Je doet zelf ook geen PI...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:49 schreef zarGon het volgende:
GODDOME, gebruik een PI en quote de links
en het is een punt, geen komma
en ik pwnde jequote:
Darwin jeweetsquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en ik pwnde je,
survival of the fittest jeweetz![]()
![]()
![]()
pleeg zelfmoordquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik was even boos ja![]()
vergeten, maar niet bij de topics, 1 keertje maar
gelooft Sala niet in, als moslim zijndequote:
Sala heb je echt je een haar fetish ?quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:52 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Sala heb je echt je een haar fetish ?![]()
Darwin is betrouwbaarder dan Mohammed.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
gelooft Sala niet in, als moslim zijnde
Vrouwen met konthaarquote:
?quote:
Oh godquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:53 schreef zainabber het volgende:
Ooooh ik snap m nu pas, met dat aicha.
swa, ik duw je van een flat naar benedenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Darwin is betrouwbaarder dan Mohammed.
+ tieten,kont enz, aldus Imanquote:
Je hebt een erg zieke fanatasiequote:
Leeuwardenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Oh god![]()
Waar wonen je jullie trouwens,ik in Ljouwert![]()
Sharia in actionquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
swa, ik duw je van een flat naar beneden
en sala, krulharen toch?
Ik heb geen haarfetish. Een zekere Afghaan in dit topic wel, maar ik noem uiteraard geen namen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:55 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je hebt een erg zieke fanatasie![]()
volgens sala is hij de enigequote:Op vrijdag 27 april 2007 19:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb geen haarfetish. Een zekere Afghaan in dit topic wel, maar ik noem uiteraard geen namen...
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Darwin is betrouwbaarder dan Mohammed.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb geen haarfetish. Een zekere Afghaan in dit topic wel, maar ik noem uiteraard geen namen...
delftquote:
Ik snap niet wat er zo mooi is aan krulharen,schaamhaar krult ook volgens mijquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Inderdaad, want in het M-O is het niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:57 schreef zainabber het volgende:
[..]hey, geen woord over de geliefde profeet, vrede zij met hem !
daar denken andere soepjurkknielers anders overquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:57 schreef zainabber het volgende:
[..]hey, geen woord over de geliefde profeet, vrede zij met hem !
ne jong ik spreek gewoon ABNquote:
Straks word ik nog van een flat afgegooidquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
daar denken andere soepjurkknielers anders over
ik kom nooit buiten manquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
delft, alleen al omdat die kk kut gonnoroe slet AKA mijn ex daar woont
Selim, heb je haar al geklapt of in een steegje verkracht?
doe dr gerust pijn, mag van mijquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ne jong ik spreek gewoon ABN![]()
En zullen met zijn allen de ex van de deo verkrachten?
Sala mag op haar haar komen![]()
nee ikquote:
dan ga je maar naar de simonisstraat en blaas je die buurt opquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik kom nooit buiten man
en leenbakker ligt helemaal in het zuuden
quote:Deo says (7:59 PM):
wanneer ga je mijn ex in stukken scheuren
Sala-adin says (7:59 PM):
Yavuz Selim / says (8:00 PM):
A S L?
Wat heeft ze je geflikt?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
doe dr gerust pijn, mag van mij
Een afghaan die tralala zegt,best zeldzaamquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:01 schreef Sala-adin het volgende:
Tralalalala
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:02 schreef Snakey het volgende:
Jah, alvast centraal. Kom op met die naam!
Omg je wijzigt mijn berichtenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Deo zegt:
ik val gewoon op korte meisjes DIE NET ZO OUD ZIJN
Deo zegt:
zijn makkelijker in controle te houden enz.
- PAZUZU!!!!!!! zegt:
Je moest dan je duim in der kont proppe
Deo zegt:
moslim style jeweetz
- PAZUZU!!!!!!! zegt:
of niet Selim
wheheh, dat zou jij nooit zeggen!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Omg je wijzigt mijn berichten
Dat heb ik nooit gezegd!
Was....quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:05 schreef zainabber het volgende:
hey zijn jullie wel soenietten allemaal?
!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:05 schreef zainabber het volgende:
!
Ik nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:05 schreef zainabber het volgende:
!
ik ben het helemaal nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik niet
Ik ben Shi iet of hoe je het spelt
ik ben Heidenquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:05 schreef zainabber het volgende:
!
Een Shi'ietquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik niet
NBquote:
waarom?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik niet
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:12 schreef Snakey het volgende:
Ik zie het straks wel. Ik ga even, erm, wat brouwers wat rijker maken...
PWNTEHPWN!!1quote:
pm enzoquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:12 schreef Snakey het volgende:
Ik zie het straks wel. Ik ga even, erm, wat brouwers wat rijker maken...
dat mag nietquote:
ook gecondoleert...quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef Double-Helix het volgende:
Oh in alkmaar?
Gecondoleert,ik zou wel heen gaan in me eentje,laatste keer dat je hem ziet enzo.
mn zus komt zo, die wilt wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef Double-Helix het volgende:
Oh in alkmaar?
Gecondoleert,ik zou wel heen gaan in me eentje,laatste keer dat je hem ziet enzo.
ik durf niet alleen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
ook gecondoleert...
waarom ga je niet? te zwaar?
hij is doodgeslagen in alkmaar maar hij was heerhugowaarder trouwens.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef Double-Helix het volgende:
Oh in alkmaar?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:48 schreef zainabber het volgende:
het valt trouwens nog mee dat jullie me niet hebben toegevoegd ! Normaal zie k na zo'n groepsgesprek meteen msnuitnodigingen
ja mij ook altijd,quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik voeg niemand toe... iedereen voegt mij toe na die gesprekken
Wats je msnquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:57 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja mij ook altijd,en dan heb k zo'n groep 7 koter in mn lijst die iedereen uit zn lijst in een groepsgesprek doet, en dan voegen ze me allemaal toe.
En ook van die vieze hindoe jongens
quote:
ga jij eerst maar eens vertellen waarom jij ons geloof hebt verlatenquote:
quote:
om meerdere redenen,als ik eht wil vertellen dan duurt het de hele dagquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:03 schreef zainabber het volgende:
[..]
ga jij eerst maar eens vertellen waarom jij ons geloof hebt verlaten! en dan denk ik erover na
ja ik weet dan al nietmeer wie t zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]____@!!!!
jij accepteert ze na het toevoegen? gewoon block en verwijderen
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:04 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
om meerdere redenen,als ik eht wil vertellen dan duurt het de hele dag![]()
sst kut turkquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]____@!!!!
jij accepteert ze na het toevoegen? gewoon block en verwijderen
kan wel op msn !!!quote:
gniffelquote:
O RLYquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:08 schreef zarGon het volgende:
omfg
ik weet hem ooken dat zonder toe te voegen
nee eerst nog een deeltje van de mijnequote:Op vrijdag 27 april 2007 21:11 schreef zarGon het volgende:
[..]!
en is ie al begonnen met zn levensverhaal?
Jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:11 schreef zarGon het volgende:
[..]!
en is ie al begonnen met zn levensverhaal?
in het andere topicquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef minkuukel het volgende:
Wat is dit voor kuttopic, waar zijn de dames met haar op hun edele deel![]()
/128.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef minkuukel het volgende:
Haar op de edele delenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef minkuukel het volgende:
KPDquote:
ja?quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:23 schreef zainabber het volgende:
hey, wordt t ook niet eens tijd dat ik een nieuwe ava krijg?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:46 schreef zainabber het volgende:
[..]
-___________________________________________- ' damn
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
na 3 minuten zoeken:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ze zijn best irritant
hou gewoon die je nu hebtquote:
owh.. ik weet het alquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:25 schreef enter het volgende:
Ik ga iets tekenen.....
quote:
Nee, ik drink geen alcohol... Jij ook niet, want jij was moslimquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:42 schreef enter het volgende:
jij drinkt zker geen wijn, allochtoon?
ohjaaquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
fobo update on the way
[..]
Nee, ik drink geen alcohol... Jij ook niet, want jij was moslim
ik heb maar naar snakey en remlof gepm't...quote:
als er iets mist/bij moet, pm zequote:ik pm je maar...
we zijn er niet over uit gekomen... wat voor naam enzo
ik vond van S-F wel geinig: AZC...
AAF (allochtonen/autochtoon op fok)
AeA (allochtonen en autochtonen of andersom:')), is ook langsgekomen...
anyway, niemand heeft een naam kunnen bedenken dus..
als jij iets weer, graag
Gr,
zG
Heul niet.. ontkenningsfasequote:
het mag, je bent een Turk enz, met een plat achterhoofd, dus je talenknobbel is ingedruktquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik heb maar naar snakey en remlof gepm't...
[..]
als er iets mist/bij moet, pm ze![]()
edit: ik zie nu mijn grammatica en spellingsfouten
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het mag, je bent een Turk enz, met een plat achterhoofd, dus je talenknobbel is ingedrukt
Wat doe je verkeerd dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:15 schreef enter het volgende:
Leid mij op het rechte pad.
NEE!!! Ik wil helemaal nisk met allochtonen te maken hebben!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:23 schreef Snakey het volgende:
Moeilijk moeilijk, zullen we het [AA SC] noemen?
allochtonen en autochtonen SC
moet jij ook meedoen, want jij bent de bedenkerquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:23 schreef Snakey het volgende:
ik vind AeA beter staanquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:23 schreef Snakey het volgende:
is hij tof genoeg?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik vind AeA beter staan...
en skippybal, kom is met suggesties
In die postitie ben je niet om dat te vragenquote:
ja dat ben ik wel, ik ben een van de medeoprichters en jij slechts een meeloper die hier is voor de malt-bier en bedekte tietenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
In die postitie ben je niet om dat te vragen![]()
tsja, de reguliere posters komen er niet uitquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:26 schreef -skippybal- het volgende:
Suggesties? Ik??
Omdat ik in deze hele reeks al iets van 30 posts heb gedaan?!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan tenminste bier drinkenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja dat ben ik wel, ik ben een van de medeoprichters en jij slechts een meeloper die hier is voor de malt-bier en bedekte tieten![]()
jij gebruikt bier om je problemen te ontsnappenquote:
geweldig, iemand die beslissingen voor de rest neemt, een dictatorschap is neit eens zo slecht, scheelt een hoop gekibbelquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:30 schreef Snakey het volgende:
Jullie komen nergens mee. AA it is.
Ik ben onofficieel met iets gekomenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:30 schreef Snakey het volgende:
Ga weg, blauwe extremistquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:30 schreef Snakey het volgende:
Welke problemenquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij gebruikt bier om je problemen te ontsnappen![]()
Sala met zijn horde strijders met kromzwaarden op kamelen die jouw fallus/tieten eraf snijdequote:
O die jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Sala met zijn horde strijders met kromzwaarden op kamelen die jouw fallus/tieten eraf snijde, dat ja
maar wel een heul groot probleem, want die strijders hebben al ene tijdje niet geneuqtquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
O die jaMaar dat is dan ook het enige!
Ik heb God achter me staan!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maar wel een heul groot probleem, want die strijders hebben al ene tijdje niet geneuqt![]()
Die werkt sowieso niet...quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:37 schreef zarGon het volgende:
Snakey, kan het [AA SC] worden? of [SC] AA(spatie)
anders werkt emoticon namelijk niet
Welquote:
[AA SC] staat beter inderdaad. Bij deze.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:37 schreef zarGon het volgende:
Snakey, kan het [AA SC] worden? of [SC] AA(spatie)
anders werkt emoticon namelijk niet
Met TT's als: "De Lelijkste Jurk/Outfit"quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:42 schreef -skippybal- het volgende:
Hebben jullie dit prachtforum al gezien?
Eurovisie Songfestival
![]()
bedankt Slangmans, je kan de bierbrouwers weer aan een goed pensioen helpen 14.gifquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
[AA SC] staat beter inderdaad. Bij deze.
WTF..quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:42 schreef -skippybal- het volgende:
Hebben jullie dit prachtforum al gezien?
Eurovisie Songfestival
![]()
Kusje Snakeyquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
[AA SC] staat beter inderdaad. Bij deze.
Laten we even gaan baggeren...quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Met TT's als: "De Lelijkste Jurk/Outfit"![]()
![]()
Hoezo? Hou je niet van goede muziek ofzo? Top-40 sletjequote:
Tof idee!!quote:
Heb je iets met allochtonen?quote:
Mag drinken nou van de Islam of niet?quote:
quote:
Nee, serieus, je mag niet drinken. Alcohol is niet toegestaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mag drinken nou van de Islam of niet?
En ja, dit serieus
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:48 schreef -skippybal- het volgende:
Ik op Nederland 0
Maarrrr??quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:49 schreef zarGon het volgende:![]()
[..]
Nee, serieus, je mag niet drinken. Alcohol is niet toegestaan.
Ik heb enter opgevolgd:quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:49 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb m'n eerste post al te pakken op het muziekkenners forum
[..]
quote:
Ze pakken je werk af?quote:
Hihi, hel!!quote:
Ben je echt priester?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
hihi, ik las eerst stil.. zo van, ik bewonder je werk, Q_B
Yavuz Selim / zG a0.15dquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:55 schreef zarGon het volgende:
Spankey.. kan er echt niets tussen die 2 A's? Iedereen met een alcohol disease komt hier
Okay!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:57 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben op dit moment aan pingelen. Bite me!
Doe het even goed:quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Yavuz Selim / zG a0.15dzegt (0:45):
kom is in AA SC slowchatten
I'm fine baby, how are you zegt (0:45):
in wat
[AA SC] Sala heeft een haarfetisj
ja ;D
eerst was het zoa
I'm fine baby, how are you zegt (0:45):
anonieme alcoholisten ;'(
ZIE JE HET TREKT ALLEEN MAAR ALCOHOLISTEN AANquote:Yavuz Selim / zG a0.15dsays (12:44 AM):
kom is in AA SC slowchatten
I'm fine baby, how are you says (12:45 AM):
in wat
Yavuz Selim / zG a0.15dsays (12:45 AM):
[AA SC] Sala heeft een haarfetisj
ja
eerst was het zoa
allochtonen en autochtonen
I'm fine baby, how are you says (12:45 AM):
anonieme alcoholisten
Yavuz Selim / zG a0.15dsays (12:45 AM):
enzo
NEEEEE
Alcohol is fijn,ik zit nu eraanquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:55 schreef zarGon het volgende:
Spankey.. kan er echt niets tussen die 2 A's? Iedereen met een alcohol disease komt hier
Luister, of beter 'lees'. Je komt alleen maar met shit en kut reacties. Je naait iedereen, maar alleen maar via MSN. Kortom, je hebt niet zoveel toe te voegen dus blijf gewoon weg uit deze SC.quote:
Vodka?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:59 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Alcohol is fijn,ik zit nu eraan![]()
Het is een normale vraag eiquote:
Toe dan, toe dan, toe dan!!quote:
Bierquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:00 schreef Double-Helix het volgende:
selim kanker turk voeg eens op msn
Het is jullie SC, kom met wat beters dan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:55 schreef zarGon het volgende:
Ik neem dit alles niet zo serieus. Puur vermaak..quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is een normale vraag ei![]()
Ik kan ook vragen of je echt zo'n sukkel bent die andere mensen leugens loopt voor te liegen om je kont veilig te houden voor je baadje, maar dat zal je waarschijnlijk niet echt waarderen denk ik...
Ik maak een grap, bij bekenden, en ik heb ineens alleen kut reacties?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Luister, of beter 'lees'. Je komt alleen maar met shit en kut reacties. Je naait iedereen, maar alleen maar via MSN. Kortom, je hebt niet zoveel toe te voegen dus blijf gewoon weg uit deze SC.
"Wij" werken haar wel even in hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Luister, of beter 'lees'. Je komt alleen maar met shit en kut reacties. Je naait iedereen, maar alleen maar via MSN. Kortom, je hebt niet zoveel toe te voegen dus blijf gewoon weg uit deze SC.
Dus je bent er één?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:02 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ik neem dit alles niet zo serieus. Puur vermaak..![]()
Ej, allochtonen vechten niet.quote:
Ik houd niet van onwaarheden over mij. Zeker niet op die manier gebracht, en al helemaal niet met deze geschiedenis.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ej, allochtonen vechten niet.
Laat Snakey op jou pissen en pis op Snakey... fliendship.
Geen KM talk meer.ALCHOHOL
Lijkt cerror wel, die gelooft nog steeds niet dat jij geen kloon bentquote:Youssef says (1:05 AM):
Die queen bee is volgens mij een man
een turk en een berber die met elkaar praten?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt cerror wel, die gelooft nog steeds niet dat jij geen kloon bent
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik houd niet van onwaarheden over mij. Zeker niet op die manier gebracht, en al helemaal niet met deze geschiedenis.
Dat jij telkens alleen over mij begint valt me ook tegenMoet je je inlikken ofzo
Cerror is na bijna een jaar eindelijk overtuigd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt cerror wel, die gelooft nog steeds niet dat jij geen kloon bent
Tieft is op met je gescriftquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:09 schreef Double-Helix het volgende:
انةم كلوكم اندال
Ik geloofde het ook neitquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Cerror is na bijna een jaar eindelijk overtuigd.
Jij bent in 6 jaar FOK! echt het domste wat ik tegen ben gekomen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik maak een grap, bij bekenden, en ik heb ineens alleen kut reacties?
En iedereen via MSN naaien, je bent er niet eens bij dus daar heb jij helemaal geen weet van. Dat jij klakkeloos alles van KM overneemt, dat moet je helemaal zelf weten. Maar users moeten het wel heel bont maken, tegenover MIJ, eer ik begin zoals ik bij KM nu doe.
Daarbij negeer ik KM over het algemeen, en reageer ik alleen als hij doorgaat met reacties naar MIJ toe.
Dus hush, spreek wanneer je weet waar je t over hebt en houd verder je mond dicht over mij snotaap.
1 A voor Allochtonenquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:08 schreef -skippybal- het volgende:
Deze SC gaat zo hard worden he.
Vooral als het algemeen bekend is dat één A voor allochtonen staat
Heyquote:
arabisch is zekerz kutquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:12 schreef -skippybal- het volgende:
Doe dan niet Arabische bullshit posten...
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jij bent in 6 jaar FOK! echt het domste wat ik tegen ben gekomen.
Nu je het zegt...quote:
Ik ben meer van het tifinaghquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:12 schreef Double-Helix het volgende:
Youssef dit :
wat ga je droog zuigen ?
Yavuz Selim / zG a0.15ddit :
je piem0l
Yavuz Selim / zG a0.15ddit :
ik vind je best lekker
Youssef dit :
tfoe kut homo
Ow, en als je nog meer SCs om zeep probeert te helpen zoals je nu doet help ik jou ook een handje. Van FOK! af that is.quote:
Zei kreeg vodkaquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ben meer van het tifinagh![]()
Zargon waarom geef je alleen q-b bier
Wat lul je nou kerel? Ik doe helemaal niets om wat om zeep te helpen. Ga ergens anders huilen alsjeblieft, ik ben je nu wel beu.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, en als je nog meer SCs om zeep probeert te helpen zoals je nu doet help ik jou ook een handje. Van FOK! af that is.![]()
Al een betere naam?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zei kreeg vodka
Bier was voor Snakey
Waar houd jij van
Sharmoeta is hoerquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zoeen palestijn in mijn klas schold me altijd uit voor shamouta, hij zei dat het hoerenzoon betekende
Moest je zo een davidsster naar hem gooien enquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zoeen palestijn in mijn klas schold me altijd uit voor shamouta, hij zei dat het hoerenzoon betekende
Dan moet je zeggen dat 'ie naar z'n eigen land terug moetquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Moet je hem een matze kado doen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moest je zo een davidsster naar hem gooien en![]()
![]()
en zo zeggen
jouw moeder bestaat niet eens
bedankt, je bent nu officieel geen kutberber maar kloteberber nu!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:19 schreef Double-Helix het volgende:
ibn el sharmoeta is hoerenzoon
alleen hoerenzoon of''jij bent een hoerenzoon''?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:19 schreef Double-Helix het volgende:
ibn el sharmoeta is hoerenzoon
SSt ga opm een vuurtje dansen kut negerquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
bedankt, je bent nu officieel geen kutberber maar kloteberber nu!
alleeen hoeren zoon,jij is enta ibn el sharmoetaquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
alleen hoerenzoon of''jij bent een hoerenzoon''?
ik-ben-geen-nigga-from-da-h00dquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:21 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
SSt ga opm een vuurtje dansen kut neger
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik-ben-geen-nigga-from-da-h00d
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:23 schreef Double-Helix het volgende:
ik zit me nu af te schorren voor vaderland,ttof he!
sommigen zeggen dat ik wel de neus van een mocro hebquote:
Je bedoelt het neus van een arabierquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
sommigen zeggen dat ik wel de neus van een mocro heb
Deo dacht dat zware drank Haram was?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |