Wat zou ik graag eens een goed gesprek met die meid hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:08 schreef MissSomebody het volgende:
Amanda buzzz of bij die Para Brother...jeemig dat kind mist echt een contact....![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de zelfde normen en waarden als Brian, en vinden zij dat je een vrouw mag slaan en bespugen.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:47 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dus als bedreigingen helpen kunnen ze wel stoppen met DGK. ''Als Brian niet uitgeroepen wordt als winnaar dan komen de broertjes wel even!'' Winnaar bekent!
Oeps ,verraad ik nu het hele concept?![]()
That's the power of love John de Molquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:10 schreef Clank het volgende:
Brian: Hé Huub.. Frans Bauer doet een vertolking van Wim Sonnevelds klassieker Het Dorp.
Huub die in het zwembad ligt te dobberen zegt iets terug.
Ze doen iig weer normaal tegen elkaar?
Je hebt gelijk maar is dat een reden om het te laten voor wat het is? Ws wel..... we trekken ons handen ervan af, hebben er geen zin an, zoek het maar uit, eigen schuld. Amanda is ook wel van het hardnekkige soort.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iemand als Amanda vraagt er ook gewoon om![]()
Heeft ze ook verteld, toen het over het spugen ging zei ze dat ze dat niet eens zo erg vond want ze had wel meer van dat soort vriendjes gehad.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat zou ik graag eens een goed gesprek met die meid hebben.
Hoewel dat waarschijnlijk heel weinig nut zal hebben, sommige mensen kicken nou eenmaal op een gewelddadige relatie.
Op sommige momenten ben ik zo blij dat ik bepaalde afbeeldingen kan blokkerenquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:11 schreef Dynabite het volgende:
Nieuwe bewoner maakt Eric immuun------------> Huub exit!![]()
![]()
http://www.kingjaap.nl
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb ervan genoten.... er zijn veel te weinig van dit soort gesprekken...
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:11 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar is dat een reden om het te laten voor wat het is? Ws wel..... we trekken ons handen ervan af, hebben er geen zin an, zoek het maar uit, eigen schuld. Amanda is ook wel van het hardnekkige soort.
Amanda haar probleem is dat ze nooit zonder een relatie zit, en ook al deden brian en Amanda net of hadden ze geen relatie, ze hadden wel wat.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:10 schreef petraa het volgende:
Amanda heeft dus ook geen normen en waarden. Dat blijkt.
Ik heb af en toe het geluid even aangezet en wat dingetjes in de COS verslagen. Maar uiteindelijk moest ook ik het opgeven.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:59 schreef demins het volgende:
Zijn er eigenlijk nog andere doorzetters, ware helden, voor wie geen uitdaging te groot is, die het volledige gesprek tussen Sylvia en Brian hebben uitgezeten? Zelf herinner ik me het als de dag van gister!
Dat is het enige positieve aan het eventuele vertrek van Sylvia..... en daarnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |