Misschien dat onderstaande site je verder kan helpen. Kwam 'm laatst tegen toen ik zelf naar een nummer zocht. Hoewel ik niet vond wat ik zocht heb ik 'm toch toegevoegd aan m'n favorietenlijst omdat 't in de toekomst misschien wel iets oplevert.quote:
dan zul je eerst je linkje even moeten aanpassen. zo werk ie helaas niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:46 schreef s3n het volgende:
Vroeger kwam ik in Den Bosch wel eens in de discotheek The Kings. Op de oude website hadden ze een muziekje (http://web.archive.org/we...05/thekings.nl/scroll.htm) die ze ook vrijwel iedere week daar draaide.
Weet iemand welke zit is??
sample of fragment ergens op youtube ofzo?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:06 schreef Fibonacci22 het volgende:
Gustavo Santaolalla heeft een nummer voor de soundtrack van babel gemaakt : Deportation Iguazu.
Ik vind dat werkelijk zo'n mooi nummer en ben op zoek naar meer soort gelijke muziek. Iemand enig idee welke artiesten nog meer van die heerlijke melancholische gitaartokkel muziek maken??
dank u voor uw eventuele medewerking!
euhm hier is wel een sample, maar dat is alleen het begin van het nummer, juist het vervolg is het gene dat zo mooi is: http://music.barnesandnoble.com/search/mediaplayer.asp?ean=888072301917&disc=1&track=4quote:Op woensdag 25 april 2007 17:10 schreef Never-Break het volgende:
[..]
sample of fragment ergens op youtube ofzo?
Die site waar je dat gezocht hebt, zoek daar eens op de naam van de artiest die je zoekt, dan klik je een willekeurig album van hem aan, en dan zie je onderaan ergens iets staan in de richting van "customers who bought this album also bought this product ............. ". Zal vast en zeker iets tussen staan waar je naar zoekt.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:37 schreef Fibonacci22 het volgende:
[..]
euhm hier is wel een sample, maar dat is alleen het begin van het nummer, juist het vervolg is het gene dat zo mooi is: http://music.barnesandnoble.com/search/mediaplayer.asp?ean=888072301917&disc=1&track=4
Ik zal het eens op die manier proberen te doen.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:48 schreef Never-Break het volgende:
[..]
Die site waar je dat gezocht hebt, zoek daar eens op de naam van de artiest die je zoekt, dan klik je een willekeurig album van hem aan, en dan zie je onderaan ergens iets staan in de richting van "customers who bought this album also bought this product ............. "
Als je op die manier wat rondkijkt vind je vast en zeker iets waar jij naar op zoek bent..
Niemand? T werd in een cafe gedraaid iig waar ze vnl rock enzo draaien dus ik neem aan dat dat oosterse een intro was voor het rockgedeelte van het nummer....but I'm not sure.quote:Op maandag 23 april 2007 22:41 schreef tulpje6 het volgende:
Ik zoek een nummer wat begint met een oosters/ dance -nah niet echt- achtig intro wat vrij lang duurt (minuut, 2 minuten toch wel minimaal). Beetje ala 'smack my bitch up' van the prodigy maar dan heeeeel anders![]()
Daarna volgt een (hard)rock achtig nummer.
Ik weet niet zeker of dat oostere een intro is van dat hardrocknummer of dat het 2 aparte nrs zijn.
Mn vriendje had het over dat het nummer miss 'changes' ofzo heet, maar dat weet ik dus niet. Hij had het miss al over een volgend nummer wat toen kwam.
Ik weet helaas op dit moment tekst en melodie verder ff niet meer te herinneren.....
T gaat me dan btw vnl over dat oosterse stukje, dat vond ik heel mooi en wil ik dus graag hebben.....
muziek en tekst horen niet bij elkaarquote:Op woensdag 25 april 2007 22:59 schreef PAA-053 het volgende:
Welk nummer doet die gast op een meesterlijke manier in onderstaand filmpje?
http://www.youtube.com/watch?v=rP3qL4UG1TI
Linkin Park - in the end?quote:Op donderdag 26 april 2007 02:08 schreef Jimmeh het volgende:
Ik zoek een nummer wat een aantal jaren geleden enorm populair was.
De videoclip speelt zich af in een hoge toren waar ze met telescopen naar buiten kijken.
Stijl is wel te vergelijken met RHCP als ik het me goed kan herinneren.
Beetje vage beschrijving maar zal best bij wat mensen een lampje doen branden hoop ik
hij doet vier rappers na in hun rapstyle, en de tekst is volgens mij gewoon freestyle. Als je op youtube verder kijkt doet hij die vier (LL cool J, Jay-Z, DMX en Snoop) nog een paar keer na, met andere teksten.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:59 schreef PAA-053 het volgende:
Welk nummer doet die gast op een meesterlijke manier in onderstaand filmpje?
http://www.youtube.com/watch?v=rP3qL4UG1TI
Goo Goo Dolls - Irisquote:Op donderdag 26 april 2007 02:08 schreef Jimmeh het volgende:
Ik zoek een nummer wat een aantal jaren geleden enorm populair was.
De videoclip speelt zich af in een hoge toren waar ze met telescopen naar buiten kijken.
Stijl is wel te vergelijken met RHCP als ik het me goed kan herinneren.
Beetje vage beschrijving maar zal best bij wat mensen een lampje doen branden hoop ik
goo goo dolls - irisquote:Op donderdag 26 april 2007 07:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Linkin Park - in the end?![]()
tis het eerste wat in me opkomt
Ik weet wel dat Follow In The Cry van After Forever ook een oosters introotje heeft, maar ik denk niet dat dat 'm isquote:Op woensdag 25 april 2007 18:48 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Niemand? T werd in een cafe gedraaid iig waar ze vnl rock enzo draaien dus ik neem aan dat dat oosterse een intro was voor het rockgedeelte van het nummer....but I'm not sure.
Namens mij ook bedanktquote:Op donderdag 26 april 2007 07:37 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Goo Goo Dolls - Iris
Kijk maar: http://www.youtube.com/watch?v=SsK90GWBVLY
Groove Armada - Hands of Timequote:Op woensdag 25 april 2007 22:11 schreef Erickie het volgende:Ik zoek de naam van dat liedje dat ze op het einde van Holland's Next Top Model steeds spelen, als er zo een chickie wegmoet. Wordt gezongen door een man en het liedje begint, volgens mij, met een paar mooie lange fluitklanken (in elk geval iets van een blaasinstrument).
Hmm jammer, is een tof nummer. Bedankt, ook Ballistic.quote:Op donderdag 26 april 2007 07:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij doet vier rappers na in hun rapstyle, en de tekst is volgens mij gewoon freestyle. Als je op youtube verder kijkt doet hij die vier (LL cool J, Jay-Z, DMX en Snoop) nog een paar keer na, met andere teksten.
quote:Op donderdag 26 april 2007 07:37 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Goo Goo Dolls - Iris
Kijk maar: http://www.youtube.com/watch?v=SsK90GWBVLY
Xavier Ruddquote:Op donderdag 26 april 2007 12:31 schreef TeleluvR het volgende:
Ik zoek de naam van een Australische knakker die nog niet lang geleden in Paradiso heeft opgetreden. Hij speelt in z'n eentje alle instrumenten zelf (voornamelijk drums, gitaar, didgeridoo)
Jij bent mijn held voor vandaag!quote:
Woohoo!quote:
Beide kinderhanden gauw gevuld!quote:
DJ Glenn B - How Bizarre (I'm gonna get You)quote:Op woensdag 25 april 2007 18:09 schreef tochmaarwel het volgende:
Ik ga elk weekend uit en regelmatig hoor ik een 'remix' van het nummer Bizarre Inc. featuring Angie Brown - I'm Gonna Get You. De laatste 6 seconden van dit nummer hoor je 'tadada tudum tadaa, ..', maar in het nummer wat ik wel eens in discotheken hoor, is het één en al dat ge-tada en klinkt het een stuk vrolijker! Weet iemand welk nummer ik zoek, of in ieder geval van wie die is?
Jeugd van Tegenwoordig - Shenkie (in de koelkast)quote:Op woensdag 25 april 2007 18:30 schreef Myster_E het volgende:
Koetjesreep, dat was het woord wat centraal stond in een clip die ik vanmiddag zag. Meende dat ik er iets van de Jeugd van Tegenwoordig in herkende. De clip speelde zich deels af omtrent een jongen die de robot danste.
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:55 schreef timbastiaansen het volgende:
Ik zoek de titel van het nummer dat ze bij Prison Break seizoen 1 draaien, in aflevering 6 bij de rellen. Het is op het moment dat Linc 'aanvalt'. Ook hoor je het nummer bij de intro van aflevering 8 (daar hoor je hem beter)
quote:The song "Nine Thou" by Styles Of Beyond begins at the end of Riots, Drills and the Devil (Part 1) when Lincoln attacks T-Bag and is also used in the opening of the episode Riots, Drills and the Devil (Part 2).
bij mij heet die:quote:Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef MWP het volgende:
Ik zoek het nummer dat ze gebruiken in de trailer van 'Kruistocht in spijkerbroek'. Het schijnt bestaande muziek te zijn uit Narnia / LotR maar ik kan het juiste nummer niet vinden. Op de soundtrack van Kruistocht staat het nummer ook niet.![]()
[link naar trailer] Vanaf ongeveer 00:24
Bedankt alvast![]()
The Rapsody ft. Warren G - Prince Igorquote:Op donderdag 26 april 2007 23:11 schreef erkel het volgende:
[verhaal]
Deze bedoelde ik jaquote:Op donderdag 26 april 2007 23:18 schreef -Pink- het volgende:
Rapsody met Dear Mallika is dat.
Roger Sanchez - Another chancequote:Op vrijdag 27 april 2007 00:32 schreef Ballistic het volgende:
hoe heet dat trance liedje ook alweer met dat meisje dat als een hart over de straat 'zwerft' ? trance iig, best bekende artiest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |