Echt zo'n vakantie-vriendschap: je leeft in een kleine wereld en maakt kleine dingen groter/belangrijker dan ze zijn en tevens grote dingen verwaarloos je.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad. Vreemd voor twee mensen die zichzelf zulke goede vrienden noemen...
24 uur bedenktijd voor ze uit de kooi vertrekt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:31 schreef SiRojK het volgende:
Wat is 'haar 24 uur'?
Euthanasiequote:Op zaterdag 28 april 2007 12:31 schreef SiRojK het volgende:
Wat is 'haar 24 uur'?
Ja ze wil er uit. Dit speelt al een aantal dagen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:32 schreef SiRojK het volgende:
Huh, ik snap het nog niet... 24 bedenktijd, heeft ze gezegd dat ze er uit ging dan? Is ze er uit gestemd? ik snap het echt niet
'Vrijwillig', ahumquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:32 schreef SiRojK het volgende:
Huh, ik snap het nog niet... 24 bedenktijd, heeft ze gezegd dat ze er uit ging dan? Is ze er uit gestemd? ik snap het echt niet
Ja, stoer van hem hè, wrijft het er allemaal nog even lekker in bij Amanda.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:33 schreef mootie het volgende:
Brian is lekker bezig tegen Amanda @@
Belachelijk, maar ik snap ook Amandel niet dat ze aan Brian ontbijt op bed gaat vragenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:34 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ja, stoer van hem hè, wrijft het er allemaal nog even lekker in bij Amanda.
Ze zei het, maar het is Amanda's schuld, Brian zei toch dat ie niet met haar wilde pratenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:36 schreef Ecila111 het volgende:
Amanda: Brain heeft er ook een handje van..... ja midden in je mooie smoeltje Amanda: TREK JE BEK NOU EENS OPEN!!!!!
En dan is het blijkbaar geen fysiek geweld...quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zei het, maar het is Amanda's schuld, Brian zei toch dat ie niet met haar wilde praten![]()
Vind je leuk hequote:Op zaterdag 28 april 2007 12:37 schreef SiRojK het volgende:
'HET BEFVERHAAL'
Wat mij betreft had Brian de deur uitgegooid moeten worden om die actie. Tien zend een mooie boodschap de wereld in, meisjes mogen gespuugd en geslagen worden als ze ongewenst in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
En dan is het blijkbaar geen fysiek geweld...
Dat doet hij omdat hij weet dat ze dan weer harder naar hem toe komt rennen. Het streelt zijn bronstige gorilla ego.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:37 schreef Clank het volgende:
Natasia blijft maar praten over de 'knal' die Huub Brian heeft verkocht.
Brian is nu zó gemeen bezig naar Amanda toe..
ze wil brian weer terugquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:35 schreef Ning het volgende:
[..]
Belachelijk, maar ik snap ook Amandel niet dat ze aan Brian ontbijt op bed gaat vragen
Ja, ook weer een knap staaltje van Brian: 2 dingen bewust door elkaar halen. Die knal van Brian naar Amanda was die bewuste avond/nacht en daar doelt Amanda op..... Brian zei neen de dag daarop toen Amanda hem uitnodigde voor een gesprek. Handige jongen is het toch. Zó stom maar haarscherp als het hem uitkomt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zei het, maar het is Amanda's schuld, Brian zei toch dat ie niet met haar wilde praten![]()
huub lakt zijn nagels, ook niet echt mannelijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Brian laat zijn oksels scheren, wat een fag zeg![]()
pls shoot mequote:
Achjah, lichaamsverzorging, de ene gaat er wat verder in dan een anderquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub lakt zijn nagels, ook niet echt mannelijk
Brian heeft haar nu in een positie waar ze idd alles voor hem zou doen om hem terug te krijgen. Ook al zegt hij de meest walgelijke dingen.. het maakt haar niet meer uit... zo lijkt het.quote:
Scherp gezien.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian heeft haar nu in een positie waar ze idd alles voor hem zou doen om hem terug te krijgen. Ook al zegt hij de meest walgelijke dingen.. het maakt haar niet meer uit... zo lijkt het.
Een plek onder zn arm, hij verzint het ook waar hij bijstaat.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:42 schreef Clank het volgende:
Brian is 'gewond' door de klap van Huub???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |