Dat lijkt er al aardig opquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:49 schreef Noodly het volgende:
[..]
Er is wel iets op Wikipedia: http://en.wikipedia.org/w(...)_songs_about_a_topic, misschien dat je daar wat aan hebt![]()
Barry White - You're My First, My Last, My Everything? (als ik google met die tekst).quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:14 schreef SilverBullet het volgende:
Help! Ik zoek een nummer dat ik gehoord heb tijdens t werk. Het is een redelijk oud nummer volgens mij. ( jaren 70 ofzo). En het bevat de tekst:
"the answer to all my dreams" of iets dergelijks en ook t woordje Today kom in t refrein voor. T is een beetje een zomers nummer, redelijk tempo zit er in.
Ik denk dat je Eurythmics bedoelt met Sweet Dreams..quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef Justsa00 het volgende:
Help alstublieft! Zoek een liedje dat ik laats bij fitness heb gehoord.
er werd ongeveer dit gezongen:
Sweet Jesus ......(nou weet ik niet wat hierna komt iets van Melody of Symphonie ofzo)
Who am I to disagree?
Iemand, bij voorbaat dank.
Die had ik ook gevonden met google, maar ik dacht niet dat ze t waren. Maar toch ff gedownload en ze zijn t idd niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Barry White - You're My First, My Last, My Everything? (als ik google met die tekst).
'the answer to all my dreams' zit ook in When the lady smiles van de Golden Earring
Nas - I Can?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:33 schreef Feestbeesi het volgende:
Hey mensen
Ik zoek een RAP nummer waar ook KINDEREN in zingen....
Het is niet hard knock life van jayz ofzoiets, het is een andere nog niet zo oud....
alvast bedankt
Eminem - Toy Soldiers?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:33 schreef Feestbeesi het volgende:
Hey mensen
Ik zoek een RAP nummer waar ook KINDEREN in zingen....
Het is niet hard knock life van jayz ofzoiets, het is een andere nog niet zo oud....
alvast bedankt
Iig bedankt voor het meedenken maar ik zat er helemaal naast. Hoewel het deuntje mij al vrij bekend in de horen klonk kan het ook best zo zijn dat het gewoon een nieuw nummer is. Ik ging een beetje mee in de post van YebCar en met het deuntje in mijn hoofd leek het wel dat wat YebCar zei klopte. Ze zingt dus niet 'all night long' maar 'tell me why'. Oftewel het is het volgende nummer: Supermode- Tell me whyquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:39 schreef DubManiac het volgende:
[..]
Niet gewoon een cover van Lionel Richie
Of Erykah Badu & The Roots - All Night Long
Hermans Hermits - No Milk Today?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:14 schreef SilverBullet het volgende:
Help! Ik zoek een nummer dat ik gehoord heb tijdens t werk. Het is een redelijk oud nummer volgens mij. ( jaren 70 ofzo). En het bevat de tekst:
"the answer to all my dreams" of iets dergelijks en ook t woordje Today kom in t refrein voor. T is een beetje een zomers nummer, redelijk tempo zit er in.
Ja! Tof! Bedankt.quote:Op zondag 29 april 2007 10:30 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hermits Herman's - No Milk Today?
Hawaii 5-0 themequote:Op zondag 29 april 2007 11:50 schreef roburt het volgende:
een stukje uit de Bean's Holiday, maar ik heb het vaker gehoord in reclame's.
het zijn trompetten die een vrolijke melodie hebben.
http://www.speedyshare.com/826144756.html
(geen wachttijden, en 0,5mb)
het is een redelijk oud nummer en het is alleen maar piano muziek, het klinkt ook vrij dama achtig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:20 schreef ook_gek het volgende:
ik wil dat piano muziek hebben dat je veel in de groeten terug op SBS6 hoort
niemand een ideequote:Op zaterdag 28 april 2007 01:06 schreef naittun1 het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik vandaag op radio veronica hoorde, er kwam een tekst in voor met zoiets als "born in the freak valley", alleen kan niks vinden op google erover. Je hoort ook gitaar erin, is niet zo'n rustig nummer.
Hawaii 5-0 themequote:Op zondag 29 april 2007 11:50 schreef roburt het volgende:
een stukje uit de Bean's Holiday, maar ik heb het vaker gehoord in reclame's.
het zijn trompetten die een vrolijke melodie hebben.
http://www.speedyshare.com/826144756.html
(geen wachttijden, en 0,5mb)
Waarschijnlijk Yakety Sax.. (begin is niet wat je herkent)quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:24 schreef vivadego het volgende:
het tweede is een titel van een nummer. wat gebruikt word op de achtergrond van filmpjes die versneld worden afgespeeld, denk aan de leukste thuis ed.
alvast bedankt
Hij staat daar niet bij helaas had ik al gezocht:(quote:Op zondag 29 april 2007 02:19 schreef Ballistic het volgende:
http://www.amazon.com/Norbit-Original-Soundtrack/dp/B000MGTF9O
daar even bij zoeken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |