quote:
DJ Coone ft. The Ghost - Pitch Upquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:32 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik zoek een lied, en in de clip ervan zie je een meiske met een koptelefoon op die door de straten van antwerpen, volgens mij, aan het stampen is.
het is een redelijk nieuw liedje ( voor mij dan)
danke shönquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:53 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
DJ Coone ft. The Ghost - Pitch Up
Mischien Born On The Bayou van Creedence Clearwater Revival??quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:06 schreef naittun1 het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik vandaag op radio veronica hoorde, er kwam een tekst in voor met zoiets als "born in the freak valley", alleen kan niks vinden op google erover. Je hoort ook gitaar erin, is niet zo'n rustig nummer.
Alex Gaudino - Destination Calabriaquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:05 schreef koenie84 het volgende:
Tijdens het stappen worden er altijd verschillende dance nummers ter gehore gebracht, waarin een Saxofoon te horen is. Iemand ideeen???
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:50 schreef YebCar het volgende:
zoek een dance/trancelied van rond de 2002-2003?
hoor je een meid zingen....
all night long ...
all night long
en dan lalala la la la la laa laaaaaaaaaaa
lalalala laaa laaa laaa laaa laaa laaaaaaa
is niet die van lasgo -all night long
Er is wel iets op Wikipedia: http://en.wikipedia.org/w(...)_songs_about_a_topic, misschien dat je daar wat aan hebtquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:56 schreef Piles het volgende:
Weet iemand trouwens of er op internet ergens een soort IMDB voor muziek is?
Ik monteer vaak filmpjes, en dan wil ik muziek met een bepaald onderwerp wat bij het filmpje past. Het zou dan handig zijn dat ik ergens een woord ingeef, en dan een lijstje met nummers terugkrijg
Ze moeten dus niet te downloaden zijn, maar alleen de titel/artiest is voldoende
Hopelijk is er zoiets, maar ik denk van niet
Niet gewoon een cover van Lionel Richiequote:Op zaterdag 28 april 2007 20:44 schreef TheMaestro het volgende:
Ik zoek een nummer en ik denk dat ik hetzelfde zoek als YebCar. Het is idd een wat ouder nummer maar je hoort het weer op de radio. Ik heb het ergens gehoord waar ik de tekst niet kon horen maar wel een soort van all night long; long was dan meer looooooooooooooong. Terwijl ze long zingt begint het deuntje al als ik mij niet vergis.
Qua toonhoogte gaat het dan als volgt:
lalaa lalaa laa(midden)
lalaa lalaa laa(laag)
lalaa lalaa laa(hoog)
met als einde van dat deuntje: lalaaaaa la laa la la la
Alvast bedankt
[..]
Dat lijkt er al aardig opquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:49 schreef Noodly het volgende:
[..]
Er is wel iets op Wikipedia: http://en.wikipedia.org/w(...)_songs_about_a_topic, misschien dat je daar wat aan hebt![]()
Barry White - You're My First, My Last, My Everything? (als ik google met die tekst).quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:14 schreef SilverBullet het volgende:
Help! Ik zoek een nummer dat ik gehoord heb tijdens t werk. Het is een redelijk oud nummer volgens mij. ( jaren 70 ofzo). En het bevat de tekst:
"the answer to all my dreams" of iets dergelijks en ook t woordje Today kom in t refrein voor. T is een beetje een zomers nummer, redelijk tempo zit er in.
Ik denk dat je Eurythmics bedoelt met Sweet Dreams..quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:23 schreef Justsa00 het volgende:
Help alstublieft! Zoek een liedje dat ik laats bij fitness heb gehoord.
er werd ongeveer dit gezongen:
Sweet Jesus ......(nou weet ik niet wat hierna komt iets van Melody of Symphonie ofzo)
Who am I to disagree?
Iemand, bij voorbaat dank.
Die had ik ook gevonden met google, maar ik dacht niet dat ze t waren. Maar toch ff gedownload en ze zijn t idd niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Barry White - You're My First, My Last, My Everything? (als ik google met die tekst).
'the answer to all my dreams' zit ook in When the lady smiles van de Golden Earring
Nas - I Can?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:33 schreef Feestbeesi het volgende:
Hey mensen
Ik zoek een RAP nummer waar ook KINDEREN in zingen....
Het is niet hard knock life van jayz ofzoiets, het is een andere nog niet zo oud....
alvast bedankt
Eminem - Toy Soldiers?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:33 schreef Feestbeesi het volgende:
Hey mensen
Ik zoek een RAP nummer waar ook KINDEREN in zingen....
Het is niet hard knock life van jayz ofzoiets, het is een andere nog niet zo oud....
alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |