Geef eens wat meer info, een zinnetje ofzo. Je zegt dat 'ie van NORBIT komt, maar hij staat dus blijkbaar niet op de soundtrack. Weet je zeker dat het die film is?quote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef Feestbeesi het volgende:
Ik zoek nog steeds een RAP nummer waar je ook KINDEREN in hoor zingen...
Het nummer is nog niet zo oud... hooguit paar maandjes...
Just Jack - Starz in their Eyesquote:Op zondag 29 april 2007 23:56 schreef jovink het volgende:
ha mensen hoe heet het nr wat aan het begin van het filmpje over de autorai op fok staat
Loituma - Ievan Polkka.quote:Op maandag 30 april 2007 13:59 schreef Justah het volgende:
Ik zoek de titel van het liedje op de achtergrond van deze reclame :
quote:Op maandag 30 april 2007 14:47 schreef DeSiever het volgende:
Ik zoek dat liedje uit Farce Majeur, dat te vaak wordt gebruikt op bruiloften en partijen, en daar dan de karaoke-versie van.![]()
bronquote:Karoke versie van Dat is uit het leven... staat op de cd:
De beste karaoke hits voor feesten en partijen, vol. 7 ; te leen in de openbare bibliotheek
Ik zoek iemand die de OP leest en daardoor weet waar deze topic al dan niet voor bedoeld is.quote:Op maandag 30 april 2007 14:47 schreef DeSiever het volgende:
Ik zoek dat liedje uit Farce Majeur, dat te vaak wordt gebruikt op bruiloften en partijen, en daar dan de karaoke-versie van.![]()
Succes daarmee.quote:Op maandag 30 april 2007 14:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die de OP leest en daardoor weet waar deze topic al dan niet voor bedoeld is.
The Sheer - It only gets betterquote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef wobbel het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13858/f953ed6f/index.html
hele bekende
The Sheer - It only gets betterquote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef wobbel het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/13858/f953ed6f/index.html
hele bekende
D-Devil - The Sixth Gate?quote:Op maandag 30 april 2007 18:19 schreef Stefo het volgende:
Ik hoorde gister een nummer in de discotheek, kan zijn dat de dj hem zelf in elkaar mixed maar ik betwijfel het.
Is met die stem van sensation enzo: behind gate one *stukje nummer* gate two *stukje nummer* gate three *stukje nummer* etc etc.
Iemand een idee?
Inderdaad dat is het orginele nummer, thanks!quote:
Ik heb helemaal geen verstand van die herrie, kon me deze toevallig herinneren omdat 'ie nog weleens op de radio/tv voorbij kwam...quote:Op maandag 30 april 2007 18:44 schreef Stefo het volgende:
[..]
Inderdaad dat is het orginele nummer, thanks!
Toevallig ook een idee of er een bestaande remix van is waarin er stukken muziek tussen zijn geplakt?
DJ Yorit - The Final 6th Gatequote:Op maandag 30 april 2007 18:19 schreef Stefo het volgende:
Ik hoorde gister een nummer in de discotheek, kan zijn dat de dj hem zelf in elkaar mixed maar ik betwijfel het.
Is met die stem van sensation enzo: behind gate one *stukje nummer* gate two *stukje nummer* gate three *stukje nummer* etc etc.
Iemand een idee?
Daarna gaat ie verder met Russian Roulettequote:Gate 1 : Marshall masters - Stereo murder
Gate 2: Marshal masters - I like it loud
Gate 3: Derb - Derb
Gate 4: Armani & Ghost - Airport
Gate 5: The Moon - Blow up the speakers
Gate 6: Patatoheads - Mix the master
Gate 1: Cygnus X - Superstrings (Sensation 2003)
Gate 2: Svenson & Gielen - Beauty of Silence
Gate 3: G-Spott - Melo G
Gate 4: The Moon - Blow up the speakers
Gate 5: DJ Galaga - What do you say to the DJ
Band Zonder Banaan - Bananensong?quote:Op maandag 30 april 2007 19:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Zoek een nummer waar Edwin Evers ook een stukje van heeft gemaakt bij Evers ging die zo: ejoooo, waar is toch mijn deo? (ongeveer dus)
Vandaag hoorde ik de echte versie en die ging ongeveer: I like to come and we like to go, of iets dergelijks.
Iemand die mij hiermee kan helpen?![]()
Zware Jongens - Jodeljump?quote:Op maandag 30 april 2007 19:26 schreef White__Tiger het volgende:
Ik zoek de titel/artiest van een liedje dat de laatste rijd vrij veel wordt gedraaid overal.
Het is een Nederlandstalig liedje.
iets van en dan zingen we hoeppa etc.
Het origineel:quote:Op maandag 30 april 2007 19:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Band Zonder Banaan - Bananensong?
Laat maar, ik ben er al achter:quote:Op maandag 30 april 2007 14:38 schreef zwambtenaar het volgende:
Gisteravond in Het Uur van de Wolf was het tweede deel van de docu over Frank Zappa te zien. Daarin hoorde je helemaal aan het begin van de docu als achtergrondmuziek een nummer van Zappa met daarin, als ik mij goed herinner, prominent een orgel te horen. Hoe heet dit nummer?
Ja, dat is hem.quote:
Kies er maar eentje uit:quote:Op maandag 30 april 2007 19:37 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek de naam van een hele vettte MC! Hij was op koninginnenacht en dag in utrecht op t domplein bij don diablo enz... weet iemand zijn naam??
quote:Op een podium aan de voet van de Domtoren draaien dj’s, zoals Don Diablo, DJ Chuckie, Benny Rodriques, Chris Rox, Sidney Samson en Caz-dj’s Martin Pieters met de Welcome on Queensdaymix en Joshua Walter, de resident dj van Blended.
MC Knowledgequote:Op maandag 30 april 2007 19:37 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek de naam van een hele vettte MC! Hij was op koninginnenacht en dag in utrecht op t domplein bij don diablo enz... weet iemand zijn naam??
Die is het inderdaad, danku allenquote:Op maandag 30 april 2007 19:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het origineel:
Bananaboat song
ik had het al gevonden... MC knowledge... staat er dus niet tussen..quote:Op maandag 30 april 2007 19:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kies er maar eentje uit:
[..]
Even een post verder kijkenquote:Op maandag 30 april 2007 19:52 schreef Sannelie het volgende:
[..]
ik had het al gevonden... MC knowledge... staat er dus niet tussen..
Is de goede thanksquote:Op maandag 30 april 2007 18:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ Yorit - The Final 6th Gate
[..]
Daarna gaat ie verder met Russian Roulette
C-Mon & Kypski ft. Pete Philly - 'Make My Day'quote:Op maandag 30 april 2007 22:38 schreef Stpan het volgende:
Gisteren bij 'De Wedstrijden' op Tien kwam het muziekje weer voorbij, met het tekststukje 'Oh what a beautiful day [.....] and play'.
weet echt helemaal niemand hier waar ik op moet zoeken?quote:Op maandag 30 april 2007 00:15 schreef stefan1187 het volgende:
ik ben niet echt specifiek op zoek naar een bepaald nummer meer naar:
muziek die wordt afgespeeld als achtergrondmuziek tijdens programma's zoals...
Peter R. de Vries
&
Zembla...
het is meestal wat met pianomuziek... maar ik weet niet goed waar ik op moet zoeken...
kan iemand me iets verder helpen?
BVD
Veel programma's gebruiken loungemuziekjes zoals die van Air, Zero 7 en Yonderboi als achtergrondmuziekjes. Dit zijn echter niet de dreigende muziekjes die je bij Peter R. en Zembla/Nova voorbij hoort komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:19 schreef stefan1187 het volgende:
[..]
weet echt helemaal niemand hier waar ik op moet zoeken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |