Je doet zelf ook geen PI...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:49 schreef zarGon het volgende:
GODDOME, gebruik een PI en quote de links
en het is een punt, geen komma
en ik pwnde jequote:
Darwin jeweetsquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en ik pwnde je,
survival of the fittest jeweetz![]()
![]()
![]()
pleeg zelfmoordquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik was even boos ja![]()
vergeten, maar niet bij de topics, 1 keertje maar
gelooft Sala niet in, als moslim zijndequote:
Sala heb je echt je een haar fetish ?quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:52 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Sala heb je echt je een haar fetish ?![]()
Darwin is betrouwbaarder dan Mohammed.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
gelooft Sala niet in, als moslim zijnde
Vrouwen met konthaarquote:
?quote:
Oh godquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:53 schreef zainabber het volgende:
Ooooh ik snap m nu pas, met dat aicha.
swa, ik duw je van een flat naar benedenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Darwin is betrouwbaarder dan Mohammed.
+ tieten,kont enz, aldus Imanquote:
Je hebt een erg zieke fanatasiequote:
Leeuwardenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Oh god![]()
Waar wonen je jullie trouwens,ik in Ljouwert![]()
Sharia in actionquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
swa, ik duw je van een flat naar beneden
en sala, krulharen toch?
Ik heb geen haarfetish. Een zekere Afghaan in dit topic wel, maar ik noem uiteraard geen namen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:55 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je hebt een erg zieke fanatasie![]()
volgens sala is hij de enigequote:Op vrijdag 27 april 2007 19:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb geen haarfetish. Een zekere Afghaan in dit topic wel, maar ik noem uiteraard geen namen...
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Darwin is betrouwbaarder dan Mohammed.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb geen haarfetish. Een zekere Afghaan in dit topic wel, maar ik noem uiteraard geen namen...
delftquote:
Ik snap niet wat er zo mooi is aan krulharen,schaamhaar krult ook volgens mijquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Inderdaad, want in het M-O is het niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:57 schreef zainabber het volgende:
[..]hey, geen woord over de geliefde profeet, vrede zij met hem !
daar denken andere soepjurkknielers anders overquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:57 schreef zainabber het volgende:
[..]hey, geen woord over de geliefde profeet, vrede zij met hem !
ne jong ik spreek gewoon ABNquote:
Straks word ik nog van een flat afgegooidquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
daar denken andere soepjurkknielers anders over
ik kom nooit buiten manquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
delft, alleen al omdat die kk kut gonnoroe slet AKA mijn ex daar woont
Selim, heb je haar al geklapt of in een steegje verkracht?
doe dr gerust pijn, mag van mijquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ne jong ik spreek gewoon ABN![]()
En zullen met zijn allen de ex van de deo verkrachten?
Sala mag op haar haar komen![]()
nee ikquote:
dan ga je maar naar de simonisstraat en blaas je die buurt opquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik kom nooit buiten man
en leenbakker ligt helemaal in het zuuden
quote:Deo says (7:59 PM):
wanneer ga je mijn ex in stukken scheuren
Sala-adin says (7:59 PM):
Yavuz Selim / says (8:00 PM):
A S L?
Wat heeft ze je geflikt?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
doe dr gerust pijn, mag van mij
Een afghaan die tralala zegt,best zeldzaamquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:01 schreef Sala-adin het volgende:
Tralalalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |