Tof idee!!quote:
Heb je iets met allochtonen?quote:
Mag drinken nou van de Islam of niet?quote:
quote:
Nee, serieus, je mag niet drinken. Alcohol is niet toegestaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mag drinken nou van de Islam of niet?
En ja, dit serieus
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:48 schreef -skippybal- het volgende:
Ik op Nederland 0
Maarrrr??quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:49 schreef zarGon het volgende:![]()
[..]
Nee, serieus, je mag niet drinken. Alcohol is niet toegestaan.
Ik heb enter opgevolgd:quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:49 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb m'n eerste post al te pakken op het muziekkenners forum
[..]
quote:
Ze pakken je werk af?quote:
Hihi, hel!!quote:
Ben je echt priester?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
hihi, ik las eerst stil.. zo van, ik bewonder je werk, Q_B
Yavuz Selim / zG a0.15dquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:55 schreef zarGon het volgende:
Spankey.. kan er echt niets tussen die 2 A's? Iedereen met een alcohol disease komt hier
Okay!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:57 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben op dit moment aan pingelen. Bite me!
Doe het even goed:quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Yavuz Selim / zG a0.15dzegt (0:45):
kom is in AA SC slowchatten
I'm fine baby, how are you zegt (0:45):
in wat
[AA SC] Sala heeft een haarfetisj
ja ;D
eerst was het zoa
I'm fine baby, how are you zegt (0:45):
anonieme alcoholisten ;'(
ZIE JE HET TREKT ALLEEN MAAR ALCOHOLISTEN AANquote:Yavuz Selim / zG a0.15dsays (12:44 AM):
kom is in AA SC slowchatten
I'm fine baby, how are you says (12:45 AM):
in wat
Yavuz Selim / zG a0.15dsays (12:45 AM):
[AA SC] Sala heeft een haarfetisj
ja
eerst was het zoa
allochtonen en autochtonen
I'm fine baby, how are you says (12:45 AM):
anonieme alcoholisten
Yavuz Selim / zG a0.15dsays (12:45 AM):
enzo
NEEEEE
Alcohol is fijn,ik zit nu eraanquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:55 schreef zarGon het volgende:
Spankey.. kan er echt niets tussen die 2 A's? Iedereen met een alcohol disease komt hier
Luister, of beter 'lees'. Je komt alleen maar met shit en kut reacties. Je naait iedereen, maar alleen maar via MSN. Kortom, je hebt niet zoveel toe te voegen dus blijf gewoon weg uit deze SC.quote:
Vodka?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:59 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Alcohol is fijn,ik zit nu eraan![]()
Het is een normale vraag eiquote:
Toe dan, toe dan, toe dan!!quote:
Bierquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:00 schreef Double-Helix het volgende:
selim kanker turk voeg eens op msn
Het is jullie SC, kom met wat beters dan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:55 schreef zarGon het volgende:
Ik neem dit alles niet zo serieus. Puur vermaak..quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is een normale vraag ei![]()
Ik kan ook vragen of je echt zo'n sukkel bent die andere mensen leugens loopt voor te liegen om je kont veilig te houden voor je baadje, maar dat zal je waarschijnlijk niet echt waarderen denk ik...
Ik maak een grap, bij bekenden, en ik heb ineens alleen kut reacties?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Luister, of beter 'lees'. Je komt alleen maar met shit en kut reacties. Je naait iedereen, maar alleen maar via MSN. Kortom, je hebt niet zoveel toe te voegen dus blijf gewoon weg uit deze SC.
"Wij" werken haar wel even in hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Luister, of beter 'lees'. Je komt alleen maar met shit en kut reacties. Je naait iedereen, maar alleen maar via MSN. Kortom, je hebt niet zoveel toe te voegen dus blijf gewoon weg uit deze SC.
Dus je bent er één?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:02 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ik neem dit alles niet zo serieus. Puur vermaak..![]()
Ej, allochtonen vechten niet.quote:
Ik houd niet van onwaarheden over mij. Zeker niet op die manier gebracht, en al helemaal niet met deze geschiedenis.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ej, allochtonen vechten niet.
Laat Snakey op jou pissen en pis op Snakey... fliendship.
Geen KM talk meer.ALCHOHOL
Lijkt cerror wel, die gelooft nog steeds niet dat jij geen kloon bentquote:Youssef says (1:05 AM):
Die queen bee is volgens mij een man
een turk en een berber die met elkaar praten?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt cerror wel, die gelooft nog steeds niet dat jij geen kloon bent
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik houd niet van onwaarheden over mij. Zeker niet op die manier gebracht, en al helemaal niet met deze geschiedenis.
Dat jij telkens alleen over mij begint valt me ook tegenMoet je je inlikken ofzo
Cerror is na bijna een jaar eindelijk overtuigd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt cerror wel, die gelooft nog steeds niet dat jij geen kloon bent
Tieft is op met je gescriftquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:09 schreef Double-Helix het volgende:
انةم كلوكم اندال
Ik geloofde het ook neitquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Cerror is na bijna een jaar eindelijk overtuigd.
Jij bent in 6 jaar FOK! echt het domste wat ik tegen ben gekomen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik maak een grap, bij bekenden, en ik heb ineens alleen kut reacties?
En iedereen via MSN naaien, je bent er niet eens bij dus daar heb jij helemaal geen weet van. Dat jij klakkeloos alles van KM overneemt, dat moet je helemaal zelf weten. Maar users moeten het wel heel bont maken, tegenover MIJ, eer ik begin zoals ik bij KM nu doe.
Daarbij negeer ik KM over het algemeen, en reageer ik alleen als hij doorgaat met reacties naar MIJ toe.
Dus hush, spreek wanneer je weet waar je t over hebt en houd verder je mond dicht over mij snotaap.
1 A voor Allochtonenquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:08 schreef -skippybal- het volgende:
Deze SC gaat zo hard worden he.
Vooral als het algemeen bekend is dat één A voor allochtonen staat
Heyquote:
arabisch is zekerz kutquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:12 schreef -skippybal- het volgende:
Doe dan niet Arabische bullshit posten...
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jij bent in 6 jaar FOK! echt het domste wat ik tegen ben gekomen.
Nu je het zegt...quote:
Ik ben meer van het tifinaghquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:12 schreef Double-Helix het volgende:
Youssef dit :
wat ga je droog zuigen ?
Yavuz Selim / zG a0.15ddit :
je piem0l
Yavuz Selim / zG a0.15ddit :
ik vind je best lekker
Youssef dit :
tfoe kut homo
Ow, en als je nog meer SCs om zeep probeert te helpen zoals je nu doet help ik jou ook een handje. Van FOK! af that is.quote:
Zei kreeg vodkaquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik ben meer van het tifinagh![]()
Zargon waarom geef je alleen q-b bier
Wat lul je nou kerel? Ik doe helemaal niets om wat om zeep te helpen. Ga ergens anders huilen alsjeblieft, ik ben je nu wel beu.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, en als je nog meer SCs om zeep probeert te helpen zoals je nu doet help ik jou ook een handje. Van FOK! af that is.![]()
Al een betere naam?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zei kreeg vodka
Bier was voor Snakey
Waar houd jij van
Sharmoeta is hoerquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zoeen palestijn in mijn klas schold me altijd uit voor shamouta, hij zei dat het hoerenzoon betekende
Moest je zo een davidsster naar hem gooien enquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zoeen palestijn in mijn klas schold me altijd uit voor shamouta, hij zei dat het hoerenzoon betekende
Dan moet je zeggen dat 'ie naar z'n eigen land terug moetquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Moet je hem een matze kado doen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moest je zo een davidsster naar hem gooien en![]()
![]()
en zo zeggen
jouw moeder bestaat niet eens
bedankt, je bent nu officieel geen kutberber maar kloteberber nu!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:19 schreef Double-Helix het volgende:
ibn el sharmoeta is hoerenzoon
alleen hoerenzoon of''jij bent een hoerenzoon''?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:19 schreef Double-Helix het volgende:
ibn el sharmoeta is hoerenzoon
SSt ga opm een vuurtje dansen kut negerquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
bedankt, je bent nu officieel geen kutberber maar kloteberber nu!
alleeen hoeren zoon,jij is enta ibn el sharmoetaquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
alleen hoerenzoon of''jij bent een hoerenzoon''?
ik-ben-geen-nigga-from-da-h00dquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:21 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
SSt ga opm een vuurtje dansen kut neger
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik-ben-geen-nigga-from-da-h00d
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:23 schreef Double-Helix het volgende:
ik zit me nu af te schorren voor vaderland,ttof he!
sommigen zeggen dat ik wel de neus van een mocro hebquote:
Je bedoelt het neus van een arabierquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
sommigen zeggen dat ik wel de neus van een mocro heb
Deo dacht dat zware drank Haram was?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |