vorm van zelfkennis en hij is zeer manipulatief. Kijk maar eens hoe hij iedere keer weer in staat is Amanda aan te praten dat alles haar fout is. En zijn 'rechtvaardigheidsgevoel' reikt niet verder dan zijn eigen belang. Dat is mijn indruk in ieder geval.
En for the record: ik ben geen Huub-fan.
Goed samengevat, heb te doen met alle hulpverleners en naasten die met al die Amandaas te maken hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is toch niemand die dat begrijpt?
Eerst slaat die lunatic haar in het gezicht, hij bespuugd haar met volle kracht. En dan ligt ze vanuit haar bed te slijmen met hem![]()
er zit meer achter dan dat we denkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:55 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nou die actie van Huub kan goed ingegeven zijn om zijn under-dog positie scherp te houden.
Hij stelt zich nederig op en krijgt daar bij het publiek best wel wat credits voor. De actie van Brian om daar een potje te gaan zitten janken wordt naar mijn idee niet gewaardeerd met stemmen in de poi-poll.
Huub is best goed in deze vorm van stemmingmakerij. En ach Jaap gaf toch ook aan dat zijn excuses naar Silvia toen niet gemeend waren. Dus wat stelt het voor?
Toch triest hoe iedereen het maar op z'n beloop laat en toestaat. Ik neem het Syl maar ook Nicholaas best kwalijk dat ook zij hun handen van Amanda aftrekken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is toch niemand die dat begrijpt?
Eerst slaat die lunatic haar in het gezicht, hij bespuugd haar met volle kracht. En dan ligt ze vanuit haar bed te slijmen met hem![]()
Volgens mij moet dat zijn: Huub mist in DGK ieder normbesef.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat Brian een perfect, of zelfs maar aardig mens is. Ik ben toevallig ook een manipulatieve megalomaan, maar toch heb ik een groot rechtvaardigheidsgevoel. Huubje mist ieder normbesef.
Wat is het normbesef van iemand die aangeeft geen relatie te willen met een meisje, maar die haar wel recht in haar gezicht spuugt en slaat als hij haar bij iemand anders in bed vindt?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:57 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat Brian een perfect, of zelfs maar aardig mens is. Ik ben toevallig ook een manipulatieve megalomaan, maar toch heb ik een groot rechtvaardigheidsgevoel. Huubje mist ieder normbesef.
Ik heb het gesprek na 10 min. al uitgezet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:59 schreef demins het volgende:
Zijn er eigenlijk nog andere doorzetters, ware helden, voor wie geen uitdaging te groot is, die het volledige gesprek tussen Sylvia en Brian hebben uitgezeten? Zelf herinner ik me het als de dag van gister!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |