Ow, en als je nog meer SCs om zeep probeert te helpen zoals je nu doet help ik jou ook een handje. Van FOK! af that is.quote:
Zei kreeg vodkaquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ben meer van het tifinagh![]()
Zargon waarom geef je alleen q-b bier
Wat lul je nou kerel? Ik doe helemaal niets om wat om zeep te helpen. Ga ergens anders huilen alsjeblieft, ik ben je nu wel beu.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, en als je nog meer SCs om zeep probeert te helpen zoals je nu doet help ik jou ook een handje. Van FOK! af that is.![]()
Al een betere naam?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zei kreeg vodka
Bier was voor Snakey
Waar houd jij van
Sharmoeta is hoerquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zoeen palestijn in mijn klas schold me altijd uit voor shamouta, hij zei dat het hoerenzoon betekende
Moest je zo een davidsster naar hem gooien enquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zoeen palestijn in mijn klas schold me altijd uit voor shamouta, hij zei dat het hoerenzoon betekende
Dan moet je zeggen dat 'ie naar z'n eigen land terug moetquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Moet je hem een matze kado doen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moest je zo een davidsster naar hem gooien en![]()
![]()
en zo zeggen
jouw moeder bestaat niet eens
bedankt, je bent nu officieel geen kutberber maar kloteberber nu!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:19 schreef Double-Helix het volgende:
ibn el sharmoeta is hoerenzoon
alleen hoerenzoon of''jij bent een hoerenzoon''?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:19 schreef Double-Helix het volgende:
ibn el sharmoeta is hoerenzoon
SSt ga opm een vuurtje dansen kut negerquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
bedankt, je bent nu officieel geen kutberber maar kloteberber nu!
alleeen hoeren zoon,jij is enta ibn el sharmoetaquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
alleen hoerenzoon of''jij bent een hoerenzoon''?
ik-ben-geen-nigga-from-da-h00dquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:21 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
SSt ga opm een vuurtje dansen kut neger
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik-ben-geen-nigga-from-da-h00d
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:23 schreef Double-Helix het volgende:
ik zit me nu af te schorren voor vaderland,ttof he!
sommigen zeggen dat ik wel de neus van een mocro hebquote:
Je bedoelt het neus van een arabierquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
sommigen zeggen dat ik wel de neus van een mocro heb
Deo dacht dat zware drank Haram was?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |