Niels de Vries - Suenoquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:46 schreef kadaf het volgende:
Hoi!
Ik zoek me rot naar een nummer
Het is dancetrance, en in het begin wordt er iets spaans ofzo gezegd.....es swando! ofzoiets
Nieuw liedje....help!!
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
http://rs83.rapidshare.co(...)_Like_A_Bird-30s.mp3
Daarvan wil ik dus weten op welke cd hij staat en/of waar hij is opgenomen.
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:21 schreef VS60 het volgende:
Ik zoek een nummer wat tijdens de liveset van DJ Chuckie op Dirty Dutch 2005 werd gedraaid. Het gaat om nummer 74 in deze liveset. Hieronder een stukje uit deze liveset met het des betreffende nummer.
KLIKKERDEKLIK
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:13 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer van The Zombies wat Gerard Ekdom vanmorgen draaide in Arbeidsvitaminen tussen 9 en 12.
Ik heb al meerdere keren de playlist bekeken, maar daar staat 'ie niet bij..
Het is een nummer wat ze (volgens mij ergens in 2000) als single hebben uitgebracht bij hun toenmalige come-back.
Iemand??
In my mind a miracle volgens mij..quote:Op donderdag 26 april 2007 22:13 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer van The Zombies wat Gerard Ekdom vanmorgen draaide in Arbeidsvitaminen tussen 9 en 12.
Ik heb al meerdere keren de playlist bekeken, maar daar staat 'ie niet bij..
Het is een nummer wat ze (volgens mij ergens in 2000) als single hebben uitgebracht bij hun toenmalige come-back.
Iemand??
quote:Ik zoek een nummer wat tijdens de liveset van DJ Chuckie op Dirty Dutch 2005 werd gedraaid. Het gaat om nummer 74 in deze liveset. Hieronder een stukje uit deze liveset met het des betreffende nummer.
KLIKKERDEKLIK
Bedankt! Dat was 'm!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:06 schreef Ballistic het volgende:
[..]
bij mij heet die:
Immediate Music - Lacrimosa Final Mix.mp3
maar ik weet niet of dat de echte titel is
Clap your hands say yeah - Satan said misschien?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:15 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik zoek een engelstalig nummer, gezongen door een engelse vent. Hij zingt redelijk monotoon en alsof hij er geen zin meer in heeft. In het 'couplet' zingen ze steeds 'Sataaaaaaaaaan, sataaaaaan, sataaaaan.. SA-TAN!'
Dus..
Thanksquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Clap your hands say yeah - Satan said misschien?
http://www.youtube.com/watch?v=b9g8KXmiy1o&mode=related&search=
Op myspace een veel duidelijkere versie: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=8540231
gevonden!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:12 schreef stukmardordje het volgende:
ok het clipje is iets afleidend. maar graag het nummer wat er dus onder het clipje gaat.
http://www.uniquepeek.com/viewpage.php?page_id=791
Darude - Sandstormquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:41 schreef Devrim_ het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet
http://devrim.phserver.net/VOC001.WAV
bvd!
Inderdaad van Lasgo - All night longquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:50 schreef YebCar het volgende:
zoek een dance/trancelied van rond de 2002-2003?
hoor je een meid zingen....
all night long ...
all night long
en dan lalala la la la la laa laaaaaaaaaaa
lalalala laaa laaa laaa laaa laaa laaaaaaa
is niet die van lasgo -all night long
ik bedoel het is niet die van lasgoquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Inderdaad van Lasgo - All night long
Maria Mena - Just Hold Mequote:Op vrijdag 27 april 2007 22:41 schreef Its_Muppet het volgende:
Ik wordt gek!!!
Ik ben op zoek naar de naam van een liedje wat volgens mij zelf nog in de top 40 staat of net eruit is.
Zangeres die in de clip melancholisch tegen een muur zit (muur van een badkamer?) en in het refrein zit een regel met "why should I care". Het woordje why wordt erg langgerekt gezongen en in meerdere toonhoogtes.
quote:
DJ Coone ft. The Ghost - Pitch Upquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:32 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik zoek een lied, en in de clip ervan zie je een meiske met een koptelefoon op die door de straten van antwerpen, volgens mij, aan het stampen is.
het is een redelijk nieuw liedje ( voor mij dan)
danke shönquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:53 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
DJ Coone ft. The Ghost - Pitch Up
Mischien Born On The Bayou van Creedence Clearwater Revival??quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:06 schreef naittun1 het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik vandaag op radio veronica hoorde, er kwam een tekst in voor met zoiets als "born in the freak valley", alleen kan niks vinden op google erover. Je hoort ook gitaar erin, is niet zo'n rustig nummer.
Alex Gaudino - Destination Calabriaquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:05 schreef koenie84 het volgende:
Tijdens het stappen worden er altijd verschillende dance nummers ter gehore gebracht, waarin een Saxofoon te horen is. Iemand ideeen???
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:50 schreef YebCar het volgende:
zoek een dance/trancelied van rond de 2002-2003?
hoor je een meid zingen....
all night long ...
all night long
en dan lalala la la la la laa laaaaaaaaaaa
lalalala laaa laaa laaa laaa laaa laaaaaaa
is niet die van lasgo -all night long
Er is wel iets op Wikipedia: http://en.wikipedia.org/w(...)_songs_about_a_topic, misschien dat je daar wat aan hebtquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:56 schreef Piles het volgende:
Weet iemand trouwens of er op internet ergens een soort IMDB voor muziek is?
Ik monteer vaak filmpjes, en dan wil ik muziek met een bepaald onderwerp wat bij het filmpje past. Het zou dan handig zijn dat ik ergens een woord ingeef, en dan een lijstje met nummers terugkrijg
Ze moeten dus niet te downloaden zijn, maar alleen de titel/artiest is voldoende
Hopelijk is er zoiets, maar ik denk van niet
Niet gewoon een cover van Lionel Richiequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:44 schreef TheMaestro het volgende:
Ik zoek een nummer en ik denk dat ik hetzelfde zoek als YebCar. Het is idd een wat ouder nummer maar je hoort het weer op de radio. Ik heb het ergens gehoord waar ik de tekst niet kon horen maar wel een soort van all night long; long was dan meer looooooooooooooong. Terwijl ze long zingt begint het deuntje al als ik mij niet vergis.
Qua toonhoogte gaat het dan als volgt:
lalaa lalaa laa(midden)
lalaa lalaa laa(laag)
lalaa lalaa laa(hoog)
met als einde van dat deuntje: lalaaaaa la laa la la la
Alvast bedankt
[..]
Dat lijkt er al aardig opquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:49 schreef Noodly het volgende:
[..]
Er is wel iets op Wikipedia: http://en.wikipedia.org/w(...)_songs_about_a_topic, misschien dat je daar wat aan hebt![]()
Barry White - You're My First, My Last, My Everything? (als ik google met die tekst).quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:14 schreef SilverBullet het volgende:
Help! Ik zoek een nummer dat ik gehoord heb tijdens t werk. Het is een redelijk oud nummer volgens mij. ( jaren 70 ofzo). En het bevat de tekst:
"the answer to all my dreams" of iets dergelijks en ook t woordje Today kom in t refrein voor. T is een beetje een zomers nummer, redelijk tempo zit er in.
Ik denk dat je Eurythmics bedoelt met Sweet Dreams..quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef Justsa00 het volgende:
Help alstublieft! Zoek een liedje dat ik laats bij fitness heb gehoord.
er werd ongeveer dit gezongen:
Sweet Jesus ......(nou weet ik niet wat hierna komt iets van Melody of Symphonie ofzo)
Who am I to disagree?
Iemand, bij voorbaat dank.
Die had ik ook gevonden met google, maar ik dacht niet dat ze t waren. Maar toch ff gedownload en ze zijn t idd niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Barry White - You're My First, My Last, My Everything? (als ik google met die tekst).
'the answer to all my dreams' zit ook in When the lady smiles van de Golden Earring
Nas - I Can?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:33 schreef Feestbeesi het volgende:
Hey mensen
Ik zoek een RAP nummer waar ook KINDEREN in zingen....
Het is niet hard knock life van jayz ofzoiets, het is een andere nog niet zo oud....
alvast bedankt
Eminem - Toy Soldiers?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:33 schreef Feestbeesi het volgende:
Hey mensen
Ik zoek een RAP nummer waar ook KINDEREN in zingen....
Het is niet hard knock life van jayz ofzoiets, het is een andere nog niet zo oud....
alvast bedankt
Iig bedankt voor het meedenken maar ik zat er helemaal naast. Hoewel het deuntje mij al vrij bekend in de horen klonk kan het ook best zo zijn dat het gewoon een nieuw nummer is. Ik ging een beetje mee in de post van YebCar en met het deuntje in mijn hoofd leek het wel dat wat YebCar zei klopte. Ze zingt dus niet 'all night long' maar 'tell me why'. Oftewel het is het volgende nummer: Supermode- Tell me whyquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:39 schreef DubManiac het volgende:
[..]
Niet gewoon een cover van Lionel Richie
Of Erykah Badu & The Roots - All Night Long
Hermans Hermits - No Milk Today?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:14 schreef SilverBullet het volgende:
Help! Ik zoek een nummer dat ik gehoord heb tijdens t werk. Het is een redelijk oud nummer volgens mij. ( jaren 70 ofzo). En het bevat de tekst:
"the answer to all my dreams" of iets dergelijks en ook t woordje Today kom in t refrein voor. T is een beetje een zomers nummer, redelijk tempo zit er in.
Ja! Tof! Bedankt.quote:Op zondag 29 april 2007 10:30 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hermits Herman's - No Milk Today?
Hawaii 5-0 themequote:Op zondag 29 april 2007 11:50 schreef roburt het volgende:
een stukje uit de Bean's Holiday, maar ik heb het vaker gehoord in reclame's.
het zijn trompetten die een vrolijke melodie hebben.
http://www.speedyshare.com/826144756.html
(geen wachttijden, en 0,5mb)
het is een redelijk oud nummer en het is alleen maar piano muziek, het klinkt ook vrij dama achtig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:20 schreef ook_gek het volgende:
ik wil dat piano muziek hebben dat je veel in de groeten terug op SBS6 hoort
niemand een ideequote:Op zaterdag 28 april 2007 01:06 schreef naittun1 het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik vandaag op radio veronica hoorde, er kwam een tekst in voor met zoiets als "born in the freak valley", alleen kan niks vinden op google erover. Je hoort ook gitaar erin, is niet zo'n rustig nummer.
Hawaii 5-0 themequote:Op zondag 29 april 2007 11:50 schreef roburt het volgende:
een stukje uit de Bean's Holiday, maar ik heb het vaker gehoord in reclame's.
het zijn trompetten die een vrolijke melodie hebben.
http://www.speedyshare.com/826144756.html
(geen wachttijden, en 0,5mb)
Waarschijnlijk Yakety Sax.. (begin is niet wat je herkent)quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:24 schreef vivadego het volgende:
het tweede is een titel van een nummer. wat gebruikt word op de achtergrond van filmpjes die versneld worden afgespeeld, denk aan de leukste thuis ed.
alvast bedankt
Hij staat daar niet bij helaas had ik al gezocht:(quote:Op zondag 29 april 2007 02:19 schreef Ballistic het volgende:
http://www.amazon.com/Norbit-Original-Soundtrack/dp/B000MGTF9O
daar even bij zoeken dan
Kun je niet een voorbeeld laten horen?quote:Op zondag 29 april 2007 13:14 schreef ook_gek het volgende:
het is een redelijk oud nummer en het is alleen maar piano muziek, het klinkt ook vrij dama achtig.
http://www.43things.com/entries/view/344444quote:Op zondag 29 april 2007 15:31 schreef Noodly het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest en titel van dit nummer. Ik heb het ooit gedownload onder de naam Ween - Zoloft maar dat nummer is het zeker niet. Ik vind het wel heel mooi dus ben ik op zoek gegaan naar wat het wel was, maar ik kon op de lyrics helemaal niks vinden. Kent iemand het toevallig?
Wow, inderdaad. Het is gewoon een hoaxquote:Op zondag 29 april 2007 16:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.43things.com/entries/view/344444
Niemand schijnt het te weten eigenlijk, op elk forum waar google naar linkt krijg je dezelfde vraag![]()
Nee die heb ik al, er zijn er meerdere, is er niet iemand die een speciale artiets weet die dit altijd doet ofzo???quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Alex Gaudino - Destination Calabria
Puff Daddy › I’ll Be Missing Youquote:Op zondag 29 april 2007 11:45 schreef EkzCluSivv het volgende:
Het nr (nu komt de vage beschrijving )
Het ging iets van:
ill be missing you
iets met missing you iig .. en in de clip was er een man met een grote mond?
En volgens mij komt dit nr ook in een commercial
Shit he.. hoe vaag kan je zijn he
Nee man, die man leek op MicK Jaggerquote:
John Waite - Missing You?quote:Op zondag 29 april 2007 11:45 schreef EkzCluSivv het volgende:
Het ging iets van:
ill be missing you
Rolling Stones - Miss You?quote:Op zondag 29 april 2007 11:45 schreef EkzCluSivv het volgende:
Het ging iets van:
ill be missing you
nee helaas heb ik dat niet.quote:Op zondag 29 april 2007 16:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kun je niet een voorbeeld laten horen?
Evanescence - Bring me to lifequote:Op zondag 29 april 2007 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
Iemand die weet welk artiest&nummer achter dit filmpje zit? Ik zit zelf te denken aan Nightwish, maar weet het nummer niet echt
http://www.youtube.com/watch?v=JR5bDfD5XV8&mode=related&search=
Dat was em inderdaad.. Lastig als je verschillende groepen hebt die allemaal een beetje dezelfde sound brengen.quote:
Je had ook gewoon de eerste zinnen met Google kunnen opzoeken.quote:Op zondag 29 april 2007 20:38 schreef Sjowhan het volgende:
Dat was em inderdaad.. Lastig als je verschillende groepen hebt die allemaal een beetje dezelfde sound brengen.
Thanks!
Ja, die zanger van the Rolling Stones lijkt idd best veel op Mick Jagger.quote:Op zondag 29 april 2007 20:42 schreef EkzCluSivv het volgende:
Het zou best van de Rolling Stones zijn! Straks eventjes downloaden, inet doet nu nl. een beetje vaag
Geef eens wat meer info, een zinnetje ofzo. Je zegt dat 'ie van NORBIT komt, maar hij staat dus blijkbaar niet op de soundtrack. Weet je zeker dat het die film is?quote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef Feestbeesi het volgende:
Ik zoek nog steeds een RAP nummer waar je ook KINDEREN in hoor zingen...
Het nummer is nog niet zo oud... hooguit paar maandjes...
Just Jack - Starz in their Eyesquote:Op zondag 29 april 2007 23:56 schreef jovink het volgende:
ha mensen hoe heet het nr wat aan het begin van het filmpje over de autorai op fok staat
Loituma - Ievan Polkka.quote:Op maandag 30 april 2007 13:59 schreef Justah het volgende:
Ik zoek de titel van het liedje op de achtergrond van deze reclame :
quote:Op maandag 30 april 2007 14:47 schreef DeSiever het volgende:
Ik zoek dat liedje uit Farce Majeur, dat te vaak wordt gebruikt op bruiloften en partijen, en daar dan de karaoke-versie van.![]()
bronquote:Karoke versie van Dat is uit het leven... staat op de cd:
De beste karaoke hits voor feesten en partijen, vol. 7 ; te leen in de openbare bibliotheek
Ik zoek iemand die de OP leest en daardoor weet waar deze topic al dan niet voor bedoeld is.quote:Op maandag 30 april 2007 14:47 schreef DeSiever het volgende:
Ik zoek dat liedje uit Farce Majeur, dat te vaak wordt gebruikt op bruiloften en partijen, en daar dan de karaoke-versie van.![]()
Succes daarmee.quote:Op maandag 30 april 2007 14:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die de OP leest en daardoor weet waar deze topic al dan niet voor bedoeld is.
The Sheer - It only gets betterquote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef wobbel het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13858/f953ed6f/index.html
hele bekende
The Sheer - It only gets betterquote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef wobbel het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13858/f953ed6f/index.html
hele bekende
D-Devil - The Sixth Gate?quote:Op maandag 30 april 2007 18:19 schreef Stefo het volgende:
Ik hoorde gister een nummer in de discotheek, kan zijn dat de dj hem zelf in elkaar mixed maar ik betwijfel het.
Is met die stem van sensation enzo: behind gate one *stukje nummer* gate two *stukje nummer* gate three *stukje nummer* etc etc.
Iemand een idee?
Inderdaad dat is het orginele nummer, thanks!quote:
Ik heb helemaal geen verstand van die herrie, kon me deze toevallig herinneren omdat 'ie nog weleens op de radio/tv voorbij kwam...quote:Op maandag 30 april 2007 18:44 schreef Stefo het volgende:
[..]
Inderdaad dat is het orginele nummer, thanks!
Toevallig ook een idee of er een bestaande remix van is waarin er stukken muziek tussen zijn geplakt?
DJ Yorit - The Final 6th Gatequote:Op maandag 30 april 2007 18:19 schreef Stefo het volgende:
Ik hoorde gister een nummer in de discotheek, kan zijn dat de dj hem zelf in elkaar mixed maar ik betwijfel het.
Is met die stem van sensation enzo: behind gate one *stukje nummer* gate two *stukje nummer* gate three *stukje nummer* etc etc.
Iemand een idee?
Daarna gaat ie verder met Russian Roulettequote:Gate 1 : Marshall masters - Stereo murder
Gate 2: Marshal masters - I like it loud
Gate 3: Derb - Derb
Gate 4: Armani & Ghost - Airport
Gate 5: The Moon - Blow up the speakers
Gate 6: Patatoheads - Mix the master
Gate 1: Cygnus X - Superstrings (Sensation 2003)
Gate 2: Svenson & Gielen - Beauty of Silence
Gate 3: G-Spott - Melo G
Gate 4: The Moon - Blow up the speakers
Gate 5: DJ Galaga - What do you say to the DJ
Band Zonder Banaan - Bananensong?quote:Op maandag 30 april 2007 19:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Zoek een nummer waar Edwin Evers ook een stukje van heeft gemaakt bij Evers ging die zo: ejoooo, waar is toch mijn deo? (ongeveer dus)
Vandaag hoorde ik de echte versie en die ging ongeveer: I like to come and we like to go, of iets dergelijks.
Iemand die mij hiermee kan helpen?![]()
Zware Jongens - Jodeljump?quote:Op maandag 30 april 2007 19:26 schreef White__Tiger het volgende:
Ik zoek de titel/artiest van een liedje dat de laatste rijd vrij veel wordt gedraaid overal.
Het is een Nederlandstalig liedje.
iets van en dan zingen we hoeppa etc.
Het origineel:quote:Op maandag 30 april 2007 19:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Band Zonder Banaan - Bananensong?
Laat maar, ik ben er al achter:quote:Op maandag 30 april 2007 14:38 schreef zwambtenaar het volgende:
Gisteravond in Het Uur van de Wolf was het tweede deel van de docu over Frank Zappa te zien. Daarin hoorde je helemaal aan het begin van de docu als achtergrondmuziek een nummer van Zappa met daarin, als ik mij goed herinner, prominent een orgel te horen. Hoe heet dit nummer?
Ja, dat is hem.quote:
Kies er maar eentje uit:quote:Op maandag 30 april 2007 19:37 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek de naam van een hele vettte MC! Hij was op koninginnenacht en dag in utrecht op t domplein bij don diablo enz... weet iemand zijn naam??
quote:Op een podium aan de voet van de Domtoren draaien dj’s, zoals Don Diablo, DJ Chuckie, Benny Rodriques, Chris Rox, Sidney Samson en Caz-dj’s Martin Pieters met de Welcome on Queensdaymix en Joshua Walter, de resident dj van Blended.
MC Knowledgequote:Op maandag 30 april 2007 19:37 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek de naam van een hele vettte MC! Hij was op koninginnenacht en dag in utrecht op t domplein bij don diablo enz... weet iemand zijn naam??
Die is het inderdaad, danku allenquote:Op maandag 30 april 2007 19:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het origineel:
Bananaboat song
ik had het al gevonden... MC knowledge... staat er dus niet tussen..quote:Op maandag 30 april 2007 19:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kies er maar eentje uit:
[..]
Even een post verder kijkenquote:Op maandag 30 april 2007 19:52 schreef Sannelie het volgende:
[..]
ik had het al gevonden... MC knowledge... staat er dus niet tussen..
Is de goede thanksquote:Op maandag 30 april 2007 18:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ Yorit - The Final 6th Gate
[..]
Daarna gaat ie verder met Russian Roulette
C-Mon & Kypski ft. Pete Philly - 'Make My Day'quote:Op maandag 30 april 2007 22:38 schreef Stpan het volgende:
Gisteren bij 'De Wedstrijden' op Tien kwam het muziekje weer voorbij, met het tekststukje 'Oh what a beautiful day [.....] and play'.
weet echt helemaal niemand hier waar ik op moet zoeken?quote:Op maandag 30 april 2007 00:15 schreef stefan1187 het volgende:
ik ben niet echt specifiek op zoek naar een bepaald nummer meer naar:
muziek die wordt afgespeeld als achtergrondmuziek tijdens programma's zoals...
Peter R. de Vries
&
Zembla...
het is meestal wat met pianomuziek... maar ik weet niet goed waar ik op moet zoeken...
kan iemand me iets verder helpen?
BVD
Veel programma's gebruiken loungemuziekjes zoals die van Air, Zero 7 en Yonderboi als achtergrondmuziekjes. Dit zijn echter niet de dreigende muziekjes die je bij Peter R. en Zembla/Nova voorbij hoort komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:19 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
weet echt helemaal niemand hier waar ik op moet zoeken?![]()
Perfecto! Veel dank!quote:Op maandag 30 april 2007 22:51 schreef broer het volgende:
[..]
C-Mon & Kypski ft. Pete Philly - 'Make My Day'
Gokje: Boris Gardner - I wanna wake up with you?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:15 schreef steve-urkel het volgende:
Ik zoek een nummer.. beetje ub40 / reggea achtig, met een zanger met ietwat zware stem..
"i just wanna make love with you"
wordt een paar keer herhaald.. en nee, het is niet dat nummer van etta james (die in een reclame voorkwam).
Juist.. harstikke bedanktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gokje: Boris Gardner - I wanna wake up with you?
hmm... 'k heb is wat gedownload... maar 't is niet echt iets waar ik naar zoek.... is de muziek soms zelf gecomponeerd voor zulke documentaires?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:31 schreef Stpan het volgende:
[..]
Veel programma's gebruiken loungemuziekjes zoals die van Air, Zero 7 en Yonderboi als achtergrondmuziekjes. Dit zijn echter niet de dreigende muziekjes die je bij Peter R. en Zembla/Nova voorbij hoort komen.
weet jij welk piano muziekje ze gebruiken dan bij de groeten terug. Is een beetje drama piano nummer. Het is echt alleen puur piano wat je hoord zo ver ik me dat kan herrinneren !quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:31 schreef Stpan het volgende:
[..]
Veel programma's gebruiken loungemuziekjes zoals die van Air, Zero 7 en Yonderboi als achtergrondmuziekjes. Dit zijn echter niet de dreigende muziekjes die je bij Peter R. en Zembla/Nova voorbij hoort komen.
Deze misschien:quote:Op maandag 30 april 2007 23:40 schreef Haanibal het volgende:
Hey allemaal,
Ik ben op zoek naar het volgende nummer.
Het is een dance remix van house of pain - jump around. Er worden eerst stukjes sample gebruikt en uiteindelijk wordt dit meen ik het complete nummer.
Zegt dit iemand?
alvast bedankt!
New Order - Blue Mondayquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:44 schreef gablentz het volgende:
Nummer uit de coca cola reclame:
Tekst: how does it feel met een jaren 80 synthesizer bass(is ook jaren 80 nummer)
Titel en artiest?
New Order - Blue Mondayquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:44 schreef gablentz het volgende:
Nummer uit de coca cola reclame:
Tekst: how does it feel met een jaren 80 synthesizer bass(is ook jaren 80 nummer)
Titel en artiest?
Ashford & Simpson - Solidquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:42 schreef fleur22 het volgende:
Ik zoek een nummer. In het refrein word er gezongen; Solid..solid as a rock.... Nummer uit de jaren 80.
(Nu heb ik natuurlijk geprobeerd om via ''Solid'' dit nummer te DL,maar dan krijg ik een rap-nummer van 'Sizzla'.
En die zoek ik niet.)
Iemand?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:33 schreef Louterman het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat bij het voorstukje van het rtl4 programma 'bouwval gezocht 'wordt gebruikt. Is er iemand die weet welke dit is?
(De zanger heet zo'n hele typische engelse stem, althans in mijn optiek.)
Pils voor de beste man!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:03 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Deze misschien:![]()
Micky Slim - Jump
http://www.discogs.com/release/901758
Madness - Our housequote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:33 schreef Louterman het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat bij het voorstukje van het rtl4 programma 'bouwval gezocht 'wordt gebruikt. Is er iemand die weet welke dit is?
(De zanger heet zo'n hele typische engelse stem, althans in mijn optiek.)
Lauren - O-Ayoquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:10 schreef SCoRPioN_XM het volgende:
ik zoek een nummer van volgens mij een Nederlandse artieste.
Het refrein gaat zo: o haa iiii yooo na-na-na na-na-na o haa iii yooo
?? - Dream A Little Dream Of Me, uitvoerenden zijn er meerderequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:38 schreef mini-lellan het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=19053&type=wmv&pl=game
Het liedje van dat filmpje.
Het is iig Debonair Samir - Samir's Theme maar ik weet niet in welke remix, het zou de Skitzofrenix remix kunnen zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:57 schreef koenie84 het volgende:
Iemand bekend hoe dit nummer heet,
Het zijn 2 nummers door elkaar gemixt, de 1 is Roog, jeroenski - Your mind is twisted, maar ben op zoek naar het nummer wat eronder draait.
Sample
En Alxander, ik denk dat dit een freestyle is tijdens een concert....quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:53 schreef Alxander het volgende:
Hoe heet dit supervette nummer van The Red Hot Chili Peppers?
Deze dus
Het is inderdaad Debonair Samir - Samir's Theme (Skitzofrenix Edit)quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is iig Debonair Samir - Samir's Theme maar ik weet niet in welke remix, het zou de Skitzofrenix remix kunnen zijn
De 2e is iig G-shock - Demons (als het goed Promo remix)quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:08 schreef zwareshag het volgende:
Wie weet welke hardcore (house, niet punk) nummers dit zijn?
http://www.megaupload.com/nl/?d=2JX7G9HF
http://www.megaupload.com/nl/?d=CH18HJ2S
Rick L feat. MC K - Born Againquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:20 schreef samdeman1984 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ze volgens mij 30 april om 11.40 uur op 3fm draaiden. Kan 'm niet terugvinden bij 'gedraaid' op 3mf.nl.
Het klinkt als een indiaanse stem, met een dance/techno achtig deuntje. De tekst die ik dacht te horen: I was born as an assistant....
Wolfmother - Womanquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:47 schreef MASD het volgende:
Weet iemand welk liedje er in de xbox360 reclame van guitarhero II word gebruikt?
bvd
Ik heb geen idee, dus ik neem het zo van je aan, heb het programma nooit gezienquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:46 schreef Silaz het volgende:
pimp my ride gewoon neem ik aan.. denk dat het speciaal voor gemaakt is..
Je moest je schamenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dus ik neem het zo van je aan, heb het programma nooit gezien
You're welcomequote:
Muchos Gracias!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is iig Debonair Samir - Samir's Theme maar ik weet niet in welke remix, het zou de Skitzofrenix remix kunnen zijn
Enur ft. Natasja - Calabria 2006.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:20 schreef 1337aldi het volgende:
Ik zoek een nummer die in amsterdam op koninginnedag veel gedraait werd. Het is een reggaeton achtig nummer met het bekende deuntje van drunkenmunkey-calibra erin. Het is -niet- destination unknown.
Nouja, weleens een stikje, als ik er toevallig voorbij zap, maar dus nooit het beginquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je moest je schamen.. heb even rondgezocht op diverse sites, maar kon helaas niks vinden
![]()
Het is die Skitzofrenix edit jaquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:26 schreef DennieXL het volgende:
Ik zoek het nummer wat na elke Champions League versalg op Nederland 3 wordt gedraaid bij die compilatie. Gitaarnummer met deze lyrics die ik heb onthouden:
This time, it's now or never.
Hoop dat iemand het weet
Moke - Last Chancequote:Moke speelt in de Champions League
NOS Studio Sport heeft Moke's debuutsingle Last Chance een superkans geboden. Vanaf vanavond is het nummer aan het einde van elke uitzending van de Champions League te horen onder de samenvatting met hoogtepunten van de speelronde (waarin vanavond onder meer PSV-Arsenal).
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:28 schreef DennieXL het volgende:
[..]
Enur ft. Natasja - Calabria 2006.
Die misschien?
Google kan ook wonderen doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:33 schreef DennieXL het volgende:
Dank donroyco je bent de man!
Ik had het hier op Fok! nog gelezen dat bericht maar vond het niet met search.
Check vorige paginaquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:55 schreef Beezz het volgende:
Ik zoek een nummertje dat ik net hoorde toen AC MIlan - Man Utd was afgelopen, en de NOS afsloot met een aantal momenten met een rock muziekje op de achtergrond. Het klonk recent (nog geen jaar oud denk ik), en het enige wat ik kon oppikken was 'this tiiiiiime, it's now or never'.... En voordat ik het wist was het alweer afgelopenDus of ik het geheel goed verstaan heb is nog maar de vraag. Google helpt niet, het is niet Elvis Presley, 3 Days Grace, Beloved of Primal Fear, allemaal geprobeerd, hadden allemaal dat stukje tekst, maar niks.
Jenn Cunetta - Come Rain Come Shinequote:Op woensdag 2 mei 2007 23:50 schreef PAA-053 het volgende:
Dance-hitje met de tekst: "Don't waste the sun, don't waste the sky". Veel gehoord op de 'radio' in supermarkten
Pharrel Williams (neptunes/nerd) - You can do it too?quote:Op donderdag 3 mei 2007 02:34 schreef Loserkid het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MtLEwMFttbM
hoe heett liedje op de achtergrond van dit filmpje?
Dank je wel, lekker nummertjequote:Op donderdag 3 mei 2007 02:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Pharrel Williams (neptunes/nerd) - You can do it too?
is een gok kan ook verkeerd zijn
Moet nog downloaden maar ik bedoelde t meer als algemene opmerking dat t een lekker nummetje was.quote:
Volgens mij is het speciaal voor Nike gemaaktquote:
Lieve VoreG, zou je de OP willen lezen? Dank je wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:09 schreef VoreG het volgende:
Ik zoek albums/artiesten met dezelfde soort muziek als het album Today van Junkie XL.
De eerdere albums van hem heb ik al, maar die vind ik duidelijk verschillen van het laatste album.
Muse - Map Of The Problematiquequote:Op donderdag 3 mei 2007 09:56 schreef Joostve het volgende:
ik heb weer een nieuwe jongens
het piano muziekje aan het begin van dit streaming video, kent iemand dat?
http://files.filefront.com/6743343
Ah, ik wist niet dat dat niet mocht.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lieve VoreG, zou je de OP willen lezen? Dank je wel.![]()
Ana Johnsson - We Arequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:49 schreef lamers het volgende:
Wat was de themesong van de 2e film ook alweer? De eerste was Chad Kreuger met "Hero" en 3 is Snow Patrol met "Signal Fire"
Nee, geen Border Community, het duurde even voordat ik er weer op kon komen maar hij is al een hele tijd uit: Fairmont - Gazebo (Sébastien Léger Remix)quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:17 schreef soylent het volgende:
[Trance/Progressive]
Help me uit weet je. Ik heb dit lied iig gehad, maar ik weet niet meer wat het is, ik dacht iets van Border Community, maar ik zit al een tijdje te zoeken en kan het niet vinden.. Het is superbekend...
http://u.lfms.nl/WatIsHet.mp3
Het betekent heel veel voor me, graag snel antwoord
Kusjes
Anoniempje
Thanksquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, geen Border Community, het duurde even voordat ik er weer op kon komen maar hij is al een hele tijd uit: Fairmont - Gazebo (Sébastien Léger Remix)
Wahoo - Make 'em Shake It ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:02 schreef jovink het volgende:
ik zoek de titel vaneen electro/house nr met de tekst
we are gonna make you move like this we are gonna make you groove like this
alvast bedankt!
Olav Basoski ft Mc Spider - Like disquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:02 schreef jovink het volgende:
ik zoek de titel vaneen electro/house nr met de tekst
we are gonna make you move like this we are gonna make you groove like this
alvast bedankt!
Dat kan ook ja...quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Olav Basoski ft Mc Spider - Like dis
iemand hier nog een idee van?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:56 schreef Joostve het volgende:
ik heb weer een nieuwe jongens
het piano muziekje aan het begin van dit streaming video, kent iemand dat?
http://files.filefront.com/6743343
super! jullie zijn ook fantastisch elke keerquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Olav Basoski ft Mc Spider - Like dis
bedankt manquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:02 schreef DubManiac het volgende:
Enya - Lothlórien
Genre/meerstemmig/irritant etc. etc.?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
'wordt heel veel gedraait de laatste tijd, maar ik weet de naam ff niet![]()
iets van ''padapada.. papa....''
Ah, puntje van je tong verhaal,quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
hmm... het is volgens mij door een negertje gezongen, it wel lekker ritme inquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Genre/meerstemmig/irritant etc. etc.?
Is da nie bumpy road van C-Mon & Kypskiquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Neequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:31 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Is da nie bumpy road van C-Mon & Kypski
Outwork ft. Mr. Gee - Elektro!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nee![]()
Het nummer is best actueel volgens mij
Alexi Murdoch - Home?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef Silaz het volgende:
Hey...
Voor diegene die net Prison Break hebben gezien of die er al voorbij zijn (aflevering dat Kellerman er achter komt dat Caroline hem verraad, en dat haywire van torentje af springt)..
Hoe heet dat nummer wat ze aan het einde gebruikt.. met acoustische gitaar dacht ik.. het stukje van de val enzo..
Volgens Google is het:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:42 schreef Audi_Rs6 het volgende:
hey jongens, ik ben op zoek naar dit liedje
http://www.autojunk.nl/clips/view/130605
alvast heel erg bedankt!
Summer Overture - (Requiem for a dream soundtrack)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:09 schreef DennieXL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=daDwjD0y7Tg&NR=1
Wie kent dit nummer.
Nee, is van het Kronos Kwartet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:19 schreef Audi_Rs6 het volgende:
dat liedje hoort bij Lord Of The Rings 2, toch?
Is het niet Danny Breaks - La La La ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is dat niet gewoon: gym class heroes - cupid's chokeholdquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kate Bush - Wuthering Heightsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:55 schreef voidmage het volgende:
wie weet hoe het originele nummer heet, waar dj isaac - bad dreams vandaan komt?
dank u
Wat een verkrachting...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:55 schreef voidmage het volgende:
wie weet hoe het originele nummer heet, waar dj isaac - bad dreams vandaan komt?
dank u
The Carpenters - Close to youquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:31 schreef zoalshetis het volgende:
"i see birds suddenly appear, every time u are near..."
hoe heet ze ook al weer??
Doet me denken aan Lime - Your Lovequote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:13 schreef MusicFan het volgende:
Hoi.
Ik zoek de titel van dit liedje.
Klinkt als een jaren '80-'90 liedje.
Thnx
enquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:59 schreef Silaz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kVqfGHSYy1E
Weet iemand het achtergrond nummer?
(leuk filmpje ook btw)
Iemand ??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:57 schreef Silaz het volgende:
Ja weeer ik.. (A)
http://youtube.com/watch?v=AwSXbrnuAZI
Op welk liedje lijkt het stuke van 0.22 - 0.35 ?
Het klinkt me namelijk super bekend in de oren..
Je bedoelt de 'Koning Voetbal Mars'?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:18 schreef Asics het volgende:
hoe heet dat voetbal deuntje waarop zo. avond op de bbc de voetbal mee begint?
Erg summier... weet je meer? wat voor dance, groep of individueel artiest? andere info?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:26 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik zoek een dance nummer. Ik weet alleen dat er iets met "zoom" in de titel of artiesten naam zit. Iemand een idee?
Heb hem gister in de kroeg gehoord. Heb toen de naam gevraagd, maar vanochtend was ik de naam kwijt. Volgens mij zat er ook iets met billy in de naam van het nummer. Zoom zat volgens mij in de naam van de artiest/groep.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Erg summier... weet je meer? wat voor dance, groep of individueel artiest? andere info?
Lijkt er op, maar is 'm niet helaasquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:57 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Doet me denken aan Lime - Your Love
Ik hoor hier wel Azzido Da Bass - Dooms Nightquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:34 schreef tochmaarwel het volgende:
Hmm, je hoort hier een soort van mash up.. maar ben echt benieuwd of dit gewoon één nummer is, ik ken Pecan / White Room wel.. maar hoe heet dat nummer wat er doorheen komt?
Op 7.10
http://www.youtube.com/watch?v=Feap0BbPTFM
"..........what the fuck"
Dan denk ik dat dit je verder zal helpen? http://en.wikipedia.org/wiki/Billy_Zoomquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:04 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb hem gister in de kroeg gehoord. Heb toen de naam gevraagd, maar vanochtend was ik de naam kwijt. Volgens mij zat er ook iets met billy in de naam van het nummer. Zoom zat volgens mij in de naam van de artiest/groep.
fuck, ik ken het wel, maar kan er niet op komenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:11 schreef tiro het volgende:
weet iemand toevallig welk nummer er achter de day for change reclame zit? Lekkere bas intro is het.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)-dayforchange-hi.asf
THE O'JAYS - FOR THE LOVE OF MONEYquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:11 schreef tiro het volgende:
weet iemand toevallig welk nummer er achter de day for change reclame zit? Lekkere bas intro is het.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)-dayforchange-hi.asf
Ik denk dat je het in de Italo hoek moet zoekenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:57 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Doet me denken aan Lime - Your Love
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:15 schreef it_was_me het volgende:
HELP! Mijn moeder wordt morgen 80 en wij hebben een dvd samnegesteld met foto's van de kleinkinderen . Ziet er super uit alleen wij zouden graag op de achtergrong een nummer wee willen laten draaien. Jullie raden het al: 80 rode rozen voor oma lief. kan iemand mij helpen aan een mp3-tje hiervan.
aan de mods: als ik deze vraag niet mag stellen dan edit maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |