Yavuz Selim / zG a0.15dquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:55 schreef zarGon het volgende:
Spankey.. kan er echt niets tussen die 2 A's? Iedereen met een alcohol disease komt hier
Okay!quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:57 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben op dit moment aan pingelen. Bite me!
Doe het even goed:quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Yavuz Selim / zG a0.15dzegt (0:45):
kom is in AA SC slowchatten
I'm fine baby, how are you zegt (0:45):
in wat
[AA SC] Sala heeft een haarfetisj
ja ;D
eerst was het zoa
I'm fine baby, how are you zegt (0:45):
anonieme alcoholisten ;'(
ZIE JE HET TREKT ALLEEN MAAR ALCOHOLISTEN AANquote:Yavuz Selim / zG a0.15dsays (12:44 AM):
kom is in AA SC slowchatten
I'm fine baby, how are you says (12:45 AM):
in wat
Yavuz Selim / zG a0.15dsays (12:45 AM):
[AA SC] Sala heeft een haarfetisj
ja
eerst was het zoa
allochtonen en autochtonen
I'm fine baby, how are you says (12:45 AM):
anonieme alcoholisten
Yavuz Selim / zG a0.15dsays (12:45 AM):
enzo
NEEEEE
Alcohol is fijn,ik zit nu eraanquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:55 schreef zarGon het volgende:
Spankey.. kan er echt niets tussen die 2 A's? Iedereen met een alcohol disease komt hier
Luister, of beter 'lees'. Je komt alleen maar met shit en kut reacties. Je naait iedereen, maar alleen maar via MSN. Kortom, je hebt niet zoveel toe te voegen dus blijf gewoon weg uit deze SC.quote:
Vodka?quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:59 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Alcohol is fijn,ik zit nu eraan![]()
Het is een normale vraag eiquote:
Toe dan, toe dan, toe dan!!quote:
Bierquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:00 schreef Double-Helix het volgende:
selim kanker turk voeg eens op msn
Het is jullie SC, kom met wat beters dan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:55 schreef zarGon het volgende:
Ik neem dit alles niet zo serieus. Puur vermaak..quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is een normale vraag ei![]()
Ik kan ook vragen of je echt zo'n sukkel bent die andere mensen leugens loopt voor te liegen om je kont veilig te houden voor je baadje, maar dat zal je waarschijnlijk niet echt waarderen denk ik...
Ik maak een grap, bij bekenden, en ik heb ineens alleen kut reacties?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Luister, of beter 'lees'. Je komt alleen maar met shit en kut reacties. Je naait iedereen, maar alleen maar via MSN. Kortom, je hebt niet zoveel toe te voegen dus blijf gewoon weg uit deze SC.
"Wij" werken haar wel even in hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Luister, of beter 'lees'. Je komt alleen maar met shit en kut reacties. Je naait iedereen, maar alleen maar via MSN. Kortom, je hebt niet zoveel toe te voegen dus blijf gewoon weg uit deze SC.
Dus je bent er één?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:02 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ik neem dit alles niet zo serieus. Puur vermaak..![]()
Ej, allochtonen vechten niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |