Ik houd niet van onwaarheden over mij. Zeker niet op die manier gebracht, en al helemaal niet met deze geschiedenis.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ej, allochtonen vechten niet.
Laat Snakey op jou pissen en pis op Snakey... fliendship.
Geen KM talk meer.ALCHOHOL
Lijkt cerror wel, die gelooft nog steeds niet dat jij geen kloon bentquote:Youssef says (1:05 AM):
Die queen bee is volgens mij een man
een turk en een berber die met elkaar praten?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt cerror wel, die gelooft nog steeds niet dat jij geen kloon bent
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik houd niet van onwaarheden over mij. Zeker niet op die manier gebracht, en al helemaal niet met deze geschiedenis.
Dat jij telkens alleen over mij begint valt me ook tegenMoet je je inlikken ofzo
Cerror is na bijna een jaar eindelijk overtuigd.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt cerror wel, die gelooft nog steeds niet dat jij geen kloon bent
Tieft is op met je gescriftquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:09 schreef Double-Helix het volgende:
انةم كلوكم اندال
Ik geloofde het ook neitquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Cerror is na bijna een jaar eindelijk overtuigd.
Jij bent in 6 jaar FOK! echt het domste wat ik tegen ben gekomen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik maak een grap, bij bekenden, en ik heb ineens alleen kut reacties?
En iedereen via MSN naaien, je bent er niet eens bij dus daar heb jij helemaal geen weet van. Dat jij klakkeloos alles van KM overneemt, dat moet je helemaal zelf weten. Maar users moeten het wel heel bont maken, tegenover MIJ, eer ik begin zoals ik bij KM nu doe.
Daarbij negeer ik KM over het algemeen, en reageer ik alleen als hij doorgaat met reacties naar MIJ toe.
Dus hush, spreek wanneer je weet waar je t over hebt en houd verder je mond dicht over mij snotaap.
1 A voor Allochtonenquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:08 schreef -skippybal- het volgende:
Deze SC gaat zo hard worden he.
Vooral als het algemeen bekend is dat één A voor allochtonen staat
Heyquote:
arabisch is zekerz kutquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:12 schreef -skippybal- het volgende:
Doe dan niet Arabische bullshit posten...
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jij bent in 6 jaar FOK! echt het domste wat ik tegen ben gekomen.
Nu je het zegt...quote:
Ik ben meer van het tifinaghquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:12 schreef Double-Helix het volgende:
Youssef dit :
wat ga je droog zuigen ?
Yavuz Selim / zG a0.15ddit :
je piem0l
Yavuz Selim / zG a0.15ddit :
ik vind je best lekker
Youssef dit :
tfoe kut homo
Forum Opties | |