PWNTEHPWN!!1quote:
pm enzoquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:12 schreef Snakey het volgende:
Ik zie het straks wel. Ik ga even, erm, wat brouwers wat rijker maken...
dat mag nietquote:
ook gecondoleert...quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef Double-Helix het volgende:
Oh in alkmaar?
Gecondoleert,ik zou wel heen gaan in me eentje,laatste keer dat je hem ziet enzo.
mn zus komt zo, die wilt wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef Double-Helix het volgende:
Oh in alkmaar?
Gecondoleert,ik zou wel heen gaan in me eentje,laatste keer dat je hem ziet enzo.
ik durf niet alleen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
ook gecondoleert...
waarom ga je niet? te zwaar?
hij is doodgeslagen in alkmaar maar hij was heerhugowaarder trouwens.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef Double-Helix het volgende:
Oh in alkmaar?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:48 schreef zainabber het volgende:
het valt trouwens nog mee dat jullie me niet hebben toegevoegd ! Normaal zie k na zo'n groepsgesprek meteen msnuitnodigingen
ja mij ook altijd,quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik voeg niemand toe... iedereen voegt mij toe na die gesprekken
Wats je msnquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:57 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja mij ook altijd,en dan heb k zo'n groep 7 koter in mn lijst die iedereen uit zn lijst in een groepsgesprek doet, en dan voegen ze me allemaal toe.
En ook van die vieze hindoe jongens
quote:
ga jij eerst maar eens vertellen waarom jij ons geloof hebt verlatenquote:
quote:
om meerdere redenen,als ik eht wil vertellen dan duurt het de hele dagquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:03 schreef zainabber het volgende:
[..]
ga jij eerst maar eens vertellen waarom jij ons geloof hebt verlaten! en dan denk ik erover na
ja ik weet dan al nietmeer wie t zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:02 schreef zarGon het volgende:
[..]____@!!!!
jij accepteert ze na het toevoegen? gewoon block en verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |